Raskaaksi 2022

Toivottavasti Nurppu teillä onnistaa!! Ainakin nyt on ollut taivaankappaleetkin kohdillaan. :tears::folded:

Harkitsen että testasin huomenna ensimmäisen kerran... dpo 9 mutta pettymys pelottaa. Mulla olis apteq herkkä ja rfsu herkkä puikko kaapissa... kummallahan kannattais.
Mulla ainakin pettymys on sitä pahempi mitä pidempään odottaa! Mulle sopii se hullun aktiivinen testailu ainakin toistaseks, koska sit kun alottaa aikasin niin tietää että vielä voi asia muuttua, mutta toisaalta on jo ehtiny sit tottua näkemään niitä negatiivisia niin ne myöhempien päivien negat ei kourase niin pahasti.

Pitipä vielä mainita, että eilen illalla ja yöllä oli ihan kunnon menkkajuilinnat, eli epäilen ite että eilen illalla oli sit ovulaatio :) näin jopa unta missä mulla oli menkat, mutta tein positiivisia raskaustestejä ison kasan, ja niitä oli hankala tulkita ku niissä oli verta :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Täällä kp 23/30-34. En usko että on onnistunut. Seksiä oli kp 12,15 ja 16. En ole varma milloin ovulaatio on. La ja su oli limoja. Nyt ei mitään oireita...

Keväästä eteenpäin ilman ehkäisyä, mutta virallisesti tarkemmin ajoitettuja yhdyntöjä takana kolmen kierron ajan.
 
Dpo 11 ja nega testattu... Veristä tuhru vuotoa alkoi myös esiintyä tänään niin menkkoja odotan alkavaksi kunnolla maanantaina... Tässä kierrossa oli ihan samat oireet kuin viime kierrossa jossa dpo 11 jo selkeä plussa... Oireiden perusteella ei näköjään voi päätellä yhtään mitään :disappointed-face:
 
Oon pahoillani Iinamarika... :sad-face:

Omanapailua: En jaksanu odottaa ja kun iski niin kamala väsy ja jäätävä pissahätä parin tunnin välein niin tein sitten jo ekan herkän testin vaikka tiesin ettei se mitään näytä. Vai näyttääkö. Joko haamun vaarivainaa tai viivanpaikka. Mun mielestä vähän jäi punertavaa/oranssihtavaa väriä ja viivanpaikka on kokemuksen mukaan näissä raskauskeijun herkissä puikoissa valkoinen.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220115-164821_Gallery.jpg
    Screenshot_20220115-164821_Gallery.jpg
    1 MB · Katsottu: 114
Oon pahoillani Iinamarika... :sad-face:

Omanapailua: En jaksanu odottaa ja kun iski niin kamala väsy ja jäätävä pissahätä parin tunnin välein niin tein sitten jo ekan herkän testin vaikka tiesin ettei se mitään näytä. Vai näyttääkö. Joko haamun vaarivainaa tai viivanpaikka. Mun mielestä vähän jäi punertavaa/oranssihtavaa väriä ja viivanpaikka on kokemuksen mukaan näissä raskauskeijun herkissä puikoissa valkoinen.

En valitettavasti näe tässä mitään, mutta tää foorumin kuvan laatu on niin huono, että saattaa kadota haamut pikselimössöön. Ja onhan toki vielä tosi aikaista. Mutta toivottavasti sieltä on plussa tulossa, kun on niin lupaavia oireitakin :folded::smiling face with heart-eyes:
 
Oon pahoillani Iinamarika... :sad-face:

Omanapailua: En jaksanu odottaa ja kun iski niin kamala väsy ja jäätävä pissahätä parin tunnin välein niin tein sitten jo ekan herkän testin vaikka tiesin ettei se mitään näytä. Vai näyttääkö. Joko haamun vaarivainaa tai viivanpaikka. Mun mielestä vähän jäi punertavaa/oranssihtavaa väriä ja viivanpaikka on kokemuksen mukaan näissä raskauskeijun herkissä puikoissa valkoinen.
Tää on tosiaan menny vähän pikselimössöksi niin kuin Fantsu sanoi, tosi hankala kunnolla nähdä :/ mutta voin ehkä kuvitella että siinä näkyis jotain, varsinkin jos sä olit livenä näkevinäs jotain! Onneks niin varhanen päivä vielä, toivotaan että muuttuu tässä päivien saatossa kunnon plussaksi, kun on niin lupaavia oireita ollu! :)
 
Kuinkas moni tutkailee kohdunnapukkaansa? Mulla oli tänään ovulaatiokivut ja kun kävin vessassa niin kokeilin ja se oli täysin eri tuntuinen kuin normaalisti. Semmoinen pehmeä ja kohdunsuu oli selvästi enemmän auki. Noh, ryhdyttiin tuumasta toimeen ja laitettiin lisää siittiöitä liikkeelle . Oon ymmärtänyt että vanhemmalla iällä olisi tärkeää pistää siittiöt liikkeelle jo ennen ovulaatiota. Me ei olla puuhailtu tällä viikolla kuin tiistaina, perjantaina ja tänään. Silloin kun sitä limaa oli hieman näkyvissä ei tehty mitään. Varmaan pitäisi tähdätä siihen päivään kun edes jotain limaa erittyy. Huomenna aloitetaan sitten dpo laskut, tänään on nolla päivä .
 
Tänään en tehnyt r-testii, ku eilen se digi nega. Mutta niin ihmeellinen paineen tunne alavatsalla, kun istun alas, aivan kuin mulla oviksessa, mutta ovistestissä ei plussaa, ei ees kunnon testiviivaa. Tänään ollut myös etovaa oloa. Tänään nyt vissii se dpo 10 todennäköisesti, menkat alkaa aina dpo 13, paitsi viime kierrossa jo dpo 9. Ostin yhden rfsu-puikon, sen testaan huomenna. Huoh.
 
Kuinkas moni tutkailee kohdunnapukkaansa? Mulla oli tänään ovulaatiokivut ja kun kävin vessassa niin kokeilin ja se oli täysin eri tuntuinen kuin normaalisti. Semmoinen pehmeä ja kohdunsuu oli selvästi enemmän auki. Noh, ryhdyttiin tuumasta toimeen ja laitettiin lisää siittiöitä liikkeelle . Oon ymmärtänyt että vanhemmalla iällä olisi tärkeää pistää siittiöt liikkeelle jo ennen ovulaatiota. Me ei olla puuhailtu tällä viikolla kuin tiistaina, perjantaina ja tänään. Silloin kun sitä limaa oli hieman näkyvissä ei tehty mitään. Varmaan pitäisi tähdätä siihen päivään kun edes jotain limaa erittyy. Huomenna aloitetaan sitten dpo laskut, tänään on nolla päivä .

Joo meillä ”vanhoilla” oli seksiä lauantaina, maanantaina ja tiistaina, keskiviikkoaamuna oli kai ovis. Keskiviikkona ei enää jaksettu vaan nukahdettiin :rolling: Mullakin kohdunsuu oli pehmeä ja avonaisempi. Toivotaan menestystä :Hugging Face:
 
Oon pahoillani Iinamarika... :sad-face:

Omanapailua: En jaksanu odottaa ja kun iski niin kamala väsy ja jäätävä pissahätä parin tunnin välein niin tein sitten jo ekan herkän testin vaikka tiesin ettei se mitään näytä. Vai näyttääkö. Joko haamun vaarivainaa tai viivanpaikka. Mun mielestä vähän jäi punertavaa/oranssihtavaa väriä ja viivanpaikka on kokemuksen mukaan näissä raskauskeijun herkissä puikoissa valkoinen.

Minäkään en näe tässä mitään, mutta on kyllä muutenkin aika pikselimössöksi mennyt kuva :Face Without Mouth:
 
Tuo oli zoomattuna, tässä alkuperäinen kuva. Ei se herkästi erotu silmällekkään mutta selkeästi siinä oli vähän väriä eikä pelkkä valkoinen viivanpaikka... toivottavasti :folded:
 

Liitteet

  • 20220115_163515.jpg
    20220115_163515.jpg
    1 MB · Katsottu: 107
Tuo oli zoomattuna, tässä alkuperäinen kuva. Ei se herkästi erotu silmällekkään mutta selkeästi siinä oli vähän väriä eikä pelkkä valkoinen viivanpaikka... toivottavasti :folded:
Joo, ne hailakat on tosi vaikee saada kuvaan! Toivotaan että lähtee sieltä vahvistuu!! :)
 
Joo meillä ”vanhoilla” oli seksiä lauantaina, maanantaina ja tiistaina, keskiviikkoaamuna oli kai ovis. Keskiviikkona ei enää jaksettu vaan nukahdettiin :rolling: Mullakin kohdunsuu oli pehmeä ja avonaisempi. Toivotaan menestystä :Hugging Face:
Niin vanha ja vanha . Itseään ei vanhaksi kyllä tunne, mutta joka tuutista toitotetaan miten vanha sitä onkaan lasta haluamaan/saamaan :D.
 
Toivottavasti Nurppu teillä onnistaa!! Ainakin nyt on ollut taivaankappaleetkin kohdillaan. :tears::folded:

Harkitsen että testasin huomenna ensimmäisen kerran... dpo 9 mutta pettymys pelottaa. Mulla olis apteq herkkä ja rfsu herkkä puikko kaapissa... kummallahan kannattais.
Mäki aattelin testata huomenna kun dpo 10/11, kaapissa odottaa rsfun puikko... Mies oli eka innoissaan mukana mut nyt alkanu miettimään et jos ei näykkään vielä. Itteeki jännittää ja valmiiks ahdistaa ajatus et ei taaskaan tärpänny...
 
Mäki aattelin testata huomenna kun dpo 10/11, kaapissa odottaa rsfun puikko... Mies oli eka innoissaan mukana mut nyt alkanu miettimään et jos ei näykkään vielä. Itteeki jännittää ja valmiiks ahdistaa ajatus et ei taaskaan tärpänny...

Mä stressasin samaa... mutta oikeestaan mun olo helpottui ajatellen huomista testausta kun testasin jo tänään alta pois sen "varmemman negan".. hullua. :tears: Tsemppiä huomiseen ja toivon kovasti teille kahta viivaa. :Two-hearts::folded:
 
Kaipa minäkin nyt valun tänne tuolta aikaisempien vuosien ketjuista tervehtimään.
Hoitotaival alkanut 2020 jolloin aikaansaatu 1 raskaus joka keskeytyi heti alkumetreillä. Nyt maanantaina menossa punktioon. Eli pari vuotta kohta täällä roikuttu. :Waving Hand Sign:
 
Takaisin
Top