Raskaaksi 2022

Mä en voi uskoa tätä.. Nytkö vihdoin on meidän vuoro❤️
Tänään dpo 9 ja testit näyttää tältä..
Jotenkin niin epäuskoinen olo.. Ensikäynti lapsettomuuspolilla oli ja ensi kierrossa piti hoidot alkaa. Nyt saakin toivottavasti kierron alkamisen sijaan soittaa ettei tullakkaan.:loudlycrying: :Two-hearts:
Tosin nyt on vielä tosi aikaista, kun ei ole edes menkat myöhässä mutta uskaltaa vähän iloita, kun ekaa kertaa saa näin selvän tuloksen.

Onnea:red-heart:

Kyllä siellä superslushiella pilkistää!! :smiling face with heart-eyes: Ja onpas Star4 niin oikeaoppinen ovisplussa ettei tosikaan! :tears::thumbs-up:

Mulla tänäänkin nega testi ja lämmöt laskussa. Hassua, olisin voinut vaikka vannoa. Kyllä kirpas. Nyt odottelen menkkoja alkavaksi. Luteaali ollut tosi lyhyt, 10pv eli huomenna pitäis alkaa. Yhtään en pistäisi pahitteeksi vaikka päivällä parilla pitenisi. Huomenna en testaa, mut mikäli vielä ke ei oo menkat alkanu niin sitten testailen.

Onko muita greippeilijöitä? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mä oon greippimehua juonut, kylmähyllystä tropicana-merkkinen, ainoa mitä oon löytänyt mistään kaupasta. Eilen ostin ihan oikeita greippejä ja söin nyt aamulla. Siis phyi, kuka näitä juo ja syö vapaaehtoisesti, ihan kamalan makuisia! :Face With Tears Of Joy:
Hedelmä oli täynnä siemeniä ja jätin ne paperille. Mies meinasi heittää roskiin kun sanoin että säästää siemenet, laitan ne itämään ja meinaan kasvattaa greippipuun muistoksi näistä ajoista kun piti makuhermoja näin rääkätä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mä oon greippimehua juonut, kylmähyllystä tropicana-merkkinen, ainoa mitä oon löytänyt mistään kaupasta. Eilen ostin ihan oikeita greippejä ja söin nyt aamulla. Siis phyi, kuka näitä juo ja syö vapaaehtoisesti, ihan kamalan makuisia! :Face With Tears Of Joy:
Hedelmä oli täynnä siemeniä ja jätin ne paperille. Mies meinasi heittää roskiin kun sanoin että säästää siemenet, laitan ne itämään ja meinaan kasvattaa greippipuun muistoksi näistä ajoista kun piti makuhermoja näin rääkätä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Täällä on aika moni ottanut greipit/greippimehun käyttöön. Itsellä kanssa ovulaatioon asti greippimehu ja geleeroyalit. Itse en myöskään pidä tuosta mehun mausta. Juomisen jälkeen jää sellainen maku suuhun kun olisi oksentanut :tears:. Mutta kyllä siihen tottuu.
Täällä on nyt dpo2 ja ei kauhean luottavainen olo raskautumiseen tästä kierrosta. Seksi osui kyllä oikeaan ajankohtaan: päivää ennen ovulaatiota ja itse ovulaatiopäivään. Mulla oli kans niin selkeät ovulaatio-oireet ettei tarvis testailla, mutta jostain syystä tykkään. Mä seuraan kuinka monena päivänä hymynaama näkyy. Viime kierrossa oli kolme päivää ja nyt vaan kaksi. Toivottavasti siis parempi hormonitoiminta tässä kierrossa :folded:. Mutta noi ovislimat ei tässäkään kierrossa olleet niin hyvät mitä mulla oli siinä yk1:ssä mistä plussa tuli. Että saa nähdä riittikö auttaa siittiöt asemiin. Millähän niitä limoja sitten saisi lisää jos greippimehu ja geleeroyalit ei riitä. Onneksi mulla se gyne helmikuun lopulla. Mähän tietty varasin sen sillä silmällä, että jos tästä kierrosta onnistaa niin se onkin sitten alkuraskauden ultrakäynti rv 7+ jotain :rolling:.

Meidän kunnasta ei edes saa greippimehua, mutta hain tähän kiertoon sitä naapurikunnasta. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Ovikseen asti juon sitä taas lasillisen aamuisin. Tämä on nyt yritys nro14, ja greippiä kokeilin aiemminkin (kuten myös gelee royalea). Toivottua lopputulosta ei aiemminkaan ole tullut, mutta limoihin tosiaan vaikutti positiivisesti, ja oviskin tais aikaistua parilla päivällä. Joten; why not? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Ughhh.. Unohdin ettei nuo hormonit itselle oikein sovi.. Pms jo tekee musta vihaisen hirviön.. Nyt sellai kertaa 10 ja hikoiluttaa, uniongelmia, maha meni vedelle, henkinen ahdistus heti herätessä jne.. Tästä syystä mulle ei sopinut koskaan myöskään mikään hormonaalinen ehkäisy.. Mut jospa tän asian takia ainaki tän yhden kierron kärsin näistä ku onneks ei montaa päivää tartte syyä.. Huhh

No olihan se pakko tehä tänään toinen :No Evil Monkey: se on tummempi livenä mut siellä se on, eikö ookki?

Kyllä on :smiling face with heart-eyes: onnea! :White Smiling Face:

Täällä tänään dpo 14 ja kp 28/27-28
Kuvottanut eilisestä asti, joka on mulla kyllä kuukautisten alkamisen merkki. Yleensä kyllä ne kerkeää alkaa kun kuvotus iskee. Kerkes toivo nostaa taas päätään, vaikka testit olleet negoja, joten päätin testata vielä tänään mutta eipä siinä taaskaan toista viiva näkynyt :No Evil Monkey:

Liitteet

• IMG_20220117_093953.jpg
    IMG_20220117_093953.jpg
    3 MB · Katsottu: 107
Täällä dpo 2 ja haluaisin jo hypätä viikolla eteenpäin kalenterissa. :Grinning Face With Smiling Eyes: Otettiin nyt yksityisellä jonkin verran km-tutkimuksia, osa tuloksista vielä saamatta ja perjantaina käyn progesteronin mittauttamassa. Sit on soittoaika lääkärille loppukierrosta. Ja julkiselle lapsettomuuspolille meillä on ensimmäinen aika helmikuun alussa. :folded: Sekin vähän lohduttaa, että jos nyt ei tärppää, niin sentään päästään viimein sinne. Viime aika siis peruuntui kun tulinkin raskaaksi, mutta tuo raskaus meni kesken.

Superslushie: kyllä selvästi näkyy viiva, ihanaa!! :) Toivotaan että lähtee vahvistumaan! :)

Hildamaria: kyllä on todella tullu irvisteltyä sitä greippiä syödessä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mut tosiaan, siihen tottuu...!

Uppisss: inhottavaa että noin voimakkaat reaktiot :( mulla oli noi kans tässä kuussa enkä juuri tuntenu oireita. Onneks tosiaan ei oo pitkä kuuri!

Indi: tosi ihanaa että päässy noin moneen tutkimukseen, löytyispä syy! Mulla taitaa kans olla dpo2 nyt :)

Superslushiella selvästi viiva näkyvissä, onnea <3

uppiiis, mä oon samanlainen. Söin joskus nuorempana e-pillereitä ja olin ihan monsteri, ja fyysiset oireetkin ihan kamalat, sitteemmin en oo uskaltanu edes niitä kokeilla. Jossain vaiheessa söin aikuisiällä yhden kuurin teroluttia ja primoluttia, mutta ne teki vähän vastaavia oireita.

viime kierrossa mulla oli käytössä myös gelee royale, ja musta tuntuu että ne vaikutti jotenkin hormoneihin myös, koska olin tosi räjähdysyliherkkä ja muutenkin tuntu tosi oudolta, ei ollenkaan itseltä. Nyt kun en oo ottanut niin olo on taas normaali :D

Superslushiella selvästi viiva näkyvissä, onnea :Heartred

uppiiis, mä oon samanlainen. Söin joskus nuorempana e-pillereitä ja olin ihan monsteri, ja fyysiset oireetkin ihan kamalat, sitteemmin en oo uskaltanu edes niitä kokeilla. Jossain vaiheessa söin aikuisiällä yhden kuurin teroluttia ja primoluttia, mutta ne teki vähän vastaavia oireita.

viime kierrossa mulla oli käytössä myös gelee royale, ja musta tuntuu että ne vaikutti jotenkin hormoneihin myös, koska olin tosi räjähdysyliherkkä ja muutenkin tuntu tosi oudolta, ei ollenkaan itseltä. Nyt kun en oo ottanut niin olo on taas normaali :D
Tuntuiko vaan et pms oireet vahvemmat ns gelee takia vai ihan yleisesti? Itse ku niitäkin nyt tuplasin sen määrän ja oon herkkä KAIKELLE :Grimacing Face:

Superslushie: kyllä selvästi näkyy viiva, ihanaa!! :) Toivotaan että lähtee vahvistumaan! :)

Hildamaria: kyllä on todella tullu irvisteltyä sitä greippiä syödessä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mut tosiaan, siihen tottuu...!

Uppisss: inhottavaa että noin voimakkaat reaktiot :sad001 mulla oli noi kans tässä kuussa enkä juuri tuntenu oireita. Onneks tosiaan ei oo pitkä kuuri!

Indi: tosi ihanaa että päässy noin moneen tutkimukseen, löytyispä syy! Mulla taitaa kans olla dpo2 nyt :)
Nii sulla oli letrozol käytössä? Oliko sulla 1 vai 2 vrk ja mitkä kpt? :Upside Down Face:

Mieki ilmoittaudun greippikerhoon! Tropicanan 100% greippimehua litkin ja se on jopa ihan ok! Harmi vaan, että aika kaukanta piti tota kallista mehua hakea.. nyt se loppui ja piti ostaa oikeita greippejä kun ei varta vasten tule kaupunkiin mehua lähdettyä hakemaan..
Mie laitan kanssa greipinsiemenet itämään muistoksi tästä yrityksen pitkästä taipaleesta! :rolling:

Muoks. Greipinsiemenen idätyksestä mieleen. Meillä on siis maatila ja erinäisiltä liikkeiltä tulee välillä mainoksia. Aikanaan erään labrafirman mainonnassa oli paljon puhuva slogan: Viljelijä, tarkista siemenesi itävyys meillä!

Mäki join täs kierrossa greippimehua ja must oli kyl ihan ok :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: tropicanaa oon ainoastaan löytäny, ainaki ku googlaa ni löytyy muita merkkejä mut tietty on voinu poistua jos ei oo suosittua

Tuntuiko vaan et pms oireet vahvemmat ns gelee takia vai ihan yleisesti? Itse ku niitäkin nyt tuplasin sen määrän ja oon herkkä KAIKELLE :Grimacing Face:

eikun siis ihan kierron alusta loppuun oli kyllä ihan kummallinen olo. :D mäkin oon herkkä kaikelle , joten kaikki pienetkin jutut vaikuttaa tosi voimakkaasti. Mutta jotenkin osasin yhdistää noihin geleeihin kun olo normalisoitu kun en enää tässä kierrossa niitä ottanu :)

eikun siis ihan kierron alusta loppuun oli kyllä ihan kummallinen olo. :D mäkin oon herkkä kaikelle , joten kaikki pienetkin jutut vaikuttaa tosi voimakkaasti. Mutta jotenkin osasin yhdistää noihin geleeihin kun olo normalisoitu kun en enää tässä kierrossa niitä ottanu :)

Uppisss ja Bambi, minä olen myös ns hormoniyliherkkä ja miettinyt geleen aloittamista. Taitaa olla etten aloita jos sillä on jotain tuollaisia kummallisia vaikutuksia. Minäkin nuorena muutuin ihan kauheaksi ehkäisypillereistä sekä fyysesti ja henkisesti ja silloin päätin että ei enää ikinä mulle hormoneita, aivan kamalaa. Ja mikä ärsyttävintä, joka kerran lääkärit yrittävät tyrkyttää hormonaalista ehkäisyä vaikka olen sanonut että se ei mulle sovi enkä sitä halua :Angry Face:

Takaisin