Raskaaksi 2022

Mulla tänään dpo6. Ovulaation aikoihin kipuilin vasenta puolta munasarjoissa ja kivut meni ohi kun ovulaatiokin. Nyt tänään kuitenkin ihan kamalaa juilimista taas vasemmalla puolella.

Voikohan olla merkki jostain? Onko kiinnittymistuntemukset yleensä koko alavatsalla vaiko juuri toisella puolella munasarjaa?

Taas tämä vaihe kierrosta kun jokainen pienikin tuntemus luo toiveita 😅 tosin nämä ei tänään ole edes mitenkään kovin pieniä tuntemuksia...
 
Nonni, kp1 vihdosta viimein! Ei alkanut vuoto (eikä kivut) juhlissa, tänään aamulla vasta, ja ainakin toistaiseksi mahassa on olo lähinnä epämukava, ei mitään mainittavaa kipuilua - kuten ei nyt ole tässä yritysaikana muutenkaan ollut, onneksi. :Smiling Face With Smiling Eyes: Mä tunnollisena ihmisenä sekottelin juhlatilan nurkassa niitä Donaferty-juomia, kun jos sanotaan että 12 tunnin välein, niin sitten otetaan 12 tunnin välein. :tears:

Että joo, hyvä fiilis että uusi kierto vihdoin alkaa, ja tämähän on oikeasti vasta KUUDES. Jotenkin tämä sekoilukierto on laittanut pään sekaisin ja päässyt unohtumaan se, että ei tässä oikeasti ole mennyt mitenkään pitkään vielä.
 
Nonni, kp1 vihdosta viimein! Ei alkanut vuoto (eikä kivut) juhlissa, tänään aamulla vasta, ja ainakin toistaiseksi mahassa on olo lähinnä epämukava, ei mitään mainittavaa kipuilua - kuten ei nyt ole tässä yritysaikana muutenkaan ollut, onneksi. :Smiling Face With Smiling Eyes: Mä tunnollisena ihmisenä sekottelin juhlatilan nurkassa niitä Donaferty-juomia, kun jos sanotaan että 12 tunnin välein, niin sitten otetaan 12 tunnin välein. :tears:

Että joo, hyvä fiilis että uusi kierto vihdoin alkaa, ja tämähän on oikeasti vasta KUUDES. Jotenkin tämä sekoilukierto on laittanut pään sekaisin ja päässyt unohtumaan se, että ei tässä oikeasti ole mennyt mitenkään pitkään vielä.
Hienoa että vuoto odotti että juhlat oli ohi! :) Ja ihanan tunnollista donafertyn nauttimista 😆 onhan tää raskasta ja hermoja raastavaa hommaa, ihan vaikka olis vasta parikin kiertoa yritystä takana! Toivotaan että teillä tärppäisi nyt seuraavasta kierrosta! :)
 
mulla oli tänään ekan terolutkuurin viimeinen nappi. milloinkohan menkkoja vois odottaa saapuvaksi? (ja outoa siis kun tää kierto skipattiin tällei lääkityksellä niin silti ovulaatio koko ajan mielessä, ei siitä yrittämisestä mitään "lomaa" saa näidenkään kiertojen ajaksi kun ei ole edes ovuloinut eikä raskauden mahdollisuutta ole)
Mulla on nyt ollu kolme kiertoa missä progesteronituki mukana. Ekassa kierrossa alko menkat kolmantena, tokassa viidentenä ja kolmannessa neljäntenä päivänä lopetuksesta. Eli hitusen hajontaa, mutta noilla main ollu mulla. :)

Mulla oli edellinen kierto kans tollanen progesteronilla siirretty, ja mulla päinvastoin onnistu se "lomailu"! Hyväksyin jotenkin että ovista ei tullu, enkä miettiny oireita ollenkaan! Oli kyllä kaivattukin loma, kun tässä lähestytään kolmen vuoden rajapyykkiä 🫣 harmi, että sulla ei sit onnistunu se lomailu :/
 
Hmmmm.. Flo ennustaa oviksen huomiselle, mutta tikut sen verran hailakkaa et epäilen ainakin päivän ellei paria pidemmälle.

Toki nyt tässä ollaan jumppailtu ja lätkämatsin tuloksesta riippuen voisi tänään vielä olla chanssit. Muuten ei oikeen aikataulut enää natsaa yhteen.

Eli nyt toivon vimmatusti Suomen voittoa pelissä, että mies ois innokkaalla tuulella.. 🤣 Sitten pidetään vaan peukkuja ja näin lätkäfani perheenä niin mikäs ois sen parempaa kuin tärppi joka on käyny lätkämatsin ansiosta! 🤣
 
Hmmmm.. Flo ennustaa oviksen huomiselle, mutta tikut sen verran hailakkaa et epäilen ainakin päivän ellei paria pidemmälle.

Toki nyt tässä ollaan jumppailtu ja lätkämatsin tuloksesta riippuen voisi tänään vielä olla chanssit. Muuten ei oikeen aikataulut enää natsaa yhteen.

Eli nyt toivon vimmatusti Suomen voittoa pelissä, että mies ois innokkaalla tuulella.. 🤣 Sitten pidetään vaan peukkuja ja näin lätkäfani perheenä niin mikäs ois sen parempaa kuin tärppi joka on käyny lätkämatsin ansiosta! 🤣
Joo, toivottavasti Suomi voittaa, mutta jos ei voita, tarjoa sille lohtuseksiä. 😘
 
Muokattu viimeksi:
Hmmmm.. Flo ennustaa oviksen huomiselle, mutta tikut sen verran hailakkaa et epäilen ainakin päivän ellei paria pidemmälle.

Toki nyt tässä ollaan jumppailtu ja lätkämatsin tuloksesta riippuen voisi tänään vielä olla chanssit. Muuten ei oikeen aikataulut enää natsaa yhteen.

Eli nyt toivon vimmatusti Suomen voittoa pelissä, että mies ois innokkaalla tuulella.. 🤣 Sitten pidetään vaan peukkuja ja näin lätkäfani perheenä niin mikäs ois sen parempaa kuin tärppi joka on käyny lätkämatsin ansiosta! 🤣
Tai varmuuden vuoksi jo ensimmäisellä erätauolla 😁
 
Mulla ilmeisesti myös dpo4 meneillään, mutta varmaan tuttuun tyyliin aloitan testailun jo dpo8 🤣 mulla on ens torstaina myoomakontrolli (dpo10) niin siellä näkee varmaan samalla että onko tärppi käynyt 🤔
Hei mä katsoin väärin, mulla olis tiistaina Dpo8, ja siihen kun pääsen niin on jo aika hyvä. Mulla on pari apteekin ultraa ja sitten haen pct kaupasta mutta kummalla aloittaa? Kun joillain näkyny pc llä paremmin😁 Millä testeillä sä oot varustautunut?
 
Hmmmm.. Flo ennustaa oviksen huomiselle, mutta tikut sen verran hailakkaa et epäilen ainakin päivän ellei paria pidemmälle.

Toki nyt tässä ollaan jumppailtu ja lätkämatsin tuloksesta riippuen voisi tänään vielä olla chanssit. Muuten ei oikeen aikataulut enää natsaa yhteen.

Eli nyt toivon vimmatusti Suomen voittoa pelissä, että mies ois innokkaalla tuulella.. 🤣 Sitten pidetään vaan peukkuja ja näin lätkäfani perheenä niin mikäs ois sen parempaa kuin tärppi joka on käyny lätkämatsin ansiosta! 🤣
Hyvältä alkaa näyttää sun kannalta! :tears:
 
Hei mä katsoin väärin, mulla olis tiistaina Dpo8, ja siihen kun pääsen niin on jo aika hyvä. Mulla on pari apteekin ultraa ja sitten haen pct kaupasta mutta kummalla aloittaa? Kun joillain näkyny pc llä paremmin😁 Millä testeillä sä oot varustautunut?
Mulla kokemusta vaan noista kotitestin ja raskauskeijun halpiksista, niitä tuli tilattua tarjouksesta ja sit on cb:n pari testiä jemmassa tarvittaessa. Taidan kans tiistaina tehdä ekan testin ihan vaan testiriippuvuutta ruokkiakseni, torstain lääkärin jälkeen tuskin tarvii tässä kierrossa sit testejä enää tehdä joten voi säästää ens kiertoon. Joo siis tässä vaiheessa on taas tää että ei oo tärppi käynyt, lämmöissä ei mitään raskauteen viittaavaa eikä kropassa kaan yhtään mitään tulkittavaa 😄
 
Hmmmm.. Flo ennustaa oviksen huomiselle, mutta tikut sen verran hailakkaa et epäilen ainakin päivän ellei paria pidemmälle.

Toki nyt tässä ollaan jumppailtu ja lätkämatsin tuloksesta riippuen voisi tänään vielä olla chanssit. Muuten ei oikeen aikataulut enää natsaa yhteen.

Eli nyt toivon vimmatusti Suomen voittoa pelissä, että mies ois innokkaalla tuulella.. 🤣 Sitten pidetään vaan peukkuja ja näin lätkäfani perheenä niin mikäs ois sen parempaa kuin tärppi joka on käyny lätkämatsin ansiosta! 🤣
Mä kanssa eilen mietin, että ois kiva saada lapsi alulle kultahumussa. 😂 Yritettiin ainakin. 🤪
 
Mulla kokemusta vaan noista kotitestin ja raskauskeijun halpiksista, niitä tuli tilattua tarjouksesta ja sit on cb:n pari testiä jemmassa tarvittaessa. Taidan kans tiistaina tehdä ekan testin ihan vaan testiriippuvuutta ruokkiakseni, torstain lääkärin jälkeen tuskin tarvii tässä kierrossa sit testejä enää tehdä joten voi säästää ens kiertoon. Joo siis tässä vaiheessa on taas tää että ei oo tärppi käynyt, lämmöissä ei mitään raskauteen viittaavaa eikä kropassa kaan yhtään mitään tulkittavaa 😄
Toivottavasti lämmöt olis nyt väärässä ja pääsis yllättää 😍 Hei jes, tounen testiriippuvainrn päättäväisesti päästeli testianekset pönttöön hahaa ! 😂

Huomenna tulee tihrusteltavaa taas 😜😵‍💫
 
Heippa pitkästä aikaa😊

Ensinnä haluan pahoitella kaikkia uuteen kiertoon joutuneille!

Mutta valtavasti on plussiakin ropissut, onnea kaikille😍

Ajattelin tulla kertomaan mun surkuhupaisan pitkän kierron taivalta. Tänään kp 38. Mutta siis, mullahan oli korona sopivasti helmikuussa jolloin ovistestit kaikki plussaa yms mutta lopulta viimein päätti sitten loppujen lopuksi tulla vasta huhtikuussa🤯 Viime viikolla tiistaina alkoi flunssa ja kuinkas ollakaan saatiin samana päivänä viestiä miehen exältä että heillä korona ja lapset oli siis lähtenyt meiltä edeltävänä päivänä. No tottakai se meillekin nyt tuli ja mulla vielä ekstra pahana, olin pari päivää 39 asteen kuumeessa ja nousi päästä varpaisiin nokkosihottuma (on muuten v*ttumainen vaiva😓) siihen sitten vahvat kortisonit suun kautta ja voiteena. Noniin, sitten asiaan😂 keskiviikosta alkaen ollut ihmeellisiä tuntemuksia vatsalla ja häpyluu vihlonut, sekä tosi paljon vetistä vv. Kuumehouruissa niitä en oo sen enempää jaksanut ihmetellä mutta eilen kun oli aamulla parempi olo niin päätin kuitenkin tehdä digi ovistestin, pysyvä hymy sieltä tuli😳 sitten jostain mielijohteesta päätin tehdä pc testin, tooodella hailura viivanpaikka/haamujen haamu.

Nyt vaan että jos onkin nyt ovis päällä että onko oikeasti vai kettuileeko tää kroppa nyt vaan täysillä😅 tai mitä jos olisikin raskaus alkamassa niin ainoa mitä mietin että eihän se voi selvitä, noin korkea kuume, korona ja vahvat kortisonit😭

Kyllä täytyy sanoa et alkaa olemaan vähän loppu tähän. Huh, kiitos jos jaksoit lukea❤️ Oli pakko päästä johonkin purkamaan tätä..
 
Doris_87 toivottavasti lähtee viiva vahvistumaan sairastelusta huolimatta.

Onko kellään kokemusta normal kaupan ovis testeistä? Ostin niitä pari pakettia ja kiinnostaa tietää toimiiko hyvin ja mihin testiin olisi verrattavissa. Kp 13 tänään ja huomenna ajattelin ekan tehdä.
 
Sori varaslähtö! 😂 Addikti mikä addikti🙈 Dpo7 iltapäivä ja pc llä 😁
 

Liitteet

  • 51F8ACC9-CF6C-4682-86DD-5F5B24C733BE.jpeg
    51F8ACC9-CF6C-4682-86DD-5F5B24C733BE.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 102
  • 3D3A0C96-0175-453C-BDD2-6268047F791B.jpeg
    3D3A0C96-0175-453C-BDD2-6268047F791B.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 102
Sori varaslähtö! 😂 Addikti mikä addikti🙈 Dpo7 iltapäivä ja pc llä 😁
Mua pelottaa sikana lauantai! Sillon on dpo8, jos ovulaatio on ollut flon arvion mukaan viime perjantaina :tears: nyt vähän harmittaa etten tikutellut ovulaatiota, mutta toisaalta oon niin yrityksen alkuvaiheessa ja mies etenkin ajatuksella tulee jos on tullakseen. Kauhee pohdinta viitsinkö juoda lasin tai kaksi viiniä vai jätänkö vaan suosiolla juomatta.

Toivon niiin kovasti että tänne pyyhältäis jälleen plussa-aalto :smiling face with heart-eyes:
 
Mua pelottaa sikana lauantai! Sillon on dpo8, jos ovulaatio on ollut flon arvion mukaan viime perjantaina :tears: nyt vähän harmittaa etten tikutellut ovulaatiota, mutta toisaalta oon niin yrityksen alkuvaiheessa ja mies etenkin ajatuksella tulee jos on tullakseen. Kauhee pohdinta viitsinkö juoda lasin tai kaksi viiniä vai jätänkö vaan suosiolla juomatta.

Toivon niiin kovasti että tänne pyyhältäis jälleen plussa-aalto :smiling face with heart-eyes:
Multa lähti heti lapasesta tää homma. Meillä yk5. Mies on myös ihan rauhallisin mielin vaikka saatiin huonoja uutisia viime kuussa. Mä oon vaan kuitenkin toiveikas sit aina uudestaan että joko nyt joko joko. Menkat kun alkaa niin pari päivää menee melko allapäin mulla. Sit sitä pikkuhiljaa lähtee uuteen yritykseen ja taas on kaikki mahdollisuudet onnistua.

Mä oon huoletta ottanut viiniä, ehkä ennkuitenkaan lärvejä vetäis 😁

Tsemppiä lauantaihin!
 
Mie vähä aattelin että pitäiskö vetää tää kierto jollain paskaruualla ja kaljalla ja unohtaa tää lapsenteko, tässä on nyt sen verran kauan optimoitu ravintolisiä ja elämäntapoja viilattu viimesen päälle et alkaa ketuttaa 🤣 ja eiks se pitäny tärpätä sillon ku vähiten odottaa? Ainoo ongelma että terveellinen ruoka on hyvää enkä alkoholistakaan oikein perusta.. nyt just on niin paljon taas kaupoissa kaikkee tuoretta et jos tämän suunnitellun mättökauden siirtäis sit syksyyn sit/jos me tahkotaan edelleen tässä samassa tilanteessa 🤔
 
Multa lähti heti lapasesta tää homma. Meillä yk5. Mies on myös ihan rauhallisin mielin vaikka saatiin huonoja uutisia viime kuussa. Mä oon vaan kuitenkin toiveikas sit aina uudestaan että joko nyt joko joko. Menkat kun alkaa niin pari päivää menee melko allapäin mulla. Sit sitä pikkuhiljaa lähtee uuteen yritykseen ja taas on kaikki mahdollisuudet onnistua.

Mä oon huoletta ottanut viiniä, ehkä ennkuitenkaan lärvejä vetäis 😁

Tsemppiä lauantaihin!
Meillä kans yrittää isäntä tyynnytellä, että vastahan alotettiin ja mullakin vasta kierto käynnisty yms.

Onneks ei lärvwjä tarkotus ollukaa vetää 😎
 
Meillä kans yrittää isäntä tyynnytellä, että vastahan alotettiin ja mullakin vasta kierto käynnisty yms.

Onneks ei lärvwjä tarkotus ollukaa vetää 😎
Joo uskoisin että ihan rauhallisin mielin voit ottaa. Niin kauan kun plussa niin itse otan jos tilanne tulee. Vähentänyt olen ihan yrityksen takia, mutta silloin tällöin otan pikkusen.
 
Takaisin
Top