Raskaaksi 2022

Dpo9 luultavasti ja postipoika kävi just tuomassa herkkiä one steppejä niin eihän sitä malttanut olla testaamatta. Kuinka tulkitsisitte? Nega, haamu, viivanpaikka? :Eyes:

View attachment 110431 View attachment 110432
Mä kyllä nään varmaan sen minkä säkin, mutta mä oon ite näillä aika ahkerasti vedelly ny kans noita viivan paikkoja! Oon todennu, että enää en näitä osta :P eli en uskalla arvata, mikä se siellä pilkistää!

Meillä kääntyi 6+0 ja kovat krampit ja vaaleanpunainen vuoto. Tuntia myöhemmin holskuen verta ja lääkäriin, kohdunsuu ei yhtään auennut vaan kiinnk ja lähetettiin kotiin. No, illalla tuntui jäätävä kipu nivusiin asti ja verta tuli, hyytymiä myöten. Olin samana aamuna sanonut että kaikki ei ole normaalisti. Niin meidän pieni lopetti taipaleensa 6+1 viikoille ja yritystä kun molemmat ollaan valmiita.

Yksi kierto katsotaan että normalisoituuko ja sit yritys lähtee. Haluan tutkimuksiin ja tietää että onko progesteronissa vika vai missä.

Viedään sperma analysoitavaksi ja mut ultrataan sekä yksityisellä otatetaan verikokeet
Voi ei! :loudlycrying: Oon niin pahoillani :crying-face:

Kiitos kaikille <3

Seuraan täällä sivussa, aktivoidun kun yritetään uudestaan. Harmittaa vain kun juuri kun aloin luottamaan raskauteen edes jollain tasolla niin se vietiin pois. Onneksi nykylääketiede on melkoisen uskomaton ja varmasti mekin se oma saadaan. Jospa olisi kyseessä vain pieni häiriö tai seuraavan kanssa ei mitään ongelmia. Nyt halutaan molemmat toipua ja katsotaan miten kierto palautuu, viimeksi siinä kesti liki 8kk tasoittua

Onnea plussista ja paljon paljon vauvaliimaa ja lisää plussia teille ihanille!

Voi kamala miten kauan kestänyt tasoittua :( voi kunpa nyt elimistö toipuisi nopeammin, ja seuraava sujuisi onnellisesti maaliin :red-heart:

Mun täytyy mainita, että eilen illalla tilasin niitä raskaustestejä "nettiapteekki.fi":stä, ja tänään jo oli ilmotus että noudettavissa lähipostista :Face Without Mouth: en kyllä eläissäni muista noin nopeeta toimitusta olleen ikinä missään. En kerinny edes viel tänään hakemaan niitä.

Huomenta, tein äsken vielä kaapissa olevan one step testin ja kyllä se on samanlaiseen eiliseen testiin verrattuna vahvistunut (ja vahvempi kun apteekin oman testin viiva), mitä mieltä olette...? Lähes oireettomana täällä mennään...

Kp 35/31-34 eli rv4+

Ps: vitamiineista, millä tästä jatkaa kun yritysaikana tosiaan käytössä maca, geleet,ubikinoni,kalaöljy, luonnon tyrosiini, foolihappo ja raskausvita... vajaa viikko sitten supistin käytön foolihappoon ja raskausvitaan, välillä kalaöljyä.

Liitteet

• 20220127_061711.jpg
    20220127_061711.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 103
Huomenta, tein äsken vielä kaapissa olevan one step testin ja kyllä se on samanlaiseen eiliseen testiin verrattuna vahvistunut, mitä mieltä olette...? Lähes oireettomana täällä mennään...

Kp 35/31-34 eli rv4+

Ps: vitamiineista, millä tästä jatkaa kun yritysaikana tosiaan käytössä maca, geleet,ubikinoni,kalaöljy, luonnon tyrosiini, foolihappo ja raskausvita... vajaa viikko sitten supistin käytön foolihappoon ja raskausvitaan, välillä kalaöljyä.

Hieno viiva on ja vahvempi kuin eilen! Paljon Onnea! :Two-hearts:

Huomenta, tein äsken vielä kaapissa olevan one step testin ja kyllä se on samanlaiseen eiliseen testiin verrattuna vahvistunut (ja vahvempi kun apteekin oman testin viiva), mitä mieltä olette...? Lähes oireettomana täällä mennään...

Kp 35/31-34 eli rv4+

Paljon onnea sinulle :red-heart:

Mulla kp 28/28 ja ihan on semmonen olo että menkat alkaa :loudlycrying: Tilasin eilen gelee kapseleita ja nyt alotan ne sitten greipin kanssa. Onko teille tullut mitään sivuoireita geleestä? Mihin vuorokauden aikaan se kannattaa ottaa? Mulle tulee todella helposti uniongelmia jos aloitan jonkun lisän, esim foolihappolisästäkin meni elämä sekaisin. Ja joskus erehdyin ottamaan greippimehun ja rautalääkkeen illalla yhtä aikaa niin en saanut nukuttua juuri yhtään. Siksi kyselen :smiling-eyes:

Täällä just tehty puhdas nega testi. kp25/28, dpo9 tai 10. kai sitä voi alkaa oottaa seuraavaa kiertoa!
Vähän heräs toiveet plussasta kun aamulla heti herätessä oli sellanen etova olo, ja on edelleen. Mies kärtsäs töihin evääksi pekonia ja meinasin oksentaa siitä hajusta mikä tuli :Face Without Mouth: rinnat kipeytyy vaan kokoajan lisää, kohta niiden pitäs taas olla normaalit kun palautuu aina ennen vuotoa.
Turhauttaa tää negojen saanti:sad-face: no ei auta ku lähteä yk4 kohti! :Smirking Face:

Paljon onnea sinulle :red-heart:

Mulla kp 28/28 ja ihan on semmonen olo että menkat alkaa :loudlycrying: Tilasin eilen gelee kapseleita ja nyt alotan ne sitten greipin kanssa. Onko teille tullut mitään sivuoireita geleestä? Mihin vuorokauden aikaan se kannattaa ottaa? Mulle tulee todella helposti uniongelmia jos aloitan jonkun lisän, esim foolihappolisästäkin meni elämä sekaisin. Ja joskus erehdyin ottamaan greippimehun ja rautalääkkeen illalla yhtä aikaa niin en saanut nukuttua juuri yhtään. Siksi kyselen :smiling-eyes:
Mä söin nyt tässä kierrossa niitä kapseleita eikä tullut muuta kun ruokahalu tuntui kasvavan. En tiedä johtuiko niistä mutta muuten ei tullut mitään. Olen lukenut monesti että auttaisivat raskautumaan. Ainakin itsellä nyt näin kävi. Mulla oli greippimehu ja geleet mukana ja tietysti d-vitamiini ja foolihappo.

Huomenta, täällä on dpo12, kp 24/26 ja kyllä se on uskottava että joku siellä koittaa pesää tehdä. Oireina kuvotus ja tuskanhiki nyt aamulla kun en ole vielä ehtinyt syödä, väsymys, pissahätä, ilmavaivat :rolling:. D79F47D8-77A5-4C15-A196-162C2831B4D8.jpeg

Hienosti molemmilla plussat vahvistunu! Ihanaa :)

Mä en enää jaksanu tänään aamulla testailla. Katotaan josko sitä vielä yhen niistä paremmista tilatuista tekis joskus vähän ennen ku menkat alkaa. Mut nyt oikeestaan vaan oottelen että menkat alkais ja pääsis ilmottautumaan seuraavaan hoitokierrokseen.

Mekin halutaan nää oireet :rolling:
Toivon todella, että pääsette kaikki nauttimaan näistä inhottavista oloista :tears:. Varmaan parin viikon päästä mäkin valitan että ei enää ikinä. Mutta kyllä tää jääkin viimeiseksi lapseksi että siinä mielessä. Ajattelin sektiossa pyytää laittaa sitten samalla mun munajohtimet poikki. Jos sinne asti päästään :smiling-eyes:.

Toivon todella, että pääsette kaikki nauttimaan näistä inhottavista oloista :tears:. Varmaan parin viikon päästä mäkin valitan että ei enää ikinä. Mutta kyllä tää jääkin viimeiseksi lapseksi että siinä mielessä. Ajattelin sektiossa pyytää laittaa sitten samalla mun munajohtimet poikki. Jos sinne asti päästään :smiling-eyes:.

Tuleeko sulle suunniteltu sektio ja mistä syystä jos saa kysyä? Ite oon synnyttänyt molemmat alakautta mutta toinen jäi jumiin, sillä perusteella voisi yrittää sektion kerjätä ehkä jos sinne asti tosiaan pääsisin.

Meillä kääntyi 6+0 ja kovat krampit ja vaaleanpunainen vuoto. Tuntia myöhemmin holskuen verta ja lääkäriin, kohdunsuu ei yhtään auennut vaan kiinnk ja lähetettiin kotiin. No, illalla tuntui jäätävä kipu nivusiin asti ja verta tuli, hyytymiä myöten. Olin samana aamuna sanonut että kaikki ei ole normaalisti. Niin meidän pieni lopetti taipaleensa 6+1 viikoille ja yritystä kun molemmat ollaan valmiita.

Yksi kierto katsotaan että normalisoituuko ja sit yritys lähtee. Haluan tutkimuksiin ja tietää että onko progesteronissa vika vai missä.

Viedään sperma analysoitavaksi ja mut ultrataan sekä yksityisellä otatetaan verikokeet
Voi ei Katsu :crying-face::Broken Heart:

Tuleeko sulle suunniteltu sektio ja mistä syystä jos saa kysyä? Ite oon synnyttänyt molemmat alakautta mutta toinen jäi jumiin, sillä perusteella voisi yrittää sektion kerjätä ehkä jos sinne asti tosiaan pääsisin.
Joo tulee. On se mulle luvattu nuorimmaisen jälkeen. Molemmat synnytykset käynnistyi itse ja esikoisesta jämähti 9cm, ei laskeutunut tarpeeksi ja hapettumisarvot huononi nopeasti ja hätäsektio. Sektiossa joutuivat työntämään vauvaa alakautta ylöspäin kun oli jumiutunut ja mulla repesi kohtu samalla ja vauva oli täysin mustelmilla ja iso pahka päässä. Pelkään sektiotakin. Toisen lapsen synnytys meni 10cm asti auki ja sitten odoteltiin kaksi tuntia että laskeutuisi. Lopulta jouduin ponnistaa sen tosi ylhäältä koska taas sydänäänet huononi ja tuli kiire. Sain kolmannen asteen repeämät vaikka vauva painoi 3035g. Synnytin jakkaralla, siinä kai voi olla repeämisen riski isompi mutta sanoivat että saan kyllä sektion. Molemmat synnytykset olleet aika traumaattiset, mutta silti haluaisin synnyttää alakautta, mutta en taida uskaltaa. En halua lisää vaivoja mitä nousta repeämistä jäi.

Mikähän juttu, vasta dpo 2 ja yrjösin aamupalan ja kissanhiekkalaatikko haisee erityisen pahalta..

Takaisin