miukku
Oman äänensä löytänyt
Nojotta.
Onkos tämä nyt se kuuluisa viivanpaikka.
Harmaa näyttäisi olevan , ja kuivunutkin jo.
Dpo 8
Meillä melkein samat dpo päivät Bambi! kyllä tuo on enemmän plussaa kuin viivanpaikkaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nojotta.
Dpo 8
Mulla just tos one step ovistesti tekeillä eli se kertonee onks nousussa ne tasot ja se on just se joka ei taas reagoi nähtävästi hcg lisään kuvan tähän samaan kohta muokkauksen kautta ku on värit menny..Mul jäi mieleen se Fantsun testi niillä ovistesteillä, missä raskauskeijun ovistesti ei antanu raskaudesta plussaa! Eli eri valmistajien testit reagoi eri hormoneihin. Voiskohan olla että osa noista testeistä reagoiskin vahingossa johki muuhunkin hormoniin ku hCG? Ja siks joillain pukkaa usein tosi hailakkaa haamua kun toisilla ei ikinä tuu?
Tässä ihmeteltävää. Oon melko varma et nämä on negoja. Olen kyllä eniten pettynyt tähän mennessä tohon rfsu puikko on ku vielä koskaan aiemmin. On perkele vielä vahvempi ku eilen ja tuli nopeammin näkyviin.....
Apteq mun oma silmään haamuilee ehkä koska näin hiukan jo sen muovin läpi jotain ja ehkä näin myös hitusen väriä mut tänne ku laittaa ni ei varmaan näy mittää. Varma en oo.. Babyplan jää tilaamatta jatkossa jos aamu pissaa jotenki reagoi ja sit taas kahdesti saanut sillä myös puhtaan negan ilta pissasta.. (eka oli ainaki liian varhainen mut anyway...) cb en oo varma oliko se haamu vai viivanpaikka.. Nyt siis pitäs olla dpo 12 tai 13....toi rfsu tulos sai testailee enemmän ja taas saa pettyä vaa ku menkat alkaa. Miksi valmistetaan tommosta kuraa????
Eiks o kivaa ku teen teille tämmösiä kollaaseja
Lämpö edelleen 37,2 nyt ja menkka jomoa jne edelleen.. Saa nähä alkaako menkat ku yleensä miehen kaa tommonen rajumpi peittojen heilutus saa ne alkamaan, mitä tänään aamupäivällä oli.. Kutsun sitä menkkojen käyntiin tuuppaamiseksi
Meillä melkein samat dpo päivät Bambi! kyllä tuo on enemmän plussaa kuin viivanpaikkaa!
Tässä ihmeteltävää. Oon melko varma et nämä on negoja. Olen kyllä eniten pettynyt tähän mennessä tohon rfsu puikko on ku vielä koskaan aiemmin. On perkele vielä vahvempi ku eilen ja tuli nopeammin näkyviin.....
Apteq mun oma silmään haamuilee ehkä koska näin hiukan jo sen muovin läpi jotain ja ehkä näin myös hitusen väriä mut tänne ku laittaa ni ei varmaan näy mittää. Varma en oo.. Babyplan jää tilaamatta jatkossa jos aamu pissaa jotenki reagoi ja sit taas kahdesti saanut sillä myös puhtaan negan ilta pissasta.. (eka oli ainaki liian varhainen mut anyway...) cb en oo varma oliko se haamu vai viivanpaikka.. Nyt siis pitäs olla dpo 12 tai 13....toi rfsu tulos sai testailee enemmän ja taas saa pettyä vaa ku menkat alkaa. Miksi valmistetaan tommosta kuraa????
Eiks o kivaa ku teen teille tämmösiä kollaaseja
Lämpö edelleen 37,2 nyt ja menkka jomoa jne edelleen.. Saa nähä alkaako menkat ku yleensä miehen kaa tommonen rajumpi peittojen heilutus saa ne alkamaan, mitä tänään aamupäivällä oli.. Kutsun sitä menkkojen käyntiin tuuppaamiseksi
Jep.. Melkein en haamuksi enää edes kutsu vaan ihan posiksi joka toki kontrollia vaaleampi.. Mutta siis silmälle toki näkyy aina paremmin kuin mitä kuvaan saan.Kyllä toi RFSU ainakin haamuilee. Uskomatonta kyllä, jos taas viivanpaikkoja. Toivotaan parasta
Mun silmään näyttäis hiukan väriä...Nojotta.
Dpo 8
Jaa pitipä kertoa, että tässä kierrossa kipuili vasen puoli tossa kierron alussa ja vieläkin tunnen sen, aattelin jotenkin että selkeesti nyt kehittyy vasemmassa munasarjassa se tän kuun folli. No eipäs, vaan ultrassa paljastu että oikeella kypsyy! Ja vasen oli muutenkin jotenkin vaikea löytää. Lääkäri mainitsi kyl että vasen on usein vaikeempi löytää ku suolet tulee tielle.
Ompas uppiksella taas melkosia haamuja. Toivottavasti olis tällä kertaa ihan todellisia!
Taas avauduin oireista... vatsa on turvoksissa ku mikäkin ja sellanen jännä pinkeä. Menkkajomotuksia mahassa mutta eritoten selässä eikä pitäis alkaa menkkojen ku ens viikon ti aikasintaan. Muuten luteaali olis kyllä todella lyhyt.. mulla oli kyllä ovis tässä kierrossa myöhemmin ku normaalisti et muuten kiertopäivien mukaan olis kyllä huomenna menkat mut luotan ennemmin luteaalin pysyvyyteen. Ja hengästyn aivan hengen salpautumiseen asti kävellessä portaita tai kantaessa jotain raskaampaa. Voisko olla... Tuli postissa 2 apteq herkkää puikkoa... maltankohan odottaa maanantain dpo 10 vai testaisinko jo dpo 9.
Kiitos peukut pystyssä et sulla kans tulis plussa jo dpo 9Ompas uppiksella taas melkosia haamuja. Toivottavasti olis tällä kertaa ihan todellisia!
Taas avauduin oireista... vatsa on turvoksissa ku mikäkin ja sellanen jännä pinkeä. Menkkajomotuksia mahassa mutta eritoten selässä eikä pitäis alkaa menkkojen ku ens viikon ti aikasintaan. Muuten luteaali olis kyllä todella lyhyt.. mulla oli kyllä ovis tässä kierrossa myöhemmin ku normaalisti et muuten kiertopäivien mukaan olis kyllä huomenna menkat mut luotan ennemmin luteaalin pysyvyyteen. Ja hengästyn aivan hengen salpautumiseen asti kävellessä portaita tai kantaessa jotain raskaampaa. Voisko olla... Tuli postissa 2 apteq herkkää puikkoa... maltankohan odottaa maanantain dpo 10 vai testaisinko jo dpo 9.
Kiitos peukut pystyssä et sulla kans tulis plussa jo dpo 9
Mulla myös turvottaa ja jo kolmatta päivää vaihtelevasti menkkajuilinta tai sen tyylistä.. Joskus tuntuu jotain sykkimistä ja joskus tuntuu muniksien kohdalla semmonen tunne ja tuntuu ku ois ns kakka hätä tai täynnä tuolla jotenkin ... Taas erilaisia ku aiemmin ni oon koittanut listailla..ainii eilen tuli finnejä naamaan mitä mul ei yleensä tule.. Kuiva atooppinen iho.
Lämpö nytkin 37,2 eli ei pitäisi enteillä vuotoa ainakaan huomiselle
Ai nii mä kans kuulin et miten luteaali jäisi lyhyeksi ku toissa päivänä jo tuntu et noni kohta ne alkaa..
Samoja oireita oli myös minulla! Ja niin, kun tein ekan testin johon tuli ihme värikertymä niin mä kastelin sen veteen et lähteekö se liikkeelle (en tiennyt mistään vesitesteistä kun mainitsit asiasta kun testit oli roskissa jo) niin se viiva pysyi siinä eikä edes haalistunut. Toivottavasti sun haamut on sitä itseään!Kiitos peukut pystyssä et sulla kans tulis plussa jo dpo 9
Mulla myös turvottaa ja jo kolmatta päivää vaihtelevasti menkkajuilinta tai sen tyylistä.. Joskus tuntuu jotain sykkimistä ja joskus tuntuu muniksien kohdalla semmonen tunne.. Kohdun tuntumilla semmonen pinkeä/täysi ns.. ja tuntuu ku ois ns kakka hätä tai täynnä tuolla jotenkin ... Taas erilaisia ku aiemmin ni oon koittanut listailla..ainii eilen tuli finnejä naamaan mitä mul ei yleensä tule.. Kuiva atooppinen iho.
Lämpö nytkin 37,2 eli ei pitäisi enteillä vuotoa ainakaan huomiselle
Ai nii mä kans luulin et miten luteaali jäisi lyhyeksi ku toissa päivänä jo tuntu et noni kohta ne alkaa..ikinä oo alle 13 ollu kun ovuloi
Jee Tsemppiä sinne ja toivotaan et tämä on The kiertoOvisplussa bongattu raskauskeijun liuskalla! Eli huomenna päästään inssiin!
Samoja oireita oli myös minulla! Ja niin, kun tein ekan testin johon tuli ihme värikertymä niin mä kastelin sen veteen et lähteekö se liikkeelle (en tiennyt mistään vesitesteistä kun mainitsit asiasta kun testit oli roskissa jo) niin se viiva pysyi siinä eikä edes haalistunut. Toivottavasti sun haamut on sitä itseään!