Raskaaksi 2022

Kertokaa miten tätä Clearbluen testiä tulkitaan, en oo ikinä tehnyt. Nyt dpo11 ja kp25/~29. Toi toinen viiva(?) tuli heti, mutta onko se viiva vai viivanpaikka vai haamu vai mikä? Ne one step herkät liuskat näytti ehkä asteen tummempaa viime kuvasta, eli niissä ei oikeastaan mitään muutosta.

IMG_20220128_070657.jpg

Muokattu viimeksi:
Kertokaa miten tätä Clearbluen testiä tulkitaan, en oo ikinä tehnyt. Nyt dpo11 ja kp25/~29. Toi toinen viiva(?) tuli heti, mutta onko se viiva vai viivanpaikka vai haamu vai mikä? Ne one step herkät liuskat näytti ehkä asteen tummempaa viime kuvasta, eli niissä ei oikeastaan mitään muutosta.

View attachment 110459

mun mielestä tää on ihan selkeä plussa kun värit kohdallaan! Paljon Onnea! :Two-hearts:

joo toi on kyllä lähes plussa, mulla tulee aina tosta ihan vähän tummempi, eli yhtä tumma kun kotrolli viiva ja tuohan melkein on! :smiling-eyes:
Lämmöistä mulla ei ole mitään hajua kun en itse niitä mittaile. menen vain oviskipujen ja limojen mukaan ja kun ne ilmestyy niin testaan ja silloin on aina vahva plussa. Limat mulla on tullut nyt kahdessa kierrossa edellispäivänä kun seuraavana on sitten oviskivut.
Piinapäivät siis sielläkin menossa, mikä dpo siis sulla nyt? Mä tosiaan illalla testasin puhtaan negan, mutta flon mukaan eilen oli vasta dpo9 niin en vieläkään ole tämän kierron suhteen menettänyt toivoa kokonaan! :folded: nyt siis dpo 10 ja ajattelin vielä tänää testailla, sitten sunnuntaina viimestään pitäisi alkaa vuoto jos testi edelleen nega. :Face Without Mouth:
Joo siis mulla se plussa todennäköisesti olisi tullut joko kp 13 tai kp 14 illalla. Mutta en testaillut enempää...
Nyt on kp 24. Kierto oli viimeksi 24 pv. Eli huomenna voi alkaa menkat jo. Tänäaamuna oli aamulämpö edelleen vähän koholla,mutta ei se kerro raskaudesta mitään vielä. Tein sen testin,ja tosiaan tältä näytti:
Testiajalla 4 min.kohdalla.
26280B29-FE57-4D11-B641-37CF400D9A51.jpeg

mun mielestä tää on ihan selkeä plussa kun värit kohdallaan! Paljon Onnea! :Two-hearts:
Hui oikeesti?! :Grimacing Face: apua, en totta puhuen odottanut yhtään, kuvittelin tän kierron menevän plörinöiksi varsinkin niiden herkkien testien tuloksiin nähden eikä mitään raskauteen viittaavaa oiretta ole! Voiks ton testin jotenkin sössiä että tulee toinen viiva? :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: en tosin uskalla huokaista yhtään vielä, kun vasta tässä vaiheessa kiertoa, mut pitääpä jemmata tuo toinen testi siihen kun/jos menkat myöhässä.

Tässä tää herkkä

Liitteet

• IMG_20220128_064841.jpg
    IMG_20220128_064841.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 179
Lepus, mä ainakin jo olisin ihan intopiukeena tästä, tosi selkeä viiva! :smiling face with heart-eyes: Milloin testailet lisää? Milloin pitäis menkat alkaa?

View attachment 110459
En oo näitä käyttäny, mutta ei kai tuo voi mitään muuta olla ku selvä plussa!! Ihanaa, paljon onnea!!! :))) :red-heart:

Joo siis mulla se plussa todennäköisesti olisi tullut joko kp 13 tai kp 14 illalla. Mutta en testaillut enempää...
Nyt on kp 24. Kierto oli viimeksi 24 pv. Eli huomenna voi alkaa menkat jo. Tänäaamuna oli aamulämpö edelleen vähän koholla,mutta ei se kerro raskaudesta mitään vielä. Tein sen testin,ja tosiaan tältä näytti:
View attachment 110462

jotain haamua siellä näkyy, toivottavasti olis oikea haamu ja lähtis vahvistuu! :folded: mulla siis nyt näissä jokainen testi näyttänyt selkeetä negaa, paitsi se yksi missä varmaan värit vaan loisti viivan paikalta.. :smiling-eyes:

Hui oikeesti?! :Grimacing Face: apua, en totta puhuen odottanut yhtään, kuvittelin tän kierron menevän plörinöiksi varsinkin niiden herkkien testien tuloksiin nähden eikä mitään raskauteen viittaavaa oiretta ole! Voiks ton testin jotenkin sössiä että tulee toinen viiva? :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: en tosin uskalla huokaista yhtään vielä, kun vasta tässä vaiheessa kiertoa, mut pitääpä jemmata tuo toinen testi siihen kun/jos menkat myöhässä.

Tässä tää herkkä

onhan tossakin viiva vahvistunut mun silmään selkeesti! :Eyes:

En oo näitä käyttäny, mutta ei kai tuo voi mitään muuta olla ku selvä plussa!! Ihanaa, paljon onnea!!! :))) :red-heart:
Kamala kun tärisen nyt teidän vastauksista, kiitos kaikille :red-heart:ehkä se lämmöissä ollut hirmunen lasku olikin sit se kiinnittyminen :O

@Kultahippi en tiedä uskallanko testata edes, mut himotestaaja kun olen silti, niin yritän malttaa yli viikonlopun :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: kun menkat pitäisi alkaa vasta ma-ti, niin tässä kerkeää tapahtua vaikka mitä.

Toivottavasti ne nyt ei sit alakaan sieltä! :smiling face with heart-eyes: onnea kovasti! Peukut on pystyssä :thumbs-up: mä en kyllä malttaisi olla testailematta :tears:

@lepus timidus onnea! :smiling face with heart-eyes: Se sun dippi lämmöissä näytti niin lupaavalta!

Itse testasin tänään negan (kp 29/31), mutta en vielä luopunut toivosta. :smiling-eyes: Sunnuntaina (kp 31/31) ajattelin testata seuraavan kerran.

Itse myös ollut himotestaaja. Nyt himmasin tässä kierrossa,eli en tehnyt edes ovulaatiotestejä kuin parina päivänä. Tällöisen sain enkä testannu illemmalla jolloin olis varmaan ollut plussa...

View attachment 110458
Nyt polttelee yksi testi (viime kuusta jöi yli) kaapissa mutta se on ei-herkkä PC. Katsotan kauanko maltan odotella. Nyt on kp 24,ja useampi sovellus näyttää kaikki eri tilannetta.
Ja kun en saanut plussaa(kunnollista ainakaan,oli melkein plussa?) ovulaatiotestiin ei ole stressiäkään sen kummemmin. FF näytti että ovulaatio olisi ollut kp13-14. En tiedä mistä sen nappasi,kun en mittaillut lämpöjä kun vasta kp 11 & kp 16 eteenpäin. Ilmoittaa että lämpöjen perusteella,ovis ollut kp 13-14. Aamulämpöpiikki tuli kp 18. Eikö se ole yleensä oviksesta seur./sitä seuraava pv.
No jännitetään yhdessä täällä kaikki.

Edit. Tein jo nyt sen testin,enkä aamupissasta siis. Yritin säästää itseäni pettymykseltä...Nyt voi olla jos ovuloitsin,DPO 9-10. Ei siis varmuutta.

View attachment 110460
Katarina$/ Otan osaa ja toivon todella parempaa onnea ensi kerralla. Pettymys on varmasti suuri,ja ymmärrän tunteesi. Kaikkea hyvää.
No mutta! Siellähän pilkistää haamulainen!! :smiling face with heart-eyes:

View attachment 110462
Tämäkin on superlupaava, kun ei ole herkkä testi! Voikun lähtis vahvistuu! :)

No tää tän päiväinen on sitten kyllä nega. :Smirking Face: No, huomenna taas uus testi!

Liitteet

• D1C47F7A-E494-49C2-ABEB-471C082F8FD5.jpeg
    D1C47F7A-E494-49C2-ABEB-471C082F8FD5.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 137

View attachment 110459
Ja tämä selkeä plussa! Onnea! :smiling face with heart-eyes:

Voi mahoton mikä plussa-aalto täällä on nyt tammikuussa het meneillään!! :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

Lepus timidus mun mielestä plussia on, varovaiset onnittelut!

Täällä varmaan moni tehnyt koti korona testejä, tuleeko niihin viivanpaikkaa, vai onko tämä plussan alku, tuli ehkä vähän testiajan jälkeen?

Liitteet

• IMG_20220128_092207.jpg
    IMG_20220128_092207.jpg
    957.7 KB · Katsottu: 145
Lepus timidus mun mielestä plussia on, varovaiset onnittelut!

Täällä varmaan moni tehnyt koti korona testejä, tuleeko niihin viivanpaikkaa, vai onko tämä plussan alku, tuli ehkä vähän testiajan jälkeen?
Minkälainen pakkaus oli tällä? En muista nimiä, mutta ne mitä mä oon käyttäny ei oo tehny mulla viivanpaikkoja. Tosin, en oo myöskään kattellu testiajan jälkeen, eli ehkä onkin :Eyes:

Takaisin