Palaankin takaisin edellisen negatestin jäljiltä. Tässä tämän aamuiset! Dpo 11-12 välillä
Onnea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Palaankin takaisin edellisen negatestin jäljiltä. Tässä tämän aamuiset! Dpo 11-12 välillä
Mä en voi uskoa tätä.. Nytkö vihdoin on meidän vuoro
Tänään dpo 9 ja testit näyttää tältä..
Jotenkin niin epäuskoinen olo.. Ensikäynti lapsettomuuspolilla oli ja ensi kierrossa piti hoidot alkaa. Nyt saakin toivottavasti kierron alkamisen sijaan soittaa ettei tullakkaan.
Tosin nyt on vielä tosi aikaista, kun ei ole edes menkat myöhässä mutta uskaltaa vähän iloita, kun ekaa kertaa saa näin selvän tuloksen.
Täällä on aika moni ottanut greipit/greippimehun käyttöön. Itsellä kanssa ovulaatioon asti greippimehu ja geleeroyalit. Itse en myöskään pidä tuosta mehun mausta. Juomisen jälkeen jää sellainen maku suuhun kun olisi oksentanut . Mutta kyllä siihen tottuu.Onko muita greippeilijöitä?
Mä oon greippimehua juonut, kylmähyllystä tropicana-merkkinen, ainoa mitä oon löytänyt mistään kaupasta. Eilen ostin ihan oikeita greippejä ja söin nyt aamulla. Siis phyi, kuka näitä juo ja syö vapaaehtoisesti, ihan kamalan makuisia!
Hedelmä oli täynnä siemeniä ja jätin ne paperille. Mies meinasi heittää roskiin kun sanoin että säästää siemenet, laitan ne itämään ja meinaan kasvattaa greippipuun muistoksi näistä ajoista kun piti makuhermoja näin rääkätä
Meidän kunnasta ei edes saa greippimehua, mutta hain tähän kiertoon sitä naapurikunnasta.Onko muita greippeilijöitä?
Mä oon greippimehua juonut, kylmähyllystä tropicana-merkkinen, ainoa mitä oon löytänyt mistään kaupasta. Eilen ostin ihan oikeita greippejä ja söin nyt aamulla. Siis phyi, kuka näitä juo ja syö vapaaehtoisesti, ihan kamalan makuisia!
Hedelmä oli täynnä siemeniä ja jätin ne paperille. Mies meinasi heittää roskiin kun sanoin että säästää siemenet, laitan ne itämään ja meinaan kasvattaa greippipuun muistoksi näistä ajoista kun piti makuhermoja näin rääkätä
No olihan se pakko tehä tänään toinen se on tummempi livenä mut siellä se on, eikö ookki?
Tuntuiko vaan et pms oireet vahvemmat ns gelee takia vai ihan yleisesti? Itse ku niitäkin nyt tuplasin sen määrän ja oon herkkä KAIKELLESuperslushiella selvästi viiva näkyvissä, onnea
uppiiis, mä oon samanlainen. Söin joskus nuorempana e-pillereitä ja olin ihan monsteri, ja fyysiset oireetkin ihan kamalat, sitteemmin en oo uskaltanu edes niitä kokeilla. Jossain vaiheessa söin aikuisiällä yhden kuurin teroluttia ja primoluttia, mutta ne teki vähän vastaavia oireita.
viime kierrossa mulla oli käytössä myös gelee royale, ja musta tuntuu että ne vaikutti jotenkin hormoneihin myös, koska olin tosi räjähdysyliherkkä ja muutenkin tuntu tosi oudolta, ei ollenkaan itseltä. Nyt kun en oo ottanut niin olo on taas normaali :D
Nii sulla oli letrozol käytössä? Oliko sulla 1 vai 2 vrk ja mitkä kpt?Superslushie: kyllä selvästi näkyy viiva, ihanaa!! :) Toivotaan että lähtee vahvistumaan! :)
Hildamaria: kyllä on todella tullu irvisteltyä sitä greippiä syödessä mut tosiaan, siihen tottuu...!
Uppisss: inhottavaa että noin voimakkaat reaktiot mulla oli noi kans tässä kuussa enkä juuri tuntenu oireita. Onneks tosiaan ei oo pitkä kuuri!
Indi: tosi ihanaa että päässy noin moneen tutkimukseen, löytyispä syy! Mulla taitaa kans olla dpo2 nyt :)
Mulla alko letrozolin syönti kp3, ja niitä syötiin yhteensä 5 päivää, eli kp3-kp7 :)Nii sulla oli letrozol käytössä? Oliko sulla 1 vai 2 vrk ja mitkä kpt?
Niin, ja yks tabletti päivässä!Nii sulla oli letrozol käytössä? Oliko sulla 1 vai 2 vrk ja mitkä kpt?
Onko muita greippeilijöitä?
Mäki join täs kierrossa greippimehua ja must oli kyl ihan ok tropicanaa oon ainoastaan löytäny, ainaki ku googlaa ni löytyy muita merkkejä mut tietty on voinu poistua jos ei oo suosittuaOnko muita greippeilijöitä?
Tuntuiko vaan et pms oireet vahvemmat ns gelee takia vai ihan yleisesti? Itse ku niitäkin nyt tuplasin sen määrän ja oon herkkä KAIKELLE
eikun siis ihan kierron alusta loppuun oli kyllä ihan kummallinen olo. :D mäkin oon herkkä kaikelle , joten kaikki pienetkin jutut vaikuttaa tosi voimakkaasti. Mutta jotenkin osasin yhdistää noihin geleeihin kun olo normalisoitu kun en enää tässä kierrossa niitä ottanu :)