Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh no.. Nää kevätflunssat on kyllä tosi viheliäisiä. Iskee aina väärään aikaan. Toivotaan ettei vaikuttaisi sulla mihinkään!!Kp12, ovulaatiotestit lähenee plussaa mutta nyt alkoi flunssa nokka aivan tukossa ja kaulan rauhaset turpoaa. Mikä mulla selvä merkki että pöpö tullut.
Voiko tällä flunssalla olla nyt vaikutus siihen tuleeko ovulaatio tai mahdolliseen hedelmöittymiseen?
Voi ei, oon pahoillani! Kyl tuo minusta näytti kuitenkin siltä, että joku olis yrittäny kiinnittyä, kun useammassa testissä haamuili! Mikä taas antais tosiaan viitettä siitä, että miehellä olis tuotanto lähteny käyntiin! En tiiä kuin mahdollista olis että tämä ei vaan viel näkyny digissä ja näkyis sit myöhemmin. Mut jos ei nyt jääny kiinni ni toivottavasti ens kierrossa jää!Tein aamulla cbdigin, ihan vain siksi, että jos siellä jotain tänään olis näkynyt niin oisin voinut antaa miehelle synttärilahjaksi. Ei raskaana. Ja samaan vitutukseen dippasin vikan pcn.
Jään odottelee huomisia menkkoja, jotka toivottavasti ei myöhästy vaan alkaa ajallaan niin päästään siitäkin.
Onneksi olen lomalla niin talletukset menee helpommin.
Voi että, kyllä tää kai tästä taas. Surettaa vaan.
Tosi hankalia noi pitkät kierrot, oon pahoillani :/ en ihan tiedä mitä se meinais, että uusi kierto tulis perään ilman menkkoja. Eikös se olis samaa kiertoa vaan?Minä taas täällä kp 50 ja ei menkkoja. Onko kellään käynyt niin, että jää vaan menkat välistä ja alkaa ns. uus kierto heti perään ilman menkkoja? Tässä vaan koitan itselleni vakuutella, että onnistun vielä ilman lääkkeitä suht normaaliin kiertoon, mut ei se taida olla totta turhauttaa. 11 päivää sitten oli viimeks säpinää ees pedin puolella, kun on mennyt aikataulut niin ristiin miehen kanssa. Tänään testasin huvikseni ja negahan se oli niinku odotin. Oon kaks edellistä lasta saanut melkein heti kun aloitettiin yritys ja nyt pohtinut tässä vain, oliko se vaan tosi hyvää tuuria vai onko mun kropassa jotain häikkää nyt. Kierrot silloinkin tosi epäsäännöllisiä eikä esim. 45 päivää ollut vielä mikään outo. En tietenkään olettanut tulevani heti raskaaksi nyt, kun yrittäminenkin aloitettiin kesken sen 6kk pituisen kierron. Tässä nyt on aikaa ollut pohdiskella kaikkee. Mutta totuudenhan tuo vaan aika.
Onnea plussista ja pahoittelut menetyksistä seurailen täältä sivusta teidän matkoja
Joo siis muotoilin vähän huonosti, samaa kiertoahan se on. Tarkoitin vaan siis sitä, että sen sijaan että odottelisin nyt menkkoja alkavaksi niin oottelisinkin sitä ovulaatiota. En tiiä itekään enää mitä tässä selitän En tosiaan tiedä oonko ovuloinut missään vaiheessa ja en tiedä pitäskö mun ootella menkkoja alkavaksi any day now, vai onko se ovis vasta edessä ns. normaaliin aikaan sitä "seuraavaa kiertoa". Ei tässä oo mitään tolkkua. Mun aivot jo yliajattelee kaikenTosi hankalia noi pitkät kierrot, oon pahoillani :/ en ihan tiedä mitä se meinais, että uusi kierto tulis perään ilman menkkoja. Eikös se olis samaa kiertoa vaan?
Mullakin normisti kunnon kananmunanvalkuais limat ja nyt ei oo näkynyt.. No katsotaan. Talletellaan kuitenkin. Toivotaan parastaOh no.. Nää kevätflunssat on kyllä tosi viheliäisiä. Iskee aina väärään aikaan. Toivotaan ettei vaikuttaisi sulla mihinkään!!
Itsellä kävi vähän huonommin.. Iski myös flunssa juuri oviksen aikaan ja normilimoja ei näkynyt ollenkaan, vaikka ovisplussan ja myöhemmin lämpötilan nousun paikallistinkin. Nyt kp3 eli ohi meni. Tosin, ajoituksen ja tallettelujen osalta myös vähän epäonnistunut, joten se vaikutti varmasti myös.
Joo tää lisääntyminen on monimutkasta hommaa ja monimutkasemmaks menee kun on kierron kans häikkää! Jos sulla tulis ovulaatio, niin sit sun kierto siirtyis luteaalivaiheeseen. Ja se taas joko päättyis raskauteen tai menkkoihin ja uuteen kiertoon. Pitkän kierron syy on sit yleensä se, että ovulaatiota ei tuu.Joo siis muotoilin vähän huonosti, samaa kiertoahan se on. Tarkoitin vaan siis sitä, että sen sijaan että odottelisin nyt menkkoja alkavaksi niin oottelisinkin sitä ovulaatiota. En tiiä itekään enää mitä tässä selitän En tosiaan tiedä oonko ovuloinut missään vaiheessa ja en tiedä pitäskö mun ootella menkkoja alkavaksi any day now, vai onko se ovis vasta edessä ns. normaaliin aikaan sitä "seuraavaa kiertoa". Ei tässä oo mitään tolkkua. Mun aivot jo yliajattelee kaiken
Joo kyllä mulla joku haju on näistä itellänikin, ylianalysoin vaan kaiken ja sekoitan itseni näillä jutuilla. Testailin siis lämpöjäkin alkuun, mutta en saanut sellaista selkeetä hyvää käyrää, kun joka aamu lapset herätteli eri aikaan ja sitten se pomppi vähän miten sattuu ja sen jälkeen alkoi ärsyttämään koko homma ja luovutin Sama ovistestien kanssa, kun ei vaan kerennyt monta kertaa päivässä pidättelemään ja testailemaan. Mut sitten tässä on nyt tää kääntöpuoli että en tosiaan tiedä yhtään mitä tapahtuu. Mietin siis sitä myöhään ovuloimisen mahdollisuutta, mutta alan kääntyä sen puoleen että sitä ei oo tapahtunut eikä tuu tapahtumaan. Sitä vaan toivoin niin kovasti ettei olis lääkkeillä tarvinnut menkkoja aloitella, että kierto olis älynnyt säännöllistyä itsestään ja se yks megakierto olis ollut vaan joku yksittäinen juttu. Mut eihän tässä tosiaan oo muu vaihtoehto kun odotella tai hakea se lääkekuuri ja kumpikin suoraan sanottuna yhtä paskoja vaihtoehtoja. Mut kyl mie ens viikolla aloitan ne primot, kun ne tähän mulle määrättiin.Joo tää lisääntyminen on monimutkasta hommaa ja monimutkasemmaks menee kun on kierron kans häikkää! Jos sulla tulis ovulaatio, niin sit sun kierto siirtyis luteaalivaiheeseen. Ja se taas joko päättyis raskauteen tai menkkoihin ja uuteen kiertoon. Pitkän kierron syy on sit yleensä se, että ovulaatiota ei tuu.
Yks lääkkeellinen hoito siihen on, että tehdään keinotekoisesti luteaalivaihe progesteronilisällä. Tällön ei oo raskauden mahista, koska ovulaatiota ei tullu, mutta saadaan uus kierto kuitenkin alkuun, ja ehkä elimistö sit osais ovuloida.
Ja jos oot keskellä pitkää kiertoa, niin en tiiä miten voisit ite ilman labraa tietää, onko ovis menny vai ei, jos et oo lämpöjä seurannu koko kierron ajan! Labrassa näkee progesteroniarvoista, onko luteaalivaihe päällä vai ei. Ruumiinlämmöstä näkee kans, luteaalissa lämmöt nousee! Mutta sen nousun tietää tapahtuneeks vaan, jos on mittaillu jo aiemmin!
Joo mä tahdon näin nyt uskoa ett jotain toivottavasti oli yritystä. Toivotaan kovasti jooVoi ei, oon pahoillani! Kyl tuo minusta näytti kuitenkin siltä, että joku olis yrittäny kiinnittyä, kun useammassa testissä haamuili! Mikä taas antais tosiaan viitettä siitä, että miehellä olis tuotanto lähteny käyntiin! En tiiä kuin mahdollista olis että tämä ei vaan viel näkyny digissä ja näkyis sit myöhemmin. Mut jos ei nyt jääny kiinni ni toivottavasti ens kierrossa jää!
Kp12, ovulaatiotestit lähenee plussaa mutta nyt alkoi flunssa nokka aivan tukossa ja kaulan rauhaset turpoaa. Mikä mulla selvä merkki että pöpö tullut.
Voiko tällä flunssalla olla nyt vaikutus siihen tuleeko ovulaatio tai mahdolliseen hedelmöittymiseen?
Tein aamulla cbdigin, ihan vain siksi, että jos siellä jotain tänään olis näkynyt niin oisin voinut antaa miehelle synttärilahjaksi. Ei raskaana. Ja samaan vitutukseen dippasin vikan pcn.
Jään odottelee huomisia menkkoja, jotka toivottavasti ei myöhästy vaan alkaa ajallaan niin päästään siitäkin.
Onneksi olen lomalla niin talletukset menee helpommin.
Voi että, kyllä tää kai tästä taas. Surettaa vaan.
Vähän on pimeä kuva niin hankala sanoaOtin eilen muutaman lasin viiniä, eipä ois ees maistunu enempää. Tein tässä päivällä testin noin 3h rakossa olleesta pissasta, tässä tulos. Tiiä tästä nyt sitten. Livenä ainakin ihankuin jotain näkyisi mutta voi olla mun silmät taas vaan.
View attachment 113483