Kyl siinä jotain näkyy! Voikun lähtis vahvistuu!! :)
mä aattelin että kuvittelen jo kun niin kovasti sen toisen viivan siihen haluaa mutta hyvä jos siinä näkyy tännekkin! Huomena aamulla testaan uuden, jos on oikea niin luulis olevan vahvistunut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyl siinä jotain näkyy! Voikun lähtis vahvistuu!! :)
Se on välillä niin vaikeeta saada niitä hailakoita kuviin, vaikka silmään jotain näkyiskin!mä aattelin että kuvittelen jo kun niin kovasti sen toisen viivan siihen haluaa mutta hyvä jos siinä näkyy tännekkin! Huomena aamulla testaan uuden, jos on oikea niin luulis olevan vahvistunut
Toivotaan että alkaa vahvistumaan !mä aattelin että kuvittelen jo kun niin kovasti sen toisen viivan siihen haluaa mutta hyvä jos siinä näkyy tännekkin! Huomena aamulla testaan uuden, jos on oikea niin luulis olevan vahvistunut
Samassa vaiheessa dpo:lla menet kun minä, mut mul käänty kp1,mun menkat alko tänää. Olis pitäny menkat su alkaa. Mut joo ite pelkkii negoja PC llä testaillu ni kyl tuossa tosiaan näkyy viivaa. Toivotaan vahvistumista!View attachment 110485
Pelkkiä tyyli puhtaita negoja tehny tähän asti ni kyllä tällänen herättää vähän toiveita, en tiiä näkyykö tänne asti vai kuvittelenko jo ihan viivoja testihimoissani jokatapauksessa dpo 10 ja sunnuntaina kp 28 pitäis kaiketi vuoto alkaa jos on alkaakseen!
Samassa vaiheessa dpo:lla menet kun minä, mut mul käänty kp1,mun menkat alko tänää. Olis pitäny menkat su alkaa. Mut joo ite pelkkii negoja PC llä testaillu ni kyl tuossa tosiaan näkyy viivaa. Toivotaan vahvistumista!
Kertokaa miten tätä Clearbluen testiä tulkitaan, en oo ikinä tehnyt. Nyt dpo11 ja kp25/~29. Toi toinen viiva(?) tuli heti, mutta onko se viiva vai viivanpaikka vai haamu vai mikä? Ne one step herkät liuskat näytti ehkä asteen tummempaa viime kuvasta, eli niissä ei oikeastaan mitään muutosta.
View attachment 110459
Lepus timidus mun mielestä plussia on, varovaiset onnittelut!
Täällä varmaan moni tehnyt koti korona testejä, tuleeko niihin viivanpaikkaa, vai onko tämä plussan alku, tuli ehkä vähän testiajan jälkeen?
Mäki nään siinä jotain!View attachment 110485
Pelkkiä tyyli puhtaita negoja tehny tähän asti ni kyllä tällänen herättää vähän toiveita, en tiiä näkyykö tänne asti vai kuvittelenko jo ihan viivoja testihimoissani jokatapauksessa dpo 10 ja sunnuntaina kp 28 pitäis kaiketi vuoto alkaa jos on alkaakseen!
Nämä (tarkistin nyt tuon paketin, se on valkoinen, lukee sinisellä one step ja herkkyys 10mlu, ei mitään kuvia tai kuvioita, testin leveys ns normaali) liuskatestit dpo9-dpo12 ei vahvistu oikein mihinkään ja mua alkaa epäilyttää jääkö tämä kemialliseksi, kun ei ole mielestäni r-oireitakaan. Pissalla ramppaan jos oon kotona ja jotain hieman menkkamaksia tuntemuksia nivusissa ajottain, mutta esim. tissit aivan lölleröt ja vain sivusta kourimalla tuntuu arkuutta. Se eilinen hurja vv:n määräkin jäi siihen eiliseen, ei tähän mennessä ainakaan mitään. Ainut raskauteen viittaava oire että lämmöt ylhäällä edelleen.
Alla kaverin luona eilen tehty rfsukin oli tummempi kuin nuo liuskat ja aina viivat kyllä tulee heti, mutta kun ei vahvistu nämä yllä mainitut liuskat ainakaan. Nyt kuitenkin jo dpo12, kai noiden liuskojenkin soisi olla vahvempia? Vai voiko siihen clearbluehun luottaa, siinä tullut kaikista selkein vastaus tähän mennessä.
View attachment 110494
View attachment 110495
OnneaNo nyt minä uskon
No nyt minä uskon
No nyt minä uskon