Raskaaksi 2022

Siis mua alkoi niin ärsyttää tää menkkajomotus että päätin sitten kuitenkin pissata tikkuun. Näettekö te tässä mitään :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:??? Mä näen mutta näenkö mä väärin?? Eiliseen ku vertasin niin näkyy jotain ja eilisessä ei yhtään mitään. Tää on varmaan yhden tunnin pidätyksellä otettu. Mulla on apteqin herkkä kaapissa ja digi, mutta pitäis jaksaa pidättää kauemmin. Digiä en tee tänään kyllä.View attachment 110380

Koita tässä nyt sitten töitä tehdä!!!
 

Liitteet

  • E5E8CF85-CE6C-42AB-B9C6-47F5F1608704.jpeg
    E5E8CF85-CE6C-42AB-B9C6-47F5F1608704.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 180
Mitenhän määrittelisi ovispäivän? Eilen näytti testi positiivista (cb digitaalinen), mutta kauheat oviskivut alkoi vasta nyt tänään aamuyöstä. Tallettelut tehty toissapäivänä ja eilen illalla, riittääköhän se...? Tänään ei nimittäin ehdi :Smirking Face: alanko laskemaan dpo eilisestä vai tänään? Mitä sanoo raati?


Riittää hyvin
 
Siis mua alkoi niin ärsyttää tää menkkajomotus että päätin sitten kuitenkin pissata tikkuun. Näettekö te tässä mitään :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:??? Mä näen mutta näenkö mä väärin?? Eiliseen ku vertasin niin näkyy jotain ja eilisessä ei yhtään mitään. Tää on varmaan yhden tunnin pidätyksellä otettu. Mulla on apteqin herkkä kaapissa ja digi, mutta pitäis jaksaa pidättää kauemmin. Digiä en tee tänään kyllä.View attachment 110380


Jotain siellä näkyy
 
Herttarouva kyllä siellä viiva näkyy selkeästi, ihanaa!

Mua jännittää testata huomen aamulla
Jos ei enää näy mitään mutta siihen koitan varautua. Jos siis menkat pysyy poissa....
 
Takaisin
Top