Näitäkin oireita aina vähän väliä tulee ja menee eikä ne meinaa koskaan mitään, mutta silti haluan raportoida
nyt siis dpo 7.
Tänään ollu kauhean kylmä vaikka ei meillä mitenkään epänormaalin kylmä ole. Ja kamala nälkä kokoajan. Yleensä syön aika niukasti, ja ekan kerran nälkä ilmestyy vasta joskus viiden aikaan iltapäivästä. Tänään oon poikkeuksellisesti syöny jo aamupalan, lounaan ja välipalan, ja silti jo taas kamala nälkä. Tiedän, että tämä määrä ruokailuja on normaali suurimmalle osalle ihmisistä, mutta minulle epätavallista
Mulla on niitä surullisen kuuluisia onestepin herkkiä tosiaan kaappi täynnä, ja tänään jo ekat viivanpaikat vetelin sellaseen. Suhtaudun niihin nyt lähinnä sellaisena testailutarpeen tyydytyksenä, vähän kuin joku nikotiinipurkka tupakoitsijalle
mulla on jokunen vähemmän herkkä kaapissa kans ja myös kaiken varalle pari digitaalista viikkonäytöllistä, jos joskus vaikuttais oikeesti hyvältä. Aattelin niillä vähemmän herkillä testailla joskus myöhemmillä dpo:lla jos alkais tuntua siltä, että kannattais. Muuten meinasi säästellä tulevaan, ja tuhlailla nyt näitä pelleilytestejä joita erehdyin ostaa :D