Raskaaksi 2022

Tänään oli pakko tehdä vielä testi ja katsoa, alkaako viiva vahvistumaan. Tämä tosin aamun tokasta, mutta selvästi eiliseen vahvistunut. Mulla jostain syystä näyttää tulevan vahvempaa viivaa aamun toisesta pissasta!
Nyt siis vasta dpo10!!

Risuja annan muuten samalla raskauskeijulta saataville herkille onestepin liuskoille. Ei näkynyt oikeastaan mitään kun PC ja raskauskeijun 25 herkkyyksinen onestepin testi antoi selvän haamun.

Mä en vieläkään voi uskoa tätä todeksi!! :loudlycrying::Two-hearts:

Liitteet

• IMG_20220117_122230.jpg
    IMG_20220117_122230.jpg
    262 KB · Katsottu: 192
Uppisss ja Bambi, minä olen myös ns hormoniyliherkkä ja miettinyt geleen aloittamista. Taitaa olla etten aloita jos sillä on jotain tuollaisia kummallisia vaikutuksia. Minäkin nuorena muutuin ihan kauheaksi ehkäisypillereistä sekä fyysesti ja henkisesti ja silloin päätin että ei enää ikinä mulle hormoneita, aivan kamalaa. Ja mikä ärsyttävintä, joka kerran lääkärit yrittävät tyrkyttää hormonaalista ehkäisyä vaikka olen sanonut että se ei mulle sovi enkä sitä halua :Angry Face:
Ei siitä mulle ole tullut vaikka oon henkisesti ja fyysisesti kaikelle super herkkä :red-heart:
Muoks siis geleestä
Ja mulle kans yritetty tyrkyttää kaikkea ja oon aina sanonut et en kyllä enää kokeile....

Muokattu viimeksi:
Tänään oli pakko tehdä vielä testi ja katsoa, alkaako viiva vahvistumaan. Tämä tosin aamun tokasta, mutta selvästi eiliseen vahvistunut. Mulla jostain syystä näyttää tulevan vahvempaa viivaa aamun toisesta pissasta!
Nyt siis vasta dpo10!!

Risuja annan muuten samalla raskauskeijulta saataville herkille onestepin liuskoille. Ei näkynyt oikeastaan mitään kun PC ja raskauskeijun 25 herkkyyksinen onestepin testi antoi selvän haamun.

Ihanaa!!! Paljon onnea!! Niin ihanaa, että onnisti just ennen hoitoja! :Two-hearts::loudlycrying:

Kyllä alkaa olee selvä, että raskauskeijun onestepin herkät on täyttä kuraa! Valitettavasti niitä on tullut tilattua, eli niillä menen tämän kierron testailut vielä :Grimacing Face:

Ihanaa!!! Paljon onnea!! Niin ihanaa, että onnisti just ennen hoitoja! :Two-hearts::loudlycrying:

Kyllä alkaa olee selvä, että raskauskeijun onestepin herkät on täyttä kuraa! Valitettavasti niitä on tullut tilattua, eli niillä menen tämän kierron testailut vielä :Grimacing Face:
Harmi.. Mä tilasin sieltä niitä 25 mlU ja ne ei ainakaa tosiaa mullekaan ole antanut mitään mitä vois ees luulla viivaksi jos nega ollu. Toisaalta toivon sit et näyttäis yhtä nopsaa ku vaikka pc jos olisikin raskaana sitten..Ku noi "herkät" ei tosiaan..

Harmi.. Mä tilasin sieltä niitä 25 mlU ja ne ei ainakaa tosiaa mullekaan ole antanut mitään mitä vois ees luulla viivaksi jos nega ollu. Toisaalta toivon sit et näyttäis yhtä nopsaa ku vaikka pc jos olisikin raskaana sitten..Ku noi "herkät" ei tosiaan..
Mul on kans jokunen niit 25mlU, testailen sit niillä ku haluan oikeasti tietää :)

Kiitos:Two-hearts: En kyllä kestä mikä tuuri, että juuri ennen hoitoja tärppäsi luomusti. Ja yritystä ehti kuitenkin olemaan taustalla reilu 1.5vuotta.
Nyt toivotaan tänne lisää plussia tähän alkuvuoteen!! ❤️

Nyt sitten ihan KAIKKI keinot ja vippaskonstit raskautumiseen. Onko teillä miehillä mitään lisäravinteita käytössä?

Mulla tuli kp11 se melkein ovisplussa. Siitä lähtien aina eiliseen saakka oli vetistä limailua ja mies näytti niiiiiiiiin grrrr syötävälle ajellessaan traktorilla että tietäähän sen mihin se johti eilen, haha. Ovisplussaa en kuitenkaan bongannut.

Tänään kp14 lämpö olikin sitten normaaliin nähden himpun koholla ja olo kuiva ihan kuin ovis olisi ollut. Ois pitänyt sittenkin ehkä vielä kp11 illalla testata, saattoi hyvin olla plussa silloin. Tai sitten ovis on vasta tulossa. En tiedä. Alun alkaenhan jos ei olisi edelliset menkat olleet paria päivää myöhässä, niin nyt olisi ollut ns. oikea ovisajankohta. Appi siirti noiden myöhästyneiden menkkojen takia oviksen ens ke-to välille. Viikonloppuna jäi lämmötkin ottamatta, niin nyt on tosi ärsyttvä hetkii menossa kun ei tiedä yhtään missä mennään vai mennäänkö missään :rolling:

Ja joo, greippimehusta. Mistä hitosta sitä löytää? Ei löydy täällä päin kyläkaupoista eikä näköjään naapurikaupugistakaan (missään muodossa!) greippiä. Ei edes verigreippiä.

..
Pupulille onnea ja napakasti pitävät tarrasukat pikkutyypille! :smiling face with heart-eyes:

Kiitos:Two-hearts: En kyllä kestä mikä tuuri, että juuri ennen hoitoja tärppäsi luomusti. Ja yritystä ehti kuitenkin olemaan taustalla reilu 1.5vuotta.
Nyt toivotaan tänne lisää plussia tähän alkuvuoteen!! ❤️

Sylintäydeltä onnea :red-heart::red-heart::red-heart::red-heart:

Joo-o, kyl se greippi mehuna menee mutta hedelmänä aiiika kipakkaa. Taitaa tulla asiantynkää sinne kaupunkiin hyvinkii :tears:

Nyt siis vasta dpo10!!

Ihanaa, Paljon Onnea! :red-heart:

Onnea kaikille plussanneille, ihanaa että monilla tärpännyt! Mulla nyt kp30/28-32 ja testasin päiväpissasta negan. En kyllä muuta odottanutkaan kun talletteluja ei ollut kuin kp 14. Testi oli just tuo one step herkkä josta täällä ollut puhetta, että on surkee, joten nyt elättelen jotain ihmettä että voisi vielä plussa tullakin eri testillä...
Mulla aina ollut kierto 32 ja viimeksi se oli 28 joten vaikea sanoa onko menkat edes vielä myöhässä... ärsyttävää. Mutta jos ei ala ke mennessä niin testaan uusiks. Menkkakipuja on vaihtelevasti ollut jo viikon ja rinnat arat. Ens kiertoon tilaan ovustestit ja kaikki mömmöt mistä voisi olla apua!

Nyt sitten ihan KAIKKI keinot ja vippaskonstit raskautumiseen. Onko teillä miehillä mitään lisäravinteita käytössä?

Mun miehellä oli muutaman kk Sermatrop Alfa. Apteekista saa ilman reseptiä. Sis. pääasiassa erilaisia vitamiineja. Kallis, mutta saattaa olla apua, toki ei varmuutta.

Nyt sisuuntuneena kävin ostamassa gelee royalen kaveriksi vehnänalkiokapseleita ja greippimehua. Lisäksi miehelle tri Tolosen superman kun siinä oli sinkit, seleeni ja sitten arginiinia. Itse vaihdan pelkän foolihapon mama vitamiineihin. Eikä oo vielä edes uusi kierto pärähtänyt käyntiin. :tears: Tilasin myös ovulastiotestejä lisää, digejä ja liuskoja. Ei oo siis enää kovin kova luotto kun 2 pv sitten en edes meinannut ostaa siteitä. Mun tuurilla tän rahan tuhlauksen jälkeen ilmottaa pian kyytiläinen tulostaan. Se olis toki vaan ihanaa.

Ilmeisesti pillerisekoilusta johtuen täällä kärsittiin 8 päivän menkat :Sign Of The Horns: n. 5,5 laattaa jäljellä :Face Massage::Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes: onnea plussista :Face Throwing A Kiss:

Nyt sisuuntuneena kävin ostamassa gelee royalen kaveriksi vehnänalkiokapseleita ja greippimehua. Lisäksi miehelle tri Tolosen superman kun siinä oli sinkit, seleeni ja sitten arginiinia. Itse vaihdan pelkän foolihapon mama vitamiineihin. Eikä oo vielä edes uusi kierto pärähtänyt käyntiin. :tears: Tilasin myös ovulastiotestejä lisää, digejä ja liuskoja. Ei oo siis enää kovin kova luotto kun 2 pv sitten en edes meinannut ostaa siteitä. Mun tuurilla tän rahan tuhlauksen jälkeen ilmottaa pian kyytiläinen tulostaan. Se olis toki vaan ihanaa.
Mut tää on ollut mulla aikoinaan ihan toimiva kikka :rolling:. Ostin hirveän kasan ovulaatiotestejä, varasin ajan gynelle, tein kaikenmaailman suunnitelmia ja tadaa! Testi olikin sitten positiivinen :tears:. Täytyy varmaan tilata kans nyt lisää noita testejä äkkiä. Gyne on jo varattu ensi kuulle .

Mut tää on ollut mulla aikoinaan ihan toimiva kikka :rolling:. Ostin hirveän kasan ovulaatiotestejä, varasin ajan gynelle, tein kaikenmaailman suunnitelmia ja tadaa! Testi olikin sitten positiivinen :tears:. Täytyy varmaan tilata kans nyt lisää noita testejä äkkiä. Gyne on jo varattu ensi kuulle .
Haha, ihanaa. :rolling: Toivottavasti sama kikka toimii täälläkin! Itkin täällä kun mies tuli töistä kotiin ja kysy heti että alkoko menkat. No kun eihän ne edes oo vielä alkaneet niin onhan täs nyt vielä toivoakin :tears:

Takaisin