Jiin3s
Puuhakas puhuja
Ihana ku täällä on synkroboitunu kierto monella 
Mulla kans sisällä viherkasveja. Mies just kysy yks pv et hetkonen onko näitä tullu lisää
no ehkä saatoin vaivihkaa hommata kasveja lisää. Jännä et aika monta saa hommata ennen ku mies huomaa eron entiseen.
Ja miehen kanssa suunnitellaan mitä aletaan kasvattaa ruuaksi. Kasvimaasuunnitelmat täälläkin siis.
Mukavaa muuta ajateltavaa kun testitikkujen tuijottelu.

Mulla kans sisällä viherkasveja. Mies just kysy yks pv et hetkonen onko näitä tullu lisää
no ehkä saatoin vaivihkaa hommata kasveja lisää. Jännä et aika monta saa hommata ennen ku mies huomaa eron entiseen. Ja miehen kanssa suunnitellaan mitä aletaan kasvattaa ruuaksi. Kasvimaasuunnitelmat täälläkin siis.
Mukavaa muuta ajateltavaa kun testitikkujen tuijottelu.

toivottavasti silti tärppäis tästä kierrosta 
olen yleensä kesäks laittanut tomaatteja, chilejä ja kukkia kasvamaan, mutta nyt en vielä ole tehnyt mitään niiden eteen, oonkohan myöhässä jos tällä viikolla käyn siemeniä hakemassa ja laitan kasvamaan? on unohtunut vallan kokonaan, mutta on mielenkiintoista pikku puuhastelua tämä kesä kasvatus! 
nyt on kyllä toiveet korkeella kun noi tallettelut on menny niin hyvin, että pudotaan taas korkeelta ja kovaa jos ei tärppiä osu vieläkään.
toki tallettelut jatkuu vielä, viimekierto meni ihan harakoille, mut usein ollaa lopetettu tallettelut ovisplussaan, nyt jatketaan pidemmällä, jos siinäkin yks syy et ei ole tärpännyt! 

Alkais nyt vaan.