Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo10 ja Dpo11. Vieläkään ei oo oikeestaan oireita, mutta näkyy vahvistuvan kuitenkin
Oh! Oot kyllä kärsivällinen ja oireitakin onHienosti vahvistunut päivässä! Onnea!
Mie oon malttanut.. flo ennustaa menkkoja itseasiassa jo perjantaille, uskaltaiskohan silloin tikuttaa? Nyt dpo 11.. tissit on kipeet ja mahassa möyrii, mut ei se ennenkään ole mitään meinannut.
No on vahvistunut, onneaDpo10 ja Dpo11. Vieläkään ei oo oikeestaan oireita, mutta näkyy vahvistuvan kuitenkin
Sanoisin että tuo joka lähentelee ovista. Näkee sitten jo vähän limakalvojen kuntoa ja näkee munasarjojen toiminnan ja ovulaation tilanteen. Hyvä että pääset!Kiitos Jossu123
Sain gynelle ajan. Ihanaa, että ottavat. Eka tarjosi 1.6, jolloin mulla mahdollinen vuoto just loppumassa tai loppunut.
Otin 8.6,joka ois ovulaation lähellä.
Kumpihan aika on järkevämpi kun katsotaan paikkoja?
Eli siis kyse kahden peräkkäisten kiertojen varhaisesta km.
Oon pahoillaniPieni ei pysynyt testit vaihtui negatiiviseksi. Vuotoa odottaen. Miksi, miksi, miksi taas tämä toinen peräkkäinen varhainen keskenmeno.
Oh! Oot kyllä kärsivällinen ja oireitakin on
Voi mie oon niin pahoillani voimia!Pieni ei pysynyt testit vaihtui negatiiviseksi. Vuotoa odottaen. Miksi, miksi, miksi taas tämä toinen peräkkäinen varhainen keskenmeno.
Vuoto alkoikin jo nyt ja kalenteri ennustaakin ovulaatiota jo 6.7. Vuoto on kyllä kerenny loppua ennen tota 1.6. Hmm.. Onkohan sinne mitään ideaa mennä pari pv ovulaation jälkeen vai pitäskö kuitenkin yrittää vaihtaa aikaa.Sanoisin että tuo joka lähentelee ovista. Näkee sitten jo vähän limakalvojen kuntoa ja näkee munasarjojen toiminnan ja ovulaation tilanteen. Hyvä että pääset!
Moikka! Onnea plussanneille ja pahoittelut pettyneille joilla ei vielä tärpännyt. Olen taustaillut ja aktiivisesti seurannut ryhmää. Mulla oli viime kierrossa varhainen km. Testi oli haalea plussa joka haaleni olemattomiin ja viikon kuluttua alkoi vuoto. Nyt ajattelin etten viitsi edes testailla vaikka menkat n.5 pvä myöhässä. Talletteluja oli vain kaksi kp 14 ja 17. Nyt sunnuntaina piti menkkojen alkaa, mutta ei alkanut vaikka menkkakipuja oli ja ne on jatkunut siitä lähtien aaltoilevasti. Alapää ja lantionseutu myös kipuilee. Äsken lähdin apteekista hakemaan testin ja tein sen 2 h pidätyksellä. Tulos tuli ruutuun ennen kuin ehdin nostamaan testin pöydälle... Tuntuu todella epäuskoiselta!!! Pelottaa ja kaikkee... Kumpa kaikki menisi hyvin! Nyt laskurin mukaan on rv n.4+2
Oi onneksi olkoon paljon ❤ Käy ihmeessä kertomassa nämä iloiset uutiset tuonne yli 40 vuotiaiden ryhmään, siellä on ollut niin hiljaista ja varmasti riemastuvat tästä ❤Moikka! Onnea plussanneille ja pahoittelut pettyneille joilla ei vielä tärpännyt. Olen taustaillut ja aktiivisesti seurannut ryhmää. Mulla oli viime kierrossa varhainen km. Testi oli haalea plussa joka haaleni olemattomiin ja viikon kuluttua alkoi vuoto. Nyt ajattelin etten viitsi edes testailla vaikka menkat n.5 pvä myöhässä. Talletteluja oli vain kaksi kp 14 ja 17. Nyt sunnuntaina piti menkkojen alkaa, mutta ei alkanut vaikka menkkakipuja oli ja ne on jatkunut siitä lähtien aaltoilevasti. Alapää ja lantionseutu myös kipuilee. Äsken lähdin apteekista hakemaan testin ja tein sen 2 h pidätyksellä. Tulos tuli ruutuun ennen kuin ehdin nostamaan testin pöydälle... Tuntuu todella epäuskoiselta!!! Pelottaa ja kaikkee... Kumpa kaikki menisi hyvin! Nyt laskurin mukaan on rv n.4+2
Täällä menossa kiertopäivä 36... Eilen illalla tuli ihan himppu tuhruvuotoa, joka mulla yleensä ennakoi menkkojen alkua, joten eiköhän se sieltä. Saa nähdä, ehtivätkö tälle päivälle vai venyvätkö peräti huomiselle - mä olen jostain lukenut, että jos vuoto alkaa klo 18 jälkeen, merkitään kp1 seuraavalle päivälle, ja tätä olen nyt noudattanut.
Oon nyt päättänyt, että ensi kierrosta otan käyttöön macan, vehnänalkioöljyn, greippimehun ja Donafertyn. Mies saa lisäksi käyttää macaa ja vehnänalkioöljyä, hän oli pettynyt että miksi minä saan neljä ja hän vain kaksi tuotetta. Mulla ei siis ole PCOS-diagnoosia eikä ultrassa ole näkynyt siihen viitteitä, mutta toivon, että myo-inositoli silti lyhentäisi mulla kiertoja jonkin verran.
Tsemppiä kaikille piinapäiväilijöille, onnea plussista ja voimia uuteen kiertoon!
Todellakin ois teidän(kin) vuoro!!Joo, yritän olla kuuntelematta oireita nyt kun on pahin piina-aika vielä jos ei olis sitten niin suuri pudotus jos menkat tuleekin.
Mutta, oispa kyllä ihanaa jos viimein oiskin meidän vuoro (yk 17 nyt)
Joo no sepä just Jos miettii, että vuodessa ehtii 28-päiväisellä kierrolla saada 13 onnistumisen mahdollisuutta, niin tällaisella 35-päiväisellä vaan kymmenen... Kiitos tsempeistä! Jos tuo kierron pituus ei yhtään asetu noilla lisäravinnearsenaaleilla, niin varmasti täytyy jo ennen vuoden yrittämistä hakeutua lääkäriin.Tsemppiä uuteen kiertoon, aika pitkiä ne sulla onkin.. joutuu oottelee ovistaki jo jonkuu tovin!
Onnea plussasta ja tarrasukkia!Dpo10 ja Dpo11. Vieläkään ei oo oikeestaan oireita, mutta näkyy vahvistuvan kuitenkin