Raskaaksi 2022

Mä en voi uskoa tätä.. Nytkö vihdoin on meidän vuoro❤️
Tänään dpo 9 ja testit näyttää tältä..
Jotenkin niin epäuskoinen olo.. Ensikäynti lapsettomuuspolilla oli ja ensi kierrossa piti hoidot alkaa. Nyt saakin toivottavasti kierron alkamisen sijaan soittaa ettei tullakkaan.:loudlycrying: :Two-hearts:
Tosin nyt on vielä tosi aikaista, kun ei ole edes menkat myöhässä mutta uskaltaa vähän iloita, kun ekaa kertaa saa näin selvän tuloksen.
 

Liitteet

  • IMG_20220116_094423.jpg
    IMG_20220116_094423.jpg
    784.4 KB · Katsottu: 169
  • IMG_20220116_094350.jpg
    IMG_20220116_094350.jpg
    670 KB · Katsottu: 148
Onnea kaikille plussanneille!
Itsellä tänäänkin aamulla herkkä testi nega. Dpo 9. Lämmöt vähän droppas...? :Grimacing Face: Tissit ja nännit on silti edelleen kipeät ja ajoittaista menkkajuilintaa. Testaan huomenna taas.
 
Voi mikä plussakimara täällä!! Ihan herkistyin ja kyynel tirahti kun äsken luin ja vaan uusia tuli edellisen perään! :loudlycrying: onnea kaikille, aivan ihanaa, toivotaan että matkalaiset pysyy kyydissä!! :red-heart:

Tiedän, että monia vähän kirpasee muiden plussat, ja se on ihan luonnollista. Mutta mulle tulee aina vaan niin onnellinen olo siitä että joku saa plussan! Mulla se jotenkin kiertää aivoissa niin, että voi miten onnellinen ite olisin tossa tilanteessa, siltä tuosta henkilöstäkin nyt tuntuu :Two-hearts:
 
Onnea kaikille plussanneille!
Itsellä tänäänkin aamulla herkkä testi nega. Dpo 9. Lämmöt vähän droppas...? :Grimacing Face: Tissit ja nännit on silti edelleen kipeät ja ajoittaista menkkajuilintaa. Testaan huomenna taas.
Lämpödroppi tossa kohtaa ei vielä mitään meinaa :) ehkä estrogeeni vaan vahvistuu ja kiinnittyminen helpottuu tai jotain! Dpo9 on tosiaan se yleisin kiinnittymispäivä ja myöhemminkin vielä tapahtuu, vielä ehtii! :) Toivon kovasti parasta!
 
Pakko kyllä antaa noille OneStep 10mUl testeille negatiivistä palautetta kun ne on noin epäselviä selkeästi. Eka oli plussahaamu, sit nega ja nytkään en saa selkeää haamun edes :loudlycrying:
Anna! Mä toitotan ny samaa asiaa, mutta kun mä annoin palautetta mun haamusta (joka ei voinu olla oikee), sanoivat että testierässä ei oo vikaa, kun muut eivät oo valittaneet! Just tuo onestepin 10mlU kyseessä! Ja kovasti onnea, ihanaa että tuli digiplussa vaikka onestepit oli niin epäselviä! :)
 
Mä en voi uskoa tätä.. Nytkö vihdoin on meidän vuoro❤️
Tänään dpo 9 ja testit näyttää tältä..
Jotenkin niin epäuskoinen olo.. Ensikäynti lapsettomuuspolilla oli ja ensi kierrossa piti hoidot alkaa. Nyt saakin toivottavasti kierron alkamisen sijaan soittaa ettei tullakkaan.:loudlycrying: :Two-hearts:
Tosin nyt on vielä tosi aikaista, kun ei ole edes menkat myöhässä mutta uskaltaa vähän iloita, kun ekaa kertaa saa näin selvän tuloksen.

Vau, onnea ja tarrasukkia!!! Upeaa! :wav
 
Ei annetakkaan :).
Miksihän emojit ei näy jos puhelimella kirjoittaa?
Mä en edes oo ikinä käyttäny tätä muulla kuin puhelimella, enkä aina jaksa kaivella noita hymiöitä tuolta palkista, siks mulla on niin usein vaan näitä old-school ascii-hymiöitä :D mut aina ne ei riitä kuvaamaan tunteita, niin pitää kaivaa sit tuo palkki esiin ja tsempata :Eyes:
 
Tää mun tais olla ihan vaan väärä hälytys. Mutta jos tämä ois ainut testi minkä oisin tehny enkä ois ollu koskaan himotestaaja niin en olis osannu ees kyseenalaistaa tätä.

Nyt kun katson uudestaan niin eikös tuossa keskellä näy valkoisena se viivanpaikka johon se punainen viiva pitäs piirtyä? Nämä kaks muuta viivaa on väärässä paikassa sen ympärillä? Se vesitesti ei tähän toiminu, yritin mutta ei imeny enää vettä eikä liikkunu mihinkään. (Kuva 1)

Tein aamulla uuden ja testiajalla ei kans näkynyt juuri mitään. Hyvällä mielikuvituksella ehkä jotain.. mutta sekin taitaa olla vaan toi valkoisena paistava viivanpaikka jonka ympärille väri kerääntyy. (kuva 2)

ja testiajan jälkeen n 20min kohdalla näkyi vähän selvemmin mutta ei tästäkään ota selvää että onko se harmaa vai punertava.. vai väriä viivanpaikan ympärillä. (Kuva3)

Joo en suosittele näitä violettikorkkisia one step puikkoja (nämä raskauskeijusta) kenellekään. :S Antaa kyllä liiankin paljon toivoa.

Käyn myöhemmin päivällä luottotestin prismasta, katsotaan mitä se näyttää, mutta uskon että nämä oli väärä hälytys :) Sit jäädään oottelemaan tiistaina alkavaa uutta kiertoa :)
 

Liitteet

  • 40B470B0-D922-44E3-9523-4037186A96F4.jpeg
    40B470B0-D922-44E3-9523-4037186A96F4.jpeg
    370.3 KB · Katsottu: 112
  • 24505FB5-CAE3-4D7C-A944-C56EA8A1EAAB.jpeg
    24505FB5-CAE3-4D7C-A944-C56EA8A1EAAB.jpeg
    559.8 KB · Katsottu: 98
  • ADF0FEBE-12D9-43A9-929A-AF658EEB4B84.jpeg
    ADF0FEBE-12D9-43A9-929A-AF658EEB4B84.jpeg
    338.4 KB · Katsottu: 109
Tää mun tais olla ihan vaan väärä hälytys. Mutta jos tämä ois ainut testi minkä oisin tehny enkä ois ollu koskaan himotestaaja niin en olis osannu ees kyseenalaistaa tätä.

Nyt kun katson uudestaan niin eikös tuossa keskellä näy valkoisena se viivanpaikka johon se punainen viiva pitäs piirtyä? Nämä kaks muuta viivaa on väärässä paikassa sen ympärillä? Se vesitesti ei tähän toiminu, yritin mutta ei imeny enää vettä eikä liikkunu mihinkään. (Kuva 1)

Tein aamulla uuden ja testiajalla ei kans näkynyt juuri mitään. Hyvällä mielikuvituksella ehkä jotain.. mutta sekin taitaa olla vaan toi valkoisena paistava viivanpaikka jonka ympärille väri kerääntyy. (kuva 2)

ja testiajan jälkeen n 20min kohdalla näkyi vähän selvemmin mutta ei tästäkään ota selvää että onko se harmaa vai punertava.. vai väriä viivanpaikan ympärillä. (Kuva3)

Joo en suosittele näitä violettikorkkisia one step puikkoja (nämä raskauskeijusta) kenellekään. :S Antaa kyllä liiankin paljon toivoa.

Käyn myöhemmin päivällä luottotestin prismasta, katsotaan mitä se näyttää, mutta uskon että nämä oli väärä hälytys :) Sit jäädään oottelemaan tiistaina alkavaa uutta kiertoa :)
Totta, noihan näyttää ihan todella härskeiltä viivanpaikoilta. En muista noin pahoja ennen nähneeni. Anna palautetta raskauskeijulle! Ne on salee tilannu jostain halvasta huonosta lafkasta noita ja laatu on selvästi heikkoa!

Edit: varsinkin toi eka näyttää ihan selvältä! Jos ei olis kuullu viivanpaikkojen olemassaolosta niin näyttäis selvältä plussalta :O ainut on se, että tuo tais vasta tulla ajan jälkeen, että periaatteessa senhän he avoimesti sanovatkin, että ei kannata ikinä ajan jälkeen tulkita, kun testiin voi sit tulla mitä vaan.
 
Harmi, että noissa raskaustesteissä ei ole mitään virallista laadunvalvontaa! Tai mitään virallista testausta, että tekevät sen, mitä väittävät! Ilmeisesti riittää, että valmistaja sanoo testanneensa, että näin on. Olispa joku säännöstö tai virallinen testaus, mikä noiden pitää läpäistä. Esim yhden ehdon pitäis olla, että ei tule noita äärimmäisen hämääviä värikertymiä. Jos ohje on, että testialueella jos on väriä niin testi on plussa, niin ei hitto pitäis voida kertyä testialueen viereen sitä väriä, kun testit ei edes näytä, että missä se "testialue" sijaitsee?! #@&$ :Angry Face With Horns:
 
Takaisin
Top