Raskaaksi 2022

Onnea plussille! :smiling face with heart-eyes:

Mulla on clearbluen digitaalinen ovistesti, se vaaleanpunainen eli näyttää hymynaamaa oviksen aikoihin. Niitä testejä on siinä 10. Millonkohan alottaisi testaamisen?
Toissakierrossa ovuloin kp14, viime kierrossa kp22. Nyt on kp7 eli menkat loppuneet pari päivää sitten. Alottaisko kp11 niin olisi sitten kp21 asti testejä vai miten....? :Black Question Mark Ornament:

Totta, noihan näyttää ihan todella härskeiltä viivanpaikoilta. En muista noin pahoja ennen nähneeni. Anna palautetta raskauskeijulle! Ne on salee tilannu jostain halvasta huonosta lafkasta noita ja laatu on selvästi heikkoa!

Edit: varsinkin toi eka näyttää ihan selvältä! Jos ei olis kuullu viivanpaikkojen olemassaolosta niin näyttäis selvältä plussalta :O ainut on se, että tuo tais vasta tulla ajan jälkeen, että periaatteessa senhän he avoimesti sanovatkin, että ei kannata ikinä ajan jälkeen tulkita, kun testiin voi sit tulla mitä vaan.

En minäkään, ja vuodesta 2015 oon testannut ihan ahkerasti useilla merkeillä :’D

Ainiin piti sanoa, että mulla ei noi liuskat näytä aamun ekasta pissasta plussaa! Ja niissä se ohjekin on, että ei ekasta, vai muistanko väärin? Eli ehkä sulla on tosi voimakas se LH piikki? Jos ei ollu nyt tärppikierto, niin mitä jos koitat ens kerralla kun tulee ovisplussa tehdä myös sellasen herkän raskaustestin ja kurkata haamuileenko se? :Eyes:
Voi toki kokeilla mutta sillon r testi haamujen aikaan noi o testit näytti ihan tosi haaleeta ni en usko sillon että lh reagoi.. Mulla on joo voimakas ja nopea se lh piikki oviksen aikaan :)

Mites muut, uskallatteko juoda alkoholia oletetun ovulaation jälkeen? Ensviikolla olis juhlat ma-ti ja oletetut menkat pitäisi alkaa la-ti....

Oon ollut tarkka etten Juo mitään, alkaa vaan turhauttaa, kun ei plussaa kuulu
Tuskin nytkään... mutta kun on pienikin mahdollisuus...

Mites muut, uskallatteko juoda alkoholia oletetun ovulaation jälkeen? Ensviikolla olis juhlat ma-ti ja oletetut menkat pitäisi alkaa la-ti....

Mä yrityksen alkuaikana tapasin tehdä niin, että jos ollaan lähellä kuukautisten alkua, tein testin ennen juomista. Negatiivinen -> toimin, kuin en olisi raskaana.

Nyt mulle on noissa lapsettomuushoidoissa korostettu, että kannattais juoda vielä vähemmän, kuin mulla on ollu tapana. Koin, etten edes niin paljon juonu, mutta ilmeisesti kuitenkin olis vielä vähemmän suositeltu. Eli nyt oon tapojani muuttanu, ja jos on joku illanistujainen, juon ihan vaan max muutaman juoman, ja lopun ajasta jotain alkoholittomia. Vähän selittelemistä vaatinu, kun oon miesvaltasella alalla, ja ne työkaverit kyl tykkää juoda. Mut oon terveyssyillä perustellu, eikä ne oo ihmetelly enempiä, kun kuitenkin sen pari juon.

Edit: tämä siis riippumatta siitä, missä kohdassa kiertoa olen. Plussan jälkeen loppuis tietty seinään.

Tää mun tais olla ihan vaan väärä hälytys. Mutta jos tämä ois ainut testi minkä oisin tehny enkä ois ollu koskaan himotestaaja niin en olis osannu ees kyseenalaistaa tätä.

Nyt kun katson uudestaan niin eikös tuossa keskellä näy valkoisena se viivanpaikka johon se punainen viiva pitäs piirtyä? Nämä kaks muuta viivaa on väärässä paikassa sen ympärillä? Se vesitesti ei tähän toiminu, yritin mutta ei imeny enää vettä eikä liikkunu mihinkään. (Kuva 1)

Tein aamulla uuden ja testiajalla ei kans näkynyt juuri mitään. Hyvällä mielikuvituksella ehkä jotain.. mutta sekin taitaa olla vaan toi valkoisena paistava viivanpaikka jonka ympärille väri kerääntyy. (kuva 2)

ja testiajan jälkeen n 20min kohdalla näkyi vähän selvemmin mutta ei tästäkään ota selvää että onko se harmaa vai punertava.. vai väriä viivanpaikan ympärillä. (Kuva3)

Joo en suosittele näitä violettikorkkisia one step puikkoja (nämä raskauskeijusta) kenellekään. :S Antaa kyllä liiankin paljon toivoa.

Käyn myöhemmin päivällä luottotestin prismasta, katsotaan mitä se näyttää, mutta uskon että nämä oli väärä hälytys :) Sit jäädään oottelemaan tiistaina alkavaa uutta kiertoa :)
Kyllä mun silmään toi alin on ainakin ihan oikee haamu ja oikeessa paikassa ja ei näy ä harmaalta! Toivotaan parasta :red-heart::smiling-eyes::folded:

Mä yrityksen alkuaikana tapasin tehdä niin, että jos ollaan lähellä kuukautisten alkua, tein testin ennen juomista. Negatiivinen -> toimin, kuin en olisi raskaana.

Nyt mulle on noissa lapsettomuushoidoissa korostettu, että kannattais juoda vielä vähemmän, kuin mulla on ollu tapana. Koin, etten edes niin paljon juonu, mutta ilmeisesti kuitenkin olis vielä vähemmän suositeltu. Eli nyt oon tapojani muuttanu, ja jos on joku illanistujainen, juon ihan vaan max muutaman juoman, ja lopun ajasta jotain alkoholittomia. Vähän selittelemistä vaatinu, kun oon miesvaltasella alalla, ja ne työkaverit kyl tykkää juoda. Mut oon terveyssyillä perustellu, eikä ne oo ihmetelly enempiä, kun kuitenkin sen pari juon.

Edit: tämä siis riippumatta siitä, missä kohdassa kiertoa olen. Plussan jälkeen loppuis tietty seinään.
Mä jos juon siinä välissä ni mietoa punaviiniä jatkossa vaan se lasi illassa sillon dpo 4-7 ku vois jopa auttaa :smiling-eyes::folded:

Täällä alkoi pe-la yönä vuoto eli eilen kp 1..kui täs jaksaisi taas odottaa.

Tilasin kaksi niitä cb early digejä ja niitä 25 mlU liuskoja koska ne on toistaiseksi ainoita mihin ei oo tullu turhia plussia.. Kunhan nyt eka pääsisi metsästää ovista.. :tears:
Nyt 2 royale gelee vrk ja alkuviikosta tulee vehnänalkioöljyä ja macaa ni niitä myös ovikseen asti sitten.. Letron nappasin tänää yhden ja ajattelin ottaa yhden täs muutaman päivän ajan.. Ohjeistus oli kaksi sillon ku en ovuloinut ollenkaan välissä mut nyt vaa ns pieneksi tueksi.
Tästä vuodon määrästä jos ois päätellä ni luulis et paksu ois ollu se limakalvo keletus :Grimacing Face:

Oho, mikä plussa-aalto :smiling face with heart-eyes:! Onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin :red-heart:.
Täällä odotellaan lapsia kohta kotiin. Oli kyllä kiva viikonloppu kahdestaan. Suunniteltiin vähän ulkomaanmatkaa keväälle. Jonnekin Eurooppaan. Tässä koronatilanteessa ei uskalla haaveilla mistään kauemmasta.

Tilasin kaksi niitä cb early digejä ja niitä 25 mlU liuskoja koska ne on toistaiseksi ainoita mihin ei oo tullu turhia plussia.. Kunhan nyt eka pääsisi metsästää ovista.. :tears:
Nyt 2 royale gelee vrk ja alkuviikosta tulee vehnänalkioöljyä ja macaa ni niitä myös ovikseen asti sitten.. Letron nappasin tänää yhden ja ajattelin ottaa yhden täs muutaman päivän ajan.. Ohjeistus oli kaksi sillon ku en ovuloinut ollenkaan välissä mut nyt vaa ns pieneksi tueksi.
Tästä vuodon määrästä jos ois päätellä ni luulis et paksu ois ollu se limakalvo keletus :Grimacing Face:

Onks se vehnänalkioöljykin vain ovikseen asti? Mulla on nyt greippi ja se öljy meneillään ja ovikseen vielä aikaa..

Tota alkoholin nautintaa oviksen jälkeisessä ajassa olen kanssa pohtinut. Olen koittanut vältellä kun on elätellyt toiveita tärppäämisestä. Menkkojen aikaan oikeestaan ne ainoat muutamat on tullut otettua. Sekin vaikuttaa ettei missään ole koronan vuoksi tullut käytyä..

Oho, mikä plussa-aalto :smiling face with heart-eyes:! Onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin :red-heart:.
Täällä odotellaan lapsia kohta kotiin. Oli kyllä kiva viikonloppu kahdestaan. Suunniteltiin vähän ulkomaanmatkaa keväälle. Jonnekin Eurooppaan. Tässä koronatilanteessa ei uskalla haaveilla mistään kauemmasta.
Meillä oli myös miehen kaa ihanaa kahdeskeskestä aikaa vkl.. :smiling face with heart-eyes: kohta lapset kotiin

Ai että mikä plussa-aamu täällä!! ❤️❤️❤️ Täytyy ihan onnitella yhteisesti kun näitä on niin monta! onnea onnea:Two-hearts::Two-hearts::Two-hearts:
Kiitos toivotuksista paranemisen tiimoilta, ja ennenkaikkea kiitos @Onnenomena tuota tietoiskusta koronasta raskausaikana, se oli hyvin infomatiivinen ja lohdullinen :smiling-eyes:

Testasin äsken negan, ja menkat siis jo ylihuomenna alkamassa eli ei onnistanut tässä kierrossa:loudlycrying:

Täällä just suunnitellaan vapaata kahden keskeistä aikaa ens vklopulle. Ollaan viimeks vietetty kahdestaan aikaa viime syksynä. Just katselin mökkejä että vuokrattais mökki, mutta ens viikonlopulle kaikki tuntuu olevan jo varattu. :loudlycrying: Ihana olis takkatulen äärellä istua ja sitten lämmitellä puusaunaa ym, ai että, pitää vielä yrittää löytää mökki jos jollain olisi vielä vapaana. :smiling-eyes:

Itse olen oviksen-menkkojen välissä juonut vain vähän, jos jotain niin viiniä esim yhden annoksen, korkeintaan kaksi. Kyllä se tavallaan turhauttaa kun kuukaudesta toiseen varoo alkoholiakin ”turhaan”. Mutta jos yhtään lohduttaa niin mulla ekassa raskaudessa tuli plussa raskaustestiin vasta joskus viikolla 6-8, en tiedä miksi, silloin oli juhlia ja tein aina testin ja tietysti kun se oli nega niin luotin etten ole raskaana join alkoholia. Sitten kun paljastui että olinkin raskaana niin tuli paniikki.

Mutta neuvolan täti lohdutti että ei se ihan alussa vaikuta mitään kun ei ole yhteistä verenkiertoakaan lapsen kanssa vielä. Eikä kyllä vaikuttanutkaan, lapsi oli 100% terve poika. Mutta kun joka paikassa toitotetaan nollatoleranssia niin tietysti sitä miettii että tuleeko tästä seuraamuksia. Mutta itse uskon ettei pieni alkoholimäärä ennen plussausta vaikuta mihinkään… ❤️

Tein negatestin joskus viiden maissa, ja kurkkasin sitä pari kertaa siinä vessassa mutta en ottanut aikaa ja tsekannut testituloksen ”umpeutumisaikaa”. Läksin lasten kanssa ulos, samalla heitin roskia ja päätin vielä vilkaista testiä kun oli siinä kätevästi päällimäisenä eikä minkään soosin peitossa, niin sehän oli plussa. Perkele kun oli vika testi ja ollaan eristyksissä, en pääse hakemaan uutta testiä!

Olen ihan idiootti kun en ottanut aikaa kellosta… mutta kun olin niin varma. Tää on elämäni eka roskishaamu. Onko nää koskaan plussiksi muuttunut vai leviääkö värit pääsääntöisesti aina plussaksi kun menee vähän aikaa??

Tein negatestin joskus viiden maissa, ja kurkkasin sitä pari kertaa siinä vessassa mutta en ottanut aikaa ja tsekannut testituloksen ”umpeutumisaikaa”. Läksin lasten kanssa ulos, samalla heitin roskia ja päätin vielä vilkaista testiä kun oli siinä kätevästi päällimäisenä eikä minkään soosin peitossa, niin sehän oli plussa. Perkele kun oli vika testi ja ollaan eristyksissä, en pääse hakemaan uutta testiä!

Olen ihan idiootti kun en ottanut aikaa kellosta… mutta kun olin niin varma. Tää on elämäni eka roskishaamu. Onko nää koskaan plussiksi muuttunut vai leviääkö värit pääsääntöisesti aina plussaksi kun menee vähän aikaa??
Mulla ei oo kertaakaan haamuillu roskikseen viskatut negat, mutta toisilla tuntuu useammin niitä tulevan! Olispa se sulla oikea plussa, eikä pelkkä roskishaamu! :)

Mä jos juon siinä välissä ni mietoa punaviiniä jatkossa vaan se lasi illassa sillon dpo 4-7 ku vois jopa auttaa :smiling-eyes::folded:

Täällä alkoi pe-la yönä vuoto eli eilen kp 1..kui täs jaksaisi taas odottaa.
Täytyy kyl sanoa tähän että tosiaan ovuloinut hyvin todennäköisesti 26.12 ja join jouluaatosta lähtien joka ilta lasin tai 2 punkkua kun oli tosi paljon illallisia missä käytiin ja se tilattiin koko seurueelle ja myös kotona juotiin lahjapullot ruuan kanssa pois. Eli ilmeisesti oon tehostanut raskaaksi tuloa tuolla jos siinä on perää. Nyt pelkkä alkoholin haju oksettaa

Takaisin