Raskaaksi 2022

Mul on muuten kaikenlaista kohtunippailua läpi kierron. Tai sellasta, että oon oppinu olemaan tulkitsematta luteaalinaikasia nippailuja mikskään. Eli nytkin on pieniä tuikahduksia ollu sillon tällöin, mutta niin on aina muulloinkin ollu, eli tiedän omalla kohdalla olla pistämättä niille mitään painoa.

Sama täällä!

Mikä kp sulla nyt olikaan?

Juuri kun minäkin pääsin sanomasta tuolla ylempänä ettei ole mitään oireita niin nyt on munasarjoja ja alaselkää jomottanut. Tosin selkäkipu voi johtua siitäkin että eilen piti ajaa autolla 250 km ja istua tietokoneella vielä siihen päälle pari päivää. No katsotaan... Mulla nyt kp22 ja dpo9 siis, viime kierto oli 28 pv joten kai sitä testiäkin voisi ajatella tehtäväksi kohta.
Mulla on nyt päivä 18. Samoin vasemman munasarjan kohdilla tuli semmoinen repäisy kun jotenkin jännitin vatsaani. Tää on kyllä aika perusoireilua ollut kahdessa edellisessäkin kierrossa. Toivon ettei vaan ala tiputella taas kesken kaiken :Grimacing Face:. Paitsi kiinnittymisvuodon voin toki ottaa vastaan :Grinning Face:.

Mulla on nyt päivä 18. Samoin vasemman munasarjan kohdilla tuli semmoinen repäisy kun jotenkin jännitin vatsaani. Tää on kyllä aika perusoireilua ollut kahdessa edellisessäkin kierrossa. Toivon ettei vaan ala tiputella taas kesken kaiken :Grimacing Face:. Paitsi kiinnittymisvuodon voin toki ottaa vastaan :Grinning Face:.
Siitä puheen ollen, mulla tuli jotain minimaalista ruskeaa tuhrua tänään pikkuhousuihin :Grimacing Face: ehkä mun elimistö onki menny ihan sekasin tosta lugesteronista. Toivottavasti ny ei sentään mitään superaikasia kuukautisia tulis :Eyes:

Siitä puheen ollen, mulla tuli jotain minimaalista ruskeaa tuhrua tänään pikkuhousuihin :Grimacing Face: ehkä mun elimistö onki menny ihan sekasin tosta lugesteronista. Toivottavasti ny ei sentään mitään superaikasia kuukautisia tulis :Eyes:

Mulla oli just ekassa raskaudessa noin, että lämmöt droppasi ja sen jälkeen tuli muutaman päivänä ihan pikkuisen rusehtavaa tuhrua muutamana päivänä. Pidän täällä peukkuja, että nyt olisi tärpännyt:folded:

Ja Herttarouvallakin tosi lupaavan kuuloisia oireita, toivotaan parasta:folded:

Ompas lupaavia oireita täällä muutamilla :smiling-eyes:

Mä oon tässä kierrossa ottanut vippaskonstina käyttöön greippimehun ja ’positiivisemman’ asenteen :tears: On kiva että on pystynyt keskittymään muihin juttuihin ja oikeesti kyennyt ottamaan rennosti :smiling-eyes: sitten seuraakin mutta.. Tällä hetkellä kp21 ja ovulaatioo ei sitten näy eikä tunnu ollenkaan :loudlycrying: Eli varmaankin ovuloimaton kierto, just kun on pystyny ottaa pitkästä aikaa rennommin. Tikutin muutamina päivinä, enkä oo seurannu kierron päiviä tarkkaan, mutta tänään tsekkasin että jo kp21 kun normaalisti ovis 18-20. Ja merkit alkaa jo kp16-17 :( Eli tais mennä tämä kierto nyt vaan ohi, ja hyväksyttävä se :sad-face:

:smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:
Mulla oli tismalleen sama kun nuorimmaista aloin odottaa. Dpo7 droppi lämmöissä ja seuraavana päivänä alkoi tuhru ja testissä haamu, kuulostaa tosi hyvältä :smiling face with heart-eyes:!

Kyllä ne haamut ihan oikeita oli :red-heart:

Liitteet

• IMG_20220122_082611.jpg
    IMG_20220122_082611.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 106
Tänää täälä näytti digi ovistestistä plussa ja jos saisi miehen vielä tänäänkii kellistettyä niin vois hyvällä omallatunnolla olla kun tietää että kaikki mahollinen on tehty:smiling-eyes: sitte vaan kohti piinapäiviä:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mulla nousi tänä aamuna lämmöt taas ylös dipin jälkeen :) ei silti oikeen mitään oireita. Olisin halunnut, että se tissikipu iskis tässä dpo7, mutta vielä ei oo tullu!

Oon kans juonu hitaasti tässä tuota viinipulloa tyhjäks lasin illassa. Näyttäs että tänään on vika lasi. En oo näköjään kauheen isoja laseja ottanu ku näin kauan kestäny, laskujen mukaan n. 9cl laseja :D

Onnea Minttukarkille plussasta :smiling face with heart-eyes:!
Täällä mennään dpo7 ja aamulla tuli vessakäynnillä vähän vaaleanpunaista vuotoa. Ei mitään notkahduksia lämmöissä, koholla on edelleen. Alavatsa on arka, molemmat munasarjat kipuilee jos tulee vähän jännitystä tai kiertoliikettä. Mulla ei oo nyt uskoa tärppiin. Pelkään että tiputtelu jatkuu nyt sitten menkkoihin asti :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:. Onneksi on se gyne ensi kuussa. En nyt vielä ole toivoani kokonaan menettänyt, mutta hyvin samat kivut kuin viime kierrossakin.

Täällä arviolta dpo 10 tai vähän vähemmän ja nega testattu. Testailen ylihuomenna uudestaan, jos ei ehdi menkat alkaa.

Näitäkin oireita aina vähän väliä tulee ja menee eikä ne meinaa koskaan mitään, mutta silti haluan raportoida :Relieved Face: nyt siis dpo 7.

Tänään ollu kauhean kylmä vaikka ei meillä mitenkään epänormaalin kylmä ole. Ja kamala nälkä kokoajan. Yleensä syön aika niukasti, ja ekan kerran nälkä ilmestyy vasta joskus viiden aikaan iltapäivästä. Tänään oon poikkeuksellisesti syöny jo aamupalan, lounaan ja välipalan, ja silti jo taas kamala nälkä. Tiedän, että tämä määrä ruokailuja on normaali suurimmalle osalle ihmisistä, mutta minulle epätavallista :Face With Stuck Out Tongue:

Mulla on niitä surullisen kuuluisia onestepin herkkiä tosiaan kaappi täynnä, ja tänään jo ekat viivanpaikat vetelin sellaseen. Suhtaudun niihin nyt lähinnä sellaisena testailutarpeen tyydytyksenä, vähän kuin joku nikotiinipurkka tupakoitsijalle :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mulla on jokunen vähemmän herkkä kaapissa kans ja myös kaiken varalle pari digitaalista viikkonäytöllistä, jos joskus vaikuttais oikeesti hyvältä. Aattelin niillä vähemmän herkillä testailla joskus myöhemmillä dpo:lla jos alkais tuntua siltä, että kannattais. Muuten meinasi säästellä tulevaan, ja tuhlailla nyt näitä pelleilytestejä joita erehdyin ostaa :D

Näitäkin oireita aina vähän väliä tulee ja menee eikä ne meinaa koskaan mitään, mutta silti haluan raportoida :Relieved Face: nyt siis dpo 7.

Tänään ollu kauhean kylmä vaikka ei meillä mitenkään epänormaalin kylmä ole. Ja kamala nälkä kokoajan. Yleensä syön aika niukasti, ja ekan kerran nälkä ilmestyy vasta joskus viiden aikaan iltapäivästä. Tänään oon poikkeuksellisesti syöny jo aamupalan, lounaan ja välipalan, ja silti jo taas kamala nälkä. Tiedän, että tämä määrä ruokailuja on normaali suurimmalle osalle ihmisistä, mutta minulle epätavallista :Face With Stuck Out Tongue:

Mulla on niitä surullisen kuuluisia onestepin herkkiä tosiaan kaappi täynnä, ja tänään jo ekat viivanpaikat vetelin sellaseen. Suhtaudun niihin nyt lähinnä sellaisena testailutarpeen tyydytyksenä, vähän kuin joku nikotiinipurkka tupakoitsijalle :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mulla on jokunen vähemmän herkkä kaapissa kans ja myös kaiken varalle pari digitaalista viikkonäytöllistä, jos joskus vaikuttais oikeesti hyvältä. Aattelin niillä vähemmän herkillä testailla joskus myöhemmillä dpo:lla jos alkais tuntua siltä, että kannattais. Muuten meinasi säästellä tulevaan, ja tuhlailla nyt näitä pelleilytestejä joita erehdyin ostaa :D

Vaadin kuvan! :rolling:

Takaisin