Raskaaksi 2022

@lepus timidus: Hmm, kuvailet kyllä mun korvaan niitä 25mlU vahvusia! 25mlU:t on leveämpiä ja valkosessa pussissa. 10mlU:t ovat kapeampia ja sinisessä pussissa.

Tässä mun testeistä kuva alkuperäsissä pusseissansa:

PXL_20220129_065555748~2.jpg

Nämä (tarkistin nyt tuon paketin, se on valkoinen, lukee sinisellä one step ja herkkyys 10mlu, ei mitään kuvia tai kuvioita, testin leveys ns normaali) liuskatestit dpo9-dpo12 ei vahvistu oikein mihinkään ja mua alkaa epäilyttää jääkö tämä kemialliseksi, kun ei ole mielestäni r-oireitakaan. Pissalla ramppaan jos oon kotona ja jotain hieman menkkamaksia tuntemuksia nivusissa ajottain, mutta esim. tissit aivan lölleröt ja vain sivusta kourimalla tuntuu arkuutta. Se eilinen hurja vv:n määräkin jäi siihen eiliseen, ei tähän mennessä ainakaan mitään. Ainut raskauteen viittaava oire että lämmöt ylhäällä edelleen.
Alla kaverin luona eilen tehty rfsukin oli tummempi kuin nuo liuskat ja aina viivat kyllä tulee heti, mutta kun ei vahvistu nämä yllä mainitut liuskat ainakaan. Nyt kuitenkin jo dpo12, kai noiden liuskojenkin soisi olla vahvempia? Vai voiko siihen clearbluehun luottaa, siinä tullut kaikista selkein vastaus tähän mennessä.
View attachment 110494
View attachment 110495
Ja lisäksi, munkin silmään on vahvistunut noi :) noin haaleesta vaikee nähä tietty mutta kuitenkin! Ja hyvältä näyttää RFSU :) mutta jos epäilyttää niin oota vaan pari päivää ja kato kuinka vahvistuu!

Mä testasin kans nyt puhtaan negan tollasella Medigoon herkällä. Tänään siis dpo 14/15, eli tuota en enää epäile :Face With Stuck Out Tongue: oikeen asiallisen oloinen testi!

Nyt sit vaan pitää tänään vielä käyttää lääkärin ohjeen mukaan tota lugesteronia, tuntuu tyhmältä mut minkäs teet. Eli ymmärtääkseni ehkä aikasintaan maanantaina olis alkamassa menkat sit.

@Nurppu Oliko se niin, että ilmoittaudut myös vuodon alkaessa heti seuraavaan inssikiertoon ilman välikiertoja? Toivotaan kovasti, että seuraava olisi sitten SE kierto :folded::smiling face with heart-eyes:

@Nurppu Oliko se niin, että ilmoittaudut myös vuodon alkaessa heti seuraavaan inssikiertoon ilman välikiertoja? Toivotaan kovasti, että seuraava olisi sitten SE kierto :folded::smiling face with heart-eyes:
Kyllä, sellasen ohjeen sain :) kiitos, niin toivotaan! :red-heart: ja toivotaan että sun nega vielä kääntyy plussaksi, kyllä se vielä ehtii! :)

Täällä on näköjään monella menkkojen alkamispäivä käsillä. Itsellä nyt kp 25,ja viime kierto oli 24 pv. Nyt ostin kaksi Apteekin Ultra-testiä. Sain siis PC haamun jo,mutta niitä testejä en viitsinyt lähteä hakemaan,vaan apteekkireissulla käydessä tarttui mukaan. Tuo kun ei anna turhaa viivaa(kokemusta on),eli on luotettava testi.

Kävin nopee ruokkiksella ostaa testin ja tein kesken työpäivän tän digin kun en saanut rauhaa noilta liuskoilta niin uskottava se kai on!

IMG_20220129_113810.jpg

@lepus timidus: Hmm, kuvailet kyllä mun korvaan niitä 25mlU vahvusia! 25mlU:t on leveämpiä ja valkosessa pussissa. 10mlU:t ovat kapeampia ja sinisessä pussissa.

Tässä mun testeistä kuva alkuperäsissä pusseissansa:

View attachment 110498
Löysin puhelimesta kuvan paketista ja mun näis liuskoissa lukee 10 :D

Liitteet

• IMG_20220129_092049.jpg
    IMG_20220129_092049.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 85
mä testasin aamulla pc llä ja oli samanlainen hailura haamu niinkun eilenkin, siis epäilen nyt että viivanpaikka vaan näkyy jostain syystä nyt selkeästi näissä läpi.
Jään odottamaan uutta kiertoa ja ens viikolla otan asiakseni soitella terkkariin jos pääsisi gynen tutkittavaksi, kun ei tää tosiaan ennen näin vaikeeta ole ollut ja kuitenkin yli 2 vuotta jo oltu ilman ehkäsyä eikä yhtäkään raskautta sen kaavinnan jälkeen niin alkaa ihmetyttää pikkuhiljaa! Jospa löytyisi selitys. :folded:
Tähän piti vielä kommentoida, että voikun sieltä löytyisi joku selitys :red-heart: inhottava kuulla että mahdollisesti kaavinta vaikuttanut asiaan, ei ole ensimmäinen kerta kun täällä kuulee vastaavaa :( voisko ne sun hailurat kuitenkin olla merkki kemiallisesta? Eikö pc yleensä ole aika hyvä ollut?

voi ei :sad-face: onks sulla tietoa luteaalivaiheesta mikä yleensä ollut, tai saitko oviksen kiinni, että jos oliskin ollut aikasemmin? tosi ikävää jos luteaali noin lyhyt, saman asian äärellä tosiaan ollaan, tosin mulla ei vielä ole vuoto alkanut, mutta jos alkaa niin oon kyllä ihan pihalla että mitä mun kropassa tapahtuu :Face Without Mouth:
Sain oviksen kiinni. Epätavallisen aikaseen sekin kp 9, et ei paljoo aikaisempi voinu ollakaan. Luteaalia alan nyt tarkkailee et miten se menee.. jotenkin muistikuva et yleensä kuitenkin 12-14 ollu.. hitsi jos siinä häikkää nyt

Huhhuh, olipas ihanaa tulla muutaman päivän tauon jälkeen lukemaan ketjua, kun plussia on pärähdellyt :smiling face with heart-eyes: Paljon onnea ja tarrasukkia plussan saaneille :Two-hearts:!!

Mulla kp29, ovulaatioo en saanut kiinni, mutta on kyllä kaikenmoista tuntemusta alavatsassa muuten :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: On ennenkin ollut eikä viitannut plussaan, mutta en edes oikein tiedä koska tässä alkais testailla vai ootteleeko vaan rauhassa :Grinning Face With Smiling Eyes: Normaalisti siis kierto keskimäärin 32-34 päivää:Smiling Face With Open Mouth

Niitä valmistetaan 25miu&10 miu molempia,ja Kotitestillä ja Raskauskeijulla vaihtelee pkt. Ei testipaketin väri kerro kumpaa on. Menee helposti sekaisin. :smiling-eyes: On eri valmistajienkin...? Korjatkaa jos oon väärässä.:smiling-eyes:
Okei, eli ei ees tiedä mitä sattuu saamaan kun tilaa :D vakuuttavaa. No mut juu, minä jätän nyt tästä lähin nuo raskauskeijun halpistestit välistä, ja käytän enää hyväksi todettuja testejä :Face With Stuck Out Tongue:

Onnea plussanneille!
Onko joku vähän paremmin perillä kiinnittymisvuodosta?? Mikä kiertopäivä se on ns. Normaalia. Minulla on 5pv kuukautisten alkuun ja tänään tuli vaaleanpunaista paperiin.. Toki varmaan voi olla jo kuukautisiinkin liittyvää. Vaikka kierto on kyllä ollut hyvin vakiintunut.

Sain oviksen kiinni. Epätavallisen aikaseen sekin kp 9, et ei paljoo aikaisempi voinu ollakaan. Luteaalia alan nyt tarkkailee et miten se menee.. jotenkin muistikuva et yleensä kuitenkin 12-14 ollu.. hitsi jos siinä häikkää nyt

Mä tikutin viime kierrossa kans kp9 ovista ja näytti vahvaa plussaa. sitten kp 17 tulikin oviskivut ja liuska näytti vahvaa plussaa. Mulla lienee menkkojen lopusta ollut liian vähän aikaa että siksi näytti plussaa jo kp9 ja meillä meni sitten tallettelutkin viimekierrossa ihan mönkään kun luultiin että ovis oli silloin kp9. :Face Without Mouth: luteaalin minäkin sain vasta tietoon viimekierrossa kun varmistui että 3 viimestä kiertoa se oli sen 12 päivää.:White Smiling Face:

Takaisin