Raskaaksi 2022

Mä käyn kohta kaupoilla hakemassa niitä testejä. Mulla ei oo kyllä yhtään raskaana fiilis, et jotenkaa en usko että niissä sen kummemmin mitään näkyy vaikka kaikenmaailman kipuja ja kolotuksia oli eilisen päivän. Nyt ei ole muuta kun tissit edelleen kipeät. No kohtahan se selviää mikä tilanne on! :smiling-eyes:

Täällä odotetaan jo miltä näyttää! :smiling-eyes::folded:

Meillä kääntyi 6+0 ja kovat krampit ja vaaleanpunainen vuoto. Tuntia myöhemmin holskuen verta ja lääkäriin, kohdunsuu ei yhtään auennut vaan kiinnk ja lähetettiin kotiin. No, illalla tuntui jäätävä kipu nivusiin asti ja verta tuli, hyytymiä myöten. Olin samana aamuna sanonut että kaikki ei ole normaalisti. Niin meidän pieni lopetti taipaleensa 6+1 viikoille ja yritystä kun molemmat ollaan valmiita.

Yksi kierto katsotaan että normalisoituuko ja sit yritys lähtee. Haluan tutkimuksiin ja tietää että onko progesteronissa vika vai missä.

Viedään sperma analysoitavaksi ja mut ultrataan sekä yksityisellä otatetaan verikokeet

Osanotto ja toipumisia :red-heart:

Täällä nyt lähin mukaan siihen eiliseen että testaan tänään apteekin testillä. Dpo 9 ja iha nega. Jotenkin teki mieli heittää jo kirves kaivoo ku sitä mahollista kiinnittymisvuotookin oli eilen ni aattelin et kyl siinä ees viivanpaikka näkyis..

Muokattu viimeksi:
Meillä kääntyi 6+0 ja kovat krampit ja vaaleanpunainen vuoto. Tuntia myöhemmin holskuen verta ja lääkäriin, kohdunsuu ei yhtään auennut vaan kiinnk ja lähetettiin kotiin. No, illalla tuntui jäätävä kipu nivusiin asti ja verta tuli, hyytymiä myöten. Olin samana aamuna sanonut että kaikki ei ole normaalisti. Niin meidän pieni lopetti taipaleensa 6+1 viikoille ja yritystä kun molemmat ollaan valmiita.

Yksi kierto katsotaan että normalisoituuko ja sit yritys lähtee. Haluan tutkimuksiin ja tietää että onko progesteronissa vika vai missä.

Viedään sperma analysoitavaksi ja mut ultrataan sekä yksityisellä otatetaan verikokeet
Voimia teille:loudlycrying::Two-hearts:

Oon tosi pahoillani, paljon voimia. :Broken Heart:

Eikä, suuret pahoittelut ja osanottoni:Broken Heart:

Mä tajusin tänään, että toi nyt käytössä oleva lugesteron vaikuttaa mun luteaalin pituuteen. Eli ei ne menkat alakaan välttämättä viikonloppuna vaan vasta ehkä pari päivää lopettamisen jälkeen, lauantaina illalla vika lääke. Ja tuo myös vaikuttaa lämpöihin, eli en voi niistäkään mitään päätellä!

Lisäksi FF tänään alkoi epäröidä mun ovulaation kanssa. Lepus timidus ehdotti tuolla BBT keskustelussa, että olisko mulla sittenkin ollut ovulaatio vasta myöhemmin. Lämmöt ja limat periaatteessa tukis tätä. Nyt oonkin sit epävarma että onko dpo 10, 11 vai 12 :Face Without Mouth:

Joka tapauksessa, aamun onestepit oli negaa. En jaksais hakea muitakaan testejä - suhtaudun noihin niin, että jos olis raskaana, niin kyllä noissakin lopulta se näkyis.

Täällä nyt lähin mukaan siihen eiliseen että testaan tänään apteekin testillä. Dpo 9 ja iha nega. Jotenkin teki mieli heittää jo kirves kaivoo ku sitä mahollista kiinnittymisvuotookin oli eilen ni aattelin et kyl siinä ees viivanpaikka näkyis..

Täällä myös testi nega! Mutta ajattelin että jos mulla oli eilen se muutaman tunnin kipu kiinnittymiskipua niin ei näykkään mitään vielä testissä. Joten vielä en menetä toivoa kuitenkaan! :smiling-eyes:

Testi puhdas nega, ei edes viivanpaikkaa näy! Flo kertoo että nyt olis dpo8 mutta mä oon laskenut oviskivun ja plussan mukaan dpo9. jos flo:n laskelma pitää paikkaansa niin eilen olis ollut vasta dpo7 ja jos se kipu oli kiinnittymiskipua ja sen takia antoi testiin haamujen haamun.. En nyt vielä menetä toivoa kun ostin testejä vielä että saa huomena aamulla testattua. :smiling-eyes:

Eikä, Pahoittelut, voimia! :red-heart:

Huohh…kävin äsken vessassa ja tuli pyyhkiessä hieman rusehtavaa vuotoa. Ahdistaa. Toivottavasti tässä ei käy taas samoin niinkuin pari kuukautta sitten :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:. Mulla on näitä vuotoja kyllä ollut melkein joka raskaudessa. Ei auta kun tehdä testiä ja katsoa miten käy.
Lauantaina pitäis virallisesti menkkojen alkaa.

Voi jospa on ihan harmitonta vuotelua! Kuitenkin vahvistunut testien viivat niin vois uskoa että siellä kaikki on hyvin! :Two-hearts:

AAC21887-7FE2-4CEB-8BE8-498BC7C79C09.jpeg
Voi jospa on ihan harmitonta vuotelua! Kuitenkin vahvistunut testien viivat niin vois uskoa että siellä kaikki on hyvin! :Two-hearts:
Mä lähden lounastauolla kauppaan ostamaan niitä pc testejä ja vertaan eiliseen. Hirveä ahdistus vaikka vuotoa tuli vaan pyyhkiessä eikä ollut punaista. Toivon niin että pc on vahvempi kuin eilen tehty.

Noniin laimeasta päiväpissasta ja eihän tätä vielä voi verrata eiliseen kun se testi on kuivunut. Ei tää nyt ainakaan haalistunut ole. Nyt ei vuotele. Varmaan aamuisin kun ylös nousee niin jotain tulee yön jäljiltä. Toivon ettei vuotoa tule enää :Upside Down Face:.

Muokattu viimeksi:
Testi puhdas nega, ei edes viivanpaikkaa näy! Flo kertoo että nyt olis dpo8 mutta mä oon laskenut oviskivun ja plussan mukaan dpo9. jos flo:n laskelma pitää paikkaansa niin eilen olis ollut vasta dpo7 ja jos se kipu oli kiinnittymiskipua ja sen takia antoi testiin haamujen haamun.. En nyt vielä menetä toivoa kun ostin testejä vielä että saa huomena aamulla testattua. :smiling-eyes:
Mikä kp sulla on?

Pahoittelut täältäkin. Todella surullista. Tsemppiä ja voimia:red-heart:

Dpo9 luultavasti ja postipoika kävi just tuomassa herkkiä one steppejä niin eihän sitä malttanut olla testaamatta. Kuinka tulkitsisitte? Nega, haamu, viivanpaikka? :Eyes:

IMG_20220126_143511.jpg IMG_20220126_143149.jpg

Lienee todennäköisesti viivanpaikka, innostuin vain kun näkyy ihan tihrustamatta ja osin kirjaimellisesti värisokeana kuvittelin siinä hieman punertavaa, joten ajattelin tarkistuttaa vielä täällä :D

Takaisin