Raskaaksi 2022

Otin eilen muutaman lasin viiniä, eipä ois ees maistunu enempää. Tein tässä päivällä testin noin 3h rakossa olleesta pissasta, tässä tulos. 🤔 Tiiä tästä nyt sitten. 🤷‍♀️ Livenä ainakin ihankuin jotain näkyisi mutta voi olla mun silmät taas vaan. 😄
View attachment 113483
Mä nään ääriviivat siitä toisestakin viivasta, eli kyllä siinä on mun mielestä tosi hailea toinen viiva. Toki kuva on tosiaan hyvi hyvin hämärä. 😅

Meillä ei yritystä ja aattelin et ei ees ovista varmaa tullut tai en ainakaa sitä kivuista bongannut ja ihme limailua ollu pitkin kiertoa ja keltaista vv... Kp 26/29-31 pc parin tunnin pidätys ja salamalla kuva.. Pitänee se vielä varmistaa toisella testillänku näköjää se on jääny pakkomielle testata se mahis ns pois vaikken yritä 🙈

Voimia menettäneille ja uuteen kiertoon joutuneille ja onnea plussista!! ❤️❤️

Liitteet

• Screenshot_20220605-192822_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220605-192822_Photo Editor.jpg
    611 KB · Katsottu: 160
Meillä ei yritystä ja aattelin et ei ees ovista varmaa tullut tai en ainakaa sitä kivuista bongannut ja ihme limailua ollu pitkin kiertoa ja keltaista vv... Kp 26/29-31 pc parin tunnin pidätys ja salamalla kuva.. Pitänee se vielä varmistaa toisella testillänku näköjää se on jääny pakkomielle testata se mahis ns pois vaikken yritä 🙈

No nythä sie jännäks pistit, oiskohan siin viivan alku?? 😊 Tosin eiks sinul ole ennenkin haamuillut testit aika törkeestikin?

Minä näen punertavan haamun! Toivottavasti vahvistuu!!!

Onkos täällä tällä viikolla testaajia? Täällä menossa nyt dpo4 tai dpo5, 5 vahvimmasta viivasta eli kai se dpo4 ois se oikeellisin. Eli aikaisintaan loppuviikostaois testailut mahdolliset.

Onkos täällä tällä viikolla testaajia? Täällä menossa nyt dpo4 tai dpo5, 5 vahvimmasta viivasta eli kai se dpo4 ois se oikeellisin. Eli aikaisintaan loppuviikostaois testailut mahdolliset.
Mulla tänään dpo10, eli jos ei loppuviikosta menkkoja näy eikä kuulu tai eilinen pahoinvointi vaan jatkuu niin minä 😅

Mulla tänään kans dpo4, mutta en oo miettiny testaamista vielä ollenkaan. En siis vielä tiedä, millon sen hulluuden alottais vai alottaisko ollenkaan 😅

Mulla FF:n mielestä tänään dpo 5, ja sama homma, en oo testailuja miettiny vielä :D toisaalta ei tekis jotenkin mieli testailla ollenkaan, tekis mieli vaan unohtaa koko homma! Toisaalta taas mietin että putoon ihan liian korkeelta jos en testaile, koska sillon elää haaveissa - jos testailee koko ajan, niin putoo matalammalta kun on nähny niitä negoja koko ajan :P

Mulla FF:n mielestä tänään dpo 5, ja sama homma, en oo testailuja miettiny vielä :D toisaalta ei tekis jotenkin mieli testailla ollenkaan, tekis mieli vaan unohtaa koko homma! Toisaalta taas mietin että putoon ihan liian korkeelta jos en testaile, koska sillon elää haaveissa - jos testailee koko ajan, niin putoo matalammalta kun on nähny niitä negoja koko ajan :P
Mulla tosiaan jo dpo8-10 (oviksesta ei tarkkaa päivää) ja lauantaina testailtu nega, niin nyt vähän semmonen olo että uskaltaako tässä enää testailla, mutta toisaalta kroppa on käyttäytynyt oudosti. Hämmennyin eilenkin oikein kun pikkareihin asti oli tullut vv mitä ei _ikinä_ tapahdu ennen menkkoja :D

Takaisin