Raskaaksi 2022

TÀÀllÀ menossa kiertopÀivÀ 36... Eilen illalla tuli ihan himppu tuhruvuotoa, joka mulla yleensÀ ennakoi menkkojen alkua, joten eiköhÀn se sieltÀ. Saa nÀhdÀ, ehtivÀtkö tÀlle pÀivÀlle vai venyvÀtkö perÀti huomiselle - mÀ olen jostain lukenut, ettÀ jos vuoto alkaa klo 18 jÀlkeen, merkitÀÀn kp1 seuraavalle pÀivÀlle, ja tÀtÀ olen nyt noudattanut.

Oon nyt pÀÀttÀnyt, ettÀ ensi kierrosta otan kÀyttöön macan, vehnÀnalkioöljyn, greippimehun ja Donafertyn. Mies saa lisÀksi kÀyttÀÀ macaa ja vehnÀnalkioöljyÀ, hÀn oli pettynyt ettÀ miksi minÀ saan neljÀ ja hÀn vain kaksi tuotetta. :tears: Mulla ei siis ole PCOS-diagnoosia eikÀ ultrassa ole nÀkynyt siihen viitteitÀ, mutta toivon, ettÀ myo-inositoli silti lyhentÀisi mulla kiertoja jonkin verran.

TsemppiÀ kaikille piinapÀivÀilijöille, onnea plussista ja voimia uuteen kiertoon! :Growing Heart:
Raportoi sitten jos toimii đŸ€—đŸ˜„ Mulla nyt kans kp39 ja toivoisin ettĂ€ jÀÀ alle 50 pĂ€ivÀÀn tĂ€mĂ€ kierto 😅 On se oikeesti turhauttavaa, kun ei tiedĂ€ yhtÀÀn miten pitkĂ€ kierto tulossa.
 
Te keillĂ€ kierto 32-35 pĂ€ivÀÀ ja testaatte ovista niin millĂ€ pĂ€ivillĂ€ yleensĂ€ on ovis? 😊👀
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen đŸ€—
 
Raportoi sitten jos toimii đŸ€—đŸ˜„ Mulla nyt kans kp39 ja toivoisin ettĂ€ jÀÀ alle 50 pĂ€ivÀÀn tĂ€mĂ€ kierto 😅 On se oikeesti turhauttavaa, kun ei tiedĂ€ yhtÀÀn miten pitkĂ€ kierto tulossa.
Raportoin varmasti! Oon varmaan lukenut liikaa hehkutusta siitÀ, kun mun ainoa ajatus on, ettÀ ja kyllÀhÀn se toimii ja aivan varmasti kierroista tulee aivan oppikirjamaisia sen myötÀ :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta joo, katsotaan kuinka kÀy!
 
TĂ€ssĂ€ tĂ€mĂ€n aamun tulos samalla predictor early testillĂ€. Toinen viiva tuli heti nĂ€kyviin kun tikun nostin purkista. Samanlainen mielestĂ€ni kuin eilinen. Voiko olla totta, ihanaa ja jĂ€nnittÀÀ.. 😰😭

Viime yönĂ€ oli taas alavatsa/ alapÀÀ/ lantion alueen polttelua ja lĂ€hes koko ajan jotain tuntemuksia alavatsalla. Onko normaalia? Viime raskaudet olleet lĂ€hes oireettomia. Toiv.kaikki olisi silti hyvin! 🙏🙏💕🙏🙏
 

Liitteet

  • 20220526_081920.jpg
    20220526_081920.jpg
    750.8 KB · Katsottu: 50
TĂ€ssĂ€ tĂ€mĂ€n aamun tulos samalla predictor early testillĂ€. Toinen viiva tuli heti nĂ€kyviin kun tikun nostin purkista. Samanlainen mielestĂ€ni kuin eilinen. Voiko olla totta, ihanaa ja jĂ€nnittÀÀ.. 😰😭

Viime yönĂ€ oli taas alavatsa/ alapÀÀ/ lantion alueen polttelua ja lĂ€hes koko ajan jotain tuntemuksia alavatsalla. Onko normaalia? Viime raskaudet olleet lĂ€hes oireettomia. Toiv.kaikki olisi silti hyvin! 🙏🙏💕🙏🙏
Kuulostaa ihan normaalilta! Mulla taas ei oo juuri mitÀÀn oireita (paitsi ajottaiset lievĂ€t menkkakivut) kun esikoisesta oli tĂ€ssĂ€ vaiheessa jo pahoinvointia. LisĂ€ks esikoisen kohdalla tosi alussa herĂ€sin viitenĂ€ yönĂ€ klo 2 aikaan tosi koviin vatsakipuihin (niin et meinas oksennus tulla) ja oli pakko pitÀÀ lĂ€mpöpussia ja olla sykkyrĂ€ssĂ€ ja sekin oli ihan normaalia. 😍
 
TĂ€ssĂ€ tĂ€mĂ€n aamun tulos samalla predictor early testillĂ€. Toinen viiva tuli heti nĂ€kyviin kun tikun nostin purkista. Samanlainen mielestĂ€ni kuin eilinen. Voiko olla totta, ihanaa ja jĂ€nnittÀÀ.. 😰😭

Viime yönĂ€ oli taas alavatsa/ alapÀÀ/ lantion alueen polttelua ja lĂ€hes koko ajan jotain tuntemuksia alavatsalla. Onko normaalia? Viime raskaudet olleet lĂ€hes oireettomia. Toiv.kaikki olisi silti hyvin! 🙏🙏💕🙏🙏
MikĂ€ dpo sul muuten on? â˜ș
 
MikĂ€ dpo sul muuten on? â˜ș
Kiva kuulla, ettĂ€ sullakin ollut kipuja ja kaikki mennyt kuitenkin hyvin! 💕😊 PelkÀÀn vaan ettĂ€ tulee taas km niin kuin viime kuussa, mutta kai se on turha murehtia sellaista mille ei itse mitÀÀn voi. PitÀÀ vaan iloita tĂ€stĂ€ hetkestĂ€! ❀ Mulla on nyt dpo 17 tai 18. En tikuttanut ovista, mutta sovelluksen mukaan se oli kp 18 ja silloin oli tallettelut. Mulla kierto ollut nyt 29-32. Sen kerran jĂ€lkeen enÀÀ ei talletettu. Arvelen ettĂ€ ovis oli siitĂ€ pĂ€ivĂ€n, parin sisĂ€llĂ€ kivuista ja limoista pÀÀtellen. MikĂ€ sun dpo on? Ja paljon onnea! 😊😍
 
Voi ihania plussia tÀÀllĂ€ taas! Niin hirmusti onnea kaikille!!! :)) Ja oon niin pahoillani pois hiipuvista plussista 😞💔 @Jossu123 :lla oli kyllĂ€ viisaita sanoja siitĂ€ miten itse niihin on suhtautunu ❀

Mulla tĂ€nÀÀn kp7, ja huomenna hysteroskopia! Kyl vĂ€hĂ€n jĂ€nnittÀÀ, kun ei etukĂ€teen voi tietÀÀ kuin paljon se sit sattuu 😬 mut turha liikaa miettiĂ€, sit sen nĂ€kee! Ja saadaan vihdoin se polyyppi pois sieltĂ€! Kiinnostaa kyllĂ€ kans ihan hurjasti, ettĂ€ jos sieltĂ€ samalla reissulla löytyiskin jotain muutakin yllĂ€ttĂ€vÀÀ, joka selittĂ€is miks nĂ€in kauan kestÀÀ tÀÀ yritys!

Mul alko myös nyt jo hullut himot, herĂ€sin siihen keskellĂ€ yötĂ€ 😆 viimekin kuussa iski halut tĂ€llee tosi aikasessa vaiheessa! TÀÀ on nyt varmaan kans joku sivuvaikutus niistĂ€ lisĂ€ravinteista mitĂ€ oon ny pari kuukautta syöny (myo-inositol, coq10, nac, melatoniini) :D
 
Onnea plussanneille đŸ˜â€ïž

Hei onks kellÀÀn muulla oviksen aikoihin julmettu itkuherkkyys ja kiukku.... Mietin mitÀ tÀÀ on ja nyt kierto just n puolessa vÀlissÀ ja aiemmista limoista vois pÀÀtellÀ sen olevan.. KiristÀÀ, ahdistaa ja paha olla...
Luulin et ovis saa jotenkin naisen ihan hehkumaan ja iloiseksi ja energiseksi..
 
Niin muuten, kysymys viisaammille... Jos ja kun nyt dpo 17 tai 18 niin koska kantsis tehdĂ€ digi? Eli koska pitĂ€is nĂ€kyĂ€ jo se raskaana 3+ Noi testit mitĂ€ tein oli niitĂ€ tosi herkkiĂ€. Haluaisin varmistua ettĂ€ hcg nousee hyvin. 😊
 
Voi ihania plussia tÀÀllĂ€ taas! Niin hirmusti onnea kaikille!!! :)) Ja oon niin pahoillani pois hiipuvista plussista 😞💔 @Jossu123 :lla oli kyllĂ€ viisaita sanoja siitĂ€ miten itse niihin on suhtautunu ❀

Mulla tĂ€nÀÀn kp7, ja huomenna hysteroskopia! Kyl vĂ€hĂ€n jĂ€nnittÀÀ, kun ei etukĂ€teen voi tietÀÀ kuin paljon se sit sattuu 😬 mut turha liikaa miettiĂ€, sit sen nĂ€kee! Ja saadaan vihdoin se polyyppi pois sieltĂ€! Kiinnostaa kyllĂ€ kans ihan hurjasti, ettĂ€ jos sieltĂ€ samalla reissulla löytyiskin jotain muutakin yllĂ€ttĂ€vÀÀ, joka selittĂ€is miks nĂ€in kauan kestÀÀ tÀÀ yritys!

Mul alko myös nyt jo hullut himot, herĂ€sin siihen keskellĂ€ yötĂ€ 😆 viimekin kuussa iski halut tĂ€llee tosi aikasessa vaiheessa! TÀÀ on nyt varmaan kans joku sivuvaikutus niistĂ€ lisĂ€ravinteista mitĂ€ oon ny pari kuukautta syöny (myo-inositol, coq10, nac, melatoniini) :D
TsemppiĂ€ huomiseen, hyvin se menee! Ja uskon vahvasti ettĂ€ sen jĂ€lkeen teidĂ€nkin vuoro tulisi. ❀ Kerroinkin silloin joskus tuttavastani joka kĂ€rsi 10 vuotta lapsettomuudesta ja polyypin poiston jĂ€lkeen raskautui. 😊
 
Onnea plussanneille đŸ˜â€ïž

Hei onks kellÀÀn muulla oviksen aikoihin julmettu itkuherkkyys ja kiukku.... Mietin mitÀ tÀÀ on ja nyt kierto just n puolessa vÀlissÀ ja aiemmista limoista vois pÀÀtellÀ sen olevan.. KiristÀÀ, ahdistaa ja paha olla...
Luulin et ovis saa jotenkin naisen ihan hehkumaan ja iloiseksi ja energiseksi..
Siis mulla ovis aiheuttaa aina sen et oon melkeen ottamassa avioeroa miehestÀ kun vituttaa nÀhdÀkkÀÀn koko miestÀ, vaikkei se reppana oo ees tehny mitÀÀn. :tears: Sit taas vartin pÀÀstÀ mÀ vollotan kun rakastan sitÀ niin kovasti ja haluan vaan nyysÀtÀ sen kainalossa. :tears: Sellanen kevyt pieni mental breakdown tÀÀllÀ aina oviksen kulmilla.
 
Niin muuten, kysymys viisaammille... Jos ja kun nyt dpo 17 tai 18 niin koska kantsis tehdĂ€ digi? Eli koska pitĂ€is nĂ€kyĂ€ jo se raskaana 3+ Noi testit mitĂ€ tein oli niitĂ€ tosi herkkiĂ€. Haluaisin varmistua ettĂ€ hcg nousee hyvin. 😊
mjaaa no siihen ei varmaan mitÀÀn yksiselitteistÀ pÀivÀÀ oo, mutta oviksesta yli kolme viikkoa Itse sain dpo 11 negan, dpo 12 1-2 vko, dpo 16 2-3vko ja nyt on dpo 20 eli vois ehkÀ nÀkyÀ jossain dpo 23 paikkeella? :smiling-eyes:
 
Kiva kuulla, ettĂ€ sullakin ollut kipuja ja kaikki mennyt kuitenkin hyvin! 💕😊 PelkÀÀn vaan ettĂ€ tulee taas km niin kuin viime kuussa, mutta kai se on turha murehtia sellaista mille ei itse mitÀÀn voi. PitÀÀ vaan iloita tĂ€stĂ€ hetkestĂ€! ❀ Mulla on nyt dpo 17 tai 18. En tikuttanut ovista, mutta sovelluksen mukaan se oli kp 18 ja silloin oli tallettelut. Mulla kierto ollut nyt 29-32. Sen kerran jĂ€lkeen enÀÀ ei talletettu. Arvelen ettĂ€ ovis oli siitĂ€ pĂ€ivĂ€n, parin sisĂ€llĂ€ kivuista ja limoista pÀÀtellen. MikĂ€ sun dpo on? Ja paljon onnea! 😊😍
Onnea sinullekin đŸ„° koskas sulla la, mulla oviksen mukaan 4.2. Mul on tĂ€nÀÀ vasta dpo12 đŸ€“
 
Onnea plussanneille đŸ˜â€ïž

Hei onks kellÀÀn muulla oviksen aikoihin julmettu itkuherkkyys ja kiukku.... Mietin mitÀ tÀÀ on ja nyt kierto just n puolessa vÀlissÀ ja aiemmista limoista vois pÀÀtellÀ sen olevan.. KiristÀÀ, ahdistaa ja paha olla...
Luulin et ovis saa jotenkin naisen ihan hehkumaan ja iloiseksi ja energiseksi..
👋 Minulla, valitettavasti. Se on jotain aivan hirveetĂ€ ja turhauttavaa. Kai se on sitĂ€ ettĂ€ kroppa haluaisi epĂ€toivoisesti raskautua mutta ei enÀÀ voi eikĂ€ kykene 😞
 
Niin muuten, kysymys viisaammille... Jos ja kun nyt dpo 17 tai 18 niin koska kantsis tehdĂ€ digi? Eli koska pitĂ€is nĂ€kyĂ€ jo se raskaana 3+ Noi testit mitĂ€ tein oli niitĂ€ tosi herkkiĂ€. Haluaisin varmistua ettĂ€ hcg nousee hyvin. 😊
Periaatteessa 3 vkoa hedelmöittymisestÀ/ovulaatiosta tarkottaisi kai dpo 21. Itse sain digitaalisilla viime raskaudessa 1-2 vkoa dpo 14, ja sitten seuraava olikin 3+ kun tein dpo 22. Jos testejÀ haluaa sÀÀstellÀ niin sitten ehkÀ odottaisin dpo 23-24 asti :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Takaisin
Top