Raskaaksi 2022

Tein negatestin joskus viiden maissa, ja kurkkasin sitä pari kertaa siinä vessassa mutta en ottanut aikaa ja tsekannut testituloksen ”umpeutumisaikaa”. Läksin lasten kanssa ulos, samalla heitin roskia ja päätin vielä vilkaista testiä kun oli siinä kätevästi päällimäisenä eikä minkään soosin peitossa, niin sehän oli plussa. Perkele kun oli vika testi ja ollaan eristyksissä, en pääse hakemaan uutta testiä!

Olen ihan idiootti kun en ottanut aikaa kellosta… mutta kun olin niin varma. Tää on elämäni eka roskishaamu. Onko nää koskaan plussiksi muuttunut vai leviääkö värit pääsääntöisesti aina plussaksi kun menee vähän aikaa??
Mulla ei oo plussaksi muuttunut. Ainoastaan clearbluen 2 testiä teki hyvin ohuen tumman viivan roskiin menon jälkeen ja googlettamalla näki että ne oli niitä evap lineja joten toivottavasti on ihan sitä itseään. Harvemmin ne muuhun reagoi ja jos aikaiset päivät niin jos testi reagoi vähän hitaammin...

Täytyy kyl sanoa tähän että tosiaan ovuloinut hyvin todennäköisesti 26.12 ja join jouluaatosta lähtien joka ilta lasin tai 2 punkkua kun oli tosi paljon illallisia missä käytiin ja se tilattiin koko seurueelle ja myös kotona juotiin lahjapullot ruuan kanssa pois. Eli ilmeisesti oon tehostanut raskaaksi tuloa tuolla jos siinä on perää. Nyt pelkkä alkoholin haju oksettaa
Minä täällä yritän käyä nyt kaikki kikat läpi, ja siemailen villasukat jalassa punaviiniä :Relieved Face: (villasukat oli joku japanilainen uskomus taas, auttavat kuulemma pitämään kohdun lämpimänä!)

Aika epätoivoinen olo ollut jo tänään, mut nyt taas oli lämpö noussut 36,7 eli ei toivottavasti vielä oo peli menetetty. :folded:

Minä täällä yritän käyä nyt kaikki kikat läpi, ja siemailen villasukat jalassa punaviiniä :Relieved Face: (villasukat oli joku japanilainen uskomus taas, auttavat kuulemma pitämään kohdun lämpimänä!)
Ihana kuulla, koska mulla on aina kotona iltaisin yleensä villasukat jalassa :Smiling Face With Open Mouth:red-heart:
Otin tänään ekan letron ja syön siis kp 2-6 kun asiaa konsultoin kokeneemmalta :smiling-eyes: mulle määrättiin aiemmin oudosti ne ja sillon eivät toimineet. Eli määrättiin suoraan 2kpl kp 1-5.. Kehoitetaan aloittaa oviksen bongaus näiden aikana kp 10 kun saattaa lyhentää kiertoa

Voiko niitä aamu lämpöjä alkaa nyt jo vuodon aikana katselee vai Vaikuttasko menkat niihin? Mietin et sit ois oviksen jälkeen mihin verrata just sitä aamun ekaa lämpöä ennenkuin nousee..

Ja olen muuten joka ilta ollut villasukat jalassa, edelleen! Tosta en ollut edes kuullutkaan

Ihana kuulla, koska mulla on aina kotona iltaisin yleensä villasukat jalassa :Smiling Face With Open Mouth:red-heart:
Otin tänään ekan letron ja syön siis kp 2-6 kun asiaa konsultoin kokeneemmalta :smiling-eyes: mulle määrättiin aiemmin oudosti ne ja sillon eivät toimineet. Eli määrättiin suoraan 2kpl kp 1-5.. Kehoitetaan aloittaa oviksen bongaus näiden aikana kp 10 kun saattaa lyhentää kiertoa

Voiko niitä aamu lämpöjä alkaa nyt jo vuodon aikana katselee vai Vaikuttasko menkat niihin? Mietin et sit ois oviksen jälkeen mihin verrata just sitä aamun ekaa lämpöä ennenkuin nousee..

Aamulämpöjä voi seurata pitkin kiertoa, mielenkiintoista nähdä miten oma lämpö toimii. :smiling-eyes: Menkkojen aikana yleensä vähän matalammalla.

Samaa olin tulossa kirjoittamaan kuin Jossu, että kannattaa aloittaa seurailu samantien. Että saa käsityksen niistä omista lämmöistä koko kierron aikana :smiling-eyes:

Kiitos. Katselen muutaman aamun nyt mille näyttää ainakin.. Toiv muistan ennenkuin pomppaa sängystä :tears: laitan mittarin puhelimen päälle niin vois muistaa kun painaa hälytyksen pois.

Tein markettitestin ja ihan blanco oli, kuten arvelin. Ja clearbluen early detection näytti miinusta myös.
Jään oottelemaan menkkoja. Vaikka vähän harmittaakin x) mutta uusi kierto, uusi mahdollisuus <3

Tein markettitestin ja ihan blanco oli, kuten arvelin. Ja clearbluen early detection näytti miinusta myös.
Jään oottelemaan menkkoja. Vaikka vähän harmittaakin x) mutta uusi kierto, uusi mahdollisuus :Heartred

Voitko katsoa clearbluen early detectionista kuvan 30 min testiajan jälkeen? Että tuleeko siihen plussa? :D Saisin ehkä unta tuon roskisplussan jälkeen :rolling:

Voitko katsoa clearbluen early detectionista kuvan 30 min testiajan jälkeen? Että tuleeko siihen plussa? :D Saisin ehkä unta tuon roskisplussan jälkeen :rolling:
Ai tuo digitaalinen jossa tulee joko plus tai miinus näyttöön? :o sekö muuttui roskiksessa + ?
Ei oo muuttunut mulla :) ja muissakaan ei näy ees testiajan jälkeen mitään! :)

Näihin siniviivallisiin testeihin tulee herkästi viiva joo testiajan jälkeen :disappointed-face:

IMG_20220116_210858.jpg
Tää ei ole se early mutta tuo pystyviiva ilmestyi testiajan jälkeen..
Muoks tämä siis nega jonka oon säästänyt muistuttaa noista

Muokattu viimeksi:
Ai tuo digitaalinen jossa tulee joko plus tai miinus näyttöön? :eek: sekö muuttui roskiksessa + ?
Ei oo muuttunut mulla :) ja muissakaan ei näy ees testiajan jälkeen mitään! :)
Cb Early on olemassa sekä digi että se ton mun äsken postaqman näköinen mihin tulisi pelkkä pystyviiva :)

Tässä clearblue fast and easy nega. Tuli testiajalla jopa.
Mut kuivuneena haihtunut nuo aikalailla. Mut siis oli ihan selvät viivat. Jälkikäteen lukenut et nää siniviivaa näyttävät yleisesti tosi epäluotettavia
IMG_20220116_211737.jpg

Cb Early on olemassa sekä digi että se ton mun äsken postaqman näköinen mihin tulisi pelkkä pystyviiva :)

Aajoo joskus teinkin sellasen ei digin ja siihenkin sain viivan vaikka hcg verestä 0. En oo sen jälkeen ostanu noita itse tulkittavia siniviivaisiakaan. :D

IMG_20220117_055005.jpg

Kp15 ja vois melkein sanoo että h-hetki on käsillä! herättyä koski taas vasempaan munasarjaan ja tadaa ensimmäinen ovistesti tähän kiertoon. Mä eilen illalla itseasiassa jo tiesin että tänää on varmaan ovis. Peitto heilunut pe/la yönä, joten tänää täytyy illalla päästä hommiin! :smiling face with heart-eyes: En näköjään tarvi jatkossa edes noita testejä kun kivut on niin selkeät :smiling-eyes:

Takaisin