Raskaaksi 2022

Tilannepäivitys: eilen illalla alkanut metallin maku suussa jatkui aamulla ja voimakkaimmillaan oli hampaanpesun jälkeen. Yöllä näin unta että tein positiivisia raskaustestejä, voi kun pitäis munkin kohdalla paikkaansa nää unet niinkuin tässä kuussa täällä muillakin muistaakseni piti. :smiling-eyes::folded:
Menkkajomot jatkuu.

Tilannepäivitys: eilen illalla alkanut metallin maku suussa jatkui aamulla ja voimakkaimmillaan oli hampaanpesun jälkeen. Yöllä näin unta että tein positiivisia raskaustestejä, voi kun pitäis munkin kohdalla paikkaansa nää unet niinkuin tässä kuussa täällä muillakin muistaakseni piti. :smiling-eyes::folded:
Menkkajomot jatkuu.
Mä oon naureskellu, että olen kyllä ehtiny tässä tän ~2,5v yrityksen aikana kokee kaikki "raskausoireet" ja todennu et mikään ei mun kohalla meinaa mitään. Mut tuota metallinmakua ei kertaakaan kyl ole tullut! Voikun olisi nyt plussan merkki sulla!! :) Mikä dpo nyt?

Mies läks just antaa näytettä klinikalle, mä odottelen mun aamupäivän inssiaikaa :) aamulla oli odotetusti digitestissä hymynaama eli positiivinen oli.

Mitäs kikka-kutosia tiedätte hedelmöittymisen edesauttamiseen? Mä muistan lukeneeni tutkimuksen, missä IVF:ssä olleille naisille tehtiin nauruterapiaa, ja sillä oli tilastollisesti merkityksellinen vaikutus :D se tehtiin kyllä IVF:n päivänä eli periaatteessa sen vois ehkä sit ajatella edesauttavan kiinnittymistä! Mutta siis, tutkitusti naurulla voi olla positiivinen vaikutus raskaaksi tulemiseen :D ja ibuprofeiinia ei kannata syödä.

Mä oon naureskellu, että olen kyllä ehtiny tässä tän ~2,5v yrityksen aikana kokee kaikki "raskausoireet" ja todennu et mikään ei mun kohalla meinaa mitään. Mut tuota metallinmakua ei kertaakaan kyl ole tullut! Voikun olisi nyt plussan merkki sulla!! :) Mikä dpo nyt?

Mies läks just antaa näytettä klinikalle, mä odottelen mun aamupäivän inssiaikaa :) aamulla oli odotetusti digitestissä hymynaama eli positiivinen oli.

Mitäs kikka-kutosia tiedätte hedelmöittymisen edesauttamiseen? Mä muistan lukeneeni tutkimuksen, missä IVF:ssä olleille naisille tehtiin nauruterapiaa, ja sillä oli tilastollisesti merkityksellinen vaikutus :D se tehtiin kyllä IVF:n päivänä eli periaatteessa sen vois ehkä sit ajatella edesauttavan kiinnittymistä! Mutta siis, tutkitusti naurulla voi olla positiivinen vaikutus raskaaksi tulemiseen :D ja ibuprofeiinia ei kannata syödä.

Mulla nyt dpo 7. Tuohon lisäksi vielä nännit kosketusarat jota ei oo yleensä ennen menkkoja.. :smiling face with heart-eyes:
Tsemppiä tähän päivään ja niin paljon toivon että tärppää!!:red-heart:

Mulla nyt dpo 7. Tuohon lisäksi vielä nännit kosketusarat jota ei oo yleensä ennen menkkoja.. :smiling face with heart-eyes:
Tsemppiä tähän päivään ja niin paljon toivon että tärppää!!:red-heart:
Jee! Myös arat nännit on sellanen mitä mulla ei oo ollu :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: rinnat viime kierrossa ekaa kertaa pitkään aikaan oli arat, että sen sain omalle listalle, mutta toi arat nännit puuttuu, sekä toi metallinmaku. Kyllä sulla on nyt mun korvaan lupaava meno! Toivotaan kovasti parasta!! :Heavy Black Heart:

Dpo 9 nega clearbluen varhaisella digillä.
Jään odottelee toiveikkain mielin uutta kiertoa :) Olispa se ollu jo suoranainen ihme, että tällä olemattomalla tallettelulla olisi vahingossa tärpännyt :D ei oo mitään oireitakaan.

Tsemppiä muille piinailuun, jännään täällä teidänkin puolesta :)

Dpo 9 nega clearbluen varhaisella digillä.
Jään odottelee toiveikkain mielin uutta kiertoa :) Olispa se ollu jo suoranainen ihme, että tällä olemattomalla tallettelulla olisi vahingossa tärpännyt :D ei oo mitään oireitakaan.

Tsemppiä muille piinailuun, jännään täällä teidänkin puolesta :)
Toivotaan kuitenkin että vielä muuttuisi tilanne! Eikö suurin osa positiivisita testeistä tule ekan kerran dpo10, ja monet vielä sen jälkeenkin :) ei ole vielä menetetty peli! Kiinnittyminen tapahtuu yleisimmin dpo8-10, ja dpo9 on yleisin päivä kiinnittymiselle. Eli suurella todennäköisyydellä sulla ei vielä edes ole tapahtunut kiinnittymistä, eli ei edes voisi vielä olla positiivinen! Toivoa on :)

Arvasin tämän. Rfsu tuli enää hailura haamulainen ja apteq olin eka näkevinään jotain mut vissii ei ollu, kuva vasta vesitestin jälkeen mut en kyl luota siihen ton testin kohdalla ainakaan.. Pc eilen illalla ennen ku kävin nukkumaan oli haamu ja aamulla nega, siitäkin kuva.. Eli uskon vahvasti et yritys kiinnittyä oli.. Jostain syystä ei sit tartu kunnolla kaiketi....
Tsemppiä muille piinaajille ja plussa tuulia.:red-heart:
Mun tarttee oikeesti lopettaa tää hullu tikkujen tekeminen ku ei tästä saa ku masennuksen itselleen

Liitteet

• IMG_20220114_090358.jpg
    IMG_20220114_090358.jpg
    240.4 KB · Katsottu: 115
  • IMG_20220114_084826.jpg
    IMG_20220114_084826.jpg
    260.6 KB · Katsottu: 112
  • IMG_20220114_090723.jpg
    IMG_20220114_090723.jpg
    279.1 KB · Katsottu: 104
Arvasin tämän. Rfsu tuli enää hailura haamulainen ja apteq olin eka näkevinään jotain mut vissii ei ollu, kuva vasta vesitestin jälkeen mut en kyl luota siihen ton testin kohdalla ainakaan.. Pc eilen illalla ennen ku kävin nukkumaan oli haamu ja aamulla nega, siitäkin kuva.. Eli uskon vahvasti et yritys kiinnittyä oli.. Jostain syystä ei sit tartu kunnolla kaiketi....
Mun tarttee oikeesti lopettaa tää hullu tikkujen tekeminen ku ei tästä saa ku masennuksen itselleen

Voi harmi että nyt sitten nega tikut, mutta selvästi on tossa matkalla haamuillut että jotain siellä on yrittänyt tapahtua, seuraava kierto on taas uusi mahdollisuus, vaikkei se toki lohdutakkaan nyt! :sad-face: Tsemppiä kovasti uuteen kiertoon!:red-heart:

Voi äh! :( :red-heart:

Mäkin uskon että sulla on siellä joka kuukausi yritystä kiinnittyä mutta vielä ei ole tarttunut kiinni. Se on kyllä tosi positiivinen juttu että hedelmöittyminen tapahtuu :) kyllä se vielä pian nappaa, uskon vahvasti!

Voi äh! :sad001 :red-heart:

Mäkin uskon että sulla on siellä joka kuukausi yritystä kiinnittyä mutta vielä ei ole tarttunut kiinni. Se on kyllä tosi positiivinen juttu että hedelmöittyminen tapahtuu :) kyllä se vielä pian nappaa, uskon vahvasti!
No joo pitänee ottaa silleen hyvällä että kaiketi miehen siittiöissä ei sitten pitäisi olla vikaa mut pitää omaa kohdun limakalvoa paksuntaa jos se greippi auttaisi.. Gelee pitää ostaa myös lisää ja ottaa kaksi päivässä yhden sijaan. Olis mulla letroja tuolla mut kaiketi ne auttaa vaan oviksen aikaansaamiseen ja siinö ei kaiketi ongelmaa ole..

Vielä pistän tän jos joku tietäisi et voisko nämä toimia greipin tavoin?
https://www.ruohonjuuri.fi/products/biomed-greippioljytipat-greipinsiemenoljy-30-ml

Pitänee se greippimehu ottaa mukaa ainakin jos auttaisi.. Oliks kellä tietoa ajaisko se greippi öljy samaa asiaa? Mietin ku en oo nähnyt just missään täällä greippi mehua.....
Muoks siis tämmönen joku??
https://www.ruohonjuuri.fi/products/biomed-greippioljytipat-greipinsiemenoljy-30-ml

Minä ostin greippejä ja puristin mehut pihalle siitä itse. Ihan hyvää se on, yhdestä greipistä saa semmosen 1-2 dl, eikä ole ylimääräisiä sokereita eikä lisäaineita :)

Hitsi minä varmaan olen sekoamassa tään raskaustoiveeni kanssa. Eilen olin ulkosaunaa lämmittämässä ja tulin sieltä pihalle niin mulle tuli sellainen tosi todellinen olo, että minulla oli mukana siellä sellainen noin viisivuotias tummatukkainen poika joka oli hetken siinä minun vieressäni. Siis ihan olin hereillä ja selvinpäin, en ymmärrä miten sellainen olo voi tulla kun tuntui että se oli ihan totta! Taitaa mieli käydä jollain ylikierroksilla tämän yrittämisen kanssa :rolling:

Tsemppiä päivään kaikille! :red-heart:

No joo pitänee ottaa silleen hyvällä että kaiketi miehen siittiöissä ei sitten pitäisi olla vikaa mut pitää omaa kohdun limakalvoa paksuntaa jos se greippi auttaisi.. Gelee pitää ostaa myös lisää ja ottaa kaksi päivässä yhden sijaan. Olis mulla letroja tuolla mut kaiketi ne auttaa vaan oviksen aikaansaamiseen ja siinö ei kaiketi ongelmaa ole..

Vielä pistän tän jos joku tietäisi et voisko nämä toimia greipin tavoin?
Siinä greippitutkimuksessa mitä mä luin, ei testattu ollenkaan öljyä, niin en osaa sanoa :/ On mahdollista, että öljyyn ei päädy kaikki samat jutut mitkä vaikuttaa tuoreessa hedelmässä tai mehussa. Mutta ihan hyvin voi päätyäkkin. Eli minä en osaa sanoa, muuta kuin sen, että jos ei muuta löydy, niin toki tota voi testata!

Aattelin nyt pienen googletuksen jälkeen ostaa vehnänalkioöljyä(e vitamiini tärkeä) ja gelee royale kapseleita lisää ja syyä sen 2kpl päivässä.. ja tosiaan miksipä en voisi letrozolia kokeilla myös tän tulevan kierron ku niitä vaa muutama päivä syödään menkkojen aikana.. Tuskin haittaa ainakaan, ennemmin hyötyä kun kypsyttää rakkulan

Heip,en ole tänne päivitellyt mitään vielä. Enkä ole lueskellut päiviin koska ajattelin ottaa rennosti loppuvuoden ja alkuvuoden.
Eli taustaa sen verran että yritystä ollut 5 kierron ajan. Ovulaatiotestit ja aamulämmöt käytössä. Ovulaatiotesti oli plussa 24.12. Kp 23 tuli vuotoa(seksin yhteydessä tosin). Siitä 2 pv alkoi heikko vuoto jota tuli vain kerran siteeseen. Pidin niitä menkkoina vaikka ei todellakaan ollut vuodon määrä sitä mitä siis ennen on ollut. Eli pelkkää tiputtelua. Su-ma yönä alkoi pahoinvointi ja oksensin. Siitä asti aamuisin sama.
Eilen pääsimme neuvolalääköriin haastatteluun mieheni kanssa. Saimme alkuun lapsettomuustutkimukset. Vihdoin 3 kk odottelu palkittiin. Miehen spermanäyte täytyy mennä ensin antamaan ja sitten saadaan lähete lapsettomuuspolille. Helpotti minua suuresti. Pettymys ollut kuukausittain aivan valtava kun menkat alkaneet. Uusi oire ollut siis pahoinvointi sekä alavatsakivut,sekä jatkuva pissahätä. Lääkäri ei ultrannut toiveestani huolimatta. Eikä ottanut papakoetta. Ne tehdään vasta erikoislääkärissä kuulemma.
No, pissatulehdusta ei ole kun vein senkin näytteen ja tulos oli negat. Nyt tein PC testin(pidätystä vain 1h) ja jos oikein osaan tulkita olisi siinä haamuviiva: näkeekö joku muu (kuva)?

Liitteet

• 4B1A21A8-FA44-4A0A-973C-0326A5A69FDF.jpeg
    4B1A21A8-FA44-4A0A-973C-0326A5A69FDF.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 175
Heip,en ole tänne päivitellyt mitään vielä. Enkä ole lueskellut päiviin koska ajattelin ottaa rennosti loppuvuoden ja alkuvuoden.
Eli taustaa sen verran että yritystä ollut 5 kierron ajan. Ovulaatiotestit ja aamulämmöt käytössä. Ovulaatiotesti oli plussa 24.12. Kp 23 tuli vuotoa(seksin yhteydessä tosin). Siitä 2 pv alkoi heikko vuoto jota tuli vain kerran siteeseen. Pidin niitä menkkoina vaikka ei todellakaan ollut vuodon määrä sitä mitä siis ennen on ollut. Eli pelkkää tiputtelua. Su-ma yönä alkoi pahoinvointi ja oksensin. Siitä asti aamuisin sama.
Eilen pääsimme neuvolalääköriin haastatteluun mieheni kanssa. Saimme alkuun lapsettomuustutkimukset. Vihdoin 3 kk odottelu palkittiin. Miehen spermanäyte täytyy mennä ensin antamaan ja sitten saadaan lähete lapsettomuuspolille. Helpotti minua suuresti. Pettymys ollut kuukausittain aivan valtava kun menkat alkaneet. Uusi oire ollut siis pahoinvointi sekä alavatsakivut,sekä jatkuva pissahätä. Lääkäri ei ultrannut toiveestani huolimatta. Eikä ottanut papakoetta. Ne tehdään vasta erikoislääkärissä kuulemma.
No, pissatulehdusta ei ole kun vein senkin näytteen ja tulos oli negat. Nyt tein PC testin(pidätystä vain 1h) ja jos oikein osaan tulkita olisi siinä haamuviiva: näkeekö joku muu (kuva)?
Tsemppiä :red-heart: mulla tulee pahoinvointia joskus ovulaation tienoilla sekä joskus ihan seksin jälkeen.. Syytä en tiedä.
Mulle pc antanut tuollaisia aika paljon mutta tärkeintä on se, mille näyttää kuivana :smiling-eyes:
Muka haamut kuivuu pois ettei meinaa mitään näkyä enää vaikka miten kääntelisi :thumbs-up:

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä :red-heart: mulla tulee pahoinvointia joskus ovulaation tienoilla sekä joskus ihan sekin jälkeen.. Syytä en tiedä.
Mulle pc antanut tuollaisia aika paljon mutta tärkeintä on se, mille näyttää kuivana :smiling-eyes:
Muka haamut kuivuu pois ettei meinaa mitään näkyä enää vaikka miten kääntelisi :thumbs-up:
Kiitos ❤️ Joo,jotkut saa Pc haamuviivoja nykyään. Olen huomannut palstalla ettei siihenkään enää kannata luottaa,vaan digitesti on paras. Mies osti Pregcheck-liuskoja kolme pkt,ja jemmasin ne kun "menkat"alkoi. :rolling: Nyt sitten annan vain olla ja toivon ihmettä. Joko plussan (vahvan sellaisen) merkeissä tai sitten suht koht nopealla avunsaannilla. Ikää tulossa 39v ja julkiselle ikäraja se 40v. Jonottaa saa varmaan puolisen vuotta.

Uskon tän apteq perusteella kyl kans et yritti siel tapahtua tosiaan jotakin. Ylempi eilinen ja alempi tänään kuivana. Kai tuo vähän lohduttaa :red-heart:

Liitteet

• IMG_20220114_103256.jpg
    IMG_20220114_103256.jpg
    235.8 KB · Katsottu: 121
Takaisin