Raskaaksi 2022

joo, kaiketi se riippuu laitteista, mutta perhe artella ainakin super hyvät että näkyi tosi tarkasti jo silloin rv6+2, kun taas neuvolassa hyvä että näkyi mitään sitten rv7, Keskussairaalassa sitten täällä laitteet jotain noiden välistä! ja toki sekin vaikuttaa että täsmääkö ultrassa viikot siihen mitä menkoista laskettuna on. :smiling-eyes:

Olispa täälläkin Perhe-Arte lähettyvillä, kun olis just ihan älyttömän halpa ja jos vielä hyvät laitteetkin. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Tosiaan sekin vaikuttaa, että missä kohtaa raskautta mennään. Mutta mulla oli tuolloin ekassa raskaudessa ultrassa jo rv9 meneillään, ettei ainakaan jäänyt siitä kiinni, että olisi ollut liian aikaista. Muistan, kun se lääkäri etsi ja etsi ja totesi, ettei täältä valitettavasti sykettä löydy, vaikka alkio vastaa viikkoja. Vielä mainitsi, että Tyksissä on paremmat laitteet, joilla varmistetaan, mutta totesi silti, että tuskin tilanne enää muuttuu. Oli kyllä siis ihan ystävällinen ja asiallinen lääkäri, mutta ihan käsittämätön virhearvio. No jospa tällä kertaa paremmin.

Rfsu antoi myös haamua tänään. Nyt on kyllä toiveet korkealla että jotain ois kyydissä. Vähän vaan hirvittää näin haaleat viivat kun raskauslaskurin mukaan nyt ois rv 4+3. Toki aiemmat näyttänyt negaa että pääasia et jotain näkyy. Näkeekö kuvasta ees tuota haamujen haamua? :Eyes:

Liitteet

• IMG_20220121_062222.jpg
    IMG_20220121_062222.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 168
Kyllä näkyy! Hieno juttu ja varmasti vahvistuu! Täällä alkoi kp 1. Ovis on ollut paljon myöhemmin, vasta n.kp 20. Tähän kiertoon otan ovistikut avuksi.

Rfsu antoi myös haamua tänään. Nyt on kyllä toiveet korkealla että jotain ois kyydissä. Vähän vaan hirvittää näin haaleat viivat kun raskauslaskurin mukaan nyt ois rv 4+3. Toki aiemmat näyttänyt negaa että pääasia et jotain näkyy. Näkeekö kuvasta ees tuota haamujen haamua? :Eyes:
Ihan selvästi näkyy! Tee digi! :)

Törkeä viivanpaikka olisi kyllä jos tuo haamu ei hcg:sta johtuisi! Suosittelen kans digiä, voi näyttää hyvinkin varhain plussaa. :smiling-eyes: Mulla otettiin viimeisimmässä kkm:ssa hcg-arvo verestä (kun odottelin hcg:n laskua) ja arvo oli 7.7. Kaksi päivää ennen sitä liuskatesti oli jo nega, mutta cb:n digi näytti "raskaana". Ottaen vielä huomioon, että kaikki hcg mikä veressä on, ei edes erity virtsaan. Niin on kyllä tosi herkkä tuo cb digi! :thumbs-up:

Indi, kiitos noista numeroista, tosi kiva kuulla että noin herkkä on tuo digi!

Mulla vähän nousi tänään toiveet! Dpo 6, ja lämmöissä tänään selvä droppi. Ei pitäs olla vielä edes luteaalin puoliväli, eli ei pelota, että liittyis kuukautisten alkuun. Sen sijaan uskon että liittyy estrogeeniin, mikä on lupaavaa! Tässä yks esimerkkiartikkeli, mikä puhuu selkeän asiallisesti tuosta dpo5-8 välillä tapahtuvasta lämmön hetkellisestä putoamisesta: https://www.tempdrop.com/blogs/blog/taking-a-look-at-the-implantation-dip-myth-or-fact

Estrogeeni laskee lämpöjä, progesteroni nostaa lämpöjä. Ja etenkin jos on raskaana, tulee tuossa dpo5-8 vahvempi estrogeenipiikki. Niitä tulee myös vaikka ei olisi raskaana, eli ei mikään varma raskauden merkki. Mutta lupaava! :smiling-eyes:

Tänään myös lävähti ilonen finni leukaan.

Tässä lämpökäyrää (FF arvannu ovulaation väärin, nyt tosiasiassa ~dpo6):

Screenshot_20220121-104020.png

Täällä dpo9 ja eilen sain koronapiikin. Ei tullut piikistä oireita eikä kyllä ole muitakaan oireita, rintakipu on lähes kokonaan kadonnut :Smirking Face: mulla on yksi testi, en tiedä millon se kannattaisi tehdä. Joka kerta vannon etten tee ennen kierron päättymistä mutta aina se kuitenkin tulee tehtyä.

Rintojen arkuudesta: Mulla ei ole ennen ollut Pms oireita tms, mutta nyt on kahden kolmen kierron ajan tulleet rinnat hieman kipeiksi vajaa viikko ennen menkkoja. Aluksi luulin raskausoireeksi, mutta jostain muusta syystä nyt rinnat alkaneet kipeytyä. Ikää mulla nyt 37v. Miten teillä muilla?

Te haamuilevat ja plussanneet, millaisia oireita teillä?

Itsellä kp 29/30-34 nyt ja samanlainen olo kuin ennenkin,eli menkat varmaan alkaa. Ei nippaile mahaa tms.

Muokattu viimeksi:

Varovaiset onnittelut <3
Millaisia oireita sulla on?

Rintojen arkuudesta: Mulla ei ole ennen ollut Pms oireita tms, mutta nyt on kahden kolmen kierron ajan tulleet rinnat hieman kipeiksi vajaa viikko ennen menkkoja. Aluksi luulin raskausoireeksi, mutta jostain muusta syystä nyt rinnat alkaneet kipeytyä. Ikää mulla nyt 37v. Miten teillä muilla?

Te haamuilevat ja plussanneet, millaisia oireita teillä?

Itsellä kp 29/30-34 nyt ja samanlainen olo kuin ennenkin,eli menkat varmaan alkaa. Ei nippaile mahaa tms.
Mulla alkoi joskus ~25-27v tulla tuota, että n. viikon ennen menkkoja alkoi rintojen aristus, ja sen loppumisesta tiesi menkkojen olevan tulossa. Sit aloin syömään minipillereitä, ja vuosiksi tuo oire katosi. Lopetin minipillerit n. 32v, eikä tuo tullut takaisin. Mutta viime kierrossa (nyt oon 34) tuli pitkästä aikaa taas tuo! Tosin siinä kierrossa rintojen arkuus loppui vasta sen jälkeen, kun menkat oli jo alkanut. Mutta mulla olikin ehkä siinä kierrossa kemiallinen raskaus, kun oli haamuja ja menkatkin alkoi myöhässä. Eli ei välttämättä vielä tarkoita, että nyt mulle palasi tuo oire. Katsotaan mitä tässä kierrossa käy. :)

Varovaiset onnittelut :Heartred
Millaisia oireita sulla on?

Rintoja aristaa, pahoinvointi etenki aamuisin ja iltaisin on läsnä, ja näinnipihat muuttunu ja tummunu. Lisäks oon menny tällä viikolla joka päivä aikaisin nukkumaan ku yleensä tykkään iltasin valvoa ja ottaa omaa aikaa, nyt ei oo jaksanu.

Täältäkin minttukarkille varovaiset onnittelut:red-heart:
Anteeksi että tuun tällee omanapailemaan, mutta ensimmäistä kertaa ikinä mulla tuli kunnon ovislimat. Siis oon ihan hurjan innoissani tästä:smiling face with heart-eyes: vuoden yrittämisen jälkee näen tällästä ja antaa kyllä enemnin toivoa taas. Nyt vaan pitää mennä heti töiden jälkee hyödyntämään ne kun kerrankin tulee:rolling::rolling:

Täältäkin minttukarkille varovaiset onnittelut:red-heart:
Anteeksi että tuun tällee omanapailemaan, mutta ensimmäistä kertaa ikinä mulla tuli kunnon ovislimat. Siis oon ihan hurjan innoissani tästä:smiling face with heart-eyes: vuoden yrittämisen jälkee näen tällästä ja antaa kyllä enemnin toivoa taas. Nyt vaan pitää mennä heti töiden jälkee hyödyntämään ne kun kerrankin tulee:rolling::rolling:
Tää on ihan oikee paikka omanapailla, ei tarvi pyytää anteeks! Ihanaa että limat on saapunu! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: käytitkö vippaskonsteja, esim greippiä?

Nyt särkee alaselkää ja alavatsaa. Toivottavasti ainakaan menkat ei ala vielä moneen päivään :Grimacing Face:. Mulla on ollu edellinen kierto 26 päivää ja sama ovulaatiopäivä kun tässäkin kierrossa. Voisi olettaa että tästä tulisi myös yhtä lyhyt kierto.

Nyt särkee alaselkää ja alavatsaa. Toivottavasti ainakaan menkat ei ala vielä moneen päivään :Grimacing Face:. Mulla on ollu edellinen kierto 26 päivää ja sama ovulaatiopäivä kun tässäkin kierrossa. Voisi olettaa että tästä tulisi myös yhtä lyhyt kierto.
Mikä kp sulla nyt olikaan?

Juuri kun minäkin pääsin sanomasta tuolla ylempänä ettei ole mitään oireita niin nyt on munasarjoja ja alaselkää jomottanut. Tosin selkäkipu voi johtua siitäkin että eilen piti ajaa autolla 250 km ja istua tietokoneella vielä siihen päälle pari päivää. No katsotaan... Mulla nyt kp22 ja dpo9 siis, viime kierto oli 28 pv joten kai sitä testiäkin voisi ajatella tehtäväksi kohta.

Täällä kp 26 ja ehkä dpo 9. Katson huomisen aamulämmön perusteella onko järkeä käydä raskaustestejä ostamassa. Tänään siis jo lämmöt laski, ihan samaan aikana kuin edellisessäkin kierrossa.

Mul on muuten kaikenlaista kohtunippailua läpi kierron. Tai sellasta, että oon oppinu olemaan tulkitsematta luteaalinaikasia nippailuja mikskään. Eli nytkin on pieniä tuikahduksia ollu sillon tällöin, mutta niin on aina muulloinkin ollu, eli tiedän omalla kohdalla olla pistämättä niille mitään painoa.

Tää on ihan oikee paikka omanapailla, ei tarvi pyytää anteeks! Ihanaa että limat on saapunu! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: käytitkö vippaskonsteja, esim greippiä?

Oon käyttäny greippiä, macaa ja geleejä monta kiertoa, mutten huomannu mitään eroa. Nyt sain tähän alkukiertoon letrot ja sen lisäksi söin verigreippejä muutaman kerran niin kävi näin:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: oli niin hurjan ihana ylläri että oon ihan innoissaa. Nauroin sitä jo miehellekin:tears:

Muokattu viimeksi:
Takaisin