Raskaaksi 2022

Nyt on kyllä jännä kun aika neuvolaan on jo peuruuntunut 2 kertaa kun 1 oli loma ja 2 mies ja ipana oli kipeenä. Soittoaika on 9-10 ja 13-14 niin en oo muistanu koskaan soittaa. Ehkä nyt pitää vaan uskoa että ei ole vielä sen aika:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Jos nyt ensin keskittyisi hoitamaan häät ja muut kiireet alta ennen tutkimuksia. Ostan yhden öljyn testiin millä voi tukea estrogeenia. (älkää kysykö se. Ylläpito kielsi kertomasta). Aiemmin ollut vain progesteronin tukemiseen öljy. On ihanaa että kierto rullaa niin tasaisesti, joka ei ole ollenkaan niin itsestään selvyys.
Toisaalta olisi hyvä ehkä tutkia niin tietäisi mistä kiikastaa niin osaisi ottaa oikeat öljyt käyttöön.

Nyt olen saanut pikkuhiljaa kodista kaiken synteettisen pois kuten tiskiaine, pyykkiaine, hiusten ja kropan hoitojutut ja puhtaat myrkyttömät tilalle niin ei hormonitoiminta mene sekaisin kaikesta kemikaalikuormasta.

Vielä pitää ruoka valiota fiksata, lähinnä yksityisen kohtien viilausta vaille. Kipuja ei enää ole ollut suolistossa.

Mietin et vois kevääksi jättää Flow sovelluksen kyttäämisen pois ja yrittää keskittyä saamaan mahdollisimman rento mieli. Sillai että yrittää raskautta muttei niin verenmaku suussa meiningillä. Jos en testais yhtään mitään ja yrittäisin vaan unohtaa ne kusitikut.

Tulihan se kp1. No, eipähän tarvitse olla pidempään epätietoisuudessa. Jospa tässä vaikka suunnittelisi laku- ja viiniostoksia... Olen myös tässä suunnitellut, mitä laittaisi tänä keväänä parvekkeelle kasvamaan. Rakastan kasvattaa kasveja siemenestä lähtien, ja nyt esikoinenkin alkaa olla sen ikäinen, että häntäkin varmasti kiehtoo, miten mullasta nousee kasveja.

Seuraava mahdollinen laskettu aika olisi sitten 20.12. Ei nyt pistetä yritystä tauolle, mutta ei nyt ihan hirveästi harmittaisi, jos seuraavasta kierrosta ei tärppääkään. Ja tokihan se tammikuinenkin voi syntyä jo joulukuussa. Ehkä olisi ihan hyvä keskittyä nyt vähän muihin asioihin.

Tulihan se kp1. No, eipähän tarvitse olla pidempään epätietoisuudessa. Jospa tässä vaikka suunnittelisi laku- ja viiniostoksia... Olen myös tässä suunnitellut, mitä laittaisi tänä keväänä parvekkeelle kasvamaan. Rakastan kasvattaa kasveja siemenestä lähtien, ja nyt esikoinenkin alkaa olla sen ikäinen, että häntäkin varmasti kiehtoo, miten mullasta nousee kasveja.

Seuraava mahdollinen laskettu aika olisi sitten 20.12. Ei nyt pistetä yritystä tauolle, mutta ei nyt ihan hirveästi harmittaisi, jos seuraavasta kierrosta ei tärppääkään. Ja tokihan se tammikuinenkin voi syntyä jo joulukuussa. Ehkä olisi ihan hyvä keskittyä nyt vähän muihin asioihin.

Täälläkin yks viherpeukalo-keskellä kämmentä! Hyvää tekemistä, saa just ajatukset muualle kun taimien kanssa puuhastelee..

Täällä ovista odotellaan, loppuviikkona varmaan h-hetki.

IMG_20220315_175624.jpg

täähän nyt menikin ihan testailuksi! :tears:
nyt ollaan jo lähellä, oviskivut puuttuu, jotain ovistuntemuksia on mutta ei vielä kovemmin. :Smirking Face: onneks ollaan talleteltu ahkeraan, sen puolesta ei ainakaan oo kiinni :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Minä myös odotan niiin kevättä, että pääsee pihalle möyrimään. Kukkaruukkujen täytettä on kasvamassakin, pistokkaita laitoin. Tulee muutakin ajateltavaa, sellaista joka vie helposti ajatukset pois näistä hoidoista ja yrittämisestä. Myös hiihtäminen auttaa, sitä on ollut tarjolla viime päivät.

Kiitos te kaikki ihanaiset onnitteluista, pysyn täällä vielä mukana ekaan neuvolaan asti .. jos sillo kaik ok niin voi jo innostua .. :smiling face with heart-eyes: Mä voin sanoo et täs kierros erinlaista oli et talletettiin joka toine päivä viikon ajan ja oviksen huippuhetkellä aamulla sekä illalla.. ja tää oli mahollista sillä oltiin karantteenissa molemmat:tears:

Komppaan Onnenomenaa ja muita viherpeukaloita. Meillä ensimmäiset (puutarhaan liittyvät) siemenet on kylvetty jo kuukausi sitten ja uusia kasvinsiemeniä kylvetään joka kuukausi uusia! Rakastan puutarhasuunnittelua, vaikken olekaan siinä mitenkään kovin etevä. Löysin tänä vuonna myös hiihdon ja olen yrittänyt aktiivisesti hyödyntää latuja aurinkoisina päivinä. Omaa oloa piristää huomattavan paljon pidentyneet päivät ja tuntuu, että olo on paljon virkeämpi.

Tsemppiä ja täällä kans ois hyvä varmaan keksiä jotain muuta puuhasteltavaa ku jatkuva tikkujen tuijottelu, voihan se stressi oikeesti vaikeuttaa myös raskautumista kyllä..

Mulla alkaa menkat varmaan viimeistään ylihuomenna, jos laskin oviksen ajankohdan ns päivällä väärin mut muuten viim huomenna. Jännä ku ei oo mitää tuntemuksia ja välillä tässä alkanut tiputtelun kautta.. Mut No nää vaihtelee nykyisin aikalailla et ei tiiä vaikka heräisi ens yönä sänky verestä märkänä

Kiitos te kaikki ihanaiset onnitteluista, pysyn täällä vielä mukana ekaan neuvolaan asti .. jos sillo kaik ok niin voi jo innostua .. :smiling face with heart-eyes: Mä voin sanoo et täs kierros erinlaista oli et talletettiin joka toine päivä viikon ajan ja oviksen huippuhetkellä aamulla sekä illalla.. ja tää oli mahollista sillä oltiin karantteenissa molemmat:tears:
Jotain hyötyä koronastakin :rolling:

View attachment 111548

täähän nyt menikin ihan testailuksi! :tears:
nyt ollaan jo lähellä, oviskivut puuttuu, jotain ovistuntemuksia on mutta ei vielä kovemmin. :Smirking Face: onneks ollaan talleteltu ahkeraan, sen puolesta ei ainakaan oo kiinni :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Jee, melkeen samoilla päivillä mennään! :)

Mä kanssa liityn viherpeukalokerhoon! Chilejä oon jo vuosia viljelly, lisäks satunnaisesti jotain muuta myös joka vuosi. Jotain parvekkeella kasvavaa olis kiva laittaa tulemaan vielä ens kesäks! Pitää kattella, vielähän monia ehtii kai laittaa itämään tässä vaiheessa? :)

Kp 1 täällä! Tuntuu että nyt on monta samaan kiertoon lähtijää?:smiling-eyes:

Mullakin kp1 koitti vihdoin :Smiling Face With Smiling Eyes: Laskin, että tästä kierrosta laskettu aika osuis mulla just jouluaatolle :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Paljon onnee vielä täältäkin :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Teillä tulikin sitten karanteeni hyötykäyttöön :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Minä ootan lähinnä kevättä että pääsen jatkamaan ulkovuoriremonttia :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Kaikki kasvit pyrin minimoimaan (ulkona), koska niiden hoito vie ajan kaikelta remontoinnilta. :Face With Tears Of Joy:
Sisällä onkin sitten kunnon viherviidakko, josta olen tosi ylpeä :Cactus::Palm Tree::Seedling::Herb::Shamrock::Four Leaf Clover: En siis tykkää kukista, mutta viherkasvit on lähellä sydäntä :Green Heart:

Mahdoinko kirjoitella mitään omaanapaa tänään? No negoja testailtu dpo11. Tuolla kun katsellut kuvia muiden testeistä niin eihän tässä vielä kiirus tule. Monilla haaleeta haamua näkyny dpo13 esimerkiksi. No mutta, niin kauan on toivoa kunnes menkat alkaa.

jos tässä uudelle kierrokselle mennään niin greippimehu ainakin oli oikein hyvän makuista kun tän kierron sitä kokeilin ovikseen asti. Pari päivää ollut minimenkkajomot poissa, tänään tuntunut jotain ihan pientä alavatsalla. Kuvittelen varmaan :rolling:

Hiivan perhana vaivaa meitä edelleen :loudlycrying:Eilen kun oli rakkautta niin ihmettelin kuinka meidän normiliukkarit poltti mua ja tänään on tuntunut tosi aralta paikat, ihan kuin ois paineltu menee viikko putkeen :tears: Passitin miehen apteekkiin ja ostaa itselleen sen suunkautta otettavan ja näin teen itsekin jos menkat alkaa. Muuten en uskalla kun siinä ilmeisesti keskenmenoriski.
No mutta ehkä tää tästä. Karpalact ja vagisan voide läks itelleni matkaan :thumbs-up:

Ihanaa viherpuuhastelua:Green Heart: se hämää hyvin ajatuksia pois yrittämisestä ja sen tuomasta stressistä

No ny pakko heti perään myöntää, että viime kesänä tapahtu joku mielenhäiriö mikä syvästi järkytti mua itseänikin, kun aloin tietynlaisia kukkia himoita oven eteen :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: pelasin yhtä tietokonepeliä missä niitä samanlaisia kukkia oli joka paikassa, ja yhtäkkiä aloinkin tykkäämään kukista :D ja tänään jo vähän himottelin jostain viherkasvivihkosesta että jos kieloja istuttais ku on nii söpöjä. Eli mun identiteetti kukkienkarsastajana on kovaa vauhtia rikkoutumassa :D

Takaisin