Raskaaksi 2022

Kaipa se positiivinen oli kun nyt aamulla oli vielä vahva viiva muttei lähellekkään yhtä vahva 🤔 Täytyy pistää tuo digitesti harkintaan.
Mä aattelin kanssa tilata pari digitestiä just varmistamiseksi. Ja muuten sitten halpoja liuskoja, nyt on ollut vähän keskivälin ratkaisu kun on ollut nuo Raskauskeijun puikot käytössä.
 
Voihan pee! Täällä tänään dpo1 ja ollaan saatu kivasti miehen kanssa talletettua tässä oviksen ympärillä. Eiköhän just äsken sitten alkanut pissatulehduksen oireet!! 😭 Tää ei voi olla totta. Laitoin heti pyynnön terkkariin, että saisin antibiootit. Onko teillä tietoa, menikö tää kierto nyt ihan hukkaan?
 
Voihan pee! Täällä tänään dpo1 ja ollaan saatu kivasti miehen kanssa talletettua tässä oviksen ympärillä. Eiköhän just äsken sitten alkanut pissatulehduksen oireet!! 😭 Tää ei voi olla totta. Laitoin heti pyynnön terkkariin, että saisin antibiootit. Onko teillä tietoa, menikö tää kierto nyt ihan hukkaan?
Ei virtsatietulehdus nuorella iällä varsinkaan yleensä estä raskautumista jos se on tapahtuakseen. Voit olla sen suhteen huoleti. Itse olen raskautunut 30 vuotiaana vaikka olin yleisinfektion kourissa sairaalassa antibioottitipassa (raskauden saatua juuri alkunsa).
 
Helekatin kuustoista, täältä ryhmästä ei pääse ikinä pois.. aina vaan junnataan kierrosta toiseen. Taas päästään uudelle yrityskierrokselle. Että harmittaa kun kaikki olosuhteet oli osuvinaan niin kohdalleen, mutta kun ei niin ei. Ei muuta kun taas kalenteri esiin ja suunnittelemaan ajoitettua seksiä. Onneksi sitä on luonnostaankin riittänyt, mutta tietty spontaanius on paljon parempaa 😋

Onnea plussanneille, kyllä täältä koitetaan perässä tulla! 😊
 
Helekatin kuustoista, täältä ryhmästä ei pääse ikinä pois.. aina vaan junnataan kierrosta toiseen. Taas päästään uudelle yrityskierrokselle. Että harmittaa kun kaikki olosuhteet oli osuvinaan niin kohdalleen, mutta kun ei niin ei. Ei muuta kun taas kalenteri esiin ja suunnittelemaan ajoitettua seksiä. Onneksi sitä on luonnostaankin riittänyt, mutta tietty spontaanius on paljon parempaa 😋

Onnea plussanneille, kyllä täältä koitetaan perässä tulla! 😊
Voi itku, olen pahoillani. 😔 Olet varmaan kertonutkin jossain vaiheessa, mutta onko teillä koskaan tutkittu/löytynyt syytä, miksi tie on ollut näin pitkä?

Omaa napaa, otin Flo'n kuukautismerkinnän kokonaan pois. Ei tämä ole kp 1, vaan kp 38. Koko päivän aikana verta tullut varmasti alle milli. Ikuisena optimistina odotan, että vuoto alkaa ihan taatusti huomenna hääjuhlissa ja kivut tulee korkojen kera, kun ollaan 41-neliöisessä airbnb-asunnossa viisistään siskojen ja toisen siskon miehen kanssa, vittujes. 😬
 
Voi itku, olen pahoillani. 😔 Olet varmaan kertonutkin jossain vaiheessa, mutta onko teillä koskaan tutkittu/löytynyt syytä, miksi tie on ollut näin pitkä?

Omaa napaa, otin Flo'n kuukautismerkinnän kokonaan pois. Ei tämä ole kp 1, vaan kp 38. Koko päivän aikana verta tullut varmasti alle milli. Ikuisena optimistina odotan, että vuoto alkaa ihan taatusti huomenna hääjuhlissa ja kivut tulee korkojen kera, kun ollaan 41-neliöisessä airbnb-asunnossa viisistään siskojen ja toisen siskon miehen kanssa, vittujes. 😬

Outs, tsemppiä huomiseen, toivottavasti ei kivut ylly kovasti 😑

Ei oo syytä löytynyt, sinänsä hyvä että mahkut pitäis olla luomunakin. Toisaalta tosi raastavaa ettei ole mitään vikaa jota hoitaa pois alta 🤨
 
Mun paras ystävä ilmoitti uutisen kun oli plussannut ja tämä oli 2 viikkoa ennen omaa plussaani! Olin onnellinen hänen puolestaan ja ilmeisesti noina päivinä ovuloin ja sitten tulikin plussa. Luulin että en oo ees ovuloinut. Luulinhan et minimenkat oli ovulaatio tai kiinnittyminen ku oli niukkaakin niukempi eli ihan pihalla.

Pointtini, muiden tuttujen uutiset on kirpaisseet mut hänen ei, olin vaan äärettömän onnellinen. Ja nyt meillä LA 2n viikon välein.
Voi ihanaa 😍

Sillon muuten kuulin tän vauva uutisen häneltä ku mulla olis ollu oletettu ovis mut ei mitää ovis oireita. Musta ois kyllä nii huippuu olla yhtäaikaa raskaana parhaan ystävän kanssa, mutta mulla ei oo kovin luottavainen olo omaan kehoon että tällaista ihmettä pääsisi tapahtumaan.
 
Mihin se Ubikinoni vaikuttaa raskautta yrittäessä?
Oon tekemässä fiksuruoasta tilausta ja siellä oli 100kpl Q10 purkki 1,50e 🙈 Tosin ovat mennyt maaliskuussa vanhaksi.
 
Tulkinta apua, onko tämä plussa vaikkei viivat ole tasapaksut vahvuuden suhteen, vaan vain tuo toinen reuna on yhtä tumma? 🧐
Terveisin malttamaton oviksen metsästäjä 😆🕵🏼‍♀️
View attachment 113241
Ei tarvitse olla tasapaksu eikä tummempi. Yhtä tummat on jo ovisplussa vaikka viivan paksuus vaihtelee.
Omissakin testeissä muistan, että osa tikuista muuttui koko viivan alueelta, osa reunasta, mutta yhtälailla plussa oli joka kerta. Päivät lasketaan yleensä ensimmäisestä ovisplussasta, vaikka seuraavana päivänä viiva olisi tasavahvaa tummempi. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Mulla oli eilen se pitkään odotettu hysteroskopia missä poistettiin polyyppi 🥳 ny tässä jännäilen kun tänään kp 9, ja ohje oli sen suuntainen, että sisäänsä ei saa tunkea mitään niin kauan ku verta vuotaa. Ja vissiin vois vuotaa jopa viikon tai pari. Jos ny viikon vuotais ni varmaan menis siinä ovis sivu suun 🤔 mutta minkä teet! Vielä tässä tänään tulee pyyhkiessä hyvin hailakan rusehtavaa vuotoa, eli kai tää vielä lasketaan vuodoksi. Voikun loppuis pian ja pääsis hommiin vielä tässä kierrossa!

EDIT: klo 16 vuotopäivitys, aamun jälkeen ei oo näkyny mitään vuotoa! Uskaltaako tässä näillä ohjeilla sit jo kohta alkaa tallettelemaan 😆
 
Muokattu viimeksi:
Siinäpä ne, todennäköisesti elämäni vikat raskaustestit 🧡🥺
 

Liitteet

  • EEFE74C5-1A5B-4A5C-AB4A-69D81E51E083.jpeg
    EEFE74C5-1A5B-4A5C-AB4A-69D81E51E083.jpeg
    4.8 MB · Katsottu: 160
Dpo 6 ja nyt alkaa vähän taistelua oman pään ja selkärangan kanssa(jota mulla siis ei ole😂) Viime kierrolla vaikka ne silloiset uutiset sai putoamaan korkealta ja masensi tooodella paljon,niin silti kun oli dpot lähellä ni aloin jo testaa dpo7. Ja nyt mulla tavoite jälleen se dpo10, veikkaan että pääsen Dpo8 🙈🤣 Ja taas tuntemuksia alavatsalla. Mä en ala. Miks niitä pitäö tulla 😩😩😩 Vois olla ihan tulematta vaan ni ei tartte kuvitella mitään. Eli tänään kasvukipumaisia laajempia fiiliksiä alavatsalla, ei nippailua .

Ja siis torstaina mulla onkin dpo10, joten sinne asti yritän. Eli tiistaina saatte tiirattavaa luultavasti. Varsinkin jos nää tuntemukset lisääntyy 😂
 
Dpo 6 ja nyt alkaa vähän taistelua oman pään ja selkärangan kanssa(jota mulla siis ei ole😂) Viime kierrolla vaikka ne silloiset uutiset sai putoamaan korkealta ja masensi tooodella paljon,niin silti kun oli dpot lähellä ni aloin jo testaa dpo7. Ja nyt mulla tavoite jälleen se dpo10, veikkaan että pääsen Dpo8 🙈🤣 Ja taas tuntemuksia alavatsalla. Mä en ala. Miks niitä pitäö tulla 😩😩😩 Vois olla ihan tulematta vaan ni ei tartte kuvitella mitään. Eli tänään kasvukipumaisia laajempia fiiliksiä alavatsalla, ei nippailua .

Ja siis torstaina mulla onkin dpo10, joten sinne asti yritän. Eli tiistaina saatte tiirattavaa luultavasti. Varsinkin jos nää tuntemukset lisääntyy 😂
Pakko sanoo, et mulla ku esikoinen tärppäs ni mulla oli nimenomaan noi kierrolle tyypilliset nippailut pois kokonaan, oli vaan pientä menkkatuntemusta, mut siis selkeesti oli nippailut poissa 😏 mut ah toi dpo6 musta ehkä pahin, aika tuntuu pysähtyvän 🤣 tsemppiä 😝👍🏼
 
@Mamiksx4 No niinpä, on niin raakaa että perus progesteronioireet on ihan samanlaiset ku raskausoireet! 😱 Mullahan tosiaan on alkanu ny olee jopa sitä pahoinvointia luteaalivaiheessa! Tosin: viime kierrossa, kun luteaali aiheutettiin progesteronipillereillä ja oma ovis jäi tulematta, ei ollu yhtään mitään oireita! Eli mun kohalla ne oireet ehkä liittyy siihen, kun elimistö ite tuottaa sitä progesteronia, eikä suoranaisesti siihen, että progesteronia on elimistössä 😄 joka tapauksessa, toivotaan kovasti että siellä oliskin ihan oikeita oireita, olis simppatuotanto nyt herännyt ja plussa muhimassa! 😊
 
mulla oli tänään ekan terolutkuurin viimeinen nappi. milloinkohan menkkoja vois odottaa saapuvaksi? (ja outoa siis kun tää kierto skipattiin tällei lääkityksellä niin silti ovulaatio koko ajan mielessä, ei siitä yrittämisestä mitään "lomaa" saa näidenkään kiertojen ajaksi kun ei ole edes ovuloinut eikä raskauden mahdollisuutta ole)
 
mulla oli tänään ekan terolutkuurin viimeinen nappi. milloinkohan menkkoja vois odottaa saapuvaksi? (ja outoa siis kun tää kierto skipattiin tällei lääkityksellä niin silti ovulaatio koko ajan mielessä, ei siitä yrittämisestä mitään "lomaa" saa näidenkään kiertojen ajaksi kun ei ole edes ovuloinut eikä raskauden mahdollisuutta ole)
Mul alko aina pääsääntöisesti 3-4 päivän päästä vikasta Terosta. Yleensä vissii neljäntenä päivänä ilman lääkettä.
 
Takaisin
Top