Raskaaksi 2022

Heip,en ole tänne päivitellyt mitään vielä. Enkä ole lueskellut päiviin koska ajattelin ottaa rennosti loppuvuoden ja alkuvuoden.
Eli taustaa sen verran että yritystä ollut 5 kierron ajan. Ovulaatiotestit ja aamulämmöt käytössä. Ovulaatiotesti oli plussa 24.12. Kp 23 tuli vuotoa(seksin yhteydessä tosin). Siitä 2 pv alkoi heikko vuoto jota tuli vain kerran siteeseen. Pidin niitä menkkoina vaikka ei todellakaan ollut vuodon määrä sitä mitä siis ennen on ollut. Eli pelkkää tiputtelua. Su-ma yönä alkoi pahoinvointi ja oksensin. Siitä asti aamuisin sama.
Eilen pääsimme neuvolalääköriin haastatteluun mieheni kanssa. Saimme alkuun lapsettomuustutkimukset. Vihdoin 3 kk odottelu palkittiin. Miehen spermanäyte täytyy mennä ensin antamaan ja sitten saadaan lähete lapsettomuuspolille. Helpotti minua suuresti. Pettymys ollut kuukausittain aivan valtava kun menkat alkaneet. Uusi oire ollut siis pahoinvointi sekä alavatsakivut,sekä jatkuva pissahätä. Lääkäri ei ultrannut toiveestani huolimatta. Eikä ottanut papakoetta. Ne tehdään vasta erikoislääkärissä kuulemma.
No, pissatulehdusta ei ole kun vein senkin näytteen ja tulos oli negat. Nyt tein PC testin(pidätystä vain 1h) ja jos oikein osaan tulkita olisi siinä haamuviiva: näkeekö joku muu (kuva)?

mulla PC antaa testiajan sisällä haalean viivan nykyään ja kun kuivuu niin ei näy mitään.
 
Päivä 11 ja totesin ettei ovulaatiotestiä kannata tehdä aamun ekasta pissasta. Ajattelin testata vielä iltapäivällä uudelleen. Mulla digitesti, mutta silti viivoja tuijotan niissäkin että vahvistuuko vai ei edelliseen. Vielä ei näyttäisi vahvistuvan. Pientä nipistelyä tuntuu molempien munasarjojen kohdalla ja limat on edelleen, mutta en sanoisi niiden vielä olevan täydellistä ovulaatiolimaa. Toivoisin kyllä plussaa testiin jo viimeistään huomenna. Ensi viikkona ei päästä tallettelemaan kun vasta lauantaina. Eli tän viikon sunnuntaina on viimeinen mahdollisuus. Toivon että ovulaatio ei nyt sitten tällä kertaa myöhästy kun viime kierrossa se oli kaksi päivää aiemmin.
 
Päivä 11 ja totesin ettei ovulaatiotestiä kannata tehdä aamun ekasta pissasta. Ajattelin testata vielä iltapäivällä uudelleen. Mulla digitesti, mutta silti viivoja tuijotan niissäkin että vahvistuuko vai ei edelliseen. Vielä ei näyttäisi vahvistuvan. Pientä nipistelyä tuntuu molempien munasarjojen kohdalla ja limat on edelleen, mutta en sanoisi niiden vielä olevan täydellistä ovulaatiolimaa. Toivoisin kyllä plussaa testiin jo viimeistään huomenna. Ensi viikkona ei päästä tallettelemaan kun vasta lauantaina. Eli tän viikon sunnuntaina on viimeinen mahdollisuus. Toivon että ovulaatio ei nyt sitten tällä kertaa myöhästy kun viime kierrossa se oli kaksi päivää aiemmin.
Mäkin kurkin digitaalisessa niitä viivoja, ja se mitä muistan eilisestä viivasta oli mun muistikuvissa yhtä vahva ku tän päivänen :D mutta eilen vasta vilkutti hymynaamaa, kun taas tänään oli pysyvä. Eli oli siinä ero, vaikka minä en sitä nähny. Varmaan oli eilen jo aika lähellä, koska iltapissasta oli ainankin jo ihan selvä plussa liuskatestissä (joita teen koska ostin niitä kaappiin ison kasan ennen ku tajusin, että meidän hoidoissa pitää käyttää digitaalista). Digitaalisessa viivat ei siis ollu tänään aamulla tasavahvuisia vaikka olikin plussa!
 
Mä sain tos muutama päivä sitten jonkun "viivan" pregcheckiin, sit ostin predictorin ja siihenkin tuli, samoin clearbluen fast and easyyn.. Seuraavan aamun predictoriin myös. Mut verikoe oli nega. Lh-testit kylläkin suht vahvaa et ehkä ne reagoi niihin mulla.

Yritin kuvaa laittaa mut tää herjaa et muisti täynnä :Grimacing Face: siis tää sivu, ei puhelin..
Oho! Oliko verikoe samoina päivinä siis kuin noi haamut? No tuo selkeesti tuntus vahvistavan sitä että ne reagoi johki muuhunkin! Ellei ollu kiinnittymisyritys joka heti olis haihtunu - voikohan se niin mennä, ei kai :Eyes:
 
Mäkin kurkin digitaalisessa niitä viivoja, ja se mitä muistan eilisestä viivasta oli mun muistikuvissa yhtä vahva ku tän päivänen :D mutta eilen vasta vilkutti hymynaamaa, kun taas tänään oli pysyvä. Eli oli siinä ero, vaikka minä en sitä nähny. Varmaan oli eilen jo aika lähellä, koska iltapissasta oli ainankin jo ihan selvä plussa liuskatestissä (joita teen koska ostin niitä kaappiin ison kasan ennen ku tajusin, että meidän hoidoissa pitää käyttää digitaalista). Digitaalisessa viivat ei siis ollu tänään aamulla tasavahvuisia vaikka olikin plussa!
Okei hyvä tietää että ne voi näyttää suht samalta. Mun mielestä mun illan viiva oli näkyvämpi kun tän aamun ja sitten luin jostain ettei kannattaisi testata aamun ekasta pissasta vaan vasta seuraavasta tai vasta klo 14 aikaan.
 
Täällä dpo 10 ja tulos tämä, eli jos haamuili pari päivää sitten niin kyllä pitäisi olla jotain näkyvämpää tässä vaiheessa. Eiköhän tää ollut tässä. En usko että vahvistuu, joten eiköhän se tule kyllä sitten kun aika on oikea. :smiling-eyes::folded:
 

Liitteet

  • F539D06D-2F68-41E3-B830-72C47C723F95.jpeg
    F539D06D-2F68-41E3-B830-72C47C723F95.jpeg
    300.4 KB · Katsottu: 103
Täällä dpo 10 ja tulos tämä, eli jos haamuili pari päivää sitten niin kyllä pitäisi olla jotain näkyvämpää tässä vaiheessa. Eiköhän tää ollut tässä. En usko että vahvistuu, joten eiköhän se tule kyllä sitten kun aika on oikea. :smiling-eyes::folded:
Oon nyt tarkkaillu tätä testiä. Se antaa siihen viivanpaikan molemmin puolin punaiset kertymät jotka saa sen näyttämään plussalle. Kirkasta ulkovalo vasten näkee yleensä viimeistään kuivana onko sellainen kyseessä vai oikea haamu.. On kyl kaikenkaikkiaan kuraa nämä liuskat..
Tää testi siis joskus antaa selvää tyhjää ja joskus tullu ne kertymät ja yleensä just haalenee kuivuessa ja sillon näkee paremmin yleensä sen valkoisen kohdan siellä välissä
 
Muokattu viimeksi:
Täällä dpo 10 ja tulos tämä, eli jos haamuili pari päivää sitten niin kyllä pitäisi olla jotain näkyvämpää tässä vaiheessa. Eiköhän tää ollut tässä. En usko että vahvistuu, joten eiköhän se tule kyllä sitten kun aika on oikea. :smiling-eyes::folded:
Tässä siis esim tän aamuinen nega tulos tuolla samalla testillä
 

Liitteet

  • IMG_20220114_115236.jpg
    IMG_20220114_115236.jpg
    230.3 KB · Katsottu: 81
  • IMG_20220114_115125.jpg
    IMG_20220114_115125.jpg
    274.3 KB · Katsottu: 80
Hrrr.. Jäädyn kotona ja pissattaa kokoajan.. On hienoa kun menkkoja edeltävät oireet samoja ku raskaana ja kun nää näyttäis ihanku tahallaan vaihtelevan jollain tasolla ainakin joka kierrossa ni arghhhh.... :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes::Grinning Face With Smiling Eyes:
Lisäksi töysin uusi pms oire että tissit ei oo kipeät mut vähän niinku täyteläisemmät ja painavammat ku mulla jäi lasten jälkee semmoset pienet roiskeläpät ettei voi olla helposti huomaamatta :rolling:
 
Tässä muuten mun esikoisesta apteq testi eka haamu ja kui vähän ns vahvistunut 6 päivässä oli... Eli ei kovin parhaasta päästä ja muka 10mlU herkkyys.
Kuvanlaatu huono ku kaivoin sen messenger keskustelusta
 

Liitteet

  • IMG_20220114_122923.jpg
    IMG_20220114_122923.jpg
    165.3 KB · Katsottu: 98
Kattokaas nyt kun aamulla oli pelkkä ympyrä ja nyt testiin pamahti hymynaama! Ihanaa!!!!!!
Tänään selätän miehen vaikka olis kuinka väsynyt ja lauantaina ja sunnuntaina!
 

Liitteet

  • D75D90BD-40C9-4D04-9CA1-1DFA34C875C5.jpeg
    D75D90BD-40C9-4D04-9CA1-1DFA34C875C5.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 52
Tässä muuten mun esikoisesta apteq testi eka haamu ja kui vähän ns vahvistunut 6 päivässä oli... Eli ei kovin parhaasta päästä ja muka 10mlU herkkyys.
Kuvanlaatu huono ku kaivoin sen messenger keskustelusta

Nää herkät ilmeisesti vahvistuu aika huonosti, että tavalliset voi näyttää jopa paremmin sitten, kun hormonia alkaa olla enempi:smiling-eyes:
 
Kattokaas nyt kun aamulla oli pelkkä ympyrä ja nyt testiin pamahti hymynaama! Ihanaa!!!!!!
Tänään selätän miehen vaikka olis kuinka väsynyt ja lauantaina ja sunnuntaina!
Jeee!! Olipa hauska että sulle osui digiplussa samalle päivälle nyt kuin mulle! :D musta oltiin melkeen samoissa kp:ssakin. Mulla tänään kp12. Onnea matkaan! :Person With Folded Hands:
 
Toivotaan kuitenkin että vielä muuttuisi tilanne! Eikö suurin osa positiivisita testeistä tule ekan kerran dpo10, ja monet vielä sen jälkeenkin :) ei ole vielä menetetty peli! Kiinnittyminen tapahtuu yleisimmin dpo8-10, ja dpo9 on yleisin päivä kiinnittymiselle. Eli suurella todennäköisyydellä sulla ei vielä edes ole tapahtunut kiinnittymistä, eli ei edes voisi vielä olla positiivinen! Toivoa on :)

Joo, mulla yleensä ekat haaleat plussat on ollukkin kaikissa raskauksissa vasta dpo13 ja dpo14. Mutta tässä kierrossa ei ollut oviksen lähellä edes talletusta. Kolme päivää ennen ja kaksi jälkeen. Mutta ajattelin että olisihan se voinut niin hyvä tuuri käydä että siittiöt eläisi kauemmin x) mutta oon niin kauan näitä testejä tehnyt ja viimeset 10v on mennyt joko raskaana tai yrittäessä, niin vähän jo turtuu tähän hommaan ja jos asia muuttuiskin niin sehän ois vaan iloinen yllätys :D

en oo ennen tehnyt noita clearbluen aikaisia digitaalisia.. nyt vasta bongasin raskauskeijulta.. aattelin että kyllä ne nyt varmaati näyttäs jo jotain jos ois joku meininki :) mutta ”not pregnant” ja asia ok x)
 
Kattokaas nyt kun aamulla oli pelkkä ympyrä ja nyt testiin pamahti hymynaama! Ihanaa!!!!!!
Tänään selätän miehen vaikka olis kuinka väsynyt ja lauantaina ja sunnuntaina!
Mulla on tuo sama testi. Olen pohtinut että mitenköhän kauan se näyttää tuota hymynaamaa? Jos esim tänään on hymynaama klo 12 niin tulisiko se edelleenkin samana iltana tai huomenna aamulla jos testaisi…
 
Mulla alkoi ruskee tuhru... Ainakin ovis on ollut koska lämmöt eilen just ennen unia olikin vain 36,2 eli normaalia alemmat... Ja luteaali oviksesta laskettuna normaali.. Ehkä arvelin jo siitä lisää ettei plussia testiin aamulla tule. Nyt pitää muistaa katsoa jossain kohtaa niitä aamu lämpöjä ennen ovista ja muutenkin tällee päivällä ja illalla et nouseeko normaalisti 37 tai yli.. Ennen ei ainakaan näin ole ollut. Hitsi vaa ku tilasin vehnänalkioöljyä ja macaa ja siinä menee et tulee ni ei ehdi koko tätä väliä käyttää.. No onneksi on vielä royalea ja haen sitä ihan life liikkeestä lisää.. Jospa se annoksen tuplaus jo vähän auttaisi
 
Takaisin
Top