Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on kai sama kuin ulkomailla joku vitex, mitä käytetään paljon hormonien tasapainottamiseen. Lueskelen paljon englanninkielisiä sivustoja ja siellä on usein mainittu tää vitex, googlailin ja se sisältää tätä siveydenpuuta. Mä niin ensviikolla käyn hankkimassa tätä gelee Royalin kaveriksi .Ihana kuulla, että on muitakin surkuttelijoita linjoilla koitetaan vielä hetki tsempata ennen ku täysin luovutetaan näiden kiertojen suhteen!
Herttarouva: en oo tuosta kuullutkaan!
Täähän olikin jännä, tuolle löytyi jotain tieteellisesti tutkittua näyttöäkin, että pidentäisi lyhyttä luteaalia jos syynä on korkeat prolaktaaniarvot :) mielenkiintoista!Tää on kai sama kuin ulkomailla joku vitex, mitä käytetään paljon hormonien tasapainottamiseen. Lueskelen paljon englanninkielisiä sivustoja ja siellä on usein mainittu tää vitex, googlailin ja se sisältää tätä siveydenpuuta. Mä niin ensviikolla käyn hankkimassa tätä gelee Royalin kaveriksi .
Täällä samat fiilikset, vaikka peli ei olekaan vielä menetetty. Onko kellään kokemuksia tästä? Ajattelin ottaa tän ensi kiertoon mukaan jos tästä kierrosta ei vauvaa saa.
Mulla tänään kp 31/31-34, vielä ei menkkoja näy mutta eiköhän ne sieltä ilmesty pian. Kierto ollut nyt muutaman vika kierron ajan 30-31. En usko että raskaana olen. Ei yhtään sellainen tunne ja ei mitään mahanippailuja mitä monella on plussattuaan. Rinnat arat hieman, mut nekin tosiaan olleet jo muutaman kierron verran, taitaa tulla jäädäkseen. Eli sekään ei ole enää ns raskaustoiveoire...
Toivottavasti alkais pian ettei ihan mahdottoman pitkäksi veny ja ala taas mennä epäsäännölloseksi. Pari terolut kiertoa oli tossa syksyllä ja tuli säännöllisemmäksi.
Onko kaikilla jotka saaneet plussan testiin niin tullut sitä mahanippailua tms? Itsellä menkat alkaa yleensä aina "yllättäen", ei siis ole ollut kipuja. Runsaat menkat kyllä on ollut aina.
Ovulaatiota en ole testaillut, niin ei tietoa millon se ollut...
Joo, mä näin ihan saman! Tarkat viivasilmät sulla :)Ikäväkyllä mä näen Nurppu sun testissä just siinä keskellä sen viivanpaikan ja sen molemmin puolin väriä just sellaisia kun itsekin niillä saanut..
Toivotaan et muuttuis plussaksi ja tosiaan aikaiset päivät ni tuo kusinen tyhmä testi varmaan ei siis näytä ees yhtä ajoissa oikiaa plussaa tosiaan ku vaikka se pc
KiitosEi ole kokemusta tästä nimenomaisesta, mutta käytin esikoista yrittäessä Vitexiä, mikä on siis samaa ainetta. Mulla oli esikoista yrittäessä tiputtelua dpo 11-12 ennen kuin menkat alkoi. Sen verran ehdittiin käydä lapsettomuustutkimuksissa, että mulla ei kyllä hormoneista löytynyt mitään vikaa, mutta kun aloitin Vitexin, niin ekassa kierrossa tiputtelu jäi kokonaan pois ja luteaali oli sen 12 päivää, ja seuraavassa kierrossa sit plussasin esikoisesta. Nää on tietysti niin monen sattuman summia, että tuleeko raskaaksi vai ei, mutta vaikea olla uskomatta etteikö sillä Vitexillä olisi ollut jotain tekemistä asian kanssa…
Mulla on nyt raskauden jälkeen ollut kolme kiertoa, ja luteaali on jäänyt alle 10:neen päivään. Katselen nyt varmaan vielä kierron tai kaksi, että alkaako tasaantua, mutta sit saatan kyllä aloittaa taas ton Vitexin. Mä en nyt vaan millään muista, että millä annostuksella mä sitä söin viimeksi. Söinkö mä sitä jotenkin eri määrän ennen vs jälkeen oviksen vai tasaisesti samalla annostuksella. Pitänee etsiä vanhoja keskusteluja, kyllä mä varmaan siitä jossain ketjussa juttelin siinä vaiheessa
Pikaista plussaa sinulle, toivotaan että ei tarvitse näitä pillereitä edes aloittaa!
Mitenhän määrittelisi ovispäivän? Eilen näytti testi positiivista (cb digitaalinen), mutta kauheat oviskivut alkoi vasta nyt tänään aamuyöstä. Tallettelut tehty toissapäivänä ja eilen illalla, riittääköhän se...? Tänään ei nimittäin ehdi alanko laskemaan dpo eilisestä vai tänään? Mitä sanoo raati?
Mitenhän määrittelisi ovispäivän? Eilen näytti testi positiivista (cb digitaalinen), mutta kauheat oviskivut alkoi vasta nyt tänään aamuyöstä. Tallettelut tehty toissapäivänä ja eilen illalla, riittääköhän se...? Tänään ei nimittäin ehdi alanko laskemaan dpo eilisestä vai tänään? Mitä sanoo raati?
Mä sain plussan pari viikkoa sitten. Vielä ei ole varhaisultraa ollut jne., joten en voi toki tietää onko kaikki hyvin ja onko ”oikea raskaus”, mutta ainakin siis teknisesti olen raskaana ja plussia sain hyvin selkeästi lukuisiin eri testeihin. Ja tähän kysymykseen siis vastauksena, että mulla ei ollut mielestäni yhtään mitään oireita - muuta kuin se, että menkkoja ei vaan normaaliin aikaan tullut eikä siis ole edelleenkään näkynyt. Pientä nännien kipeytymistä yms. minulla on ollut joka kierrossa jossain vaiheessa ja sitä ehkä oli tässäkin kierrossa, mutta ei missään nimessä ainakaan aiempaa enempää. Vatsan nippaulua pienesti on jokaisessa kierrossa ollut vähän, mutta ei ns normaalia elämää haittaavasti, mutta ei siis yhtään se vähempään negakierroissa. Oireita minulla ei tosin ole vieläkään. Mutta siis ainakaan omalla kohdallani oviksen jälkeisistä oireista ei mitenkään, menkkojen poisjääntiä lukuunottamatta, voinut päätellä, että testi voisi näyttää plussaa. Ja negakiertoja ehti olla takana lukuisia, eli jonkun verran olin jo ehtinyt niitä erilaisia oireita yrittää siinä kuukausien ajan bongailla