Raskaaksi 2022

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Moikka taas hetkeen. Yk2 menossa, ei tosiaan tÀrpÀnnyt silloin heti ekasta ja pillereiden lopettamisen jÀlkeen.
Menkat oli ja menkat meni. Nyt olis kp13 ja tÀssÀ on talleteltu joka toinen pÀivÀ paristi. Flown mukaan ovis olis huomenna, mutta viimeeks se siinÀ ekassa kierrossa nÀytti ihan metsÀÀn (toki ei ollut mitÀÀn mihin verrata tuolla appilla). KÀvin gynellÀ samalla viikolla, kun menkat lopulta alkoivat, ja nÀkyi, ettÀ ovulaatio oli kyllÀ ollut, siitÀ n. edellisellÀ viikolla, ja siis ihan eri aikaan kuin Flown mukaan. Joten en ole varma, uskallanko luottaa nyt tÀhÀn. TÀllainen aikataulutettu puuhailu on silleen pikkasen raskasta, kun pitÀÀ odottaa, ettÀ esikoinen nukahtaa (menee nukkumaan myöhÀÀn, mutta nukkuu sitten kyllÀ yönsÀ), puolisolla aamuvuoro ja aikainen herÀtys ja itsellÀkin työt :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ja huomenna reissun pÀÀlle, vaikka vain pÀivÀksi, mutta herÀtys aamuyöllÀ ja pitÀisi illasta vielÀ jaksaa:No Evil Monkey: et silleen olisi kiva, kun tietÀisi suht varmuudella mihin se ovis oikeesti osuu.

Ja pahoittelut menetyksen kokeneille :Broken Heart:
Onnea iloisia uutisia saaneille :Heavy Black Heart:
TĂ€hĂ€n olis hyvĂ€ se kuppimenetelmĂ€, vois vaikka yhden tai kaks johonkin vĂ€liin hoidella kuppiin ja ruutata sisuksiin jos rankalta alkaa tuntuu. MĂ€ oon jopa miehelle lĂ€hettĂ€nyt videon nĂ€ihin kuppihetkiin 😉 TykkĂ€s 🙈😁

Voihanvauvalle paljon voimia 😞

Itse tĂ€nÀÀn varmistelin eilisen haamun 😭

Liitteet

• 20220604_061443.jpg
    20220604_061443.jpg
    695.4 KB · Katsottu: 66
Nyt menossa dpo 8 ja tein testin kun illalla olisi ystĂ€vien kanssa aikoja sitten sovittu illanistujainen... Tiesin ettĂ€ tuskin nĂ€in aikaisin mitÀÀn nĂ€kyisi mutta ihankun tuossa jotain olisi, viivanpaikka ehkĂ€? Joka tapauksessa nyt on vaikea paikka kun en haluaisi kaikille huutaa vauvayrityksestĂ€mme mutta tiedĂ€n ettĂ€ jos en juo niin kaikki sen arvaavat 🙄 Aiheuttaisiko nĂ€in aikaisin muutama viinilasillinen haittaa mahdolliselle raskaudelle?
20220604_084326.jpg

Nyt menossa dpo 8 ja tein testin kun illalla olisi ystĂ€vien kanssa aikoja sitten sovittu illanistujainen... Tiesin ettĂ€ tuskin nĂ€in aikaisin mitÀÀn nĂ€kyisi mutta ihankun tuossa jotain olisi, viivanpaikka ehkĂ€? Joka tapauksessa nyt on vaikea paikka kun en haluaisi kaikille huutaa vauvayrityksestĂ€mme mutta tiedĂ€n ettĂ€ jos en juo niin kaikki sen arvaavat 🙄 Aiheuttaisiko nĂ€in aikaisin muutama viinilasillinen haittaa mahdolliselle raskaudelle?
View attachment 113448
NÀin aikasin raskaudessa on ruskuaispussi mistÀ alkio/sikiö saa ravintonsa kÀsittÀÀkseni, eli kÀsittÀÀkseni ei olisi haittaa? Joku saa korjata jos olen vÀÀrÀssÀ.

View attachment 113448
Ite sama dpo eikÀ testissÀ nÀkynyt mitÀÀn. Ja aion kyllÀ ottaa lasin tai kaksi viiniÀ illalla kun istun ystÀvÀn kanssa iltaa. Toki mulla kaveri tietÀÀ yrityksestÀ.

View attachment 113448
En ite nĂ€e tĂ€ssĂ€ mitÀÀn đŸ€” mulla on kyllĂ€ surkeet viivalasit. Voisiko sitĂ€ tarkistaa digillĂ€, ei tarvis arpoo viivoja jos itellĂ€ epĂ€varma olo? Toki sul oli kyl aika aikainen vaihe, et eihĂ€n se vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ nĂ€ytĂ€ mitÀÀn oli tilanne mikĂ€ vaan. Tai huomataanko jos juot alkoholittomia?

View attachment 113448

En erota mitÀÀn, viivalasit sumussa varmaan.. mutta aikaiset pĂ€ivĂ€tkin vielĂ€, liekö edes kiinnittymistĂ€ tapahtunut kunnolla? Ite ottaisin varman pÀÀlle holittomalla, alkoholi voi vaikeuttaa kiinnittymistĂ€ kaiketi? Toki oon jo niin kypsĂ€ tĂ€hĂ€n yrittĂ€miseen, ettei halua riskeerata yhtÀÀn kiertoa ja miettiĂ€ jĂ€lkeenpĂ€in syitĂ€ uuteen kiertoon joutumiselle. Tottakai elĂ€mÀÀ pitÀÀ elÀÀ ja nauttia - jokainen tekee ratkaisunsa itse 😊

Holiton ei oikeen oo vaihtoehto, se huomataan heti 😅 Edelleen livenĂ€ tĂ€ssĂ€ testissĂ€ jotain nĂ€kyy mut ehkĂ€ uskon sen olevan vaan viivanpaikka ja otan kuitenkin vain muutamat. Todella Ă€rsyttĂ€vÀÀn vĂ€liin osui tĂ€mĂ€ illanvietto...

Holiton ei oikeen oo vaihtoehto, se huomataan heti 😅 Edelleen livenĂ€ tĂ€ssĂ€ testissĂ€ jotain nĂ€kyy mut ehkĂ€ uskon sen olevan vaan viivanpaikka ja otan kuitenkin vain muutamat. Todella Ă€rsyttĂ€vÀÀn vĂ€liin osui tĂ€mĂ€ illanvietto...
KyllĂ€ mĂ€ uskaltaisin pari lasia ottaa ihan hyvĂ€llĂ€ omalla tunnolla, erilliset verenkierrot kuitenkin 😊 mut toki teet just niin ku parhaalta tuntuu!

Dpo12, eka pc aamupissasta, ja kun en kerenny yhtÀÀn katsoa sitÀ kun kevÀtjuhlat niin otin kuvan vasta 3h jÀlkeen. Ja sitten menin tekee ton rfsu.

Apua?

Liitteet

• 42DA445E-7934-4ABF-9A9D-E6C566B7BB5A.jpeg
    42DA445E-7934-4ABF-9A9D-E6C566B7BB5A.jpeg
    1,001.6 KB · Katsottu: 189
  • 820405D0-C056-4E09-ADEC-82C1EB049BAB.jpeg
    820405D0-C056-4E09-ADEC-82C1EB049BAB.jpeg
    971.4 KB · Katsottu: 188
View attachment 113448
Vaikeita tilanteita tÀllaiset, kun tosiaan joskus yritys voi kestÀÀ ja siinÀ ajassa ehtii olla monenlaisia tilaisuuksia joissa ei vÀlttÀmÀttÀ haluaisi herÀttÀÀ huomiota olemalla kokonaan juomatta. ItsellÀni oli juuri viime kierrossa sama tilanne, ja join muutama lasia viiniÀ. JÀlkikÀteen hieman harmitti, koska ilmeisesti jonkinlaista kiinnittymisyritystÀ oli (lievÀÀ oireilua oli juuri tuon illan jÀlkeen ja parina pÀivÀnÀ testissÀ oli haamua, sitten hÀvisi), ja tietenkin kÀvi mielessÀ, ettÀ vaikuttiko alkoholinkÀyttö kiinnittymiseen. Itse alkioon alkoholi tuskin pÀÀsee mitenkÀÀn vaikuttamaan vielÀ noilla viikoilla, mutta vaikuttaako sitten siihen miten helposti raskaus lÀhtee ylipÀÀtÀÀn kÀyntiin/jatkumaan, niin vaikea sanoa. Mutta ei sitÀ ihan elÀmÀttÀkÀÀn voi jÀttÀÀ ja turha stressikÀÀn ei ole hyvÀksi, joten ehkÀ sitten vaan tuossa vaiheessa toimittava siten miten ajattelee itselleen olevan parasta ja vÀhiten stressaavaa. Jos tietÀÀ ettei liikaa jossittele asioita jÀlkikÀteen, niin varmasti ok, mutta jos on sellainen kuin itse, ettÀ tulee vÀlillÀ ihan olemattomistakin asioista kauhea morkkis, niin ehkÀ sitten kannattaa sÀÀstÀÀ itsensÀ sellaisilta ajatteluilta jÀttÀmÀllÀ alkoholi vÀliin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

TÀÀllÀ menossa dpo 7-8. Eilen/tÀnÀÀn on ilmaantunut jonkinlaista oireilua (pientÀ ÀllötystÀ, turvotusta, leposykkeen nousu ja jano/suun kuivuminen) ihan aikataulussa jos vertaa aiempaan (keskenmenneeseen) raskauteen, joten toiveikkaana olen tÀllÀ hetkellÀ vaikka toisaalta tietÀÀ ettÀ kaikki on vielÀ niin epÀvarmaa. Olin itselleni ilkeÀ, ja lÀhdin muutaman pÀivÀn reissuun ottamatta testejÀ mukaan, koska tiesin ettÀ oma tahdonvoima ei kuitenkaan riitÀ testaamattomuuteen. En kuitenkaan toisaalta haluaisi nÀhdÀ negatiivista testiÀ tai arvailla liikaa ettÀ onko vai eikö ole, joten tÀllÀ tavalla saan testipÀivÀn viivytettyÀ ainakin tiistaihin, jolloin olisi edes dpo 10-11 kasassa ja toiveita nÀhdÀkin jo jotain.

Takaisin