Raskaaksi 2022

Voi v*ttu!! Rv 5+1 ja vessakäynnillä tulee tosi haalean ruskeaa paperiin ja "vuoto" tuntuu joka käynnillä muuttuvan astetta tummemmaksi.. ei ole totta! Odotan/odotin siis esikoista,joten oon vähä ummikko näitten vuotojuttujen kans.. Enteilee varmaan keskenmenoa? Kipuja tosin ei ole vielä..ei ollut viimeksikään kun varhainen km ilmoitti tulostaan.. Kokemuksia kellään?
Pitääkö mun kokea taas se helvetti uudestaan ja tällä kertaa viikkojaki kerkesi kertyä enempi.. voi itku!!!:loudlycrying:

mulla on vuodellut muistaakseni kaikissa raskauksissa mutta vähän myöhäisemmillä viikoilla. Pienet tuhruttelut ei meinaa mitään, niin kauan kun ei mitään klönttejä tule niin hyvä! (tän muistan yhden kätilön sanoneen) Nuorimmasta käytiin ihan näytilläkin verenvuodon takia, mutta se oli kohdun suulta lähtenyt hematooma ja oli vaaraton. Tsemppiä sinne, toivottavasti vuotelu loppuu, ainahan se säikäyttää! :smiling-eyes:

Voi v*ttu!! Rv 5+1 ja vessakäynnillä tulee tosi haalean ruskeaa paperiin ja "vuoto" tuntuu joka käynnillä muuttuvan astetta tummemmaksi.. ei ole totta! Odotan/odotin siis esikoista,joten oon vähä ummikko näitten vuotojuttujen kans.. Enteilee varmaan keskenmenoa? Kipuja tosin ei ole vielä..ei ollut viimeksikään kun varhainen km ilmoitti tulostaan.. Kokemuksia kellään?
Pitääkö mun kokea taas se helvetti uudestaan ja tällä kertaa viikkojaki kerkesi kertyä enempi.. voi itku!!!:loudlycrying:
Mulla keskenmenot viikoilla 6+ ja 7+ on alkaneet ihan holahtamalla verenä ja hyytymillä + kauheilla kk kivuilla. Harmitonta rusehtavaa vuotoa on ollut jokaisessa kolmessa onnistuneessa raskaudessa aina alussa just noilla viikoilla. <3

Huh, 30 sivua (!) keskustelua tullut sillä aikaa, kun keskityin tuohon keskenmenoon ja lääkkelliseen tyhjennykseen, enkä silloin jaksanut lukea muiden oviksista, piinapäivistä tai plussista, kun itse ei ole edes vielä takaisin lähtötilanteessa. Nyt on kohtu todistettavasti tyhjä ja vuotokin vihdoin loppui.

Päivän ei-toivotut plussat:

1) Raskaustesti näyttää edelleen vahvaa plussaa eli ei ole vielä toivoakaan mistään oviksesta vielä.
2) Esikoisen koronatesti näytti plussaa eli karanteeni tiedossa koko perheelle. :sad-face: Minulla olisi ollut ylihuomenna tehosterokote, ja välttyisin karanteenilta, jos olisin jo saanut sen. Voiko olla huonompi ajoitus...

Oon satavarma että jotain on yrittäny tapahtua. Menkat on normaalia kipeämmät, runsaammat ja ihmeellisiä hyytymiäkin tulee...

Vihdoin voi täälläkin alkaa laskea piinapäiviä! dpo1 :tears:
Nyt ainakin on mahikset hyvät kun osui noi tallettelut kohilleen. :folded:
Hienoa :smiling-eyes:! Nyt vain sitten piinailemaan. Täällä dpo 4 ja nännit todella arat edelleen, alavatsaa juilii, mutta varmaan näitä normaaleja luteaalivaiheen juttuja. Lämmöt on koholla eli ovulaatio varmaan tapahtunut :smiling-eyes:. Täytyis taas lähteä PC testejä hommaamaan. Jos jaksaisi ensiviikolle taas odotella…mulla on nyt viimeiset kaksi kiertoa tullut ovulaatio jo kp 12. Ennen oli 14-18. Noh, pääseepähän yrittämään useammin :tears:.

Muokattu viimeksi:
Hei muuten! Nyt kun täällä on tää greippi-buumi meneillään, niin olis kiva tietää, että vaikuttiko esim. oviksen aikaistumiseen mitenkään.
Runsaampia limoja vissiin ainakin porukka havainnut, mutta kaikki havainnot kiinnostelee kyllä! :Nerd Face:

Mulla dpo7, ei muita oireita kun rinnat edelleen kipeänä. Eilen illalla tuli tosi paljon vilunväristyksiä mutta niitä mulle tulee toisinaan muutenkin joten en tiedä onko oire mistään. Mulla on huomenna se kolmas koronarokotus, päätin että menen sinne kun ilmeisesti se on kuitenkin nyt todettu turvalliseksi.

Hei muuten! Nyt kun täällä on tää greippi-buumi meneillään, niin olis kiva tietää, että vaikuttiko esim. oviksen aikaistumiseen mitenkään.
Runsaampia limoja vissiin ainakin porukka havainnut, mutta kaikki havainnot kiinnostelee kyllä! :Nerd Face:

Mulla limat kyllä lisääntyi mutta ovis pysyi tasan samalla paikalla kuin aiemminkin :smiling-eyes:

Mulla nyt kai dpo4 kans, ja ei mitään oireita. Eilen mulla alko progesteronikuuri jota jatkuu siihen, että menkat alkaa. Lämmöt on noussu, ei mitenkään rajusti.

Mies on oppinut nyt, että lämmöistä näkee, onko raskaana! Tänään kysy, että ei vissiin oo vielä pudonnu ne lämmöt? Sanoin, että juu, ei niiden pitäis tässä pudota ku joskus kymmenen päivän päästä, ei oo edes noussu vielä kunnolla :Relieved Face: mutta ilmiselvästi sekin jo siellä vähän piinailee! :Two-hearts:

Mulla edellee menkat myöhässä ja oireista kuvittelisin et oon raskaana. Nännipihaan tullu muutoksia ja tissejä särkee+kamala palelu. Tänään testissä joku toosi haalee haamu näky :Eyes:

Mulla nyt kai dpo4 kans, ja ei mitään oireita. Eilen mulla alko progesteronikuuri jota jatkuu siihen, että menkat alkaa. Lämmöt on noussu, ei mitenkään rajusti.

Mies on oppinut nyt, että lämmöistä näkee, onko raskaana! Tänään kysy, että ei vissiin oo vielä pudonnu ne lämmöt? Sanoin, että juu, ei niiden pitäis tässä pudota ku joskus kymmenen päivän päästä, ei oo edes noussu vielä kunnolla :Relieved Face: mutta ilmiselvästi sekin jo siellä vähän piinailee! :Two-hearts:

Siellä on miehen koulutus hyvällä mallilla :smiling-eyes:

Mulla edellee menkat myöhässä ja oireista kuvittelisin et oon raskaana. Nännipihaan tullu muutoksia ja tissejä särkee+kamala palelu. Tänään testissä joku toosi haalee haamu näky :Eyes:

Otitko kuvaa testistä? :smiling face with heart-eyes: jos otit niin laita!
Mä en edes uskalla kirjoittaa tänne menkkojen olevan myöhässä, kun pelkään että siitä napinpainalluksesta ne alkaa. Testasin kyllä ennen kuukautisten myöhässäoloa negoja, että sikäli ei kuitenkaan ole toiveet korkealla. Tuhlasin testit kuukautisia edeltäviin päiviin ja nyt testit on loppu, kuukautiset myöhässä ja koko porukka koronakaranteenissa. En pääse kauppaan enkä apteekkiin hakemaan lisää testejä, eikä tämä vauva-asia ole sellainen yleinen tieto että voisin pyytää ketään muutakaan sitä raskaustestiä hakemaan. Jotenkin tuntuu itselle niin tärkeältä saada tehdä testi niin että se on vain omassa (ja miehen) tiedossa että täällä testaillaan. Perjantaina pääsen taas liikkumaan, eli jos ei menkat silloin ole alkaneet niin ostan testin. Mut kyllä ne varmaan siihen mennessä alkaa.
Olo on huono ja lämmöt on koholla, mutta uskon että syy on korona eikä raskaus :rolling:
Raskausoireita ei ole ollenkaan. Ja vielä kp 26/27 aamutesti oli negatiivininen, se vei kyllä toivon… nyt kp 28/27.

En ottanu kuvaa ja entiedä oisko ees kuvaan saanu. Määki aloitin testaamisen jo ennen oletettuja kuukautisia ja negoja näyttänyt aikasemmat. Nyt kp 30/27-28

Minttukarkki ja Momwoc, mulla sama tilanne! Testasin kp 27/ 28-32 negan päiväpissasta sillä surkeella onestep testillä. Nyt kp 32 eikä menkkoja eikä menkkakipuja. Rinnat arat ja välillä etova olo ja kylmä. En mitenkään voi uskoo että olisin raskaana kun seksiä oli vaan yhden kerran oviksen tietämillä, en tikuttanut, niin en tiedä tarkkaan koska oli ja oliko edes. Tuhlasin kans kaikki testit ja nyt ei oo yhtään. Kai pitää illalla tai huomenna käydä hakeen!

Takaisin