Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja lisäksi, munkin silmään on vahvistunut noi :) noin haaleesta vaikee nähä tietty mutta kuitenkin! Ja hyvältä näyttää RFSU :) mutta jos epäilyttää niin oota vaan pari päivää ja kato kuinka vahvistuu!Nämä (tarkistin nyt tuon paketin, se on valkoinen, lukee sinisellä one step ja herkkyys 10mlu, ei mitään kuvia tai kuvioita, testin leveys ns normaali) liuskatestit dpo9-dpo12 ei vahvistu oikein mihinkään ja mua alkaa epäilyttää jääkö tämä kemialliseksi, kun ei ole mielestäni r-oireitakaan. Pissalla ramppaan jos oon kotona ja jotain hieman menkkamaksia tuntemuksia nivusissa ajottain, mutta esim. tissit aivan lölleröt ja vain sivusta kourimalla tuntuu arkuutta. Se eilinen hurja vv:n määräkin jäi siihen eiliseen, ei tähän mennessä ainakaan mitään. Ainut raskauteen viittaava oire että lämmöt ylhäällä edelleen.
Alla kaverin luona eilen tehty rfsukin oli tummempi kuin nuo liuskat ja aina viivat kyllä tulee heti, mutta kun ei vahvistu nämä yllä mainitut liuskat ainakaan. Nyt kuitenkin jo dpo12, kai noiden liuskojenkin soisi olla vahvempia? Vai voiko siihen clearbluehun luottaa, siinä tullut kaikista selkein vastaus tähän mennessä.
View attachment 110494
View attachment 110495
Jee, ihan selvä on!! Paljon onnea!! :)No nyt minä uskon
Kyllä, sellasen ohjeen sain :) kiitos, niin toivotaan! ja toivotaan että sun nega vielä kääntyy plussaksi, kyllä se vielä ehtii! :)@Nurppu Oliko se niin, että ilmoittaudut myös vuodon alkaessa heti seuraavaan inssikiertoon ilman välikiertoja? Toivotaan kovasti, että seuraava olisi sitten SE kierto
Löysin puhelimesta kuvan paketista ja mun näis liuskoissa lukee 10 :D@lepus timidus: Hmm, kuvailet kyllä mun korvaan niitä 25mlU vahvusia! 25mlU:t on leveämpiä ja valkosessa pussissa. 10mlU:t ovat kapeampia ja sinisessä pussissa.
Tässä mun testeistä kuva alkuperäsissä pusseissansa:
View attachment 110498
Ihanaa, onnea! Tällä digin tekstillä on kyllä taianomainen vaikutus kun vertaa noihin haamuviivoihiin.Kävin nopee ruokkiksella ostaa testin ja tein kesken työpäivän tän digin kun en saanut rauhaa noilta liuskoilta niin uskottava se kai on!
View attachment 110509
Jeeee, paljon onnea!!! :) On kyllä niin paljon kivempi tulkita tuota digitaalista! :DKävin nopee ruokkiksella ostaa testin ja tein kesken työpäivän tän digin kun en saanut rauhaa noilta liuskoilta niin uskottava se kai on!
View attachment 110509
Tähän piti vielä kommentoida, että voikun sieltä löytyisi joku selitys inhottava kuulla että mahdollisesti kaavinta vaikuttanut asiaan, ei ole ensimmäinen kerta kun täällä kuulee vastaavaa voisko ne sun hailurat kuitenkin olla merkki kemiallisesta? Eikö pc yleensä ole aika hyvä ollut?mä testasin aamulla pc llä ja oli samanlainen hailura haamu niinkun eilenkin, siis epäilen nyt että viivanpaikka vaan näkyy jostain syystä nyt selkeästi näissä läpi.
Jään odottamaan uutta kiertoa ja ens viikolla otan asiakseni soitella terkkariin jos pääsisi gynen tutkittavaksi, kun ei tää tosiaan ennen näin vaikeeta ole ollut ja kuitenkin yli 2 vuotta jo oltu ilman ehkäsyä eikä yhtäkään raskautta sen kaavinnan jälkeen niin alkaa ihmetyttää pikkuhiljaa! Jospa löytyisi selitys.
Sain oviksen kiinni. Epätavallisen aikaseen sekin kp 9, et ei paljoo aikaisempi voinu ollakaan. Luteaalia alan nyt tarkkailee et miten se menee.. jotenkin muistikuva et yleensä kuitenkin 12-14 ollu.. hitsi jos siinä häikkää nytvoi ei onks sulla tietoa luteaalivaiheesta mikä yleensä ollut, tai saitko oviksen kiinni, että jos oliskin ollut aikasemmin? tosi ikävää jos luteaali noin lyhyt, saman asian äärellä tosiaan ollaan, tosin mulla ei vielä ole vuoto alkanut, mutta jos alkaa niin oon kyllä ihan pihalla että mitä mun kropassa tapahtuu
Niitä valmistetaan 25miu&10 miu molempia,ja Kotitestillä ja Raskauskeijulla vaihtelee pkt. Ei testipaketin väri kerro kumpaa on. Menee helposti sekaisin. On eri valmistajienkin...? Korjatkaa jos oon väärässä.Siis ei oo todellista, tuokin vielä tässä mun valkosen paketin pylly:
View attachment 110512
Edit: ja tässä sinisen pylly:
View attachment 110513
Okei, eli ei ees tiedä mitä sattuu saamaan kun tilaa :D vakuuttavaa. No mut juu, minä jätän nyt tästä lähin nuo raskauskeijun halpistestit välistä, ja käytän enää hyväksi todettuja testejäNiitä valmistetaan 25miu&10 miu molempia,ja Kotitestillä ja Raskauskeijulla vaihtelee pkt. Ei testipaketin väri kerro kumpaa on. Menee helposti sekaisin. On eri valmistajienkin...? Korjatkaa jos oon väärässä.
Kävin nopee ruokkiksella ostaa testin ja tein kesken työpäivän tän digin kun en saanut rauhaa noilta liuskoilta niin uskottava se kai on!
View attachment 110509
Sain oviksen kiinni. Epätavallisen aikaseen sekin kp 9, et ei paljoo aikaisempi voinu ollakaan. Luteaalia alan nyt tarkkailee et miten se menee.. jotenkin muistikuva et yleensä kuitenkin 12-14 ollu.. hitsi jos siinä häikkää nyt