Raskaaksi 2022

Mun miehelle tuli kans elämänsä ensimmäinen haamu :tears: mulla ja esikoisella kirkkaat positiiviset ja miehelle tommonen. Ollaan täs sitä tiirailtu ja arvottu, että kumpi on.. :tears:
Joo mä odotan tulosta testistä. Luulen et tulee nega mut pitänee ostaa uusi kotitesti parin päivän päähän jos tuo virallinen onkin nega ku liian varhaisin jos testaa ni herkästi väärä tulos voi tulla :Grimacing Face:

Muokattu viimeksi:
Mulla tuli tänään dpo8 pyyhittäessä verta. Toivottavasti oli kiinnittymisvuotoa. PC luiskaan sain jotenkin erottuvan viivanpaikan. Onko kellää kokemusta kuinka pian kiinnittymisvuodon jälkeen testi plussa?

Mulla tuli tänään dpo8 pyyhittäessä verta. Toivottavasti oli kiinnittymisvuotoa. PC luiskaan sain jotenkin erottuvan viivanpaikan. Onko kellää kokemusta kuinka pian kiinnittymisvuodon jälkeen testi plussa?

me ollaan saman asian äärellä sitten! mä sain tänään dpo8 hailakan viivan pc liuskaan, mutta mulla ei ole tullut kiinnittymisvuotoa vaan oli samaan aikaan todella kova pistävä kipu vasemmalla puolella alavatsaa samaan aikaan, se kipu kesti muutaman tunnin ajan ja loppui kun seinään. Huomena olen menossa apteekkiin testiostoksille, jospa sitten testi jo lisää kertoisi! :folded:

Mulla näkynyt vuodosta seuraavana päivänä. Nyt mulla oli muistaakseni dpo6 tai 7 vähän vuotoa ja dpo8 ei näkynyt mitään, mutta siitä seuraavana päivänä näkyi.

Heippa kanssa sisaret:red-heart: täällä kans kovasti ootellaan josko saatais vielä tän vuoden puolelle vauva. Muutama päivä ennen ovulaatiota poistatin kierukan ja nyt oottelen et kuukautiset alkais. Kuukautiset kaks päivää myöhässä ja tänään oli taas testissä todnäk viivanpaikka. Aina ollu kierto samanlainen vaikka kierukka olikin. Kaks lasta on jo ja molemmista tehny raskaustestin todella myöhään. Esikoisesta rv 6 ja kuopuksesta rv13 :smiling-eyes: tuossa vielä tuo eilinen testi minkä tein.

Liitteet

• 632CFD4C-9B28-46EB-939E-A81A32305DD7.jpeg
    632CFD4C-9B28-46EB-939E-A81A32305DD7.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 170
Heippa kanssa sisaret:red-heart: täällä kans kovasti ootellaan josko saatais vielä tän vuoden puolelle vauva. Muutama päivä ennen ovulaatiota poistatin kierukan ja nyt oottelen et kuukautiset alkais. Kuukautiset kaks päivää myöhässä ja tänään oli taas testissä todnäk viivanpaikka. Aina ollu kierto samanlainen vaikka kierukka olikin. Kaks lasta on jo ja molemmista tehny raskaustestin todella myöhään. Esikoisesta rv 6 ja kuopuksesta rv13 :smiling-eyes: tuossa vielä tuo eilinen testi minkä tein.
Näen tässä kyllä jotain, en osaa sanoa onko viivanpaikka vai haamu. Toivottavasti vahvistuu!

Itsellä aikoinaan meni kaksi kunnon kiertoa kierukan poiston jälkeen kun tulin raskaaksi. Aika sekaisin oli kierto ja ensimmäisen kuukauden aikana taisi olla kahdet menkat ennen kuin kierto tasaantui, mutta mulla ei ollut mitään vuotoja kierukan aikaan, enkä myöskään seurannut sen takia kiertoja mitenkään. :smiling-eyes:
Toivotaan että tämä on heti oikea plussa! :Two-hearts:

Ei vitsi. Tähän olis kyllä kiva liittyä jos tänään viel apteekkiin jaksas lähtee. Mul huomenna dpo9. Vähintään PC:llä testaan

noniin kävin apteekissa. Huomenna dpo 9 tällä sitten niin pääsen neljäntenä mukaan apteekin testillä testaamaan. Suattaapi mulla olla kyllä vähä aikasta testailla, mut tulinpahan mukaan :)

Liitteet

• 8B1DB4B8-6096-41E8-97DC-67AFC07092A1.jpeg
    8B1DB4B8-6096-41E8-97DC-67AFC07092A1.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 82
Itsellä aikoinaan meni kaksi kunnon kiertoa kierukan poiston jälkeen kun tulin raskaaksi. Aika sekaisin oli kierto ja ensimmäisen kuukauden aikana taisi olla kahdet menkat ennen kuin kierto tasaantui, mutta mulla ei ollut mitään vuotoja kierukan aikaan, enkä myöskään seurannut sen takia kiertoja mitenkään. :smiling-eyes:
Toivotaan että tämä on heti oikea plussa! :Two-hearts:
Mulla ei ollut kun kierukka vuoden ei sopinut tai oikeestaan kokoajan oli kauheita jomotuksia alaselässä ja vatsassa. Ja aina oli menkat kierukasta huolimatta. Päätettiin sit yhessä miehenkaa et mä otan pois sen ja aletaan yrittään vauvaa kun molemmilla vauvakuume on ja molemmat haluaa paljon lapsia

Haha, taustalla lueskellut täällä ja mulla olisi huomenna myös dpo9 tai 10 limojen perusteella vaikka vasta kp20 (meneekö se siis niin että munanvalkuaislimat = dpo0?). Mutta mulla on ostettuna vaan digi, ehkä en sitä uskalla vielä käyttää sentään :Grimacing Face:

Huomiselle peukut pystyyn teille jotka testaatte!

Mulla ei ollut kun kierukka vuoden ei sopinut tai oikeestaan kokoajan oli kauheita jomotuksia alaselässä ja vatsassa. Ja aina oli menkat kierukasta huolimatta. Päätettiin sit yhessä miehenkaa et mä otan pois sen ja aletaan yrittään vauvaa kun molemmilla vauvakuume on ja molemmat haluaa paljon lapsia

Joo aika tuttua, mulla ensimmäisen vuoden tiputteli ja teki mitä ihmeempiä oireita, sitten soittelin gynelle etten jaksa enää tätä vuotoa ja se käski odottaa vielä kuukauden. Odotin ja oireet loppui. sen jälkeen 3.5v kierukan kanssa menikin hyvin :tears:

Joo aika tuttua, mulla ensimmäisen vuoden tiputteli ja teki mitä ihmeempiä oireita, sitten soittelin gynelle etten jaksa enää tätä vuotoa ja se käski odottaa vielä kuukauden. Odotin ja oireet loppui. sen jälkeen 3.5v kierukan kanssa menikin hyvin :tears:

Mä jouduin välillä makaan ihan sikiö asennossa kun teki niin kipeää. Lääkäri sit kysy ku poisti sen että olethan varannu ajan ehkäsyneuvolaan. Vastasin vain etten mä mitään ehkäsyä nyt tarvi kun toiveena on raskautua. :folded: Tänään on kyllä tullu tissit kipeäksi että toivottavasti ois jo tästä kierrosta tärpännyt :smiling face with heart-eyes:

noniin kävin apteekissa. Huomenna dpo 9 tällä sitten niin pääsen neljäntenä mukaan apteekin testillä testaamaan. Suattaapi mulla olla kyllä vähä aikasta testailla, mut tulinpahan mukaan :)
Mulla kokemus tästä testistä että ei siis ole herkkä ainakaan, vaikka niin lupailee.(tää taitaa kyllä olla kaikissa näissä herkissä sama.. Miksi myydä sitten herkkänä?) Sain tällä haamun kahdessa raskaudessa kun pc oli jo aikas selkeä viiva ja digi näytti "raskaana 1-2" mut se on hyvä tässä kyllä, ettei tosiaan näytä mitään 'muka viivoja' mitä vois tulkita väärin, kunhan ei tihrustele testiajan jälkeen :red-heart:
Viime kierrossa sain tähän myös hailuran haamun, samaan aikaan kun rfsu se muka herkkä puikko näytti selkeää haamua.. Eli jotain yritti sentään tapahtua :folded:

Mulla meni jo luotto tähän kiertoon :P pistin jo tilaukseen jostain nettiapteekista Medigoon herkkiä testejä ja jotain "Apteekki raskaustesti ULTRA" herkkiä testejä. Aattelin, että kivempi testailla, jos on jotain luottoa testeihin :P tosin ehkä voisin kattoa jos ens kierrossa en testailis näin ahkerasti. En tiä kumpi on parempi. Jos kauheesti pitkittää sitä testiä, niin putoaa korkeemmalta sit. Nyt taas kun kaikki aiemmatkin testit on ollu negaa, niin ei oo niin kova pettymys kun seuraavakin on... No joo. Katon sit fiiliksen mukaan.

Toki meinaan testailla tän kierron loppuun asti. Mutta nykysellään oon kyllä aika varma, että huomenna lähtee lämmöt putoamaan, kohti viikonloppua jollon pitäs menkkojen alkaa. Tänään ollu vähäsen menkkamaisia nippailuja, varmaan alkaa siellä valmistautua tyhjennykseen tai jotain.

Mulla meni jo luotto tähän kiertoon :P pistin jo tilaukseen jostain nettiapteekista Medigoon herkkiä testejä ja jotain "Apteekki raskaustesti ULTRA" herkkiä testejä. Aattelin, että kivempi testailla, jos on jotain luottoa testeihin :P tosin ehkä voisin kattoa jos ens kierrossa en testailis näin ahkerasti. En tiä kumpi on parempi. Jos kauheesti pitkittää sitä testiä, niin putoaa korkeemmalta sit. Nyt taas kun kaikki aiemmatkin testit on ollu negaa, niin ei oo niin kova pettymys kun seuraavakin on... No joo. Katon sit fiiliksen mukaan.

Toki meinaan testailla tän kierron loppuun asti. Mutta nykysellään oon kyllä aika varma, että huomenna lähtee lämmöt putoamaan, kohti viikonloppua jollon pitäs menkkojen alkaa. Tänään ollu vähäsen menkkamaisia nippailuja, varmaan alkaa siellä valmistautua tyhjennykseen tai jotain.
Se medigoo tais olla jopa mulla ihan selkee nega, eli ne taitaa olla hyviä.. Vois itsekin tilata jatkossa.. Ihana ku puhun luottavaisesti et tulee selkeästi menee pitkään näit testei tihrustellessa :tears:

Hei mä totesin et rfsu ovis liuskat ei mulle toimi ni onko pc ovis tikut mistään kotoisin? Mietin jos marketissa niitä edes tuossa olisi.... Enää kolme raskauskeijun o liuskaa jäljellä jos se ovis tuleekin nyt sit myöhemmin...

Kyllä voi vielä plussa pärähtää sinne :smiling-eyes::folded::red-heart:

Takaisin