Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näkyy!Näättekö tekin jotain vai oonko seonnut....
Testi apteekin ultra ja nyt dpo11
Täällä yksi uusi lapseton vauvelista haaveileva liittyy joukkoon, toivon mukaan sais vertaistukea matkalla. Kohta alkaa olla vuosi puoliaktiivista yritystä takana, mutta vielä ei olla menossa tutkimuksiin kun perus terveitä ollaan ja kierto on ihan ok. Nyt on kp 24 ja viikon päästä pitäisi alkaa menkat. Sormet ristiin, josko tällä kertaa vihdoin onnistaisi.
NäkyyNäättekö tekin jotain vai oonko seonnut....
Selkeähän tuo on! Onneksi olkoonNäättekö tekin jotain vai oonko seonnut....
Mullakin just tällä viikolla tuli mun arvot ja ne oli onneksi taas normaalit kun lääkitystä nostettiin.Kiitos ku varmistitte etten ole seonnut uskomatonta jos on tärpännyt, heti kun kilpirauhasarvot saatiin kuntoon lääkityksellä niin haamun pukkasi teen vielä huomenna (dpo12) toisen tuollaisen apteekin ultran ja katson onko vahvistumaan päin. Milloinkohan sitä kehtais tehdä clearbluen digin?
Ja pahoittelut Lorenalle ja Mamiksille ❤
Voi eikä... ❤ Olen niin pahoillani. Voimia. ❤ Saitko lähetettä jatkoille?Kesken mennyt kaksosraskaus Miksei ala vuoto jos ei oo elämää tuolla, oon ihan rikki
Oon pahoillaniKesken mennyt kaksosraskaus Miksei ala vuoto jos ei oo elämää tuolla, oon ihan rikki
Kesken mennyt kaksosraskaus Miksei ala vuoto jos ei oo elämää tuolla, oon ihan rikki
Paljon voimia!Kesken mennyt kaksosraskaus Miksei ala vuoto jos ei oo elämää tuolla, oon ihan rikki
Joo, viikon päästä sairaalaan kontrolliaika. Kumpa alkais itekseen vuotamaan eikä tarvis lääkkeitäVoi eikä... ❤ Olen niin pahoillani. Voimia. ❤ Saitko lähetettä jatkoille?