Raskaaksi 2022

Mutta tänään testissä haamu? Millon meinaat testata seuraavan kerran? :smiling face with heart-eyes:

Joo tosi haalea sellainen mutta omaan silmään oli haamu eikä valkoinen viivanpaikka. Aamulla testaan taas :smiling-eyes: toivottavasti sullaki pysyis nyt menkat pois ja kun karanteenista pääset niin testit näyttäs plussaa :smiling face with heart-eyes: saakohan kaupasta kotiinkuljetuksella noita testejä?

Minttukarkki ja Momwoc, mulla sama tilanne! Testasin kp 27/ 28-32 negan päiväpissasta sillä surkeella onestep testillä. Nyt kp 32 eikä menkkoja eikä menkkakipuja. Rinnat arat ja välillä etova olo ja kylmä. En mitenkään voi uskoo että olisin raskaana kun seksiä oli vaan yhden kerran oviksen tietämillä, en tikuttanut, niin en tiedä tarkkaan koska oli ja oliko edes. Tuhlasin kans kaikki testit ja nyt ei oo yhtään. Kai pitää illalla tai huomenna käydä hakeen!

Kiva et on muitakin samassa tilanteessa! Nostaa nimittäin toivoa että mahollisuuksia vielä ois plussaan! Ja kyllähän se yksi kertakin raskauteen riittää, toivottavasti seuraava testi näyttää jo plussaa. Millon aiot testata?

Jos tänään saan hommattua testin niin kai sitten illalla heti! Voi olla että pääsen huomenna vasta apteekkiin. Täällä ei myydä kaupoissa niitä.. toivon että menkat pysyy nyt poissa vaan... :)

Täällä kans toiveet tulla raskaaksi tänä vuonna! Meillä on jo yksi 1/21 ja nyt alkanut toiveet toisesta nostaa päätään. Oon syönyt vielä hetken aikaa minipilleriä, mutta sen verran erikoisia olleet kierrot että heräs epäily raskaaksitulosta siitä huolimatta.

Ovulaatiotesteillä sain näkyviin muka viikonloppuna o+ joka vielä eilen ja tänäänkin oli vahvoilla viivoilla, eilen tuli roskishaamu clear bluella ja tänään nega/vahvoilla viivalaseilla katsottu maybe?:Face With Tears Of Joy: joten raskaana tuskin ollaan mutta mukana silti!
IMG_20220119_124747.jpg
IMG_20220119_120407.jpg
IMG_20220119_124717.jpg

Minttukarkki ja Momwoc, mulla sama tilanne! Testasin kp 27/ 28-32 negan päiväpissasta sillä surkeella onestep testillä. Nyt kp 32 eikä menkkoja eikä menkkakipuja. Rinnat arat ja välillä etova olo ja kylmä. En mitenkään voi uskoo että olisin raskaana kun seksiä oli vaan yhden kerran oviksen tietämillä, en tikuttanut, niin en tiedä tarkkaan koska oli ja oliko edes. Tuhlasin kans kaikki testit ja nyt ei oo yhtään. Kai pitää illalla tai huomenna käydä hakeen!
Mutta yksi kerta voi riittää ihan hyvin :smiling-eyes:. Toivotaan että testi näyttää kahta viivaa:folded:.

Meinasin tulla just vinkkaamaan, että ainakin osasta kaupoista saa kotiinkuljetuksella myös raskaustestejä. Tullut joskus tilattua ruokaostosten kanssa

Meinasin tulla just vinkkaamaan, että ainakin osasta kaupoista saa kotiinkuljetuksella myös raskaustestejä. Tullut joskus tilattua ruokaostosten kanssa

Tämä! Mä tilailen aina välillä Matsmartilta, niin saa sen 20€ minimioston täyteen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tanskalaisia. Niitä on tuolla kaapissa nyt (hyvillä päiväyksillä 2024 saakka) odottelemassa josko joskus pääsisi käyttöön....

Täällä on hankittu nyt pc testit piinapäiville :rolling:. Onko tää enne kun huomasin että kynsilakka on täysin samanväristä kuin raskaustestin paketti, heh heh :rolling:. Voi kun pääsisi jo testaamaan. Toivottavasti ei ilmaannu taas tiputteluvuotoa. Viimeksi alkoi jo dpo 10 ja kesti viisi päivää ennenkuin menkat edes alkoi.

Liitteet

• AA9CB710-86B0-4C04-9933-421F400B7F8C.jpeg
    AA9CB710-86B0-4C04-9933-421F400B7F8C.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 98
Hei muuten! Nyt kun täällä on tää greippi-buumi meneillään, niin olis kiva tietää, että vaikuttiko esim. oviksen aikaistumiseen mitenkään.
Runsaampia limoja vissiin ainakin porukka havainnut, mutta kaikki havainnot kiinnostelee kyllä! :Nerd Face:
Mä otin greippimehun tässäkin kierrossa käyttöön, ovis normaalisti kp18-20 ja nyt kp19 eikä merkkiäkään ovulaatiosta :tears: Oikeesti turhauttaa mutta ei auta kun odotella tai sitten ovulaatiota ei vaan tässä kuussa tapahdukkaan, kun yleensä merkkejä on jo vähän ennen ku testit näyttää posia… :Grimacing Face:

Hei, miten teillä on toi valkovuoto ennen menkkoja? Kun nyt tuntuu koko ajan paikat tosi kosteelta ja että jotain vetistä valuisi välillä..laitoin jo siteenkin varoiksi, mutta pisaraakaan verta ei tule. Nyt siis kp 32 ja aina ennen menkat alkaneet viim.jo aamuyöstä kun kp 32 alkaa. Eli nyt on jo yli puoli päivää myöhässä..vau! Mutta tosiaan, en muista että ennen menkkoja olisi ollut mulla ikinä vv. Päin vastoin kuivakausi. Tätä kosteutta jatkunut jo pari päivää.. Anteeksi kuvailut..Mutta ihmetyttää ja toiveet lisääntyy!

Hei, miten teillä on toi valkovuoto ennen menkkoja? Kun nyt tuntuu koko ajan paikat tosi kosteelta ja että jotain vetistä valuisi välillä..laitoin jo siteenkin varoiksi, mutta pisaraakaan verta ei tule. Nyt siis kp 32 ja aina ennen menkat alkaneet viim.jo aamuyöstä kun kp 32 alkaa. Eli nyt on jo yli puoli päivää myöhässä..vau! Mutta tosiaan, en muista että ennen menkkoja olisi ollut mulla ikinä vv. Päin vastoin kuivakausi. Tätä kosteutta jatkunut jo pari päivää.. Anteeksi kuvailut..Mutta ihmetyttää ja toiveet lisääntyy!

mulla muuttuu valkovuoto sellaiseksi rusehtavaksi ja vähenee olemattomiin just ennen menkkoja. :White Smiling Face: Lupaavalta kyllä kuulostaa jos edelleen valkovuotoa tulee ja menkat vielä myöhässäkin vähän! Toivottavasti enteilee plussaa! :Two-hearts:

Ihanaa täällä monella jännät paikat :smiling face with heart-eyes: toivotaan plussia lisää :folded:

Mä muuten huvikseen noita lämpöjä katsellut ni en ymmärrä ku nyt aamuisin ennen sängystä nousua ollut 36,5 luokkaa eli mun suht normi päivä lämpö.. Yöllä ku kerran mittasin oli 35 ja jotakin... Mut sillon olevinaan piina päivillä se oli 36,2 ku paristi aamulla katsoin.. Hämilläni olen noista... Sit iltaisin ku hetken maannut sängyssä on kans se 36,5 mut sillon se taas oli koholla ja laski just vrk ennen menkkoja.. Jos pääsee piinailee ni pystynkö luottaa tohon aamu lämpöön?
Täs kuva ku kirjoittelin ylös. Aattelin ettei tuos mitää menetä...

Liitteet

• IMG_20220119_174602.jpg
    IMG_20220119_174602.jpg
    85.5 KB · Katsottu: 73
Mites muilla noi seksihalut oviksen jälkeen? mulla siis nyt dpo1 ja huomaan että heti halut lähtenyt kun ovis on ohi :Grimacing Face: tää on kyllä ollut aina, ja nyt huomasin että oviksen jälkeen myös ärtyneisyys nosti päätään. Kaikki ärsyttää ja mikään ei ole hyvä! :sad-face: Tosi inhottavaa tällänen kireys kun ei mitään syytäkään ole. :Smirking Face: Yleensä nää oireet kyllä tulee vasta lähempänä menkkojen alkua, ei ihan näin pian oviksen jälkeen :Face Without Mouth:

Mulla sama juttu, ettei loppu kierrosta huvita.. ja myös tota ärsytystä ja jotenkin vaan joku ottaa päähän! Sekin aaltoilee, joku päivä hyvä ja sit taas huono. Nyt tuntuu suht tasaiselta, ja toivon ettei menkat ensi yönä ala! Yli 32 pvä.n kiertoa ei ole ennen ollut kun kerran viime kesänä...

Hmm, musta kanssa tuntuu, että vähemmän haluja ovulaation jälkeen, ennen kuukausia. Sit kun kuukautiset alkaa, ni usein iskee kovat halut päälle :D usein sit vähän rauhottuu, ja pahenee taas ennen ovista.

Mites muilla noi seksihalut oviksen jälkeen? mulla siis nyt dpo1 ja huomaan että heti halut lähtenyt kun ovis on ohi :Grimacing Face: tää on kyllä ollut aina, ja nyt huomasin että oviksen jälkeen myös ärtyneisyys nosti päätään. Kaikki ärsyttää ja mikään ei ole hyvä! :sad-face: Tosi inhottavaa tällänen kireys kun ei mitään syytäkään ole. :Smirking Face: Yleensä nää oireet kyllä tulee vasta lähempänä menkkojen alkua, ei ihan näin pian oviksen jälkeen :Face Without Mouth:

Sama. Kestov*tutus on vaivannut oviksesta lähtien, samoin kiinnostus seksiin on ollut nollassa.

Ihana kuulla etten ole yksin näiden asioiden kanssa. :tears: Monesti miettinyt et onko mussa jotain vikaa kun halut lopahtaa tälleen ja muutun ihan Vmäiseksi akaksi! :rolling::rolling:

Mä taas kuulun niihin jota ei huvita petihommat oviksen aikana ollenkaan.. Halut on yleensä alkukierrosta ihan epäloogisesti. Mulla on oviksen aikaan yleensä kauhea turvotus ja tukala olo, eli niin epäseksikäs fiilis kun voi vaan olla. Koittaa siinä sitten ajoittaa oviksen mukaan seksiä. :meh:
Edit. Niin ja tulee kyllä toi kärttyisyys aina loppukierrosta. Yleensä sellanen korkea vitutuspiikki 1-2pv ennen menkkoja, josta voi ennustaa kp1:n. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Takaisin