Raskaaksi 2022

Tänään hirveä palelu ja aamulämpö inasen kohonnut. Olen eläissäni tuntenut vain yhden munasolun irtoamisen, hirveä toispuoleinen kipu. Muulloin en ole ikinä tuntenut niitä. En tiedä, millaista se "nippailu" on, mitä usein kuvataan. Onko ketään muuta, joka ei ikinä/aina tunne ovulaatiota?
 
Tänään hirveä palelu ja aamulämpö inasen kohonnut. Olen eläissäni tuntenut vain yhden munasolun irtoamisen, hirveä toispuoleinen kipu. Muulloin en ole ikinä tuntenut niitä. En tiedä, millaista se "nippailu" on, mitä usein kuvataan. Onko ketään muuta, joka ei ikinä/aina tunne ovulaatiota?

Mä en ikinä oo tuntenut..vaikka kohta 42v oonkin...
 
Mikähän juttu, vasta dpo 2 ja yrjösin aamupalan ja kissanhiekkalaatikko haisee erityisen pahalta..
Voi ihan ovulaation jälkeisiä juttuja olla.
Raskaudesta tuon kaltaiset oireilut ei voi vielä johtua, vaikka tässä kierrossa tärppäisikin. :)
 
Taisin saada roskishaamun.. Vai onko tää sitten viivanpaikka? Näköjään se on lähdettävä ostamaan kasa testejä lisää! Digi olis kaapissa mutten uskalla vielä sitä tehdä.
 

Liitteet

  • 6FB2BB5B-99CE-4264-8D15-F07B077C03A1.jpeg
    6FB2BB5B-99CE-4264-8D15-F07B077C03A1.jpeg
    977.7 KB · Katsottu: 144
Tänään hirveä palelu ja aamulämpö inasen kohonnut. Olen eläissäni tuntenut vain yhden munasolun irtoamisen, hirveä toispuoleinen kipu. Muulloin en ole ikinä tuntenut niitä. En tiedä, millaista se "nippailu" on, mitä usein kuvataan. Onko ketään muuta, joka ei ikinä/aina tunne ovulaatiota?
En yleensä ikinä tunne ovista, joskus saattaa vatsakipua olla mutta en osaa sitäkään paikantaa tietylle puolelle tms, tunnistan vaan että varmaankin ovulaatiosta johtuvaa jos kierron puolivälissä tulee.
 
Mulla leikattiin tänään toisen puolen viisaudenhampaat. Sieltä löyty alemmasta krooninen tulehdus, kun oli puoliksi ikenen alla piilossa. Muistelen, että krooninen tulehdus voi vaikeuttaa raskautumista? Nyt vähän optimismi heräs, että jospa noiden kroonisten tulehdusten poisto helpottaisi nyt tätä raskautumista! Varattiin kuukauden päähän toiselle puolelle poistot, sit on saatu noi pois alta! :)
 
Ääh mul dpo 10 ja testi nega. Dpo 8-9 oli pientä veristä vuotoo pyyhittäessä ja olin niin toiveikas et vois olla kiinnittymisestä. Mut kai testissäkin jo jotain näkyisikö ois siitä johtunu.
 
Hurjasti on tullut viestejä viime lukemalta.

Osanotot ja voimia @Katarina$ :red-heart:

Meillä ollaan oltu vatsataudissa alkuviikko. Eilen jouduin kuumeeseen ottamaan pari panadolia ja luulen että meidän tsäännsit saada plussa meni panadolin ja sairastamisen myötä. Nyt siis on dpo4. Vaikka talletukset saatiinkin aika hyvin:smiling-eyes:
 
Ihanaa!! Tuo teksti olis niin hienoa itsekin joskus nähdä! Paljon onnea ja kaikkea mahdollista liimaa sinne matkan varrelle! :)
Kiitos kovasti :smiling face with heart-eyes:. Ainakin alku on nyt vahvasti lähtenyt liikkeelle tällä kertaa. Mulla on taustalla yksi tuulimunaraskaus ja yksi kemiallinen ja siksi tämä on niin hermostuttavaa alkuun. Mulla on kuukausi ultraan, missä sitten varmistuu asiat jos sinne päästään. Nyt koitan nauttia vaan ja tämä menee miten menee. Jään taustailemaan ja luen silti varmasti päivittäin kuka pääsee plussaamaan milloinkin.
 
Lueskelin pintapuolisesti viestit. Tulen tänne aina kuikuilemaan kun kuukautisten alkuun viikko. Sorruin testaamaan nyt todella aikaisin ja nyt nään herkissä testeissä viivanpaikkoja tai tietysti toivon haamua. :rolling:Ovulaatiosta ei ole tarkkaa tietoa mutta epäilen sen olleen aikaisemmin kun Flo ennustaa.
Mulla on ollut oireita mitä ei ole aikaisimmissa kierroissa näillä päivillä ollut.. Olen joko tulossa kipeäksi tai sitten raskaus yrittää alkaa.
Onko täällä muita päivillä dpo 8-10? Edellisessä raskaudessa sain näillä päivillä haamuja, mutta se olikin jännää että normitestit näytti paremmin kun herkät..
 
Lueskelin pintapuolisesti viestit. Tulen tänne aina kuikuilemaan kun kuukautisten alkuun viikko. Sorruin testaamaan nyt todella aikaisin ja nyt nään herkissä testeissä viivanpaikkoja tai tietysti toivon haamua. :rolling:Ovulaatiosta ei ole tarkkaa tietoa mutta epäilen sen olleen aikaisemmin kun Flo ennustaa.
Mulla on ollut oireita mitä ei ole aikaisimmissa kierroissa näillä päivillä ollut.. Olen joko tulossa kipeäksi tai sitten raskaus yrittää alkaa.
Onko täällä muita päivillä dpo 8-10? Edellisessä raskaudessa sain näillä päivillä haamuja, mutta se olikin jännää että normitestit näytti paremmin kun herkät..

Hep, täällä on aika lailla sama tilanne! :smiling-eyes: Kp 28/31 on menossa, FertilyFriend väittää että olisi vasta dpo6, mutta itse ajattelin että olisi dpo8-10.
Olen herännyt tänään ja eilen nenä tukossa. Testasin jopa koronatestin, mutta negaa näytti (eikä ole muita flunssan oireita). Lisäksi eilen illalla ja edellispäivänä illalla oli pientä jomotusta alavatsalla ja -selässä. Tosin eipä noista ikinä tiedä, voi liittyä suolistoonkin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ajattelin tehdä huomenna testin. Tai ehkä vasta lauantaina…

Tuulenviemää laita kuva sinun testistä? :smiling-eyes:
 
Hep, täällä on aika lailla sama tilanne! :smiling-eyes: Kp 28/31 on menossa, FertilyFriend väittää että olisi vasta dpo6, mutta itse ajattelin että olisi dpo8-10.
Olen herännyt tänään ja eilen nenä tukossa. Testasin jopa koronatestin, mutta negaa näytti (eikä ole muita flunssan oireita). Lisäksi eilen illalla ja edellispäivänä illalla oli pientä jomotusta alavatsalla ja -selässä. Tosin eipä noista ikinä tiedä, voi liittyä suolistoonkin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ajattelin tehdä huomenna testin. Tai ehkä vasta lauantaina…

Tuulenviemää laita kuva sinun testistä? :smiling-eyes:

Yritin kuvata niitä, mutta ei niistä saanut mitään selvää.. Eli saattaa olla toiveajattelua. Oikea haamu näkyy kyllä kameraan.
 
Paljon onnea sinulle :red-heart:

Mulla kp 28/28 ja ihan on semmonen olo että menkat alkaa :loudlycrying: Tilasin eilen gelee kapseleita ja nyt alotan ne sitten greipin kanssa. Onko teille tullut mitään sivuoireita geleestä? Mihin vuorokauden aikaan se kannattaa ottaa? Mulle tulee todella helposti uniongelmia jos aloitan jonkun lisän, esim foolihappolisästäkin meni elämä sekaisin. Ja joskus erehdyin ottamaan greippimehun ja rautalääkkeen illalla yhtä aikaa niin en saanut nukuttua juuri yhtään. Siksi kyselen :smiling-eyes:


Lisäravinteet ym kannattaa ottaa aina aamulla. Tai viimeistään päivällä. Joillakin voi olla piristäviä vaikutuksia.
 
Tänään hirveä palelu ja aamulämpö inasen kohonnut. Olen eläissäni tuntenut vain yhden munasolun irtoamisen, hirveä toispuoleinen kipu. Muulloin en ole ikinä tuntenut niitä. En tiedä, millaista se "nippailu" on, mitä usein kuvataan. Onko ketään muuta, joka ei ikinä/aina tunne ovulaatiota?

Mulla on niin, että jos munasolu tulee vasemmalta, niin ei ole kipuja. Jos se tulee oikeelta, niin on kipuja. Tämän olen nyt huomannut, kun käyn joka kuukaus ultrassa n. kp10. Lääkärin mukaan tämä ei ole poikkeuksellista.
Sinänsä jännä, kun mun munasarjat on jokseenkin päällekäin. Kiitos endometrioosin ja "kissing ovaries".
 
Lueskelin pintapuolisesti viestit. Tulen tänne aina kuikuilemaan kun kuukautisten alkuun viikko. Sorruin testaamaan nyt todella aikaisin ja nyt nään herkissä testeissä viivanpaikkoja tai tietysti toivon haamua. :rolling:Ovulaatiosta ei ole tarkkaa tietoa mutta epäilen sen olleen aikaisemmin kun Flo ennustaa.
Mulla on ollut oireita mitä ei ole aikaisimmissa kierroissa näillä päivillä ollut.. Olen joko tulossa kipeäksi tai sitten raskaus yrittää alkaa.
Onko täällä muita päivillä dpo 8-10? Edellisessä raskaudessa sain näillä päivillä haamuja, mutta se olikin jännää että normitestit näytti paremmin kun herkät..
Täällä on dpo10. Testit negaa. Pyyhittäessä veristä vuotoo paperiin dpo 8-9. Epäilin sitä kiinnittymisvuodoksi, mutta usko loppuu kun testeissä ei mitää näy
 
Takaisin
Top