Raskaaksi 2022

Se sininen pakkaus (muka herkkä) antaa tosi huonosti plussaa jos on raskaana ja värikertymää jne jos ei oo :rolling:
Se valkoinen raskauskeijun pakkaus on se 25 ja sillä noi sun aiemmat ni on selviä plussan alkuja kyllä :smiling-eyes::folded:
Ite oon tehnyt niitä ja melkeinpä ainoita mitkä ei anna turhia viivoja.

Ja vaikka toi clearblue fast and easy ei oo kaikista luotettavin ni tuo on kyl oikee plussa jos testiajalla tullut! Eli varovaiset onnittelut :smiling face with heart-eyes::red-heart:

Jahas, ihmekös ne "herkät" testit tulikin kylkiäisinä :rolling: Joo clearbluehun tuli se pystyviiva ihan heti kun rupes värjäytymään se poikkiviiva ja sit viimeisenä tuli kontrolliviiva.

Menee varmaan hetki ennen kuin tajuan mitä tässä nyt oikein tapahtuu (ja spämmään sillä välin testikuvia tänne). Pakko olla silti innostumatta liikaa ettei tipahda korkealta, kun vasta kp25 menossa ja nämä vähäisetkin oireet on enemmän menkkoihin (vv:tä oikein hulahtelee erityisesti tänään ja alapää tuntuu superpehmeälle, just heti ennen kun menkat alkaa) viittaavia kuin raskauteen.. uskon ja ymmärrän varmaan vasta kun oon synnytyssalissa et mitäs vithua, ai mä oikeasti olinkin raskaana :rolling:

Hitsi ku en muista oliko sama juttu viime kierrossa ennen ovista.. Enkä jaksa selata tätä ketjua nii pitkälle :rolling:
Eli jos ei tietäisi mikä kp menossa ni luulisin olevani raskaana oireista, Ihan hullu nälkä ja mieliteot kokoajan ja vessassa saa ravata.. Nyt harmittaa ku ne tikut jäi.. Toivon silti et tulis se ovis kipu sitten :folded: esikoisen raskaus oireet oli siis ainoastaan alkuun nälkä ja enempi pissa hätä..
Buranaa otin vaa tasan 2 kertaa sen 400mg tos toissa päivänä kun olin kipee eikä Panadol oikein auta.. Kuume oli vaan max 38 astetta välillä.. En usko et noi ovulaation estäisi... Toivon ainakin kovasti :Two-hearts:

Ääh täällä alkoi menkat :sad001 tämä kierto oli ihan onnettoman lyhyt. Ovis kyllä löytyi, mutta jo kp 9. Sitten luteaalivaihe, kp 8-10 vähä tuhria jota jo luulin kiinnittymisvuodoks, mutta menkathan ne teki tuloaan. Luteaalivaihe siis vain 10-11 päivää jota edeltää parin päivän tuhruilu. Onko tässä jo kyse liian lyhyestä luteaalista. Kokemuksia kaipaan jotka saanu keltarauhashormoni lääkitystä. Kannattaisiko minun kysyä.

Harmi juttu, että ei tärpännyt tällä kertaa, toivottavasti ensi kierrolla!

Mulle lapsettomuuslääkäri sanoi että 10pv luteaali riittää eikä nähnyt ongelmaa parin päivän tiputtelussa. Mulla oli siis sama esikoista yrittäessä, että tiputtelu alkoi dpo11 ja menkat pari päivää myöhemmin. Kunnes sitten kokeilin siveydenpuu kapseleita ja tiputtelu loppui ja tulin raskaaksi….

Kertokaa miten tätä Clearbluen testiä tulkitaan, en oo ikinä tehnyt. Nyt dpo11 ja kp25/~29. Toi toinen viiva(?) tuli heti, mutta onko se viiva vai viivanpaikka vai haamu vai mikä? Ne one step herkät liuskat näytti ehkä asteen tummempaa viime kuvasta, eli niissä ei oikeastaan mitään muutosta.

View attachment 110459

Tää on niin selvä plussa, ettei voi enää olla CB:n feikkiviiva. Paljon onnea ja toivottavasti lähtee vahvistumaan:red-heart:

Ääh täällä alkoi menkat :sad001 tämä kierto oli ihan onnettoman lyhyt. Ovis kyllä löytyi, mutta jo kp 9. Sitten luteaalivaihe, kp 8-10 vähä tuhria jota jo luulin kiinnittymisvuodoks, mutta menkathan ne teki tuloaan. Luteaalivaihe siis vain 10-11 päivää jota edeltää parin päivän tuhruilu. Onko tässä jo kyse liian lyhyestä luteaalista. Kokemuksia kaipaan jotka saanu keltarauhashormoni lääkitystä. Kannattaisiko minun kysyä.
Hmm ei tuo haittane, että ovis oli jo kp9. Itse tulin raskaaksi juuri kierrosta, jossa ovis oli kp9 :) normisti kun oli kp12-13. Mulla kierrot oli ennen raskautta pitkään ollut jo 23-25 pv eli aika lyhyt. Mut nii. Vain tulin raskaaksi ja kertalaakista :) eli älä noiden syiden takia ainakaan masennu, ei kuulosta näin maallikon korvaan huolestuttavalta :Two-hearts:

Harmi juttu, että ei tärpännyt tällä kertaa, toivottavasti ensi kierrolla!

Mulle lapsettomuuslääkäri sanoi että 10pv luteaali riittää eikä nähnyt ongelmaa parin päivän tiputtelussa. Mulla oli siis sama esikoista yrittäessä, että tiputtelu alkoi dpo11 ja menkat pari päivää myöhemmin. Kunnes sitten kokeilin siveydenpuu kapseleita ja tiputtelu loppui ja tulin raskaaksi….
Mitä valmistetta, siis siveydenpuu, käytit?

Tää on outoa. Alkaako nää hormonit iän myötä enempi sekoilla.. Oli taas äsken niin nälkä et teki ihan pahaa mikä on mulle outoa ku täs yleisesti ruoka ei oo maistunut.. Söin ison annoksen ruokaa ja nyt pidättelen sit ihan oksennusta. Siis nyt on kp 14..ei saakeli jos ovulaatio alkaa tekee tämmöset ns raskausoireet :Weary Cat Face::Angry Face:

Aikas kätevä, kattelin noita mun raportoimia oireita tuolla "Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset!" ketjussa.

Dpo 6 mulla oli lämmöissä dippi, pientä tuhruvuotoa, ja puhkes finni.
Dpo 7 mulla oli nälkä ja kylmä, ja testissä näky "jotain".
Dpo 8 ja 9 oli "surullinen olo" kun tuntui, että ei ole tärpännyt.
Tosta eteenpäin ollu käytännössä oireetonta.

Jos oikeen lähtee spekuloimaan, niin toihan vähän näyttää siltä, kuin dpo6/7 aikoihin joku olis saattanut yrittää kiinnittyä, ja ehti jo vähän oireillakkin. Ei vaan jäänyt kiinni. Sit tuosta melkeen vois kuvitella, että mun elimistö jotenkin "ties" että ei onnistunut, kun tuli surullinen olo pariks päiväks.

Emmä tiedä yhtään onko toi edes mitenkään mahdollista :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mutta aika jännä! Aion jatkossakin raportoida noin, toi on kätevää :White Smiling Face:

Aikas kätevä, kattelin noita mun raportoimia oireita tuolla "Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset!" ketjussa.

Dpo 6 mulla oli lämmöissä dippi, pientä tuhruvuotoa, ja puhkes finni.
Dpo 7 mulla oli nälkä ja kylmä, ja testissä näky "jotain".
Dpo 8 ja 9 oli "surullinen olo" kun tuntui, että ei ole tärpännyt.
Tosta eteenpäin ollu käytännössä oireetonta.

Jos oikeen lähtee spekuloimaan, niin toihan vähän näyttää siltä, kuin dpo6/7 aikoihin joku olis saattanut yrittää kiinnittyä, ja ehti jo vähän oireillakkin. Ei vaan jäänyt kiinni. Sit tuosta melkeen vois kuvitella, että mun elimistö jotenkin "ties" että ei onnistunut, kun tuli surullinen olo pariks päiväks.

Emmä tiedä yhtään onko toi edes mitenkään mahdollista :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mutta aika jännä! Aion jatkossakin raportoida noin, toi on kätevää :White Smiling Face:
Älä heitä vielä kirvestä kaivoon :red-heart::red-heart:
Hei ne sun oireet on vaa eksynyt tänne. Mä oon iha poikki, oksettaa nälättää ja kusettaa puolen tunnin välein yritän lähettää ne sulle! :rolling::rolling:
Hauska kun miehen tytär mutisi tänään jotain et oon varmaa raskaana mut en viittiny käydä 12vuotiaalle selittelee et en oo, sellai kierron vaihe menossa tms.. Olin ku en ois kuullut.. Ei he tiiä tästä

Älä heitä vielä kirvestä kaivoon :red-heart::red-heart:
Hei ne sun oireet on vaa eksynyt tänne. Mä oon iha poikki, oksettaa nälättää ja kusettaa puolen tunnin välein yritän lähettää ne sulle! :rolling::rolling:
Hauska kun miehen tytär mutisi tänään jotain et oon varmaa raskaana mut en viittiny käydä 12vuotiaalle selittelee et en oo, sellai kierron vaihe menossa tms.. Olin ku en ois kuullut.. Ei he tiiä tästä
Hehehee joo, ei ehkä kannata liian tarkkaan alkaa selittää miks tietää että ei se siitä johdu :D

Ja ihana kun tsemppaat :) toki aina kytee pieni toivon kipinä niin kauan, kunnes ne menkat alkaa! Mutta meillä todettiin tässä kuussa siellä inseminaatiossa, että oli aika minimaaliset onnistumismahdollisuudet (1% luokkaa). Eli kun oireita ei oo ja pelkkää negaa näkyny testeissä, niin järki kyllä pystyy jo toteamaan, että ei se ihme sieltä tapahtunut, eli että noin alhasilla todennäkösyyksillä olis tärpänny :P mutta järki on eri asia ku tunne! En mahda sille mitään, että kaikesta huolimatta toivon, että tulis joku ihmeen myöhänen yllätyskiinnitys tai jotain :Eyes:

Hehehee joo, ei ehkä kannata liian tarkkaan alkaa selittää miks tietää että ei se siitä johdu :D

Ja ihana kun tsemppaat :) toki aina kytee pieni toivon kipinä niin kauan, kunnes ne menkat alkaa! Mutta meillä todettiin tässä kuussa siellä inseminaatiossa, että oli aika minimaaliset onnistumismahdollisuudet (1% luokkaa). Eli kun oireita ei oo ja pelkkää negaa näkyny testeissä, niin järki kyllä pystyy jo toteamaan, että ei se ihme sieltä tapahtunut, eli että noin alhasilla todennäkösyyksillä olis tärpänny :P mutta järki on eri asia ku tunne! En mahda sille mitään, että kaikesta huolimatta toivon, että tulis joku ihmeen myöhänen yllätyskiinnitys tai jotain :Eyes:
En muista ootko jossain kohti kertonu tarkemmin tuosta teidän tilanteesta..
Mutta miksi teillä on siis nimenomaan inseminaatio hoitona ja miksi noin pieni onnistumismahdollisuus?

En muista ootko jossain kohti kertonu tarkemmin tuosta teidän tilanteesta..
Mutta miksi teillä on siis nimenomaan inseminaatio hoitona ja miksi noin pieni onnistumismahdollisuus?
Me ollaan oltu selittämättömiä, eli ei löytyny kummastakaan vikaa. Sen seurauksena ekana lääkäri halus kokeilla inseminaatiota, jonka lisäks oli ovulaatiota vahvistamassa letrot, ja luteaalia tukemassa lugesteron. Mut sillon inseminaatiopäivänä sit paljastui, että kun siemenneste oli pesty, niin jäljelle jäi ihan liian vähän eteenpäin liikkuvia kavereita. Kaivelin sit jonkun tutkimuksen inseminaatioiden onnistumisprosenteista suhteessa siittiöiden määrään, ja toi meidän vastas noin 1% onnistumismahdollisuutta.

Lääkäri totes, että koska lähtökohtasesti (ekoissa testeissä) miehen sperma oli ollu hyvä, kokeillaan tän jälkeen vielä ainakin yks inssi. Jos silloin on yhtä kova kato, sit kai mennään IVF jonoon. Mut jos on parempi tilanne sillon, niin yhteensä olis tarkotus ainakin kolme inssiä kokeilla!

Ja hei, tsäänssi se on pienikin mahdollisuus onnistua! :Two-hearts:

Mulla on tylsät päivät menossa, dpo 3..

Mulla nyt dpo4 ja tajusin just että tisseihin ei satu yhtään, vaikka on minulla hyvin normaali oire ovulaatiosta menkkoihin asti. Nyt kesti vain pari päivää. En tiiä voiko siitä nyt mitään päätellä.
Tänään kyllä ihan karmea olo kokoajan, huimaa ja väsyttää, mutta siitä saamme varmastikin syyttää eilistä koronarokotetta.

Mulla on myös ihan kamala nälkä. Oli myös viimekierron luteaalivaiheessa. Mietin voiko johtua macasta tai royale geleestä? Ne ja greippi on nyt pari kk ollut mukana kuvioissa ja en kyllä muista että olisi näin karmea ruuanhimo ollut aiemmin luteaalisessa vaiheessa. Tätäkään en nyt uskalla ajatella minään raskausoireena kun viimekierrossa oli ihan sama homma :Face With Stuck Out Tongue::Fork And Knife With Plate:

Siis Hyi että.. Jos nyt ois loppu kierto ni oisin sata varma et ois tärpännyt.. Tätä pahaa oloa ja pissan määrää :rolling:

IMG_20220128_183254.jpg

Pelkkiä tyyli puhtaita negoja tehny tähän asti ni kyllä tällänen herättää vähän toiveita, en tiiä näkyykö tänne asti vai kuvittelenko jo ihan viivoja testihimoissani :tears: jokatapauksessa dpo 10 ja sunnuntaina kp 28 pitäis kaiketi vuoto alkaa jos on alkaakseen!

Takaisin