Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se sininen pakkaus (muka herkkä) antaa tosi huonosti plussaa jos on raskaana ja värikertymää jne jos ei oo
Se valkoinen raskauskeijun pakkaus on se 25 ja sillä noi sun aiemmat ni on selviä plussan alkuja kyllä
Ite oon tehnyt niitä ja melkeinpä ainoita mitkä ei anna turhia viivoja.
Ja vaikka toi clearblue fast and easy ei oo kaikista luotettavin ni tuo on kyl oikee plussa jos testiajalla tullut! Eli varovaiset onnittelut
Ääh täällä alkoi menkat tämä kierto oli ihan onnettoman lyhyt. Ovis kyllä löytyi, mutta jo kp 9. Sitten luteaalivaihe, kp 8-10 vähä tuhria jota jo luulin kiinnittymisvuodoks, mutta menkathan ne teki tuloaan. Luteaalivaihe siis vain 10-11 päivää jota edeltää parin päivän tuhruilu. Onko tässä jo kyse liian lyhyestä luteaalista. Kokemuksia kaipaan jotka saanu keltarauhashormoni lääkitystä. Kannattaisiko minun kysyä.
Kertokaa miten tätä Clearbluen testiä tulkitaan, en oo ikinä tehnyt. Nyt dpo11 ja kp25/~29. Toi toinen viiva(?) tuli heti, mutta onko se viiva vai viivanpaikka vai haamu vai mikä? Ne one step herkät liuskat näytti ehkä asteen tummempaa viime kuvasta, eli niissä ei oikeastaan mitään muutosta.
View attachment 110459
Hmm ei tuo haittane, että ovis oli jo kp9. Itse tulin raskaaksi juuri kierrosta, jossa ovis oli kp9 :) normisti kun oli kp12-13. Mulla kierrot oli ennen raskautta pitkään ollut jo 23-25 pv eli aika lyhyt. Mut nii. Vain tulin raskaaksi ja kertalaakista :) eli älä noiden syiden takia ainakaan masennu, ei kuulosta näin maallikon korvaan huolestuttavaltaÄäh täällä alkoi menkat tämä kierto oli ihan onnettoman lyhyt. Ovis kyllä löytyi, mutta jo kp 9. Sitten luteaalivaihe, kp 8-10 vähä tuhria jota jo luulin kiinnittymisvuodoks, mutta menkathan ne teki tuloaan. Luteaalivaihe siis vain 10-11 päivää jota edeltää parin päivän tuhruilu. Onko tässä jo kyse liian lyhyestä luteaalista. Kokemuksia kaipaan jotka saanu keltarauhashormoni lääkitystä. Kannattaisiko minun kysyä.
Mitä valmistetta, siis siveydenpuu, käytit?Harmi juttu, että ei tärpännyt tällä kertaa, toivottavasti ensi kierrolla!
Mulle lapsettomuuslääkäri sanoi että 10pv luteaali riittää eikä nähnyt ongelmaa parin päivän tiputtelussa. Mulla oli siis sama esikoista yrittäessä, että tiputtelu alkoi dpo11 ja menkat pari päivää myöhemmin. Kunnes sitten kokeilin siveydenpuu kapseleita ja tiputtelu loppui ja tulin raskaaksi….
Mua kiinostaa myösMitä valmistetta, siis siveydenpuu, käytit?
Älä heitä vielä kirvestä kaivoonAikas kätevä, kattelin noita mun raportoimia oireita tuolla "Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset!" ketjussa.
Dpo 6 mulla oli lämmöissä dippi, pientä tuhruvuotoa, ja puhkes finni.
Dpo 7 mulla oli nälkä ja kylmä, ja testissä näky "jotain".
Dpo 8 ja 9 oli "surullinen olo" kun tuntui, että ei ole tärpännyt.
Tosta eteenpäin ollu käytännössä oireetonta.
Jos oikeen lähtee spekuloimaan, niin toihan vähän näyttää siltä, kuin dpo6/7 aikoihin joku olis saattanut yrittää kiinnittyä, ja ehti jo vähän oireillakkin. Ei vaan jäänyt kiinni. Sit tuosta melkeen vois kuvitella, että mun elimistö jotenkin "ties" että ei onnistunut, kun tuli surullinen olo pariks päiväks.
Emmä tiedä yhtään onko toi edes mitenkään mahdollista mutta aika jännä! Aion jatkossakin raportoida noin, toi on kätevää
Hehehee joo, ei ehkä kannata liian tarkkaan alkaa selittää miks tietää että ei se siitä johdu :DÄlä heitä vielä kirvestä kaivoon
Hei ne sun oireet on vaa eksynyt tänne. Mä oon iha poikki, oksettaa nälättää ja kusettaa puolen tunnin välein yritän lähettää ne sulle!
Hauska kun miehen tytär mutisi tänään jotain et oon varmaa raskaana mut en viittiny käydä 12vuotiaalle selittelee et en oo, sellai kierron vaihe menossa tms.. Olin ku en ois kuullut.. Ei he tiiä tästä
En muista ootko jossain kohti kertonu tarkemmin tuosta teidän tilanteesta..Hehehee joo, ei ehkä kannata liian tarkkaan alkaa selittää miks tietää että ei se siitä johdu :D
Ja ihana kun tsemppaat :) toki aina kytee pieni toivon kipinä niin kauan, kunnes ne menkat alkaa! Mutta meillä todettiin tässä kuussa siellä inseminaatiossa, että oli aika minimaaliset onnistumismahdollisuudet (1% luokkaa). Eli kun oireita ei oo ja pelkkää negaa näkyny testeissä, niin järki kyllä pystyy jo toteamaan, että ei se ihme sieltä tapahtunut, eli että noin alhasilla todennäkösyyksillä olis tärpänny :P mutta järki on eri asia ku tunne! En mahda sille mitään, että kaikesta huolimatta toivon, että tulis joku ihmeen myöhänen yllätyskiinnitys tai jotain
Me ollaan oltu selittämättömiä, eli ei löytyny kummastakaan vikaa. Sen seurauksena ekana lääkäri halus kokeilla inseminaatiota, jonka lisäks oli ovulaatiota vahvistamassa letrot, ja luteaalia tukemassa lugesteron. Mut sillon inseminaatiopäivänä sit paljastui, että kun siemenneste oli pesty, niin jäljelle jäi ihan liian vähän eteenpäin liikkuvia kavereita. Kaivelin sit jonkun tutkimuksen inseminaatioiden onnistumisprosenteista suhteessa siittiöiden määrään, ja toi meidän vastas noin 1% onnistumismahdollisuutta.En muista ootko jossain kohti kertonu tarkemmin tuosta teidän tilanteesta..
Mutta miksi teillä on siis nimenomaan inseminaatio hoitona ja miksi noin pieni onnistumismahdollisuus?
Hehehee joo, ei ehkä kannata liian tarkkaan alkaa selittää miks tietää että ei se siitä johdu :D
Ja ihana kun tsemppaat :) toki aina kytee pieni toivon kipinä niin kauan, kunnes ne menkat alkaa! Mutta meillä todettiin tässä kuussa siellä inseminaatiossa, että oli aika minimaaliset onnistumismahdollisuudet (1% luokkaa). Eli kun oireita ei oo ja pelkkää negaa näkyny testeissä, niin järki kyllä pystyy jo toteamaan, että ei se ihme sieltä tapahtunut, eli että noin alhasilla todennäkösyyksillä olis tärpänny :P mutta järki on eri asia ku tunne! En mahda sille mitään, että kaikesta huolimatta toivon, että tulis joku ihmeen myöhänen yllätyskiinnitys tai jotain
Kyl siinä jotain näkyy! Voikun lähtis vahvistuu!! :)View attachment 110485
Pelkkiä tyyli puhtaita negoja tehny tähän asti ni kyllä tällänen herättää vähän toiveita, en tiiä näkyykö tänne asti vai kuvittelenko jo ihan viivoja testihimoissani jokatapauksessa dpo 10 ja sunnuntaina kp 28 pitäis kaiketi vuoto alkaa jos on alkaakseen!