Raskaaksi 2022

Hmm.
Nyt oon ihan hämmentynyt!
meillä oli siis seksiä kp15 ja kp20
Ovis oli kp18.

tein tämän n 21 aikaan ja ei näkynyt mitään, jätin wc ja kävin parin h päästä kurkkaamassa ja nyt se näyttää tältä. Mut en ehkä kyllä jaksanut sitä 5min odottaa kunnes jätin tikun sinne, en ole varma :D En ehkä voi uskoa tätä todeksi :D apuaaa, mun on ehkä lähdettävä huomenna testikauppaan !

Eka kuva on siis se kun olin testin tehnyt ja toinen ja kolmas parin h päästä. Miten musta tuntuu et siinä on kolme viivaa :D xD kaksoset?
 

Liitteet

  • FD21A8F0-AF82-4278-80EA-C4ACC0FF6859.jpeg
    FD21A8F0-AF82-4278-80EA-C4ACC0FF6859.jpeg
    441.5 KB · Katsottu: 146
  • DDAB2ADE-D839-460C-BFF4-71698335658F.jpeg
    DDAB2ADE-D839-460C-BFF4-71698335658F.jpeg
    370.3 KB · Katsottu: 149
  • 3893B50A-2B0C-4248-A8B7-ACE4369D09DB.jpeg
    3893B50A-2B0C-4248-A8B7-ACE4369D09DB.jpeg
    890.2 KB · Katsottu: 145
Muokattu viimeksi:
Hmm.
Nyt oon ihan hämmentynyt!
meillä oli siis seksiä kp15 ja kp20
Ovis oli kp18.

tein tämän n 21 aikaan ja ei näkynyt mitään, jätin wc ja kävin parin h päästä kurkkaamassa ja nyt se näyttää tältä. Mut en ehkä kyllä jaksanut sitä 5min odottaa kunnes jätin tikun sinne, en ole varma :D En ehkä voi uskoa tätä todeksi :D apuaaa, mun on ehkä lähdettävä huomenna testikauppaan !

Eka kuva on siis se kun olin testin tehnyt ja toinen ja kolmas parin h päästä. Miten musta tuntuu et siinä on kolme viivaa :D xD kaksoset?
Oho ompa selkeä positiivinen! Vaikka testejä ei saisi tulkita enää myöhemmin, niin tuntuisi hassulta että se reagoisi noin vahvasti, jos mitään ei kropassa olisi tapahtumassa. Joo huomenna testikauppaan ja täältä lähetän rutkasti onnea matkaan, jäädään jännittelemään tulosta :smiling face with heart-eyes:
 
Oho ompa selkeä positiivinen! Vaikka testejä ei saisi tulkita enää myöhemmin, niin tuntuisi hassulta että se reagoisi noin vahvasti, jos mitään ei kropassa olisi tapahtumassa. Joo huomenna testikauppaan ja täältä lähetän rutkasti onnea matkaan, jäädään jännittelemään tulosta :smiling face with heart-eyes:

No niimpä!! Ei saiskaan. Ihan pikkusen salaa vaan kurkkasin. Kyllä sydän jätti pari lyöntiä välistä kun huomasin tän o_O mutta jotenkin epäilen että tässä on nyt jotain vikaa. Tein eilen sen clearblue ultra early digitaalisen jonka pitäs näyttää 6 pv ennen menkkoja. Mulla alkas menkat tiistaina eili eilen ois ollu 4 päivää ennen menkkoja. Oiskai siihenkin nyt jotain tullut o_O no mutta. Haenpas jotain järkeviä testejä huomenna niin katotaas uudelleen :)
Apua nyt alko kyllä jännittää. X)
 
Täällä sairastuttu koronaan ja olo on aivan JÄRKYTTÄVÄ. Nyt dpo11 ja odotan menkkoja alkavaksi tiistaina. Nyt kun on niin kipeä, niin melkein toivoisi niitä menkkoja, kun pelottaa tämän taudin vaikutus mahdolliseen raskauteen. En ole lukenut aiheesta mitään, enkä nyt kyllä jaksa lukeakaan.

Pidän peukkuja plussille ❤️❤️❤️
 
Täällä sairastuttu koronaan ja olo on aivan JÄRKYTTÄVÄ. Nyt dpo11 ja odotan menkkoja alkavaksi tiistaina. Nyt kun on niin kipeä, niin melkein toivoisi niitä menkkoja, kun pelottaa tämän taudin vaikutus mahdolliseen raskauteen. En ole lukenut aiheesta mitään, enkä nyt kyllä jaksa lukeakaan.

Pidän peukkuja plussille ❤️❤️❤️

Tsemppiä paranemiseen!
 
Että vihaan rsfun testejä kun "älä katso testoajan jälkeen mut koko testiajan on kyl sotkunen..."
MUTTA tämmönen tuli just testiajan jälkeen ja sit laitan toisen vesitestin jälkeen... :Weary Cat Face:
 

Liitteet

  • IMG_20220116_083016.jpg
    IMG_20220116_083016.jpg
    3.3 MB · Katsottu: 132
  • IMG_20220116_083104.jpg
    IMG_20220116_083104.jpg
    3.7 MB · Katsottu: 136
Palaankin takaisin edellisen negatestin jäljiltä. Tässä tämän aamuiset! :red-heart:Dpo 11-12 välillä:red-heart:
 

Liitteet

  • 06F8140C-E6C4-4843-91A6-A29005680BCE.jpeg
    06F8140C-E6C4-4843-91A6-A29005680BCE.jpeg
    1 MB · Katsottu: 130
Pakko kyllä antaa noille OneStep 10mUl testeille negatiivistä palautetta kun ne on noin epäselviä selkeästi. Eka oli plussahaamu, sit nega ja nytkään en saa selkeää haamun edes :loudlycrying:
 
Täällä sairastuttu koronaan ja olo on aivan JÄRKYTTÄVÄ. Nyt dpo11 ja odotan menkkoja alkavaksi tiistaina. Nyt kun on niin kipeä, niin melkein toivoisi niitä menkkoja, kun pelottaa tämän taudin vaikutus mahdolliseen raskauteen. En ole lukenut aiheesta mitään, enkä nyt kyllä jaksa lukeakaan.

Pidän peukkuja plussille ❤️❤️❤️

Tsemppiä paranemiseen!
 
Täällä sairastuttu koronaan ja olo on aivan JÄRKYTTÄVÄ. Nyt dpo11 ja odotan menkkoja alkavaksi tiistaina. Nyt kun on niin kipeä, niin melkein toivoisi niitä menkkoja, kun pelottaa tämän taudin vaikutus mahdolliseen raskauteen. En ole lukenut aiheesta mitään, enkä nyt kyllä jaksa lukeakaan.

Pidän peukkuja plussille ❤️❤️❤️

Oi, pikaista paranemista!

Jos olisi sattunut tärppäämään, tässä huojentavaa tietoa. Minä soitin pari kuukautta sitten teratologiseen puhelinneuvontaan, kun kysyin rokotteen vaikutuksesta ovulaation / dpo1-2 tienoilla. (Voi kuulemma huoletta ottaa, munasolu on niin hyvin suojattu). Sanoi sieltä samalla, että ympäri maailmaa on seurattu raskauksia, joissa odottava äiti on sairastunut koronan ja mitään poikkeavuuksia sikiönkehityksessä ei ole ilmennyt, vaikka sairastaminen olisi tapahtunut missä vain vaiheessa raskautta. Ei tämän Covid-19 eikä muidenkaan koronavirusryhmään kuuluvien virusten osalta.


Kuumetta tietysti jos on, se on hyvä saada laskemaan parasetamolilla.
 
Takaisin
Top