mä tykkään kyllä myös viherkasveista, kukkia ei juurikaan oo mutta tykkään niistä siltikin, ja mitä vanhemmaks tulee niin sitä enemmän alkaa kukat ja kasvit kiinnostelemaan!olen yleensä kesäks laittanut tomaatteja, chilejä ja kukkia kasvamaan, mutta nyt en vielä ole tehnyt mitään niiden eteen, oonkohan myöhässä jos tällä viikolla käyn siemeniä hakemassa ja laitan kasvamaan? on unohtunut vallan kokonaan, mutta on mielenkiintoista pikku puuhastelua tämä kesä kasvatus!
![]()
Tomaateista en ole ihan varma, mutta jotkut chililajit kyllä vielä ehtivät!
Mutta joo, lupaan etten ala jakelemaan enempää puutarhaohjeita,
mutta hauskaa kun on hengenheimolaisia tällä palstalla.
olen yleensä kesäks laittanut tomaatteja, chilejä ja kukkia kasvamaan, mutta nyt en vielä ole tehnyt mitään niiden eteen, oonkohan myöhässä jos tällä viikolla käyn siemeniä hakemassa ja laitan kasvamaan? on unohtunut vallan kokonaan, mutta on mielenkiintoista pikku puuhastelua tämä kesä kasvatus!

kukista en perusta, mutta viherkasveista tykkään, ja meillä kans kunnon sisäviidakko!
ja jaksamista neganneille 
täällä ovisplussa oli eilen, vaikka luulin ettei ollut vielä plussa, mutta tänää tikussa oli enää haalea toinen viiva! me talleteltiin tällekierrolle sopivasti, sunnuntaina, eilen kahdesti ja tänää vielä täytyy myös!
outoa tässä on se että tänää on ollu oviskivut kovemmat mitä eilen kun plussasin, yleensä plussapäivänä on ne kovemmat kivut.

Pillereiden kanssa voi toki raskautua (esikoiseni tuli pillereiden läpi) mutta ei se kauhean yleistä kuulemma ole
yritys oli tarkoitus siis aloittaa vajaa 4kk päästä, toki 4kk sinne tänne ei paljoa paina. Ja joo ei varmasti oo yleistä ja mulla tosiaan ei muuta kun tuo pieni myöhästyminen ja niitä nyt on ennenkin sattunut.

tänää ois ollu ihan hyvä vielä varmistella, mutta no, ei voi mitään, jos täälläkin aamulla sit yrittäs vielä