Raskaaksi 2022

Dpo10 ja Dpo11. Vieläkään ei oo oikeestaan oireita, mutta näkyy vahvistuvan kuitenkin 😍
 

Liitteet

  • 329D4863-9769-4F3A-85AA-2CDE70E7C683.jpeg
    329D4863-9769-4F3A-85AA-2CDE70E7C683.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 152
  • F0B46B22-8C53-4B60-86C7-C616D8737D71.jpeg
    F0B46B22-8C53-4B60-86C7-C616D8737D71.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 158
Hienosti vahvistunut päivässä! Onnea! 😍

Mie oon malttanut.. flo ennustaa menkkoja itseasiassa jo perjantaille, uskaltaiskohan silloin tikuttaa? Nyt dpo 11.. 🙈 tissit on kipeet ja mahassa möyrii, mut ei se ennenkään ole mitään meinannut.
Oh! Oot kyllä kärsivällinen ja oireitakin on 🤭
 
Kiitos Jossu123 ❤️

Sain gynelle ajan. Ihanaa, että ottavat. Eka tarjosi 1.6, jolloin mulla mahdollinen vuoto just loppumassa tai loppunut.

Otin 8.6,joka ois ovulaation lähellä.

Kumpihan aika on järkevämpi kun katsotaan paikkoja?

Eli siis kyse kahden peräkkäisten kiertojen varhaisesta km.
 
Kiitos Jossu123 ❤️

Sain gynelle ajan. Ihanaa, että ottavat. Eka tarjosi 1.6, jolloin mulla mahdollinen vuoto just loppumassa tai loppunut.

Otin 8.6,joka ois ovulaation lähellä.

Kumpihan aika on järkevämpi kun katsotaan paikkoja?

Eli siis kyse kahden peräkkäisten kiertojen varhaisesta km.
Sanoisin että tuo joka lähentelee ovista. Näkee sitten jo vähän limakalvojen kuntoa ja näkee munasarjojen toiminnan ja ovulaation tilanteen. 😊 Hyvä että pääset!
 
Onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Itse palaan taas parin viikon hiljaiselon jälkeen kirjoittelemaan (tätä keskustelua tulee kyllä seurattua kokoajan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:). Nyt ehkä dpo 1, ja hyvällä (mutta malttamattomalla!) mielellä mennään. Viime kierto oli vielä keskeytyneen keskenmenon jäljiltä hieman poikkeava, mutta nyt ainakin tähän mennessä kierto on tuntunut vihdoin normaalimmalta. Tässä kierrossa varmaan pakko yrittää malttaa testauksen kanssa, jos sitten dpo 12 vasta niin ei tarvitsisi arpoa onko plussa vai ei. Saa nähdä pitääkö päätös!

Ostin viime kierrossa ovulaatiotestejä (koska tuntui, että ovulaatio-oireet palasivat uudestaan jo kerran oltuaan), mutta en saanut niihin koskaan plussaa. Käytin loput 3 kpl ihan mielenkiinnosta tässä kierrossa (su, ma ja ti), mutta plussa jäi saamatta, vahvuus oli ehkä jotain 50% luokkaa kontrolliviivasta. Sain ainoastaan kamalan stressin aikaiseksi siitä, että mitä jos en ovuloikkaan... Vaikka oikeasti testejä pitäisi kai tehdä useampi päivässä, ettei huippu mene ohi. Mutta itselleni siis selkeästi parempi jättää ovulaatiotestit kaupan hyllylle, kun kuitenkin ovulaatio-oireita on riittävästi melko tarkkaan ennustamiseen.
 
Muokattu viimeksi:
Sanoisin että tuo joka lähentelee ovista. Näkee sitten jo vähän limakalvojen kuntoa ja näkee munasarjojen toiminnan ja ovulaation tilanteen. 😊 Hyvä että pääset!
Vuoto alkoikin jo nyt ja kalenteri ennustaakin ovulaatiota jo 6.7. Vuoto on kyllä kerenny loppua ennen tota 1.6. Hmm.. Onkohan sinne mitään ideaa mennä pari pv ovulaation jälkeen vai pitäskö kuitenkin yrittää vaihtaa aikaa.
 
Moikka! Onnea plussanneille ja pahoittelut pettyneille joilla ei vielä tärpännyt. Olen taustaillut ja aktiivisesti seurannut ryhmää. Mulla oli viime kierrossa varhainen km. Testi oli haalea plussa joka haaleni olemattomiin ja viikon kuluttua alkoi vuoto. Nyt ajattelin etten viitsi edes testailla vaikka menkat n.5 pvä myöhässä. Talletteluja oli vain kaksi kp 14 ja 17. Nyt sunnuntaina piti menkkojen alkaa, mutta ei alkanut vaikka menkkakipuja oli ja ne on jatkunut siitä lähtien aaltoilevasti. Alapää ja lantionseutu myös kipuilee. Äsken lähdin apteekista hakemaan testin ja tein sen 2 h pidätyksellä. Tulos tuli ruutuun ennen kuin ehdin nostamaan testin pöydälle... Tuntuu todella epäuskoiselta!!! Pelottaa ja kaikkee... Kumpa kaikki menisi hyvin! Nyt laskurin mukaan on rv n.4+2 🥰🥰💕
 

Liitteet

  • 20220525_121636.jpg
    20220525_121636.jpg
    650 KB · Katsottu: 56
Muokattu viimeksi:
Täällä menossa kiertopäivä 36... Eilen illalla tuli ihan himppu tuhruvuotoa, joka mulla yleensä ennakoi menkkojen alkua, joten eiköhän se sieltä. Saa nähdä, ehtivätkö tälle päivälle vai venyvätkö peräti huomiselle - mä olen jostain lukenut, että jos vuoto alkaa klo 18 jälkeen, merkitään kp1 seuraavalle päivälle, ja tätä olen nyt noudattanut.

Oon nyt päättänyt, että ensi kierrosta otan käyttöön macan, vehnänalkioöljyn, greippimehun ja Donafertyn. Mies saa lisäksi käyttää macaa ja vehnänalkioöljyä, hän oli pettynyt että miksi minä saan neljä ja hän vain kaksi tuotetta. :tears: Mulla ei siis ole PCOS-diagnoosia eikä ultrassa ole näkynyt siihen viitteitä, mutta toivon, että myo-inositoli silti lyhentäisi mulla kiertoja jonkin verran.

Tsemppiä kaikille piinapäiväilijöille, onnea plussista ja voimia uuteen kiertoon! :Growing Heart:
 
Moikka! Onnea plussanneille ja pahoittelut pettyneille joilla ei vielä tärpännyt. Olen taustaillut ja aktiivisesti seurannut ryhmää. Mulla oli viime kierrossa varhainen km. Testi oli haalea plussa joka haaleni olemattomiin ja viikon kuluttua alkoi vuoto. Nyt ajattelin etten viitsi edes testailla vaikka menkat n.5 pvä myöhässä. Talletteluja oli vain kaksi kp 14 ja 17. Nyt sunnuntaina piti menkkojen alkaa, mutta ei alkanut vaikka menkkakipuja oli ja ne on jatkunut siitä lähtien aaltoilevasti. Alapää ja lantionseutu myös kipuilee. Äsken lähdin apteekista hakemaan testin ja tein sen 2 h pidätyksellä. Tulos tuli ruutuun ennen kuin ehdin nostamaan testin pöydälle... Tuntuu todella epäuskoiselta!!! Pelottaa ja kaikkee... Kumpa kaikki menisi hyvin! Nyt laskurin mukaan on rv n.4+2 🥰🥰💕

Onnea! 😍
 
Moikka! Onnea plussanneille ja pahoittelut pettyneille joilla ei vielä tärpännyt. Olen taustaillut ja aktiivisesti seurannut ryhmää. Mulla oli viime kierrossa varhainen km. Testi oli haalea plussa joka haaleni olemattomiin ja viikon kuluttua alkoi vuoto. Nyt ajattelin etten viitsi edes testailla vaikka menkat n.5 pvä myöhässä. Talletteluja oli vain kaksi kp 14 ja 17. Nyt sunnuntaina piti menkkojen alkaa, mutta ei alkanut vaikka menkkakipuja oli ja ne on jatkunut siitä lähtien aaltoilevasti. Alapää ja lantionseutu myös kipuilee. Äsken lähdin apteekista hakemaan testin ja tein sen 2 h pidätyksellä. Tulos tuli ruutuun ennen kuin ehdin nostamaan testin pöydälle... Tuntuu todella epäuskoiselta!!! Pelottaa ja kaikkee... Kumpa kaikki menisi hyvin! Nyt laskurin mukaan on rv n.4+2 🥰🥰💕
Oi onneksi olkoon paljon ❤ Käy ihmeessä kertomassa nämä iloiset uutiset tuonne yli 40 vuotiaiden ryhmään, siellä on ollut niin hiljaista ja varmasti riemastuvat tästä ❤
 
Täällä menossa kiertopäivä 36... Eilen illalla tuli ihan himppu tuhruvuotoa, joka mulla yleensä ennakoi menkkojen alkua, joten eiköhän se sieltä. Saa nähdä, ehtivätkö tälle päivälle vai venyvätkö peräti huomiselle - mä olen jostain lukenut, että jos vuoto alkaa klo 18 jälkeen, merkitään kp1 seuraavalle päivälle, ja tätä olen nyt noudattanut.

Oon nyt päättänyt, että ensi kierrosta otan käyttöön macan, vehnänalkioöljyn, greippimehun ja Donafertyn. Mies saa lisäksi käyttää macaa ja vehnänalkioöljyä, hän oli pettynyt että miksi minä saan neljä ja hän vain kaksi tuotetta. :tears: Mulla ei siis ole PCOS-diagnoosia eikä ultrassa ole näkynyt siihen viitteitä, mutta toivon, että myo-inositoli silti lyhentäisi mulla kiertoja jonkin verran.

Tsemppiä kaikille piinapäiväilijöille, onnea plussista ja voimia uuteen kiertoon! :Growing Heart:

Tsemppiä uuteen kiertoon, aika pitkiä ne sulla onkin.. joutuu oottelee ovistaki jo jonkuu tovin! 😕
 
Joo, yritän olla kuuntelematta oireita nyt kun on pahin piina-aika vielä 😁 jos ei olis sitten niin suuri pudotus jos menkat tuleekin.
Mutta, oispa kyllä ihanaa jos viimein oiskin meidän vuoro (yk 17 nyt) 💕
Todellakin ois teidän(kin) vuoro!! 🥰
 
Tsemppiä uuteen kiertoon, aika pitkiä ne sulla onkin.. joutuu oottelee ovistaki jo jonkuu tovin! 😕
Joo no sepä just 😔 Jos miettii, että vuodessa ehtii 28-päiväisellä kierrolla saada 13 onnistumisen mahdollisuutta, niin tällaisella 35-päiväisellä vaan kymmenen... 😐 Kiitos tsempeistä! Jos tuo kierron pituus ei yhtään asetu noilla lisäravinnearsenaaleilla, niin varmasti täytyy jo ennen vuoden yrittämistä hakeutua lääkäriin.
 
Takaisin
Top