Raskaaksi 2022

Mä kans tunnen aina kun ovuloin ja munasolu irtoaa. Aina jommalla kummalla kyljessä viiltävä kipu. Semmonen aivan ku joku tökkäis jollain kylkeen. Niin ja ei vieläkään kuukautisia oo näkyny. Kovasti ootan jo et alkais kun raskaustesti ei tummene yhtään eli viivanpaikkaa sit epäilen nois testeis. Niin ja yöt on nyt viime aikoina ollu kauheita. Kun lapset ei pietä hereil niin koira piettää kun neidillä on juoksut menossa niin vikisee yöt ja pyörii ympäri kämppää.:smiling-eyes:

Taisin saada roskishaamun.. Vai onko tää sitten viivanpaikka? Näköjään se on lähdettävä ostamaan kasa testejä lisää! Digi olis kaapissa mutten uskalla vielä sitä tehdä.
Tää testien tuijottaja (siis katsonut kaik nää testit jopa seuraavana päivänä) ei oo saanut kun yhden roskis haamun apteekin omalla ja sillon olin raskaana :smiling face with heart-eyes: jännään sun puolesta :smiling-eyes:

Itse en pääse ovista tikuttaa mu toivon et tulisi kivut kuten yleensä ni niistä sit tietäisi :folded: gelee loppui kesken ja vehnänalkioöljyä otin vaan eiliseen.. Macaa en pystynyt ku kaksi kertaa et ens kiertoon ostan lisää gelee ja maca kapseleina ku nii pahaa se jauhe :Grinning Face With Smiling Eyes:

Mä kans tunnen aina kun ovuloin ja munasolu irtoaa. Aina jommalla kummalla kyljessä viiltävä kipu. Semmonen aivan ku joku tökkäis jollain kylkeen. Niin ja ei vieläkään kuukautisia oo näkyny. Kovasti ootan jo et alkais kun raskaustesti ei tummene yhtään eli viivanpaikkaa sit epäilen nois testeis. Niin ja yöt on nyt viime aikoina ollu kauheita. Kun lapset ei pietä hereil niin koira piettää kun neidillä on juoksut menossa niin vikisee yöt ja pyörii ympäri kämppää.:smiling-eyes:
Mun mielestä tossa sun edellisessä ikäväkyllä näkyy just ton testin se kuuluisa värikertymä et valkoinen kohta siinä keskellä :disappointed-face: voihan se vielä plussaksi muuttua :smiling-eyes::folded:

Testihimoissani kävin ostaa uuden pc testi paketin. Testailen vielä illalla kunhan mies lähtee töihin :tears: salatestailua kun ei se ymmärrä tätä älytöntä testailua. :tears:
Menkkajomot on kyllä, mutta jännästi koskee selkään myös, mulla harvoin sattuu selän puolelle. Päätä särkenyt koko päivän :Grimacing Face:nälkä ja yleinen v*t*t*s myös vaivaa. Ehkä ne menkat vaan sieltä alkamassa, mutta kun ei meinaa tahtoa uskoa ettei tämäkään kierto ollut se tärppi kierto niin testaillaan nyt niin kauan kun ne menkat sieltä alkaa :rolling::rolling:

Mun mielestä tossa sun edellisessä ikäväkyllä näkyy just ton testin se kuuluisa värikertymä et valkoinen kohta siinä keskellä :disappointed-face: voihan se vielä plussaksi muuttua :smiling-eyes::folded:
Kyllä ne kuukautiset sieltä alko äskön:folded: eli katotaan kuukauden päästä jos pääsis taas testaamaan joko ois silloin tärpännyt :smiling-eyes:

Yksi "uusi" kuumeilija liittyisi joukkoon! :Waving Hand Sign: taustalla olen lukenut palstaa jo pitkään ja elänyt teidän kaikkien vaiheissa mukana, mutta nyt tuntui siltä, että täytyy päästä purkamaan myös omaa oloa johonkin ja myös kommentoimaan teidän juttuja!

Meillä ollut yritystä pari vuotta enkä ole yhtään haamua tai haamun kaltaista nähnyt omissa testeissä, vaikka muiden testeissä kyllä näen vaikka mitä eli viivalasit on kunnossa :Face With Tears Of Joy: viime viikolla oli toinen inseminaatio ja nyt dpo 9. Viikonloppuna ajattelin testailla ensimmäisen kerran! Jostain syystä tänään tuli fiilis että ei ole taaskaan tärpännyt :Grinning Face With Smiling Eyes:

Hirmuisesti onnea plussanneille ja voimia kaikille joilla tullut negoja ja kp1 sekä muita vastoinkäymisiä :red-heart::red-heart:

Yksi "uusi" kuumeilija liittyisi joukkoon! :Waving Hand Sign: taustalla olen lukenut palstaa jo pitkään ja elänyt teidän kaikkien vaiheissa mukana, mutta nyt tuntui siltä, että täytyy päästä purkamaan myös omaa oloa johonkin ja myös kommentoimaan teidän juttuja!

Meillä ollut yritystä pari vuotta enkä ole yhtään haamua tai haamun kaltaista nähnyt omissa testeissä, vaikka muiden testeissä kyllä näen vaikka mitä eli viivalasit on kunnossa :Face With Tears Of Joy: viime viikolla oli toinen inseminaatio ja nyt dpo 9. Viikonloppuna ajattelin testailla ensimmäisen kerran! Jostain syystä tänään tuli fiilis että ei ole taaskaan tärpännyt :Grinning Face With Smiling Eyes:

Hirmuisesti onnea plussanneille ja voimia kaikille joilla tullut negoja ja kp1 sekä muita vastoinkäymisiä :red-heart::red-heart:

Heippa, tervetuloa mukaan! Sulla on jännät päivät meneillään, toivotaan parasta :Two-hearts:

Tervetuloa! Kiva saada lisää insseilijöitä joukkoon! :) Voikun nyt kuitenkin olisi tärpännyt, olosta huolimatta! Olisihan se hienoa, että et ehdikään viipyä täällä kuin hetken :D

Tervetuloa mukaan!
Toivottavasti et ehdi pitkään tälläpuolella kirjoitella että olisikin tässä kierrossa tärpännyt, pidetään peukkuja! :Two-hearts:Kuitenkin kiva saada uusia kuumeilijoita tänne höpisemään! :smiling-eyes:

Niin ja siis Kultahippi, jos viivoja haluaa nähdä, niin kannattaa kokeilla noita raskauskeijun herkkiä :Eyes: (keskustelua seuranneena oot sattanut havaita, että eivät ole kovin suuressa arvossa :Face With Stuck Out Tongue:)

Kiitos kaikille! :smiling face with heart-eyes: :smiling face with heart-eyes:

Haha, kieltämättä oon miettiny että pitäiskö kokeilla niitä raskauskeijun herkkiä ihan vaan viivahimoissani :tears: yleensä tilailen testit kotitesti.fi:stä, ainakaan niillä testeillä (herkät ja muut), tai kaupan testeillä en oo saanu näkymään mitään :Eyes:

Tää testien tuijottaja (siis katsonut kaik nää testit jopa seuraavana päivänä) ei oo saanut kun yhden roskis haamun apteekin omalla ja sillon olin raskaana :smiling face with heart-eyes: jännään sun puolesta :smiling-eyes:
Okei, tää kuulostais lupaavalta kyllä. Vaikka en silti oo varma oliko siinä mitään, mut ilmeisesti te muutkin siinä jotain näitte!

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille :Heartred

Seuraan täällä sivussa, aktivoidun kun yritetään uudestaan. Harmittaa vain kun juuri kun aloin luottamaan raskauteen edes jollain tasolla niin se vietiin pois. Onneksi nykylääketiede on melkoisen uskomaton ja varmasti mekin se oma saadaan. Jospa olisi kyseessä vain pieni häiriö tai seuraavan kanssa ei mitään ongelmia. Nyt halutaan molemmat toipua ja katsotaan miten kierto palautuu, viimeksi siinä kesti liki 8kk tasoittua

Onnea plussista ja paljon paljon vauvaliimaa ja lisää plussia teille ihanille!

Otan osaa suruun! :red-heart:

Huomenta, tein äsken vielä kaapissa olevan one step testin ja kyllä se on samanlaiseen eiliseen testiin verrattuna vahvistunut (ja vahvempi kun apteekin oman testin viiva), mitä mieltä olette...? Lähes oireettomana täällä mennään...

Kp 35/31-34 eli rv4+

Ps: vitamiineista, millä tästä jatkaa kun yritysaikana tosiaan käytössä maca, geleet,ubikinoni,kalaöljy, luonnon tyrosiini, foolihappo ja raskausvita... vajaa viikko sitten supistin käytön foolihappoon ja raskausvitaan, välillä kalaöljyä.
Paljon onnea! :red-heart:

Meillä on nyt vuoto tyrehtymään päin ja ensi viikolla ultrataan taas. Ollaan varattu aika myös hormonikokeisiin ja mies halusi itseltään ottaa analyysin.

Meillä ilmeisesti helposti alkaa raskaus mutta päättyy lyhyeen. En tiedä miten ensi kierto, haluan ainakin yhdet kuukautiset ja seurata ovulaatiota ja kun ovulaatio plussa tulee niin ei yritetä vaan seurataan kierto ja toivottavasti tällä kertaa ei kestä 8kk kierron tasoittuu

Onnea plussanneet ja pikaista visiittiä uusille <3

Meillä on nyt vuoto tyrehtymään päin ja ensi viikolla ultrataan taas. Ollaan varattu aika myös hormonikokeisiin ja mies halusi itseltään ottaa analyysin.

Meillä ilmeisesti helposti alkaa raskaus mutta päättyy lyhyeen. En tiedä miten ensi kierto, haluan ainakin yhdet kuukautiset ja seurata ovulaatiota ja kun ovulaatio plussa tulee niin ei yritetä vaan seurataan kierto ja toivottavasti tällä kertaa ei kestä 8kk kierron tasoittuu

Onnea plussanneet ja pikaista visiittiä uusille :Heartred

Hei. Teillä todella ikävä tilanne siellä. Jaksamista. Toivottavasti löytyy syy miksi raskaudet ei jatku vaan tyssäävät jo alku metreille.

Mitähän tässä vuoden aikana on tapahtunut apteekin herkille testeille? Siellä on ihan onneton tikku, kun ennen oli kunnon kokoinen mistä oli helppo tulkita vastaus.
En saa nyt viikonloppuna uusia testejä mistään mikä on varmaan hyvä. Maanantaina sitten testaan jos tarvetta.

Testihimoissani kävin ostaa uuden pc testi paketin. Testailen vielä illalla kunhan mies lähtee töihin :tears: salatestailua kun ei se ymmärrä tätä älytöntä testailua. :tears:
Menkkajomot on kyllä, mutta jännästi koskee selkään myös, mulla harvoin sattuu selän puolelle. Päätä särkenyt koko päivän :Grimacing Face:nälkä ja yleinen v*t*t*s myös vaivaa. Ehkä ne menkat vaan sieltä alkamassa, mutta kun ei meinaa tahtoa uskoa ettei tämäkään kierto ollut se tärppi kierto niin testaillaan nyt niin kauan kun ne menkat sieltä alkaa :rolling::rolling:
Itse myös ollut himotestaaja. Nyt himmasin tässä kierrossa,eli en tehnyt edes ovulaatiotestejä kuin parina päivänä. Tällöisen sain enkä testannu illemmalla jolloin olis varmaan ollut plussa...

14334A92-4A28-49B3-A053-C147DAD59A14.jpeg
Nyt polttelee yksi testi (viime kuusta jöi yli) kaapissa mutta se on ei-herkkä PC. Katsotan kauanko maltan odotella. Nyt on kp 24,ja useampi sovellus näyttää kaikki eri tilannetta.
Ja kun en saanut plussaa(kunnollista ainakaan,oli melkein plussa?) ovulaatiotestiin ei ole stressiäkään sen kummemmin. FF näytti että ovulaatio olisi ollut kp13-14. En tiedä mistä sen nappasi,kun en mittaillut lämpöjä kun vasta kp 11 & kp 16 eteenpäin. Ilmoittaa että lämpöjen perusteella,ovis ollut kp 13-14. Aamulämpöpiikki tuli kp 18. Eikö se ole yleensä oviksesta seur./sitä seuraava pv.
No jännitetään yhdessä täällä kaikki.

Edit. Tein jo nyt sen testin,enkä aamupissasta siis. Yritin säästää itseäni pettymykseltä...Nyt voi olla jos ovuloitsin,DPO 9-10. Ei siis varmuutta.

476FD104-55FF-4BD4-A82B-C32626A161BD.jpeg
Katarina$/ Otan osaa ja toivon todella parempaa onnea ensi kerralla. Pettymys on varmasti suuri,ja ymmärrän tunteesi. Kaikkea hyvää.

Muokattu viimeksi:
Itse myös ollut himotestaaja. Nyt himmasin tässä kierrossa,eli en tehnyt edes ovulaatiotestejä kuin parina päivänä. Tällöisen sain enkä testannu illemmalla jolloin olis varmaan ollut plussa...

View attachment 110458
Nyt polttelee yksi testi (viime kuusta jöi yli) kaapissa mutta se on ei-herkkä PC. Katsotan kauanko maltan odotella. Nyt on kp 24,ja useampi sovellus näyttää kaikki eri tilannetta.
Ja kun en saanut plussaa(kunnollista ainakaan,oli melkein plussa?) ovulaatiotestiin ei ole stressiäkään sen kummemmin. FF näytti että ovulaatio olisi ollut kp13-14. En tiedä mistä sen nappasi,kun en mittaillut lämpöjä kun vasta kp 11 & kp 16 eteenpäin. Ilmoittaa että lämpöjen perusteella,ovis ollut kp 13-14. Aamulämpöpiikki tuli kp 18. Eikö se ole yleensä oviksesta seur./sitä seuraava pv.
No jännitetään yhdessä täällä kaikki.

Katarina$/ Otan osaa ja toivon todella parempaa onnea ensi kerralla. Pettymys on varmasti suuri,ja ymmärrän tunteesi. Kaikkea hyvää.

joo toi on kyllä lähes plussa, mulla tulee aina tosta ihan vähän tummempi, eli yhtä tumma kun kotrolli viiva ja tuohan melkein on! :smiling-eyes:
Lämmöistä mulla ei ole mitään hajua kun en itse niitä mittaile. menen vain oviskipujen ja limojen mukaan ja kun ne ilmestyy niin testaan ja silloin on aina vahva plussa. Limat mulla on tullut nyt kahdessa kierrossa edellispäivänä kun seuraavana on sitten oviskivut.
Piinapäivät siis sielläkin menossa, mikä dpo siis sulla nyt? Mä tosiaan illalla testasin puhtaan negan, mutta flon mukaan eilen oli vasta dpo9 niin en vieläkään ole tämän kierron suhteen menettänyt toivoa kokonaan! :folded: nyt siis dpo 10 ja ajattelin vielä tänää testailla, sitten sunnuntaina viimestään pitäisi alkaa vuoto jos testi edelleen nega. :Face Without Mouth:

Takaisin