Raskaaksi 2022

Heräsin 04 aikaan hirveän pissahätään enkä vaan voinut pidätellä enää. Alle 5min tuli siis nuo viivat. Missä kaikki testit niin se otettu n.10min päästä. Pidätystä olisko 7-8h. 20220126_042956.jpg

Mieliala kyllä laski, one stepiin ei tullut enää yhtä vahvaa viivaa ja apteekin omakin olisi saanut olla vahvempi :sad001 Tuntuu, että tissit ei enää paljoa arat. Kyllä nyt surettaa :sad001

Tässä kuva vielä n.30min jälkeen (1 siis otettu kp32,2 kp33, 3kp 34(tänään)(vika kuva missä myös apteekin testi)

Anteeks, kuvat väärinpäin

Kp 34/31-34

Liitteet

• 20220126_042945.jpg
    20220126_042945.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 183
  • 20220126_044626.jpg
    20220126_044626.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 186
Muokattu viimeksi:
Heräsin 04 aikaan hirveän pissahätään enkä vaan voinut pidätellä enää. Alle 5min tuli siis nuo viivat. Missä kaikki testit niin se otettu n.10min päästä. Pidätystä olisko 7-8h. View attachment 110413

Mieliala kyllä laski, one stepiin ei tullut enää yhtä vahvaa viivaa ja apteekin omakin olisi saanut olla vahvempi :sad001 Tuntuu, että tissit ei enää paljoa arat. Kyllä nyt surettaa :sad001

Tässä kuva vielä n.30min jälkeen (1 siis otettu kp32,2 kp33, 3kp 34(tänään)(vika kuva missä myös apteekin testi)

Anteeks, kuvat väärinpäin

Kp 34/31-34

Ymmärsinköhän mä nyt oikein tän viestin?
Mun mielestä tossa apteekin testissä on kuiteski tummempi viiva kun noissa one stepin! Eikä tossa 3 one stepin testissäkään huono viiva ole! :Eyes: En kyllä itse heittäisi kirvestä kaivoon vielä! :smiling-eyes:

Ymmärsinköhän mä nyt oikein tän viestin?
Mun mielestä tossa apteekin testissä on kuiteski tummempi viiva kun noissa one stepin! Eikä tossa 3 one stepin testissäkään huono viiva ole! :Eyes: En kyllä itse heittäisi kirvestä kaivoon vielä! :smiling-eyes:

En saanut unta niin tulin kirjoittamaan lisäystä tuohon mun sekavaan viestiin. Joo siis tarkoitin että mieli meni matalaksi siitä kun one stepin viiva oli nyt haaleampi mitä eilen sama raskaustesti. Siitä heti tein johtopäätöksen että hormonit laskee ja raskaus kemiallinen tai päättymässä keskenmenoon. Apteekin testissä onneksi hyvä selkeä viiva vaikka pää koittaa kääntää senkin niin että pitäisi olla vahvempi, huoh. Jos olisin tänään tehnyt pelkän apteekin testin niin todennäköisesti olis ihan jees fiilis. Saako tästä mun ajatuksesta kukaan kiinni,heh :)

Toisaalta 48h välein nousee hormonit. Mulla vielä 4 one stepin testiä kaapissa.

En saanut unta niin tulin kirjoittamaan lisäystä tuohon mun sekavaan viestiin. Joo siis tarkoitin että mieli meni matalaksi siitä kun one stepin viiva oli nyt haaleampi mitä eilen sama raskaustesti. Siitä heti tein johtopäätöksen että hormonit laskee ja raskaus kemiallinen tai päättymässä keskenmenoon. Apteekin testissä onneksi hyvä selkeä viiva vaikka pää koittaa kääntää senkin niin että pitäisi olla vahvempi, huoh. Jos olisin tänään tehnyt pelkän apteekin testin niin todennäköisesti olis ihan jees fiilis. Saako tästä mun ajatuksesta kukaan kiinni,heh :)

Toisaalta 48h välein nousee hormonit. Mulla vielä 4 one stepin testiä kaapissa.

Joo sain nyt kopin tekstistä, itsekkin luin sitä silmät ristissä just heränneenä niin ei oikeen heti raksuttanut :tears: ei kannata masentua tosta one stepin haaleemmasta kun kuitenkin apteekin testi näyttää noin räikeää plussaa! :Two-hearts: jospa on vaan sattunut huono testi olemaan välissä! :smiling-eyes:

Muokattu viimeksi:
Joo sain nyt kopin tekstistä, itsekkin luin sitä silmät ristissä just heränneenä niin ei oikeen heti raksuttanut :tears: ei kannata masentua tosta one stepin haaleemmasta kun kuitenkin apteekin testi näyttää noin räikeää plussaa! :Two-hearts: jospa on vaan sattunut huono testi olemaan välissä! :smiling-eyes:

Joo aikaisen aamun ajatukset kävi laidasta laitaan, tuntui et tää oli nyt tässä :tears: Yritän rauhoittaa mieltä joka on hyvin pessimisti ja edelleen tosi epätodellinen olo että olisin raskaana. Olis ees oireita kunnollisia... varmaan pakko varata aika alkuraskauden ultraan jonnekin rv 6-7. Jos sinne asti pääsen...

Mulla meni jo luotto tähän kiertoon :P pistin jo tilaukseen jostain nettiapteekista Medigoon herkkiä testejä ja jotain "Apteekki raskaustesti ULTRA" herkkiä testejä. Aattelin, että kivempi testailla, jos on jotain luottoa testeihin :P tosin ehkä voisin kattoa jos ens kierrossa en testailis näin ahkerasti. En tiä kumpi on parempi. Jos kauheesti pitkittää sitä testiä, niin putoaa korkeemmalta sit. Nyt taas kun kaikki aiemmatkin testit on ollu negaa, niin ei oo niin kova pettymys kun seuraavakin on... No joo. Katon sit fiiliksen mukaan.

Toki meinaan testailla tän kierron loppuun asti. Mutta nykysellään oon kyllä aika varma, että huomenna lähtee lämmöt putoamaan, kohti viikonloppua jollon pitäs menkkojen alkaa. Tänään ollu vähäsen menkkamaisia nippailuja, varmaan alkaa siellä valmistautua tyhjennykseen tai jotain.

No mulla on myös selkeät menkkaoireet ja maanantaina siis testasin negan. Pitäs alkaa menkat perjantaina, en viitsi enää edes testailla ja pahoittaa mieltä enempää. Mutta yhessä voidaan mennä kohti uutta kiertoa jos niikseen käy, toki toivon että sulla vielä plussa kuitenkin löytyisi :smiling-eyes:

Light angel, se hormonipitoisuus voi vaihdella pissassa ihan alussa, ei huolta :smiling-eyes:. Itsellä olikin mielenkiintoinen testin tulos tänään :rolling:. Viiva oli vain puoliksi näkyvissä. Mutta väri on paljon vahvempi kuin kaksi päivää sitten niin en jaksa stressata omituista viivaa. Digin teen lauantaina tai sunnuntaina koska haluan nähdä siinä raskaana 2-3 viikkoa.5250DC3E-3687-4B5C-A74F-801075C69F67.jpeg

Mä käyn kohta kaupoilla hakemassa niitä testejä. Mulla ei oo kyllä yhtään raskaana fiilis, et jotenkaa en usko että niissä sen kummemmin mitään näkyy vaikka kaikenmaailman kipuja ja kolotuksia oli eilisen päivän. Nyt ei ole muuta kun tissit edelleen kipeät. No kohtahan se selviää mikä tilanne on! :smiling-eyes:

Light angel, se hormonipitoisuus voi vaihdella pissassa ihan alussa, ei huolta :smiling-eyes:. Itsellä olikin mielenkiintoinen testin tulos tänään :rolling:. Viiva oli vain puoliksi näkyvissä. Mutta väri on paljon vahvempi kuin kaksi päivää sitten niin en jaksa stressata omituista viivaa. Digin teen lauantaina tai sunnuntaina koska haluan nähdä siinä raskaana 2-3 viikkoa.View attachment 110417

Kiitos rauhoittavista sanoista. Yritän ajatella myös niin, että minun on ainakin mahdollista tulla raskaaksi nykyisen mieheni kanssa. Toivottavasti kaikki menisi hyvin. Tulevalle kun ei voi mitään etukäteen murehtimalla.

Ja hyvältä näyttää viivan väri vaikka "puoliksi" onkin :)

Kiitos nyt jo teille kaikille rohkaisevista viesteistä. Oon hirveän kova murehtimaan, vaikka toisaalta olo on todella epätodellinen.

Mulla humisee korvat, liekö raskausoire vai niskat mennyt jumiin. Muutaman päivän ollut. Ja vaikka ei oo raskausolo ollutkaan niin nyt muistan et yks päivä ihmettelin ennen testin tekoa että miksi hengästyn näin nopeasti.... tissien arkuus vaihtelee ja jomotukset hyvin hyvin pientä ja harvoin.

Meillä kääntyi 6+0 ja kovat krampit ja vaaleanpunainen vuoto. Tuntia myöhemmin holskuen verta ja lääkäriin, kohdunsuu ei yhtään auennut vaan kiinnk ja lähetettiin kotiin. No, illalla tuntui jäätävä kipu nivusiin asti ja verta tuli, hyytymiä myöten. Olin samana aamuna sanonut että kaikki ei ole normaalisti. Niin meidän pieni lopetti taipaleensa 6+1 viikoille ja yritystä kun molemmat ollaan valmiita.

Yksi kierto katsotaan että normalisoituuko ja sit yritys lähtee. Haluan tutkimuksiin ja tietää että onko progesteronissa vika vai missä.

Viedään sperma analysoitavaksi ja mut ultrataan sekä yksityisellä otatetaan verikokeet

Meillä kääntyi 6+0 ja kovat krampit ja vaaleanpunainen vuoto. Tuntia myöhemmin holskuen verta ja lääkäriin, kohdunsuu ei yhtään auennut vaan kiinnk ja lähetettiin kotiin. No, illalla tuntui jäätävä kipu nivusiin asti ja verta tuli, hyytymiä myöten. Olin samana aamuna sanonut että kaikki ei ole normaalisti. Niin meidän pieni lopetti taipaleensa 6+1 viikoille ja yritystä kun molemmat ollaan valmiita.

Yksi kierto katsotaan että normalisoituuko ja sit yritys lähtee. Haluan tutkimuksiin ja tietää että onko progesteronissa vika vai missä.

Viedään sperma analysoitavaksi ja mut ultrataan sekä yksityisellä otatetaan verikokeet

Olen niin pahoillani :crying-face: Voimia teille surulliseen aikaan :red-heart:

Olen todella pahoillani Itsekin keskenmenoja kokeneena, voimia!:red-heart:

Suuret pahoittelut :red-heart:!

Olen pahoillani puolestanne, voimia :red-heart:

Siinä mun tän aamunen testi. Jomottaa kylläkin vasenta kylkeä, että onkohan kuukautiset alkamassa

Liitteet

• 85DBB95B-EDD8-4245-9377-CD5457296BD7.jpeg
    85DBB95B-EDD8-4245-9377-CD5457296BD7.jpeg
    2.3 MB · Katsottu: 145
Huohh…kävin äsken vessassa ja tuli pyyhkiessä hieman rusehtavaa vuotoa. Ahdistaa. Toivottavasti tässä ei käy taas samoin niinkuin pari kuukautta sitten :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:. Mulla on näitä vuotoja kyllä ollut melkein joka raskaudessa. Ei auta kun tehdä testiä ja katsoa miten käy.
Lauantaina pitäis virallisesti menkkojen alkaa.

Suuret pahoittelut:red-heart:

Voi ei, olen niin pahoillani! :red-heart: :(

Olen todella pahoillani, voimia teille :loudlycrying::Two-hearts:

Takaisin