Raskaaksi 2022

mä oon alottanu aina kivuista seuraavasta päivästä laskee. Mä siis testaan aina kerran kun kivut on niin selkeät, silloin plussa, niin siitä seuraavasta päivästä, en tiiä sitten meneekö sekään oikein :Face With Tears Of Joy:

Samalla tavalla minäkin olen laskenut. Täällä dpo12 ja kp25, menkkajomotukset ja vitutukset päällä joten eiköhän tääkin kierto ollut tässä. Ärsyttää ja on muutenkin todella negatiivinen olo, viime yön unetkin meni päin persettä :Angry Face:

Että ihanaa viikkoa vaan kaikille :Smiling Cat Face With Heart::Face With Tears Of Joy::red-heart:

Muoks; tein testin äsken, oli negatiivinen.
 
Muokattu viimeksi:
Aamulla tehty one Step 10herkkä testi puikko (lukenut joskus että nämä raskauskeijulta tilatut huonoja, onko kellään millaisia kokemuksia?).

Alkuun selkeä nega, sit kaiketi viivan paikka. Aavistus nyt näyttää olevan ehkä väriä toisessakin, testistä tosin kulunut nyt aikaa 30min. Yritin ottaa kuvaa, mutta kovin huonosti saa näkyviin. Oletan viivan paikaksi...

Limakalvot kuivat, ei jomottele tms... kai ne menkat sieltä alkaa...

Kp 32/31-34 nyt

Siinähän on viiva! Tsemppiä, jospa se vahvistuisi :red-heart:
 
Aamulla tehty one Step 10herkkä testi puikko (lukenut joskus että nämä raskauskeijulta tilatut huonoja, onko kellään millaisia kokemuksia?).

Alkuun selkeä nega, sit kaiketi viivan paikka. Aavistus nyt näyttää olevan ehkä väriä toisessakin, testistä tosin kulunut nyt aikaa 30min. Yritin ottaa kuvaa, mutta kovin huonosti saa näkyviin. Oletan viivan paikaksi...

Limakalvot kuivat, ei jomottele tms... kai ne menkat sieltä alkaa...

Kp 32/31-34 nyt

mulle nää testit antaa aina tosi räikeen viivanpaikan, mutta ne on ihan harmaat. tässä näyttäs olevan kyllä ehkä väriäkin! :Two-hearts:
 
Tänaamuseen ovisliuskaan hiipi plussa.. hemmetti vaan kun ei olla kotona samaan aikaan silleen että kerkeis mitään läheisempää kanssakäymistä ajatella! Lauantaina viimeksi ja jos ei tänään keritä niin sit taitaa olla tän kierron hommat taas tässä.. äääh! :loudlycrying:

Greippi on kyllä tehny paikat kosteemmaks ja himottaiskin, kyl ei tarvis paljo lämmittelyy herralle kun ois vaa kotona! :rolling:
 
mulle nää testit antaa aina tosi räikeen viivanpaikan, mutta ne on ihan harmaat. tässä näyttäs olevan kyllä ehkä väriäkin! :Two-hearts:

Mun mielestä kans näyttäisi aavistus olevan punertavaa väriä joukossa. Silti veikkaan viivanpaikkaa, en oikein luota tähän testiin ja muitakaan ei ollut nyt millä testata :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Tänaamuseen ovisliuskaan hiipi plussa.. hemmetti vaan kun ei olla kotona samaan aikaan silleen että kerkeis mitään läheisempää kanssakäymistä ajatella! Lauantaina viimeksi ja jos ei tänään keritä niin sit taitaa olla tän kierron hommat taas tässä.. äääh! :loudlycrying:

Greippi on kyllä tehny paikat kosteemmaks ja himottaiskin, kyl ei tarvis paljo lämmittelyy herralle kun ois vaa kotona! :rolling:
Jos on lauantaina hommat hoideltu ja tänään plussa, niin pitäis vielä riittää talletukseen.
Vähän eri paikoissa eri tietoja, mutta aika useassa on tieto että simpat voi hyvinkin elellä 4-5 päivää naisessa. Joissakin maininta, että jopa 7 päivää, mutta varmaan aika harvinaista...

Mutta lauantain talletuksilla ja maanantain obisplussalla ite uskaltaisin odottaa piinapäivillä onnistumista.
Jos meillä ovis menee keskiviikolle mitä flo ennustaa, niin siihen en enää usko. Meillä kans nimittäin lauantaina viimeks ehdittiin tallettamaan :Angry Face With Horns:
 
Aamulla tehty one Step 10herkkä testi puikko (lukenut joskus että nämä raskauskeijulta tilatut huonoja, onko kellään millaisia kokemuksia?).

Alkuun selkeä nega, sit kaiketi viivan paikka. Aavistus nyt näyttää olevan ehkä väriä toisessakin, testistä tosin kulunut nyt aikaa 30min. Yritin ottaa kuvaa, mutta kovin huonosti saa näkyviin. Oletan viivan paikaksi...

Limakalvot kuivat, ei jomottele tms... kai ne menkat sieltä alkaa...

Kp 32/31-34 nyt
Jos ei tuo ole plussa, niin eihän tässä maailmassa voi luottaa enää mihinkään! :Weary Cat Face:
Minä riemastuisisin välittömästi jos ikinä saisin tuollaisen tuloksen ikuisena puhtaiden negojen testaajana..
 
Aamulla tehty one Step 10herkkä testi puikko (lukenut joskus että nämä raskauskeijulta tilatut huonoja, onko kellään millaisia kokemuksia?).

Alkuun selkeä nega, sit kaiketi viivan paikka. Aavistus nyt näyttää olevan ehkä väriä toisessakin, testistä tosin kulunut nyt aikaa 30min. Yritin ottaa kuvaa, mutta kovin huonosti saa näkyviin. Oletan viivan paikaksi...

Limakalvot kuivat, ei jomottele tms... kai ne menkat sieltä alkaa...

Kp 32/31-34 nyt

Mun silmään tää on kyllä selkeä haamu eikä viivanpaikka. Ei tarvinnut edes tihrustaa ja näyttäisi punertavan. Toivottavasti lähtee vahvistumaan:Two-hearts::folded:
 
Mitenhän määrittelisi ovispäivän? Eilen näytti testi positiivista (cb digitaalinen), mutta kauheat oviskivut alkoi vasta nyt tänään aamuyöstä. Tallettelut tehty toissapäivänä ja eilen illalla, riittääköhän se...? Tänään ei nimittäin ehdi :Smirking Face: alanko laskemaan dpo eilisestä vai tänään? Mitä sanoo raati?
Minä oon kiltisti määrittäny ovisplussan jälkeisen päivän dpo0. Plussapäivä siis dpo-1.
Mulle ei tuu kipuja, ja vaikka tuliskin, niin en minä tietäis mistä ne edes johtuu... joku Alkuräjähdys? Jonku kasvu? Pullahdus? Vuoto? Pieru? :tears:
 
Apua, voisiko tosiaan olla haamu eikä viivanpaikka... ei oo yhtään sellainen olo että olisi raskaana. Täytyy testata huomenna uudestaan jos menkat ei ole alkaneet. Ja tuo tosiaan oli ensin ihan puhdas nega, sit testi ajan ulkopuolella alkoi tulla tuota punertavaa. Yli 10min meni et tuli väriä, sitä ennen viiva ilman väriä
 
Mä en kans tiedä aina mitä hetkeä kutsuis dpo0:ks! Oon aikalailla luottanut FF:n lämmöistä tekemiin päätelmiin. Tässä kuussa lisäks oli ultra digiplussapäivänä jollon tiesin, ettei ihan vielä ollu ollu. Mutta en oo ihan varma tuliko se myöhemmin sinä päivänä, vai seuraavana. Ja eilen se FF tosiaan päivitti arvauksensa, että olis perjantaina ollu. Mä tähän asti oon arvaillu, että lauantaina. Nyt en siis ihan varma oo, onko tänään dpo 9 vai 10.
 
LightAngelin testi näyttää kyllä tosi lupaavalta! Mulla ei oo kertaakaan tullu plussia sen testiajan jälkeen, ja tuossa tosiaan näyttäis väriä olevan! Ainakin näyttää tosi lupaavalta, kannattaa tosiaan jollain mulla kokeilla vielä :)
 
Mulla on kahtena peräkkäisenä päivänä fertility friend arponut ovulaatiopäivän ajankohtaa. Mutta omien laskujen mukaan nyt dpo9 eikä tuntemuksia muuta kuin että vähän menkkamaista jomotusta ja vähän lämmöt laskussa eli kyllä ne menkat taitaa tällä viikolla alkaa. Tiputtelu ei ole vielä alkanut. Raskaustestiä en jaksanut edes tehdä aamulla kun masentaa nähdä se yksi viiva siinä. Ajattelin kanssa tehdä niin jatkossa että kuuntelisin omaa oloani ja teen testin sitten jos alkaa tuntua siltä että näinköhän siellä jotain tapahtuu. Onneksi mulla on se gyne ensi kuussa. Saa ultrata munasarjat ja kertoa kannattaako tässä enää vauvasta haaveilla.
 
Mulla on kahtena peräkkäisenä päivänä fertility friend arponut ovulaatiopäivän ajankohtaa. Mutta omien laskujen mukaan nyt dpo9 eikä tuntemuksia muuta kuin että vähän menkkamaista jomotusta ja vähän lämmöt laskussa eli kyllä ne menkat taitaa tällä viikolla alkaa. Tiputtelu ei ole vielä alkanut. Raskaustestiä en jaksanut edes tehdä aamulla kun masentaa nähdä se yksi viiva siinä. Ajattelin kanssa tehdä niin jatkossa että kuuntelisin omaa oloani ja teen testin sitten jos alkaa tuntua siltä että näinköhän siellä jotain tapahtuu. Onneksi mulla on se gyne ensi kuussa. Saa ultrata munasarjat ja kertoa kannattaako tässä enää vauvasta haaveilla.
Hyvä että on se aika :) mutta mun mielestä ei kyl kuulosta tippaakaan huonolta sun tilanne, en epäile yhtään ettetkö tässä raskautuis ku tovin yritätte!

Mä jatkan testailua noilla onnettomilla onestepin herkillä liuskoilla. Aamun ekaan tuli taas viivanpaikka, tein sit samasta pissasta toisen joka oli puhdas nega. Eilen oli yks ihan kunnolla viallinen testi, siinä näky mukamas siristelemällä hailurahaamu, mutta se neste ei levinny loppuun asti, se itse kontrolliviiva jäi kans ihan hailuraks :D vaikka siis ihan yhtä kauan ja yhtä syvällä pidin ku aina. Ja sit oli pari missä oli jotain hämäriä jälkiä siinä testialueella, ku olis koneella tökitty sitä ja jääny kuoppia. Noiden kanssa ei ainakaan aika tuu tylsäks.

EDIT: Koska näitä on kuitenkin usein kiva tuijotella, tässä ensin se eilisen viallinen testi josta ehkä oikeen tiirailemalla löytyy hailurahaamu:

PXL_20220123_182103901.jpg

Ja tässä tän aamun viivanpaikka:

PXL_20220124_071746933.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Hyvä että on se aika :) mutta mun mielestä ei kyl kuulosta tippaakaan huonolta sun tilanne, en epäile yhtään ettetkö tässä raskautuis ku tovin yritätte!

Mä jatkan testailua noilla onnettomilla onestepin herkillä liuskoilla. Aamun ekaan tuli taas viivanpaikka, tein sit samasta pissasta toisen joka oli puhdas nega. Eilen oli yks ihan kunnolla viallinen testi, siinä näky mukamas siristelemällä hailurahaamu, mutta se neste ei levinny loppuun asti, se itse kontrolliviiva jäi kans ihan hailuraks :D vaikka siis ihan yhtä kauan ja yhtä syvällä pidin ku aina. Ja sit oli pari missä oli jotain hämäriä jälkiä siinä testialueella, ku olis koneella tökitty sitä ja jääny kuoppia. Noiden kanssa ei ainakaan aika tuu tylsäks.

EDIT: Koska näitä on kuitenkin usein kiva tuijotella, tässä ensin se eilisen viallinen testi josta ehkä oikeen tiirailemalla löytyy hailurahaamu:

View attachment 110375

Ja tässä tän aamun viivanpaikka:

View attachment 110376
Jep! Kyllä näkyy!
 
Hyvä että on se aika :) mutta mun mielestä ei kyl kuulosta tippaakaan huonolta sun tilanne, en epäile yhtään ettetkö tässä raskautuis ku tovin yritätte!

Mä jatkan testailua noilla onnettomilla onestepin herkillä liuskoilla. Aamun ekaan tuli taas viivanpaikka, tein sit samasta pissasta toisen joka oli puhdas nega. Eilen oli yks ihan kunnolla viallinen testi, siinä näky mukamas siristelemällä hailurahaamu, mutta se neste ei levinny loppuun asti, se itse kontrolliviiva jäi kans ihan hailuraks :D vaikka siis ihan yhtä kauan ja yhtä syvällä pidin ku aina. Ja sit oli pari missä oli jotain hämäriä jälkiä siinä testialueella, ku olis koneella tökitty sitä ja jääny kuoppia. Noiden kanssa ei ainakaan aika tuu tylsäks.

EDIT: Koska näitä on kuitenkin usein kiva tuijotella, tässä ensin se eilisen viallinen testi josta ehkä oikeen tiirailemalla löytyy hailurahaamu:

View attachment 110375

Ja tässä tän aamun viivanpaikka:

View attachment 110376
Kiitos kannustuksesta :red-heart:!
Kyllähän näissä sun testeissä näkyy jotain. Itsellä varmaan järki lähtis jos tämmöisiä ilmestyisi. Uppiksellakin ollut niin ihmeellistä kun haamuilee, mutta silti raskaana ei ole. Mä en uskalla testata kun pc:llä ja clearbluella. Digi on se luotettavin. Siihen earliin ei kai ole niin luottamista. Mulla viime kierrossa tuli siihenkin viiva, mutta pc ei antanut taas mitään.
 
Hyvä että on se aika :) mutta mun mielestä ei kyl kuulosta tippaakaan huonolta sun tilanne, en epäile yhtään ettetkö tässä raskautuis ku tovin yritätte!

Mä jatkan testailua noilla onnettomilla onestepin herkillä liuskoilla. Aamun ekaan tuli taas viivanpaikka, tein sit samasta pissasta toisen joka oli puhdas nega. Eilen oli yks ihan kunnolla viallinen testi, siinä näky mukamas siristelemällä hailurahaamu, mutta se neste ei levinny loppuun asti, se itse kontrolliviiva jäi kans ihan hailuraks :D vaikka siis ihan yhtä kauan ja yhtä syvällä pidin ku aina. Ja sit oli pari missä oli jotain hämäriä jälkiä siinä testialueella, ku olis koneella tökitty sitä ja jääny kuoppia. Noiden kanssa ei ainakaan aika tuu tylsäks.

EDIT: Koska näitä on kuitenkin usein kiva tuijotella, tässä ensin se eilisen viallinen testi josta ehkä oikeen tiirailemalla löytyy hailurahaamu:

View attachment 110375

Ja tässä tän aamun viivanpaikka:

View attachment 110376

Kyllä näissä molemmissa taas jotain näkyy. On kyllä kunnon arvailutesti tämä. Kunpa sieltä olis kuitenkin plussa tulossa :Person With Folded Hands:
 
Jep, totisesti arvailutesti :D kovaa heittelyä laadussa näissä. Tosiaan mun mielestä noi ei oo oikeita, koska samasta pissasta oon molemmilla kerroilla tehny myös negatestin perään. Nää vaan selkeesti harrastaa tollasta! Mulla on kans näiden seurauksena alkanu mennä vähän maku tähän aktiivitestailuun ja harkitsen, että ens kierrossa vois kattoo jos vaan chillisti odottelis kuukautisia ja testais vasta jos näyttäis olevan myöhässä :P
 
Jos on lauantaina hommat hoideltu ja tänään plussa, niin pitäis vielä riittää talletukseen.
Vähän eri paikoissa eri tietoja, mutta aika useassa on tieto että simpat voi hyvinkin elellä 4-5 päivää naisessa. Joissakin maininta, että jopa 7 päivää, mutta varmaan aika harvinaista...

Mutta lauantain talletuksilla ja maanantain obisplussalla ite uskaltaisin odottaa piinapäivillä onnistumista.
Jos meillä ovis menee keskiviikolle mitä flo ennustaa, niin siihen en enää usko. Meillä kans nimittäin lauantaina viimeks ehdittiin tallettamaan :Angry Face With Horns:

Näinhä se on, sitä vaa nii kovasti haluttais päästä greippilimat hyödyntämään! :tears: Meinasin jättää keittiön pöydälle lapun lähteissäni aamulla, että illalla tarvitaan toimintaa terveisin rouva ja sen munasarjat :rolling:
 
Siis mua alkoi niin ärsyttää tää menkkajomotus että päätin sitten kuitenkin pissata tikkuun. Näettekö te tässä mitään :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:??? Mä näen mutta näenkö mä väärin?? Eiliseen ku vertasin niin näkyy jotain ja eilisessä ei yhtään mitään. Tää on varmaan yhden tunnin pidätyksellä otettu. Mulla on apteqin herkkä kaapissa ja digi, mutta pitäis jaksaa pidättää kauemmin. Digiä en tee tänään kyllä.14653A00-6531-451A-A46C-9684854F6D39.jpeg
 
Takaisin
Top