Raskaaksi 2022

Kyl siinä jotain näkyy! Voikun lähtis vahvistuu!! :)

mä aattelin että kuvittelen jo kun niin kovasti sen toisen viivan siihen haluaa mutta hyvä jos siinä näkyy tännekkin! :tears: Huomena aamulla testaan uuden, jos on oikea niin luulis olevan vahvistunut :folded:

mä aattelin että kuvittelen jo kun niin kovasti sen toisen viivan siihen haluaa mutta hyvä jos siinä näkyy tännekkin! :tears: Huomena aamulla testaan uuden, jos on oikea niin luulis olevan vahvistunut :folded:
Se on välillä niin vaikeeta saada niitä hailakoita kuviin, vaikka silmään jotain näkyiskin!

Toivotaan että alkaa vahvistumaan :folded:!

Oisko nyt oikea viestiketju. Kirjoittelin tän vahingossa plussa vai ei ketjuun :rolling::rolling:

Koko päivän ollu kovat menkkakipuilut, säteilee nivusiin asti, töissä ei pystynyt ravaamaan vessassa mutta nyt kotona oon juossut vessassa vähän väliä katsomassa että joko nyt! nyt tosiaan kp26 ja jos nyt alkaa vuoto niin luteaali jäis 10 päivään, eikä ikinä ole ollut niin lyhyttä ja se olis kyllä ihan liian lyhyt :loudlycrying: Mä todella toivon että toi tän päivänen olis ihan oikea haamu, eikä menkat alkais näin varhain :folded: On kyllä todella sellanen fiilis että vuoto alkaa, mutta se ei nyt käy tähän yhtälöön :tears:
Mulla on sektio arpi ja sekin kipuilee nyt vaikka sektiosta on jo yli 14vuotta!! En kyllä ymmärrä yhtään nyt näitä särkyjä ja kipuja! :Face Without Mouth:
Nyt on niin paljon plussanneita niin miten teidän oireet, onko alkanu ennen plussaa vai vasta plussauksen jälkeen? mä vaan mietin että ei mulla ole oireita kun nää järkyt jomotukset ja säryt alavatsan/selän puolella, rinnat kipeät, todella ärsyyntynyt fiilis ja kuuma kokoajan, yleensä palelen mutta nyt vaan hiki lentää..:Face With Tears Of Joy:

View attachment 110485

Pelkkiä tyyli puhtaita negoja tehny tähän asti ni kyllä tällänen herättää vähän toiveita, en tiiä näkyykö tänne asti vai kuvittelenko jo ihan viivoja testihimoissani :tears: jokatapauksessa dpo 10 ja sunnuntaina kp 28 pitäis kaiketi vuoto alkaa jos on alkaakseen!
Samassa vaiheessa dpo:lla menet kun minä, mut mul käänty kp1,mun menkat alko tänää. Olis pitäny menkat su alkaa. Mut joo ite pelkkii negoja PC llä testaillu ni kyl tuossa tosiaan näkyy viivaa. Toivotaan vahvistumista!

Samassa vaiheessa dpo:lla menet kun minä, mut mul käänty kp1,mun menkat alko tänää. Olis pitäny menkat su alkaa. Mut joo ite pelkkii negoja PC llä testaillu ni kyl tuossa tosiaan näkyy viivaa. Toivotaan vahvistumista!

voi ei :sad-face: onks sulla tietoa luteaalivaiheesta mikä yleensä ollut, tai saitko oviksen kiinni, että jos oliskin ollut aikasemmin? tosi ikävää jos luteaali noin lyhyt, saman asian äärellä tosiaan ollaan, tosin mulla ei vielä ole vuoto alkanut, mutta jos alkaa niin oon kyllä ihan pihalla että mitä mun kropassa tapahtuu :Face Without Mouth:

Kertokaa miten tätä Clearbluen testiä tulkitaan, en oo ikinä tehnyt. Nyt dpo11 ja kp25/~29. Toi toinen viiva(?) tuli heti, mutta onko se viiva vai viivanpaikka vai haamu vai mikä? Ne one step herkät liuskat näytti ehkä asteen tummempaa viime kuvasta, eli niissä ei oikeastaan mitään muutosta.

View attachment 110459

Vau, onnittelut plussasta!

Lepus timidus mun mielestä plussia on, varovaiset onnittelut!

Täällä varmaan moni tehnyt koti korona testejä, tuleeko niihin viivanpaikkaa, vai onko tämä plussan alku, tuli ehkä vähän testiajan jälkeen?

Minun perheenjäsen sai koronatestissä haamun ja kahden päivän kuluttua tuli jo leffaviivat.

Ei näitä turhaan kutsuta piinapäiviksi... Etukäteen ajattelin taas, että sitten tällä kertaa en ajattele vauvoja koko ajan, en laske tunteja oletettuun menkkojen alkamiseen enkä varsinkaan ala testaileen liian varhain... Dpo2 ja hypin jo seinille. Onneksi täällä on monilla muilla piinapäivien loppupää käsillä nii voi keskittyä seuraamaan teidän tilannetta kun omaa pitää vielä odotella niin kauan:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Onnea plussa meille ja haamuille toivotaan vahvistusta:red-heart:
Pahoittelut uudelle kierrolle menijöitä. Kumpa jo tärppäisi. :folded:

En ymmärrä kroppaani ku tosi huomattava ovulaatio lima on ja nippailee alavatsaa mutta ovistesti on nega. Mun ymmärrys ei nyt riitä tähän.

Nämä (tarkistin nyt tuon paketin, se on valkoinen, lukee sinisellä one step ja herkkyys 10mlu, ei mitään kuvia tai kuvioita, testin leveys ns normaali) liuskatestit dpo9-dpo12 ei vahvistu oikein mihinkään ja mua alkaa epäilyttää jääkö tämä kemialliseksi, kun ei ole mielestäni r-oireitakaan. Pissalla ramppaan jos oon kotona ja jotain hieman menkkamaksia tuntemuksia nivusissa ajottain, mutta esim. tissit aivan lölleröt ja vain sivusta kourimalla tuntuu arkuutta. Se eilinen hurja vv:n määräkin jäi siihen eiliseen, ei tähän mennessä ainakaan mitään. Ainut raskauteen viittaava oire että lämmöt ylhäällä edelleen.
Alla kaverin luona eilen tehty rfsukin oli tummempi kuin nuo liuskat ja aina viivat kyllä tulee heti, mutta kun ei vahvistu nämä yllä mainitut liuskat ainakaan. Nyt kuitenkin jo dpo12, kai noiden liuskojenkin soisi olla vahvempia? Vai voiko siihen clearbluehun luottaa, siinä tullut kaikista selkein vastaus tähän mennessä.
IMG_20220129_050738.jpg
IMG_20220128_144909.jpg

Nämä (tarkistin nyt tuon paketin, se on valkoinen, lukee sinisellä one step ja herkkyys 10mlu, ei mitään kuvia tai kuvioita, testin leveys ns normaali) liuskatestit dpo9-dpo12 ei vahvistu oikein mihinkään ja mua alkaa epäilyttää jääkö tämä kemialliseksi, kun ei ole mielestäni r-oireitakaan. Pissalla ramppaan jos oon kotona ja jotain hieman menkkamaksia tuntemuksia nivusissa ajottain, mutta esim. tissit aivan lölleröt ja vain sivusta kourimalla tuntuu arkuutta. Se eilinen hurja vv:n määräkin jäi siihen eiliseen, ei tähän mennessä ainakaan mitään. Ainut raskauteen viittaava oire että lämmöt ylhäällä edelleen.
Alla kaverin luona eilen tehty rfsukin oli tummempi kuin nuo liuskat ja aina viivat kyllä tulee heti, mutta kun ei vahvistu nämä yllä mainitut liuskat ainakaan. Nyt kuitenkin jo dpo12, kai noiden liuskojenkin soisi olla vahvempia? Vai voiko siihen clearbluehun luottaa, siinä tullut kaikista selkein vastaus tähän mennessä.
View attachment 110494
View attachment 110495

onhan toi one step vahvistunut hurjasti! ja rfsussa selkeesti väriä ja plussa nähtävissä! Kyllä mä itse näihin luottaisin ja iloitsisin varovasti raskaudesta! :Two-hearts:

mä testasin aamulla pc llä ja oli samanlainen hailura haamu niinkun eilenkin, siis epäilen nyt että viivanpaikka vaan näkyy jostain syystä nyt selkeästi näissä läpi.
Jään odottamaan uutta kiertoa ja ens viikolla otan asiakseni soitella terkkariin jos pääsisi gynen tutkittavaksi, kun ei tää tosiaan ennen näin vaikeeta ole ollut ja kuitenkin yli 2 vuotta jo oltu ilman ehkäsyä eikä yhtäkään raskautta sen kaavinnan jälkeen niin alkaa ihmetyttää pikkuhiljaa! Jospa löytyisi selitys. :folded:

Onnea plussanneille! :smiling face with heart-eyes::Two-hearts:

Testasin tänään dpo11 vitivalkoisen Medigoon herkän liuskan ja samalla pyyhkiessä vähän verta.. Terolutteja pitäisi syödä vielä keskiviikkoiltaan asti ja normaalin luteaalipituuden mukaan keskiviikkona pitäisi alkaa vasta vuoto, joten en nyt tiedä mitä tämä taas on :disappointed-face: luulin jo että terolutit pitäisi tiputtelun poissa, ja tuo oli muutenkin outoa koska tiputtelu on yleensä mulla ihan vaaleanpunaista tai ruskeahkoa kun tämä oli kyllä ihan punaista. Huoh!

No nyt minä uskon :Two-hearts::folded:

Paljon onnea!

Mä oon päättänyt että testaan vasta ensi viikonloppuna kun mekkojen pitäisi alkaa. Kovasti kyllä houkuttaisi käydä testejä ostamassa ja aloittaa jo nyt, mutta ehkä nyt maltan kuitenkin kun vastahan tässä on yritys aloitettu. Tää palsta on muutenkin käynyt jo kukkarolle, kun Nosh mainostaa mulle koko ajan niin että päädyin jo tekemään tilauksen :D

Noihin oloihin ja oireisiin kommentoisin, että musta ainakin tuntuu, että iän myötä joko erilaiset oireet on lisääntyneet tai sitten olen tullut tietoisemmaksi. Tuntuu että hormonit muutenkin vaikuttaa voimakkaammin kuin ennen kaikkeen. Mulla ikää nyt 34v ja saa nähdä millanen monsteri musta tulee sitten kun vaihdevuodet iskee!

Takaisin