Raskaaksi 2022

Ihanaa kun ootte niin optimistisia! :smiling-eyes: En ite enää oikeen usko näihin testeihin, kun tuntuvat aina joko näyttävän haamua kun ei pitäis, tai eivät näytä plussa kun pitäis jo :P mut onhan se ihan hauskaa saada jotain tihrusteltavaa, siks nää on ihan viihdyttäviä :D kattellaan mitä käy!

Huomenta, täällä dpo8 ja testissä ei näy yhtään mitään :sad-face:. Kramppimaiset kivutkin jäi sinne dpo5 ja 6. Nyt vasen munasarja on vähän arka, varmaan sieltä puolelta irronnut munasolu. Yhtään ei ole sellainen olo että olisin raskautunut. Mulla ollut niin selvät oireet jos raskaana niin periaatteessa mun ei tarttis edes testata, mutta kun tää testaaminen on jotenkin koukuttavaa…
Kai tässä on vaan asennoiduttava siihen että tää yrittäminen ei oo enää niin helppoa ku joskus vuosia sitten. Itse en usko kohdallani kiinnittymiseen enää tän jälkeen, aina näkynyt varhaisilla päivillä jo haalea viiva, joten taidan jäädä odottelemaan menkkoja.

Huomenta, täällä dpo8 ja testissä ei näy yhtään mitään :sad-face:. Kramppimaiset kivutkin jäi sinne dpo5 ja 6. Nyt vasen munasarja on vähän arka, varmaan sieltä puolelta irronnut munasolu. Yhtään ei ole sellainen olo että olisin raskautunut. Mulla ollut niin selvät oireet jos raskaana niin periaatteessa mun ei tarttis edes testata, mutta kun tää testaaminen on jotenkin koukuttavaa…
Kai tässä on vaan asennoiduttava siihen että tää yrittäminen ei oo enää niin helppoa ku joskus vuosia sitten. Itse en usko kohdallani kiinnittymiseen enää tän jälkeen, aina näkynyt varhaisilla päivillä jo haalea viiva, joten taidan jäädä odottelemaan menkkoja.
Mites Nurpun tilanne?

Hehee :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: täällä aamun eka testi puhdas nega. Mutta en usko tosiaan tuon aiemmankaan olleen muuta kuin viivanpaikka ja luulen, että jos ahkerasti tänäänkin testailen niin osuu tuollanen taas kohdalle.

Tosiaan nää on huonolaatusia eikä edes todellisuudessa herkkiä - ihan vasta oli tuol "Plussa vai ei?" keskustelussa kuvat kun näissä ei näkyny melkeen mitään vaikka muut testit jo näytti selkeetä plussaa. Ihan turhia testejä nämä, mut en haluu roskiinkaan viskata :Face With Stuck Out Tongue:

Hehee :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: täällä aamun eka testi puhdas nega. Mutta en usko tosiaan tuon aiemmankaan olleen muuta kuin viivanpaikka ja luulen, että jos ahkerasti tänäänkin testailen niin osuu tuollanen taas kohdalle.

Tosiaan nää on huonolaatusia eikä edes todellisuudessa herkkiä - ihan vasta oli tuol "Plussa vai ei?" keskustelussa kuvat kun näissä ei näkyny melkeen mitään vaikka muut testit jo näytti selkeetä plussaa. Ihan turhia testejä nämä, mut en haluu roskiinkaan viskata :Face With Stuck Out Tongue:
Uskomatonta vaihtelua, ei voi muuta sanoa :disappointed-face:. Mun pitäis tehdä ovulaatio ja raskaustesti tilaus. Täytyy käydä raskauskeijun sivuilla katsoo mitä löytyy. Onko jotain muita sivustoja mistä tilaatte testit?

Uskomatonta vaihtelua, ei voi muuta sanoa :disappointed-face:. Mun pitäis tehdä ovulaatio ja raskaustesti tilaus. Täytyy käydä raskauskeijun sivuilla katsoo mitä löytyy. Onko jotain muita sivustoja mistä tilaatte testit?

kotitesti.fi sivulta mä kans tilaillut. niillä oli nopeampi toimituskin kun raskauskeijulla! :smiling-eyes:

Tuntuu ihan siltä, että ei ole tärpännyt, ja surullinen olo siitä :sad-face: vaikka onkin vasta dpo 8 ja hyvin aikaa kiinnittyä vielä, jos siellä olis joku joka tahtois kiinnittyä.

Tuntuu ihan siltä, että ei ole tärpännyt, ja surullinen olo siitä :sad-face: vaikka onkin vasta dpo 8 ja hyvin aikaa kiinnittyä vielä, jos siellä olis joku joka tahtois kiinnittyä.

Toivotaan silti että sielä joku olisi pyrkimässä kiinni jos vasta dpo 8 :folded:

Mäkin liityn mukaan ketjuun. Ensimmäiseksi onnea Minttukarkille plussasta!

Oon tänne kirjoitellut aiemmin, kun oon odottanut nykyisiä lapsia, ja nyt teen taas comebackin, kun olisi kolmonen haaveissa. Meiltä löytyy 4-vuotias tyttö ja melkein 7-vuotias poika. Itsellä ikää 34 vuotta.

Oon tähän asti tullut aina raskaaksi puolessa vuodessa pillereiden lopettamisesta. Nyt oon jättänyt hormonaalisen ehkäisyn pois jo lokakuussa, enkä toivottavasti enää sille tielle joudu palaamaan, koska mikään ehkäisy ei tunnu mulle sopivan. Viime vuoden loppu käytettiin kondomiehkäisyä, mutta nyt mies suostui yrittämään vielä kolmatta ♥ Vähän jännittää, miten ikä vaikuttaa raskaaksi tulemiseen ja lisäksi mulla on perussairaus, joka saattaa lisätä keskenmenon riskiä. Mutta toisaalta oon aika optimistinen, koska tähän asti ei ole ollut mitään ongelmia. Yritys siis vasta ihan alussa, ovulaatio oli tällä viikolla, ja nyt ekaa kertaa jännitellään :)

Täälläkin yksi kuumeilija! Muutama keskenmeno takana joitakin vuosia sitten ja nyt ollaan alettu taas yrittämään ihan tosissaan puolisen vuotta sitten.. Tässä kierrossa mulla on ollut ovulaation jälkeen jatkuvasti kuukautiskipumainen olo vatsassa ja alaselkää jomottaa.. Oon myös huomannut että hajuaisti on yhtäkkiä paljon herkempi kuin aikaisemmin (mikä voi tietysti johtua myös siitä että oon lopettanut polttamisen n. Kuukausi sitten). Nyt dpo 10 ja raskaustesti näytti aamulla ainakin vielä negaa. Oi olispa nyt tärpännyt

Tervetuloa uusille! Toivotaan että onnistaa hyvin nopeasti! :smiling-eyes:

Mua äsken jo ihan alko itkettää mun surkeus kun ei oo napannut. Sit vähän havahduin, että mitä hittoa, dpo 8, ei mitään järkeä olla näin maansa myynyt?! Täytyy olla vähän hormonit asialla :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: ehkä se on se Lugesteron.

Täällä samat fiilikset, vaikka peli ei olekaan vielä menetetty. Onko kellään kokemuksia tästä? Ajattelin ottaa tän ensi kiertoon mukaan jos tästä kierrosta ei vauvaa saa.

Liitteet

• E9F7EC49-C680-4F86-A38D-A91AAB0BE513.png
    E9F7EC49-C680-4F86-A38D-A91AAB0BE513.png
    746 KB · Katsottu: 95
Tervetuloa uusille! Toivotaan että onnistaa hyvin nopeasti! :smiling-eyes:

Mua äsken jo ihan alko itkettää mun surkeus kun ei oo napannut. Sit vähän havahduin, että mitä hittoa, dpo 8, ei mitään järkeä olla näin maansa myynyt?! Täytyy olla vähän hormonit asialla :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: ehkä se on se Lugesteron.
Siis mä niin ymmärrän sua. Hävettää ihan että menin testaa. Mulla siis vasta dpo6 ja negan jälkeen olin nii surullinen et ei taaskaan.. noo realiteettia peliin jos nyt jaksas ootella viel muutamii päivii ennenku kirvestä kaivoon on heittämässä..

Takaisin