Raskaaksi 2022

Auts perus pessimistinä luin tuosta clearbluesta että antaa tosi paljon ihan samanlaisia vääriä positiivisia ja noita testejä on kirottu alimpaan helvettin.. Niin mä nyt teinkin sit kuitenkin jonkun kylkiäistestin jota sain 50kpl ovistestisetin mukana pari kappaletta. Eilen oli ihan tyylipuhdas nega ja tänään tällainen hyvin hento (herkkyys kai 25). Eli onko toivoa että clearblue ei antanut väärää posia?

IMG_20220128_093006.jpg

Kertokaa miten tätä Clearbluen testiä tulkitaan, en oo ikinä tehnyt. Nyt dpo11 ja kp25/~29. Toi toinen viiva(?) tuli heti, mutta onko se viiva vai viivanpaikka vai haamu vai mikä? Ne one step herkät liuskat näytti ehkä asteen tummempaa viime kuvasta, eli niissä ei oikeastaan mitään muutosta.

View attachment 110459
Tässä ei kyllä ole kahta sanaa, selvä plussa! Onnea :smiling-eyes:

Auts perus pessimistinä luin tuosta clearbluesta että antaa tosi paljon ihan samanlaisia vääriä positiivisia ja noita testejä on kirottu alimpaan helvettin.. Niin mä nyt teinkin sit kuitenkin jonkun kylkiäistestin jota sain 50kpl ovistestisetin mukana pari kappaletta. Eilen oli ihan tyylipuhdas nega ja tänään tällainen hyvin hento (herkkyys kai 25). Eli onko toivoa että clearblue ei antanut väärää posia?

View attachment 110470
Oliko tää raskauskeijun sellanen valkonen pakkaus? Jos oli, niin niihin mä en oo kertaakaan saanu mitään viivanpaikkoja tai haamulaisia, eli kyllä on minusta tosi lupaavaa :) jos stressaa kovasti ni lähde raidaamaan lähiapteekista tai kaupasta erilaisia testejä ja kattele niillä :D toki varmaan parasta olis odotella päivä pari ja kattoa sit, mutta kellä on niin kovat rautahermot :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Mun mielestä niitä mulla on ollu just.
Tökin nyt miehenkin nenän ja katson miten testi hänellä käyttäytyy. Ainakaan nyt 10min ei testissä näy mitään kuten ei minullakaan testiajalla. En kyllä ihan loppuun saakka jaksanut odottaa ja vähän myöhemmin siihen tosiaan jotain ilmestyi.

Kp1… :sad-face:

Siis mulla on kierto aina tasan 28 pv, eli menkat alkaa aina samana viikonpäivänä (perjantai) ja aamulla noin 9 aikaan. Ja ovis on sitten aina kp 12 joka sattuu keskiviikolle.

Mutta tämmöistä tänne. Illalla otan alkoholijuoman ja huomisesta alkaa taas greipin syönti ja geleetkin on postissa tulossa.

Kp1… :sad-face:

Siis mulla on kierto aina tasan 28 pv, eli menkat alkaa aina samana viikonpäivänä (perjantai) ja aamulla noin 9 aikaan. Ja ovis on sitten aina kp 12 joka sattuu keskiviikolle.

Mutta tämmöistä tänne. Illalla otan alkoholijuoman ja huomisesta alkaa taas greipin syönti ja geleetkin on postissa tulossa.
Höh :( :red-heart: toivottavasti nyt alkaa sit tärppikierto!

Oliko tää raskauskeijun sellanen valkonen pakkaus? Jos oli, niin niihin mä en oo kertaakaan saanu mitään viivanpaikkoja tai haamulaisia, eli kyllä on minusta tosi lupaavaa :) jos stressaa kovasti ni lähde raidaamaan lähiapteekista tai kaupasta erilaisia testejä ja kattele niillä :D toki varmaan parasta olis odotella päivä pari ja kattoa sit, mutta kellä on niin kovat rautahermot :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
Sininen paketti, nyt en muista mitä siinä luki, mutta toi testi oli varmaan vain 3mm leveä/kapea tikku. Ne aikaisemmat oli noita valkoisissa pakkauksissa olevia, niitä ois vielä kaks jäljellä. Onneks oon vlopun niin kiinni töissä ettei jaksa apteekkiin lähteä ainoana vapaapäivänä hakemaan kunnon testiä, pitää vaan kärvistellä vlopun yli noilla kämäsillä ja säästää maanantaihin tuo toinen clearblue :rolling:

Mitä oon nyt muilta kuullu, niin tosiaan toi mulla nyt käytössä oleva progesteronilisä Lugesteron voi aiheuttaa sen, että luteaali pitenee. Ilman sitä mulla pitäs alkaa nyt viikonloppuna menkat, mutta lääkäri käski ottamaan tota lauantai-iltaan asti. Tuntuu tylsältä että pitää väkisin venyttää nyt kiertoa kun itestä tuntuu että on jo todettu että tässä kierrossa ei napannu. Pitää keskustella lääkärin kanssa ens kierrossa että onko OK lopettaa pari päivää aikasemmin jos saa negaa testeissä, ettei turhaan pitkittyis kierto...

Aattelin että huomen aamuna teen vielä yhden hätävaratestin, koska tuli postissa niitä kunnollisia testejä nyt. Saa sit vielä lopullisen varmistuksen.

Sininen paketti, nyt en muista mitä siinä luki, mutta toi testi oli varmaan vain 3mm leveä/kapea tikku. Ne aikaisemmat oli noita valkoisissa pakkauksissa olevia, niitä ois vielä kaks jäljellä. Onneks oon vlopun niin kiinni töissä ettei jaksa apteekkiin lähteä ainoana vapaapäivänä hakemaan kunnon testiä, pitää vaan kärvistellä vlopun yli noilla kämäsillä ja säästää maanantaihin tuo toinen clearblue :rolling:
Jaa! Siis se sininen paketti on niitä herkkiä 10mlU, niihin mä oon saanu sillon tällön haamulaisia ja viivanpaikkoja :D niitä mä aktiivisesti dissailen. Valkonen paketti on 25mlU!

Se sininen pakkaus (muka herkkä) antaa tosi huonosti plussaa jos on raskaana ja värikertymää jne jos ei oo :rolling:
Se valkoinen raskauskeijun pakkaus on se 25 ja sillä noi sun aiemmat ni on selviä plussan alkuja kyllä :smiling-eyes::folded:
Ite oon tehnyt niitä ja melkeinpä ainoita mitkä ei anna turhia viivoja.

Ja vaikka toi clearblue fast and easy ei oo kaikista luotettavin ni tuo on kyl oikee plussa jos testiajalla tullut! Eli varovaiset onnittelut :smiling face with heart-eyes::red-heart:

View attachment 110470
Ja tosiaan tässäkin toi haamu oikeassa kohtaa eikä näy viivanpaikkaa, kuten niissä negoissa jotka voi tulkita väärin.. Onneks on nii paljon näitä tehnyt ettäh :tears::folded::Two-hearts:

Tänään kuukautisten oletettu alkamispäivä (dpo 15) ja tein 15min sitten rutiininomaisesti testin.. Jätin sen pöydälle siks aikaa että sain ruokittua kissat, katoin testiä ja heitin sen roskiin. HETKINEN. Äkkiä testi takaisin käteen. EI HITTO SIINÄHÄN ON HAAMU. Jestas mikä tunteiden sekamelska. :loudlycrying::red-heart:

Liitteet

• IMG20220128094858.jpg
    IMG20220128094858.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 164
Ääh täällä alkoi menkat :( tämä kierto oli ihan onnettoman lyhyt. Ovis kyllä löytyi, mutta jo kp 9. Sitten luteaalivaihe, kp 8-10 vähä tuhria jota jo luulin kiinnittymisvuodoks, mutta menkathan ne teki tuloaan. Luteaalivaihe siis vain 10-11 päivää jota edeltää parin päivän tuhruilu. Onko tässä jo kyse liian lyhyestä luteaalista. Kokemuksia kaipaan jotka saanu keltarauhashormoni lääkitystä. Kannattaisiko minun kysyä.

Tänään kuukautisten oletettu alkamispäivä (dpo 15) ja tein 15min sitten rutiininomaisesti testin.. Jätin sen pöydälle siks aikaa että sain ruokittua kissat, katoin testiä ja heitin sen roskiin. HETKINEN. Äkkiä testi takaisin käteen. EI HITTO SIINÄHÄN ON HAAMU. Jestas mikä tunteiden sekamelska. :loudlycrying::red-heart:
Oijoi, hyvältä näyttää!! :)

@Nurppu Oon miettiny tota kans, mulla luteaalitukena ensimmäistä kertaa terolutit enkä tiedä onko niissä myös mahdollisuutena pidentää kiertoa.. Ei kyllä haluaisi yhtään enempää pitkittää tätä tuskailuvaihetta :Smirking Face:

Takaisin