Raskaaksi 2022

Puhuin eilen niistä raskauskeijun onestepin herkistä liuskoista kun näyttää niin huonosti raskauden.
Tässä vielä myös teille nähtäväksi, mikä ero on herkällä testillä ja PCn testillä. Ihan älytön ero! Herkässä hädintuskin näkyy, kun PC näyttää selvästi. Dpo11.:Two-hearts:

Hitsi miten huonoja noi herkät testit on. Ensin antaa monet kaiken maailman turhia viivanpaikkoja ja sitten raskautta ei näytäkään kunnolla. Pitäisi kieltää kokonaan:Smirking Face:

Lopetin letrot kesken.. En kestä enää niitä oireita... Toiv ei nyt tee hallaa sit ku söin vaa kp 2 ja 3..

Hetki sitten kun kävin vessassa tuli pyyhkiessä paperiin vaaleanpunaista ja runsasta valkovuotoa. Ajattelin jo että menkat alkoi ja merkitsin myös flo ja ff menkoiksi. Nyt ajattelin käydä uudelleen tarkistamassa (kun oli niin erikoiset) sillä jos olisivat oikeat menkat niin tulis nytkin pyyhkimällä edes verta ja EI MITÄÄN. Onko tässä nyt kuitenkaan vielä kaikki toivo menetetty...

Lopetan tältä erää hetkeksi koko lasten teko puuhat.. Toivotaan et pääsee jatkamaan kun aika on oikeampi... Eikä tule ikä vastaan.. Plussa tuulia kaikille ja seurailen varmaan silti palstaa sivusta.. :red-heart::folded:

Lopetan tältä erää hetkeksi koko lasten teko puuhat.. Toivotaan et pääsee jatkamaan kun aika on oikeampi... Eikä tule ikä vastaan.. Plussa tuulia kaikille ja seurailen varmaan silti palstaa sivusta.. :red-heart::folded:

Kuinkahan tää foorumi hiljenee jos jäät vaan sivulle. :Two-hearts: Oot pitänyt ihanasti keskustelua yllä! Tsemppiä kaikkeen mitä elämä eteen heittääkään, toivottavasti aika tuo vielä joskus pienokaisen sun elämään.:Two-hearts:

Voi uppis! :( :red-heart: toivotaan että pääset vielä vauvantekopuuhiin! Samaa mieltä kuin jossu, oot ollu niin aktiivinen että kyllä jää aukko kun lopetat!

Jossu123: voi, otan osaa :( oli niin hyvät oireet!

Ihania olette. :loudlycrying::loudlycrying::red-heart:

Kiitos ja en malta olla seuraamatta luulen.. Ja toki saatan joskus kommenttia heittää.. Ellei tunnu liian pahalle ns.. Ei siis muiden onni toki vaan se, ettei itse pääse piinailemaan ja jännäämään ja tietty saa sitten sitä nyyttiä syliin :red-heart:

Aina kun huomasi sun kirjoittaneen, niin tiesi että sieltä tulee puhdasta asiaa, lohduttavaa ja innostavaa tsemppiviestiä tai optimistista reaktiota :red-heart: ihanaa jatkoa sulle, toivottavasti vielä palaat linjoille kirjoittamaan!

Voi Uppisss, olet kyllä minunkin mieleen jäänyt keskusteluista ja jätät ison aukon nyt tänne :loudlycrying: Toivon kaikkea hyvää sinne ja toivon sydämestäni että pääset vielä takaisin tänne keskustelemaan ja jännäilemään! :red-heart:

Dpo 15 mut menkkoja ei näy. Mun keho varmaa luulee et oon raskaana kun oireita on paljon esim. Vilu, etoo ja arat nännit. Ja nyt nämä myöhästyneet menkat. Testit kuitenkin edelleen negaa vaikka tänään tein rfsu herkän.. Onkohan enää mitään toivoa sille että olisinkin raskaanaa? :sad-face:

Liitteet

• IMG_20220118_165907.jpg
    IMG_20220118_165907.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 137
Saako olla utelias ja kysyä, miten tähän tilanteeseen päädyit(te)?
Pahoittelut joka tapauksessa :red-heart::red-heart: :sad-face:

Uppikselle tsemppiä ja toivottavasti et jätä meitä kokonaan :smiling-eyes:. Toivottavasti asiat selviää ja pääset vielä kokemaan ihanan odotusajan ja saat vauvan syliin :red-heart:.

Voi v*ttu!! Rv 5+1 ja vessakäynnillä tulee tosi haalean ruskeaa paperiin ja "vuoto" tuntuu joka käynnillä muuttuvan astetta tummemmaksi.. ei ole totta! Odotan/odotin siis esikoista,joten oon vähä ummikko näitten vuotojuttujen kans.. Enteilee varmaan keskenmenoa? Kipuja tosin ei ole vielä..ei ollut viimeksikään kun varhainen km ilmoitti tulostaan.. Kokemuksia kellään?
Pitääkö mun kokea taas se helvetti uudestaan ja tällä kertaa viikkojaki kerkesi kertyä enempi.. voi itku!!!:loudlycrying:

Voi v*ttu!! Rv 5+1 ja vessakäynnillä tulee tosi haalean ruskeaa paperiin ja "vuoto" tuntuu joka käynnillä muuttuvan astetta tummemmaksi.. ei ole totta! Odotan/odotin siis esikoista,joten oon vähä ummikko näitten vuotojuttujen kans.. Enteilee varmaan keskenmenoa? Kipuja tosin ei ole vielä..ei ollut viimeksikään kun varhainen km ilmoitti tulostaan.. Kokemuksia kellään?
Pitääkö mun kokea taas se helvetti uudestaan ja tällä kertaa viikkojaki kerkesi kertyä enempi.. voi itku!!!:loudlycrying:
Mulla on molemmissa raskauksissa tullu jotain vuotoa raskausviikolla 6 tai 7. Ensimmäinen meni kesken, mutta toinen ei ollu mitää vakavaa ja siitä raskaudesta syntyi meidän esikoinen. Tän toisen vuodon syy ei ikinä selvinny. Ekalla kertaa tuhruttelu muuttu kyl kunnolliseksi vuodoksi aika nopeesti ja oli jotai kökköjä mukana. Toinen oli vaa tuhruttelua. Kävin kyllä molemmilla kerroilla ultrassa. Toivotaan et sulla ois ihan harmitonta alkuraskauteen kuuluvaa vuotoo vaan. Jaksamista seurailuun. Se on raskasta ku on nii epävarmaa. :sad-face: mutta hyvin voi olla ettei oo yhtään syytä huoleen. Aika yleistä alkuraskaudessa kaikki vuodot on!

Mulla on molemmissa raskauksissa tullu jotain vuotoa raskausviikolla 6 tai 7. Ensimmäinen meni kesken, mutta toinen ei ollu mitää vakavaa ja siitä raskaudesta syntyi meidän esikoinen. Tän toisen vuodon syy ei ikinä selvinny. Ekalla kertaa tuhruttelu muuttu kyl kunnolliseksi vuodoksi aika nopeesti ja oli jotai kökköjä mukana. Toinen oli vaa tuhruttelua. Kävin kyllä molemmilla kerroilla ultrassa. Toivotaan et sulla ois ihan harmitonta alkuraskauteen kuuluvaa vuotoo vaan.
Joo. No nyt ei taas vuoda mitään kun tarkistin.. Mutta edellinen keskenmeno kummittelee takaraivossa, joka alkoi myös vastaavalla vuodolla ja runsas vuoto alkoi vasta pari päivää siitä. Pelkkä ajatuskin keskenmenosta pelottaa. :sad-face:

Mulla vuoteli kans pari päivää rusehtavaa ja myös pyyhkiessä kirkasta verta tästä esikoisesta. Vuotoa tuli vain hieman siteeseen asti, mutta joillain vuotelee paljon enemmänkin ja kaikki kunnossa. Alkuraskauden vuodot on hurjan yleisiä, eikä niukasta vuodosta voi sanoa oikein juuta eikä jaata onko menossa kesken. Toivotaan että harmitonta vuotoa siis sinullakin:)

Mulla vuoteli kans pari päivää rusehtavaa ja myös pyyhkiessä kirkasta verta tästä esikoisesta. Vuotoa tuli vain hieman siteeseen asti, mutta joillain vuotelee paljon enemmänkin ja kaikki kunnossa. Alkuraskauden vuodot on hurjan yleisiä, eikä niukasta vuodosta voi sanoa oikein juuta eikä jaata onko menossa kesken. Toivotaan että harmitonta vuotoa siis sinullakin:)
Joo,okei. Toivon todella et tää ois vuoto ois tällä kertaa harmitonta.

Takaisin