Kyllähän siinä selvästi näkyy :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllähän siinä selvästi näkyy :)
Mites Nurpun tilanne?Huomenta, täällä dpo8 ja testissä ei näy yhtään mitään . Kramppimaiset kivutkin jäi sinne dpo5 ja 6. Nyt vasen munasarja on vähän arka, varmaan sieltä puolelta irronnut munasolu. Yhtään ei ole sellainen olo että olisin raskautunut. Mulla ollut niin selvät oireet jos raskaana niin periaatteessa mun ei tarttis edes testata, mutta kun tää testaaminen on jotenkin koukuttavaa…
Kai tässä on vaan asennoiduttava siihen että tää yrittäminen ei oo enää niin helppoa ku joskus vuosia sitten. Itse en usko kohdallani kiinnittymiseen enää tän jälkeen, aina näkynyt varhaisilla päivillä jo haalea viiva, joten taidan jäädä odottelemaan menkkoja.
Uskomatonta vaihtelua, ei voi muuta sanoa . Mun pitäis tehdä ovulaatio ja raskaustesti tilaus. Täytyy käydä raskauskeijun sivuilla katsoo mitä löytyy. Onko jotain muita sivustoja mistä tilaatte testit?Hehee täällä aamun eka testi puhdas nega. Mutta en usko tosiaan tuon aiemmankaan olleen muuta kuin viivanpaikka ja luulen, että jos ahkerasti tänäänkin testailen niin osuu tuollanen taas kohdalle.
Tosiaan nää on huonolaatusia eikä edes todellisuudessa herkkiä - ihan vasta oli tuol "Plussa vai ei?" keskustelussa kuvat kun näissä ei näkyny melkeen mitään vaikka muut testit jo näytti selkeetä plussaa. Ihan turhia testejä nämä, mut en haluu roskiinkaan viskata
Mä joskus tilasin kotitesti.fi -sivustolta.Uskomatonta vaihtelua, ei voi muuta sanoa . Mun pitäis tehdä ovulaatio ja raskaustesti tilaus. Täytyy käydä raskauskeijun sivuilla katsoo mitä löytyy. Onko jotain muita sivustoja mistä tilaatte testit?
Uskomatonta vaihtelua, ei voi muuta sanoa . Mun pitäis tehdä ovulaatio ja raskaustesti tilaus. Täytyy käydä raskauskeijun sivuilla katsoo mitä löytyy. Onko jotain muita sivustoja mistä tilaatte testit?
Kyllä ne haamut ihan oikeita oli
Tuntuu ihan siltä, että ei ole tärpännyt, ja surullinen olo siitä vaikka onkin vasta dpo 8 ja hyvin aikaa kiinnittyä vielä, jos siellä olis joku joka tahtois kiinnittyä.
Täällä samat fiilikset, vaikka peli ei olekaan vielä menetetty. Onko kellään kokemuksia tästä? Ajattelin ottaa tän ensi kiertoon mukaan jos tästä kierrosta ei vauvaa saa.Tuntuu ihan siltä, että ei ole tärpännyt, ja surullinen olo siitä vaikka onkin vasta dpo 8 ja hyvin aikaa kiinnittyä vielä, jos siellä olis joku joka tahtois kiinnittyä.
Siis mä niin ymmärrän sua. Hävettää ihan että menin testaa. Mulla siis vasta dpo6 ja negan jälkeen olin nii surullinen et ei taaskaan.. noo realiteettia peliin jos nyt jaksas ootella viel muutamii päivii ennenku kirvestä kaivoon on heittämässä..Tervetuloa uusille! Toivotaan että onnistaa hyvin nopeasti!
Mua äsken jo ihan alko itkettää mun surkeus kun ei oo napannut. Sit vähän havahduin, että mitä hittoa, dpo 8, ei mitään järkeä olla näin maansa myynyt?! Täytyy olla vähän hormonit asialla ehkä se on se Lugesteron.