Kesken mennyt kaksosraskausMiksei ala vuoto jos ei oo elämää tuolla, oon ihan rikki
![]()
Otan osaa, voimia. <3 Mulle kävi samalla tavalla vuodenvaihteessa. Osastolla hoitivat hirveän hyvin. Menetyksen kokeneiden salainen ryhmä täällä foorumilla on hyvä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kesken mennyt kaksosraskausMiksei ala vuoto jos ei oo elämää tuolla, oon ihan rikki
![]()
Voimia suuren Surun keskelläKesken mennyt kaksosraskausMiksei ala vuoto jos ei oo elämää tuolla, oon ihan rikki
![]()
Oon niin pahoillaniKesken mennyt kaksosraskausMiksei ala vuoto jos ei oo elämää tuolla, oon ihan rikki
![]()
Tähän olis hyvä se kuppimenetelmä, vois vaikka yhden tai kaks johonkin väliin hoidella kuppiin ja ruutata sisuksiin jos rankalta alkaa tuntuu. Mä oon jopa miehelle lähettänyt videon näihin kuppihetkiinMoikka taas hetkeen. Yk2 menossa, ei tosiaan tärpännyt silloin heti ekasta ja pillereiden lopettamisen jälkeen.
Menkat oli ja menkat meni. Nyt olis kp13 ja tässä on talleteltu joka toinen päivä paristi. Flown mukaan ovis olis huomenna, mutta viimeeks se siinä ekassa kierrossa näytti ihan metsään (toki ei ollut mitään mihin verrata tuolla appilla). Kävin gynellä samalla viikolla, kun menkat lopulta alkoivat, ja näkyi, että ovulaatio oli kyllä ollut, siitä n. edellisellä viikolla, ja siis ihan eri aikaan kuin Flown mukaan. Joten en ole varma, uskallanko luottaa nyt tähän. Tällainen aikataulutettu puuhailu on silleen pikkasen raskasta, kun pitää odottaa, että esikoinen nukahtaa (menee nukkumaan myöhään, mutta nukkuu sitten kyllä yönsä), puolisolla aamuvuoro ja aikainen herätys ja itselläkin työtja huomenna reissun päälle, vaikka vain päiväksi, mutta herätys aamuyöllä ja pitäisi illasta vielä jaksaa
et silleen olisi kiva, kun tietäisi suht varmuudella mihin se ovis oikeesti osuu.
Ja pahoittelut menetyksen kokeneille
Onnea iloisia uutisia saaneille![]()

Paljon onneaVoihanvauvalle paljon voimia
Itse tänään varmistelin eilisen haamun![]()

vauvaliimaa!!Nyt menossa dpo 8 ja tein testin kun illalla olisi ystävien kanssa aikoja sitten sovittu illanistujainen... Tiesin että tuskin näin aikaisin mitään näkyisi mutta ihankun tuossa jotain olisi, viivanpaikka ehkä? Joka tapauksessa nyt on vaikea paikka kun en haluaisi kaikille huutaa vauvayrityksestämme mutta tiedän että jos en juo niin kaikki sen arvaavatAiheuttaisiko näin aikaisin muutama viinilasillinen haittaa mahdolliselle raskaudelle?
View attachment 113448
Ite sama dpo eikä testissä näkynyt mitään. Ja aion kyllä ottaa lasin tai kaksi viiniä illalla kun istun ystävän kanssa iltaa. Toki mulla kaveri tietää yrityksestä.Nyt menossa dpo 8 ja tein testin kun illalla olisi ystävien kanssa aikoja sitten sovittu illanistujainen... Tiesin että tuskin näin aikaisin mitään näkyisi mutta ihankun tuossa jotain olisi, viivanpaikka ehkä? Joka tapauksessa nyt on vaikea paikka kun en haluaisi kaikille huutaa vauvayrityksestämme mutta tiedän että jos en juo niin kaikki sen arvaavatAiheuttaisiko näin aikaisin muutama viinilasillinen haittaa mahdolliselle raskaudelle?
View attachment 113448
En ite näe tässä mitäänNyt menossa dpo 8 ja tein testin kun illalla olisi ystävien kanssa aikoja sitten sovittu illanistujainen... Tiesin että tuskin näin aikaisin mitään näkyisi mutta ihankun tuossa jotain olisi, viivanpaikka ehkä? Joka tapauksessa nyt on vaikea paikka kun en haluaisi kaikille huutaa vauvayrityksestämme mutta tiedän että jos en juo niin kaikki sen arvaavatAiheuttaisiko näin aikaisin muutama viinilasillinen haittaa mahdolliselle raskaudelle?
View attachment 113448
Nyt menossa dpo 8 ja tein testin kun illalla olisi ystävien kanssa aikoja sitten sovittu illanistujainen... Tiesin että tuskin näin aikaisin mitään näkyisi mutta ihankun tuossa jotain olisi, viivanpaikka ehkä? Joka tapauksessa nyt on vaikea paikka kun en haluaisi kaikille huutaa vauvayrityksestämme mutta tiedän että jos en juo niin kaikki sen arvaavatAiheuttaisiko näin aikaisin muutama viinilasillinen haittaa mahdolliselle raskaudelle?
View attachment 113448
Kyllä mä uskaltaisin pari lasia ottaa ihan hyvällä omalla tunnolla, erilliset verenkierrot kuitenkinHoliton ei oikeen oo vaihtoehto, se huomataan hetiEdelleen livenä tässä testissä jotain näkyy mut ehkä uskon sen olevan vaan viivanpaikka ja otan kuitenkin vain muutamat. Todella ärsyttävään väliin osui tämä illanvietto...
Vaikeita tilanteita tällaiset, kun tosiaan joskus yritys voi kestää ja siinä ajassa ehtii olla monenlaisia tilaisuuksia joissa ei välttämättä haluaisi herättää huomiota olemalla kokonaan juomatta. Itselläni oli juuri viime kierrossa sama tilanne, ja join muutama lasia viiniä. Jälkikäteen hieman harmitti, koska ilmeisesti jonkinlaista kiinnittymisyritystä oli (lievää oireilua oli juuri tuon illan jälkeen ja parina päivänä testissä oli haamua, sitten hävisi), ja tietenkin kävi mielessä, että vaikuttiko alkoholinkäyttö kiinnittymiseen. Itse alkioon alkoholi tuskin pääsee mitenkään vaikuttamaan vielä noilla viikoilla, mutta vaikuttaako sitten siihen miten helposti raskaus lähtee ylipäätään käyntiin/jatkumaan, niin vaikea sanoa. Mutta ei sitä ihan elämättäkään voi jättää ja turha stressikään ei ole hyväksi, joten ehkä sitten vaan tuossa vaiheessa toimittava siten miten ajattelee itselleen olevan parasta ja vähiten stressaavaa. Jos tietää ettei liikaa jossittele asioita jälkikäteen, niin varmasti ok, mutta jos on sellainen kuin itse, että tulee välillä ihan olemattomistakin asioista kauhea morkkis, niin ehkä sitten kannattaa säästää itsensä sellaisilta ajatteluilta jättämällä alkoholi väliinNyt menossa dpo 8 ja tein testin kun illalla olisi ystävien kanssa aikoja sitten sovittu illanistujainen... Tiesin että tuskin näin aikaisin mitään näkyisi mutta ihankun tuossa jotain olisi, viivanpaikka ehkä? Joka tapauksessa nyt on vaikea paikka kun en haluaisi kaikille huutaa vauvayrityksestämme mutta tiedän että jos en juo niin kaikki sen arvaavatAiheuttaisiko näin aikaisin muutama viinilasillinen haittaa mahdolliselle raskaudelle?
View attachment 113448
Ihan selkeät haamut! Sun miehen siittiöt on nyt Back in business ❤Dpo12, eka pc aamupissasta, ja kun en kerenny yhtään katsoa sitä kun kevätjuhlat niin otin kuvan vasta 3h jälkeen. Ja sitten menin tekee ton rfsu.
Apua?
Voi kun olisIhan selkeät haamut! Sun miehen siittiöt on nyt Back in business ❤
Voihanvauvalle paljon voimia
Itse tänään varmistelin eilisen haamun![]()
Dpo12, eka pc aamupissasta, ja kun en kerenny yhtään katsoa sitä kun kevätjuhlat niin otin kuvan vasta 3h jälkeen. Ja sitten menin tekee ton rfsu.
Apua?