Raskaaksi 2022

Oli haalee viiva ihan sitä itteensä!! En voi uskoa..:smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::folded::smiling face with heart-eyes:

Liitteet

• 20220315_103319.jpg
    20220315_103319.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 170
jos ovisplussan on saanu torstaina, niin mä merkkaisin oviksen perjantaille ja lauantaista laskisin dpo1. niin ainakin flo tekee jos merkkaan ovis plussan, niin heittää oviksen seuraavaan päivään. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mä sekoon aina noissa -1 ja 0 niin helpompi puhua pelkistä päivistä!:Face With Tears Of Joy:

Vähän tilannepäivitystä välikierron jäljiltä. Eilen olis pitänyt menkkojen alkaa, mutta ilmeisesti se burana tosiaan pitkitti tuntemustenkin mukaan ovista 3 pv myöhemmäksi. Menkkakipuja eilisestä saakka ja tänään tiputteluvuotoa mutta ei vielä kunnon menkkoja. Eiköhän se kp1 sieltä tuu pian niin päästään taas yrittämään! Välikierto oli kyllä hyvä oman mielenkin kannalta. Surua on nyt saanut käsitellä ja nyt on mieli taas valmis yritykseen. Ehkä vähän rennommin rantein. :smiling-eyes: Ja loma siintää alle 2 viikon päässä.:Two-hearts:

Apua? Mulla oli perjantaina ovulaatio ja nyt yöstä asti ollu tosi kipeitä kipuja kohdun seudulla. Välillä semmosia viiltäviä kipuja. Voisko olla jo kiinnittymis kipuja vai mitä? :folded:

Mulle tuli tänään HUSilta soitto, sain polyypinpoistoajan toukokuun lopulle. Aika hankala, kun sen pitää osua tiettyyn kohtaan kiertoa (ennen kp12, mutta kuukautisten jälkeen), ja mulla on kyllä heittelyä kierroissa :Grimacing Face: ja sit jos ei osu oikein niin uus kahden kuukauden odotus! Heillä oli kyllä joku ehdotus että keltarauhashormonilla ajotettas menkkoja oikein. Puhelun aikana torppasin sen kun luulin että oltiin aikaa varaamassa jo seuraavaan kiertoon. Mut ehkä pitää tuota harkita.

Meillä oli justiinsa se ensikäynti lapsettomuuspolilla ja ens kiertoon sit tähdätään inseminaatioon. :thumbs-up:
Mulle alotetaan letrot ja siinäpä se.
Ultrassa totesi, että ovulaatio on tapahtunut tässä kierrossa oikealta (sen tiesin itsekin kipujen perusteella) ja keltarauhanen näkyi hyvin, limakalvot kunnossa ja munarakkuloiden määrä bueno, jos koeputkihommiin joudutaan.
Inssejä suunniteltiin 3-4, jos siittiöt vaan pesussa saadaan kuosiin. Nyt ovat laiskanpulskeita liikkujia.

Semmosta. Nyt ihan uudella innolla, jos tämä kierto menee persiilleen. Dpo8-9 tänään.. Jos vaikka pitkästä aikaa tekis jo aikasessa vaiheessa r-testin ja huomenna kusis tikkuun:Smiling Face With Open Mouth

Mulla on jotenkin tosi pettynyt ja synkkä olo.. Oli tuos välillä sellai satavarma fiilis et nyt tärppäsi ja ainakin tallettelua oli paljon oikeaan aikaan ja oireita riitti vaikka muille jakaa... Pitänee kysyä saisko naistentaudeille aikaa kun hormoneissa kai jotain mulla kun tosiaan oli sitä voimakasta pahoinvointia ja myös oviksen aikaan tulee nykyään jne.. Jos vois jotkut perus hormoni kokeet tsekata edes. Täällä vaan nykyään saattavat sanoa et yksityiselle sitte ja ei nyt just semmosee olis varoja..pois sulkea endo kun ollu semmosia ihme kipuja myös ennen menkkoja ja ociksen aikoihin kyljissä.en osaa yhdistää muuhun sitä..tosin kokemusta ei oo voiko endoon edes liittyä moinen

Meillä oli justiinsa se ensikäynti lapsettomuuspolilla ja ens kiertoon sit tähdätään inseminaatioon. :thumbs-up:
Mulle alotetaan letrot ja siinäpä se.
Ultrassa totesi, että ovulaatio on tapahtunut tässä kierrossa oikealta (sen tiesin itsekin kipujen perusteella) ja keltarauhanen näkyi hyvin, limakalvot kunnossa ja munarakkuloiden määrä bueno, jos koeputkihommiin joudutaan.
Inssejä suunniteltiin 3-4, jos siittiöt vaan pesussa saadaan kuosiin. Nyt ovat laiskanpulskeita liikkujia.

Semmosta. Nyt ihan uudella innolla, jos tämä kierto menee persiilleen. Dpo8-9 tänään.. Jos vaikka pitkästä aikaa tekis jo aikasessa vaiheessa r-testin ja huomenna kusis tikkuun:Smiling Face With Open Mouth

Kuulostaa hyvältä, tsemppiä! ❤

Takaisin