Olen niin pahoillani puolestasi!Pieni ei pysynyt testit vaihtui negatiiviseksi. Vuotoa odottaen. Miksi, miksi, miksi taas tÀmÀ toinen perÀkkÀinen varhainen keskenmeno.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen niin pahoillani puolestasi!Pieni ei pysynyt testit vaihtui negatiiviseksi. Vuotoa odottaen. Miksi, miksi, miksi taas tÀmÀ toinen perÀkkÀinen varhainen keskenmeno.
Raportoi sitten jos toimii Mulla nyt kans kp39 ja toivoisin ettÀ jÀÀ alle 50 pÀivÀÀn tÀmÀ kierto On se oikeesti turhauttavaa, kun ei tiedÀ yhtÀÀn miten pitkÀ kierto tulossa.TÀÀllÀ menossa kiertopÀivÀ 36... Eilen illalla tuli ihan himppu tuhruvuotoa, joka mulla yleensÀ ennakoi menkkojen alkua, joten eiköhÀn se sieltÀ. Saa nÀhdÀ, ehtivÀtkö tÀlle pÀivÀlle vai venyvÀtkö perÀti huomiselle - mÀ olen jostain lukenut, ettÀ jos vuoto alkaa klo 18 jÀlkeen, merkitÀÀn kp1 seuraavalle pÀivÀlle, ja tÀtÀ olen nyt noudattanut.
Oon nyt pÀÀttÀnyt, ettÀ ensi kierrosta otan kÀyttöön macan, vehnÀnalkioöljyn, greippimehun ja Donafertyn. Mies saa lisÀksi kÀyttÀÀ macaa ja vehnÀnalkioöljyÀ, hÀn oli pettynyt ettÀ miksi minÀ saan neljÀ ja hÀn vain kaksi tuotetta. Mulla ei siis ole PCOS-diagnoosia eikÀ ultrassa ole nÀkynyt siihen viitteitÀ, mutta toivon, ettÀ myo-inositoli silti lyhentÀisi mulla kiertoja jonkin verran.
TsemppiÀ kaikille piinapÀivÀilijöille, onnea plussista ja voimia uuteen kiertoon!
Mulla oli nuorempana kierto 31-33 pÀivÀÀ ja silloin ovis oli yleensÀ kp 17-18 tietÀmillÀTe keillÀ kierto 32-35 pÀivÀÀ ja testaatte ovista niin millÀ pÀivillÀ yleensÀ on ovis?
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen
Raportoin varmasti! Oon varmaan lukenut liikaa hehkutusta siitÀ, kun mun ainoa ajatus on, ettÀ ja kyllÀhÀn se toimii ja aivan varmasti kierroista tulee aivan oppikirjamaisia sen myötÀ Mutta joo, katsotaan kuinka kÀy!Raportoi sitten jos toimii Mulla nyt kans kp39 ja toivoisin ettÀ jÀÀ alle 50 pÀivÀÀn tÀmÀ kierto On se oikeesti turhauttavaa, kun ei tiedÀ yhtÀÀn miten pitkÀ kierto tulossa.
Kuulostaa ihan normaalilta! Mulla taas ei oo juuri mitÀÀn oireita (paitsi ajottaiset lievÀt menkkakivut) kun esikoisesta oli tÀssÀ vaiheessa jo pahoinvointia. LisÀks esikoisen kohdalla tosi alussa herÀsin viitenÀ yönÀ klo 2 aikaan tosi koviin vatsakipuihin (niin et meinas oksennus tulla) ja oli pakko pitÀÀ lÀmpöpussia ja olla sykkyrÀssÀ ja sekin oli ihan normaalia.TÀssÀ tÀmÀn aamun tulos samalla predictor early testillÀ. Toinen viiva tuli heti nÀkyviin kun tikun nostin purkista. Samanlainen mielestÀni kuin eilinen. Voiko olla totta, ihanaa ja jÀnnittÀÀ..
Viime yönÀ oli taas alavatsa/ alapÀÀ/ lantion alueen polttelua ja lÀhes koko ajan jotain tuntemuksia alavatsalla. Onko normaalia? Viime raskaudet olleet lÀhes oireettomia. Toiv.kaikki olisi silti hyvin!
MikÀ dpo sul muuten on?TÀssÀ tÀmÀn aamun tulos samalla predictor early testillÀ. Toinen viiva tuli heti nÀkyviin kun tikun nostin purkista. Samanlainen mielestÀni kuin eilinen. Voiko olla totta, ihanaa ja jÀnnittÀÀ..
Viime yönÀ oli taas alavatsa/ alapÀÀ/ lantion alueen polttelua ja lÀhes koko ajan jotain tuntemuksia alavatsalla. Onko normaalia? Viime raskaudet olleet lÀhes oireettomia. Toiv.kaikki olisi silti hyvin!
Kiva kuulla, ettÀ sullakin ollut kipuja ja kaikki mennyt kuitenkin hyvin! PelkÀÀn vaan ettÀ tulee taas km niin kuin viime kuussa, mutta kai se on turha murehtia sellaista mille ei itse mitÀÀn voi. PitÀÀ vaan iloita tÀstÀ hetkestÀ! Mulla on nyt dpo 17 tai 18. En tikuttanut ovista, mutta sovelluksen mukaan se oli kp 18 ja silloin oli tallettelut. Mulla kierto ollut nyt 29-32. Sen kerran jÀlkeen enÀÀ ei talletettu. Arvelen ettÀ ovis oli siitÀ pÀivÀn, parin sisÀllÀ kivuista ja limoista pÀÀtellen. MikÀ sun dpo on? Ja paljon onnea!MikÀ dpo sul muuten on?
TsemppiÀ huomiseen, hyvin se menee! Ja uskon vahvasti ettÀ sen jÀlkeen teidÀnkin vuoro tulisi. †Kerroinkin silloin joskus tuttavastani joka kÀrsi 10 vuotta lapsettomuudesta ja polyypin poiston jÀlkeen raskautui.Voi ihania plussia tÀÀllÀ taas! Niin hirmusti onnea kaikille!!! :)) Ja oon niin pahoillani pois hiipuvista plussista @Jossu123 :lla oli kyllÀ viisaita sanoja siitÀ miten itse niihin on suhtautunu
Mulla tÀnÀÀn kp7, ja huomenna hysteroskopia! Kyl vÀhÀn jÀnnittÀÀ, kun ei etukÀteen voi tietÀÀ kuin paljon se sit sattuu mut turha liikaa miettiÀ, sit sen nÀkee! Ja saadaan vihdoin se polyyppi pois sieltÀ! Kiinnostaa kyllÀ kans ihan hurjasti, ettÀ jos sieltÀ samalla reissulla löytyiskin jotain muutakin yllÀttÀvÀÀ, joka selittÀis miks nÀin kauan kestÀÀ tÀÀ yritys!
Mul alko myös nyt jo hullut himot, herÀsin siihen keskellÀ yötÀ viimekin kuussa iski halut tÀllee tosi aikasessa vaiheessa! TÀÀ on nyt varmaan kans joku sivuvaikutus niistÀ lisÀravinteista mitÀ oon ny pari kuukautta syöny (myo-inositol, coq10, nac, melatoniini) :D
Siis mulla ovis aiheuttaa aina sen et oon melkeen ottamassa avioeroa miehestÀ kun vituttaa nÀhdÀkkÀÀn koko miestÀ, vaikkei se reppana oo ees tehny mitÀÀn. Sit taas vartin pÀÀstÀ mÀ vollotan kun rakastan sitÀ niin kovasti ja haluan vaan nyysÀtÀ sen kainalossa. Sellanen kevyt pieni mental breakdown tÀÀllÀ aina oviksen kulmilla.Onnea plussanneille
Hei onks kellÀÀn muulla oviksen aikoihin julmettu itkuherkkyys ja kiukku.... Mietin mitÀ tÀÀ on ja nyt kierto just n puolessa vÀlissÀ ja aiemmista limoista vois pÀÀtellÀ sen olevan.. KiristÀÀ, ahdistaa ja paha olla...
Luulin et ovis saa jotenkin naisen ihan hehkumaan ja iloiseksi ja energiseksi..
mjaaa no siihen ei varmaan mitÀÀn yksiselitteistÀ pÀivÀÀ oo, mutta oviksesta yli kolme viikkoa Itse sain dpo 11 negan, dpo 12 1-2 vko, dpo 16 2-3vko ja nyt on dpo 20 eli vois ehkÀ nÀkyÀ jossain dpo 23 paikkeella?Niin muuten, kysymys viisaammille... Jos ja kun nyt dpo 17 tai 18 niin koska kantsis tehdÀ digi? Eli koska pitÀis nÀkyÀ jo se raskaana 3+ Noi testit mitÀ tein oli niitÀ tosi herkkiÀ. Haluaisin varmistua ettÀ hcg nousee hyvin.
Onnea sinullekin koskas sulla la, mulla oviksen mukaan 4.2. Mul on tÀnÀÀ vasta dpo12Kiva kuulla, ettÀ sullakin ollut kipuja ja kaikki mennyt kuitenkin hyvin! PelkÀÀn vaan ettÀ tulee taas km niin kuin viime kuussa, mutta kai se on turha murehtia sellaista mille ei itse mitÀÀn voi. PitÀÀ vaan iloita tÀstÀ hetkestÀ! Mulla on nyt dpo 17 tai 18. En tikuttanut ovista, mutta sovelluksen mukaan se oli kp 18 ja silloin oli tallettelut. Mulla kierto ollut nyt 29-32. Sen kerran jÀlkeen enÀÀ ei talletettu. Arvelen ettÀ ovis oli siitÀ pÀivÀn, parin sisÀllÀ kivuista ja limoista pÀÀtellen. MikÀ sun dpo on? Ja paljon onnea!
Minulla, valitettavasti. Se on jotain aivan hirveetÀ ja turhauttavaa. Kai se on sitÀ ettÀ kroppa haluaisi epÀtoivoisesti raskautua mutta ei enÀÀ voi eikÀ kykeneOnnea plussanneille
Hei onks kellÀÀn muulla oviksen aikoihin julmettu itkuherkkyys ja kiukku.... Mietin mitÀ tÀÀ on ja nyt kierto just n puolessa vÀlissÀ ja aiemmista limoista vois pÀÀtellÀ sen olevan.. KiristÀÀ, ahdistaa ja paha olla...
Luulin et ovis saa jotenkin naisen ihan hehkumaan ja iloiseksi ja energiseksi..
Periaatteessa 3 vkoa hedelmöittymisestÀ/ovulaatiosta tarkottaisi kai dpo 21. Itse sain digitaalisilla viime raskaudessa 1-2 vkoa dpo 14, ja sitten seuraava olikin 3+ kun tein dpo 22. Jos testejÀ haluaa sÀÀstellÀ niin sitten ehkÀ odottaisin dpo 23-24 astiNiin muuten, kysymys viisaammille... Jos ja kun nyt dpo 17 tai 18 niin koska kantsis tehdÀ digi? Eli koska pitÀis nÀkyÀ jo se raskaana 3+ Noi testit mitÀ tein oli niitÀ tosi herkkiÀ. Haluaisin varmistua ettÀ hcg nousee hyvin.
Kiitos! Mulla la on laskurin mukaan 29.1. Menkkojen mukaan laskettuna.Onnea sinullekin koskas sulla la, mulla oviksen mukaan 4.2. Mul on tÀnÀÀ vasta dpo12
Tervetuloa sitten tammikuisiin! :)Kiitos! Mulla la on laskurin mukaan 29.1. Menkkojen mukaan laskettuna.