Raskaaksi 2022

Mulla tänään nopeasti noustessa vasemmalla puolella kunnon repäisy! Repäisykipuja? Väsymys on niin kauhea että pilkin työpisteellä ja nukahdan heti kun lyön pään tyynyyn eikä aamulla meinaa millään herätä. No, onhan tässä säästynyt pahoinvoinnilta jne. Mulla oli toissailtana selkä niin kipeä ja turvotusta on koko kehossa, varsinkin jaloissa mutta sekin helpottaa kun muistaa juoda. Kun koko ajan janottaa. Rinnat on vain välillä arat, ei koko ajan. Myös aftoja suussa ja ajoittaisia ns kuumia aaltoja. Tänään ollut iho kananlihalle kun on niin kylmä. Mieliala heittelee ihan laidasta laitaan
 
Tulkinta apua, onko tämä plussa vaikkei viivat ole tasapaksut vahvuuden suhteen, vaan vain tuo toinen reuna on yhtä tumma? 🧐
Terveisin malttamaton oviksen metsästäjä 😆🕵🏼‍♀️
20220526_172627.jpg
 
Voi ihania plussia täällä taas! Niin hirmusti onnea kaikille!!! :)) Ja oon niin pahoillani pois hiipuvista plussista 😞💔 @Jossu123 :lla oli kyllä viisaita sanoja siitä miten itse niihin on suhtautunu ❤️

Mulla tänään kp7, ja huomenna hysteroskopia! Kyl vähän jännittää, kun ei etukäteen voi tietää kuin paljon se sit sattuu 😬 mut turha liikaa miettiä, sit sen näkee! Ja saadaan vihdoin se polyyppi pois sieltä! Kiinnostaa kyllä kans ihan hurjasti, että jos sieltä samalla reissulla löytyiskin jotain muutakin yllättävää, joka selittäis miks näin kauan kestää tää yritys!

Mul alko myös nyt jo hullut himot, heräsin siihen keskellä yötä 😆 viimekin kuussa iski halut tällee tosi aikasessa vaiheessa! Tää on nyt varmaan kans joku sivuvaikutus niistä lisäravinteista mitä oon ny pari kuukautta syöny (myo-inositol, coq10, nac, melatoniini) :D
Oi, tsemppiä hysteroskopiaan! Hyvin se menee! Itse jännitin kovasti etukäteen, ei olisi tarvinnut. Ei ollut niin paha kuin pelkäsin, vaikka ajoittaa tietysti tyntui myös ikävältä, mutta ei niin pahasti kuin etukäteen ajattelin.

Nyt se polyyppi mokoma sieltä pois ja sitten toivottavasti tärppää pian! Muuta syytähän ei tarvitse olla kuin se polyyppi.

Olen hengessä mukana!
 
Tuntuuko kenestäkään muusta, ettei ollenkaan ymmärrä omaa kehoaan? Täällä on menossa kp 27, ovulaatiota olen tikuttanut päivittäin melkein kolme viikkoa putkeen eikä testeissä näy merkkiäkään siitä, vaikka useamman kerran olen tuntenut mukamas jonkunlaista toispuoleista "juilintaa", jollaista monet kuvaavat ovulaation merkiksi. Tänään puolestaan on alavatsaa nipistellyt aivan samalla tavalla kuin ennen plussatestiä tammikuussa. En muista tunteneeni vastaavaa koskaan muulloin, joten olin tietysti varma siitä että nyt on tärpännyt, vaikka sitä ovulaatiotakaan ei ole siis kuulunut. No negahan se tietenkin oli. Päätin tehdä samasta pissasta sitten vielä ovulaatiotestinkin, ehkä se nipistely on sittenkin joku mega-ovulaation merkki! Aivan yhtä kirkkaan valkoinen testi sekin. :No Evil Monkey:

Joko eka raskaus ja keskenmeno sekoitti kehon entisestään tai sitten mieli on vain sekaisin. En enää edes tiedä ovatko kaikenmaailman oireeni todellisia vai keksinkö ne vaan. Varmaan jos jossain lukisi että oikean jalan pikkuvarpaan kutina olisi merkki ovulaatiosta tai raskaudesta, alkaisi mulla kutisemaan varvasta samantien. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Tuntuuko kenestäkään muusta, ettei ollenkaan ymmärrä omaa kehoaan? Täällä on menossa kp 27, ovulaatiota olen tikuttanut päivittäin melkein kolme viikkoa putkeen eikä testeissä näy merkkiäkään siitä, vaikka useamman kerran olen tuntenut mukamas jonkunlaista toispuoleista "juilintaa", jollaista monet kuvaavat ovulaation merkiksi. Tänään puolestaan on alavatsaa nipistellyt aivan samalla tavalla kuin ennen plussatestiä tammikuussa. En muista tunteneeni vastaavaa koskaan muulloin, joten olin tietysti varma siitä että nyt on tärpännyt, vaikka sitä ovulaatiotakaan ei ole siis kuulunut. No negahan se tietenkin oli. Päätin tehdä samasta pissasta sitten vielä ovulaatiotestinkin, ehkä se nipistely on sittenkin joku mega-ovulaation merkki! Aivan yhtä kirkkaan valkoinen testi sekin. :No Evil Monkey:

Joko eka raskaus ja keskenmeno sekoitti kehon entisestään tai sitten mieli on vain sekaisin. En enää edes tiedä ovatko kaikenmaailman oireeni todellisia vai keksinkö ne vaan. Varmaan jos jossain lukisi että oikean jalan pikkuvarpaan kutina olisi merkki ovulaatiosta tai raskaudesta, alkaisi mulla kutisemaan varvasta samantien. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mulla on aivan samat fiilikset! Ovulaatiotestit näyttää arvalla joka päivä erilaiselta muttei selkeesti plussana, alavatsa nippaillut ja juilinut useamman päivän ja oon varmaan puristellu tissitki vaa itse kipeeks kun epätoivosesti hakenu niistä jotai tuntemuksia 😂 Itse yritän ottaa tän mielenkiintosena matkana kohti oman kropan tuntemista mutta välillä turhauttaa suunnattomasti 😄 noita ovulaatio testejä menee laittoman paljon kun joka oireen jälkeen oon varma ovuloinnista, koitan nyt päättää että ens kierrossa en ryntää heti testailemaan jokasest muka oireesta 😅
Aina kun oon ruvennut pääsemään kärryille kierrostani, olen tullut raskaaksi, jotka menneet siis kesken, niin sitten koko homma lähtee taas ihan alusta 🙄 Kierto ja ovulaatiot sen jälkeen ainakin itsellä ollut hetken kadoksissa. Toivottavasti saat pian selvyyden tuohon sun tän kierron tilanteeseen 🤔 Toivotaan ettei kiertosi venyis ihan ikuisuuksiin jos on kyseessä ovuloimaton kierto, se vasta turhauttavaa on kun tietää ettei mitään tapahdu 😅
 
Kyllä se alkaa olla, varmaan alle puolen vuorokauden kuluttua tuosta voi tulla se tasapaksukin viiva jos ehdit saada testattua. Mikäli nuo on Raskauskeijun herkkiä testejä?
On raskauskeijun 😊 Eikai tässä autakun vielä aamulla testailla, harkitsen jo vakavissani ensi kiertoon sen digitaalisen testin hankintaa 😅 Jotenkin tosi hankalia nää viiva tulkinnat.
 
On raskauskeijun 😊 Eikai tässä autakun vielä aamulla testailla, harkitsen jo vakavissani ensi kiertoon sen digitaalisen testin hankintaa 😅 Jotenkin tosi hankalia nää viiva tulkinnat.

Mä käytän digi testejä just tällaisissa tilanteissa, eli käytän liuskia sinne asti, että alkaa olla tasavahvan näköistä, ja sit digillä ”varmistan”. Väittäisin, että digi varmaan antais jo hymynaaman tällaisesta, vaikka seuraavalla kerralla liuska saattaisi näyttää vieläkin tummempaa.
 
Ei oo ollu minkäänlaisia ovulaatio tuntemuksia, ei nipistelyä siis. Flon mukaan dpo 4. Ehkä sitten jäänyt ovis pois tässä kierrossa.
Paras ystäväni kertoi että on raskaana. Ihme että siitä uutisesta tulikin vain tosi onnellinen olo hänen puolesta eikä pahaa oloa.
Mun paras ystävä ilmoitti uutisen kun oli plussannut ja tämä oli 2 viikkoa ennen omaa plussaani! Olin onnellinen hänen puolestaan ja ilmeisesti noina päivinä ovuloin ja sitten tulikin plussa. Luulin että en oo ees ovuloinut. Luulinhan et minimenkat oli ovulaatio tai kiinnittyminen ku oli niukkaakin niukempi eli ihan pihalla.

Pointtini, muiden tuttujen uutiset on kirpaisseet mut hänen ei, olin vaan äärettömän onnellinen. Ja nyt meillä LA 2n viikon välein.
 
Mies on sitä mieltä et tää turvotus on luokkaa todella selkeästi raskaana. Pullahti kahden viikon aikana et eka turvotus ja lisääntyi ja nyt mahan sivuiltakin on "kovana" ja pinkeä ja kyllä se paistaa niin että mieheltä naapurin kauppias oli kysynyt et koska meillä on laskettu aika... mies kysyikin et onko mahdollista että olisin edellisen kierron aikana tullut raskaaksi ja jotenkin näkyy supermyöhään. Mahan koosta päätellen voisi olla mutta siinä tapauksessa useampi negatesti olis jo ufomaista, kuin ohjelmasta en tiennyt olevani raskaana... mutta mutta, jäätävä on maha jo.
 
Dpo 4 vietetään täällä. Dpo2-3 oli tuikkimista vähän molemmin puolin munasarjoja. tässä Kierrossa ei havaintoja ovulaatiokivuista jollei noi tuikkimiset ollut sitä ja silloin dpo ei pidä paikkaansa.
Löytyykö testikavereita viikon päähän perjantaille? Silloin oletettavasti dpo10. Mutta 100 varma en nyt ole 😅
 
Dpo 4 vietetään täällä. Dpo2-3 oli tuikkimista vähän molemmin puolin munasarjoja. tässä Kierrossa ei havaintoja ovulaatiokivuista jollei noi tuikkimiset ollut sitä ja silloin dpo ei pidä paikkaansa.
Löytyykö testikavereita viikon päähän perjantaille? Silloin oletettavasti dpo10. Mutta 100 varma en nyt ole 😅
Minä ajattelin tehdä lauantaina ennen meidän tupareita! Ovulaation pitäisi flon mukaan olla tällä viikolla (tarkemmin tänään), eli tosi alhaiset dpo päivät vielä sillon mutta saapa nähä. :tears:
 
Dpo 4 vietetään täällä. Dpo2-3 oli tuikkimista vähän molemmin puolin munasarjoja. tässä Kierrossa ei havaintoja ovulaatiokivuista jollei noi tuikkimiset ollut sitä ja silloin dpo ei pidä paikkaansa.
Löytyykö testikavereita viikon päähän perjantaille? Silloin oletettavasti dpo10. Mutta 100 varma en nyt ole 😅
Mulla ilmeisesti myös dpo4 meneillään, mutta varmaan tuttuun tyyliin aloitan testailun jo dpo8 🤣 mulla on ens torstaina myoomakontrolli (dpo10) niin siellä näkee varmaan samalla että onko tärppi käynyt 🤔
 
Dpo 4 vietetään täällä. Dpo2-3 oli tuikkimista vähän molemmin puolin munasarjoja. tässä Kierrossa ei havaintoja ovulaatiokivuista jollei noi tuikkimiset ollut sitä ja silloin dpo ei pidä paikkaansa.
Löytyykö testikavereita viikon päähän perjantaille? Silloin oletettavasti dpo10. Mutta 100 varma en nyt ole 😅
Mä meinasin ehkä ensi viikonloppuna testata, la olis arviolta dpo14 ni sit ehkä uskaltaa jo tehdä.
 
Tälle päivälle merkkasin vihdoin kp1! Aamulla oli kuukupissa pienen pieni liru kirkasta verta, niin uskallan luottaa, että nyt alkaa vuoto oikeasti, eikä vaan tiputtelu. Myös Donaferty ja greippimehu aloitettu. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Edellinen kierto venyi siis jopa 37 päivän mittaiseksi ja tästä ovulaatio on ajoittunut (epävarmasti tehtyjen) testien perusteella kp 15-18, joten ihan vituralleenhan homma meni kokonaisuudessaan. :Grinning Face With Smiling Eyes: Toivotaan, että oli vaan jotain sen edelliskierron varhaisen keskenmenon aiheuttamaa sekoilua, eikä nyt mikään pysyväksi jäävä tila.

Katselin Flo'n tilastoja, ja homma on kyllä niin, että meidän on pakko ruveta harrastamaan enemmän seksiä, etenkin jos olen niin muistamaton noiden ovulaatiotestien suhteen jatkossakin. :Face With Tears Of Joy: Eli JOS tässä kierrossa ovis olisikin ollut jossakin ihan ok-ajassa ja luteaalivaihe jäänyt asiallisen mittaiseksi, niin mitään hedelmöittymisen mahdollisuutta ei ole ollut. Tässä ehkä siis mieluisa kesäprojekti. :Relieved Face:
 
tulkitsisin positiiviseksi :thumbs-up: suosittelen kyllä kans noita digitestejä, teen samoin kuin Aloy, eli varmistan digitestillä sittenkun liuskatesti mietityttää :)
Kaipa se positiivinen oli kun nyt aamulla oli vielä vahva viiva muttei lähellekkään yhtä vahva 🤔 Täytyy pistää tuo digitesti harkintaan.
 
Takaisin
Top