Raskaaksi 2022

Oo, Voikun mulla enteilisi nyt oikeeta raskautta nämä ja kerrankin aamulla saisi nähdä vahvemmat viivat(toki vaikka rfsu on joskus epäluotettava, yritän uskoa ja toivoa siihen tälläkertaa edes hiukan, kun vielä vahvempi eilisestä aamusta oli) ja hakisi sen digin toiveikkaana eikä valmiiksi pettyneenä :smiling face with heart-eyes::folded:
Luulen et jotain siel tapahtuu tai ainakin yritti tapahtua tms näiden perusteella... En sit tiiä jos alkaa vuoto et onko siellä liian huonosti pintaa tarttua tms jos aina meinaa tarttua ja siksi haamuilee tms.. Toki väkisin pistää miettimään... Kuulostaisi sille et oisin muuten jotenki super hedelmällinen mut ei perkule vaa tartu kiinne:tears:

Täälläpä pääasiassa kaikilla tosi toiveikkaita uutisia :smiling face with heart-eyes: itse hain huomiseksi digin, mutta eihän se ole yhtä herkkä kuin rfsu? Voisiko se jo dpo 9 näyttää plussaa? Siis digi.

Täälläpä pääasiassa kaikilla tosi toiveikkaita uutisia :smiling face with heart-eyes: itse hain huomiseksi digin, mutta eihän se ole yhtä herkkä kuin rfsu? Voisiko se jo dpo 9 näyttää plussaa? Siis digi.

voihan se näyttää, mutta vielä on kovin aikaista :smiling-eyes: Testi lupaa 4pv ennen oletettuja kuukautisia 65% varman vastauksen muistaakseni. :smiling-eyes: Hyvällä tuurilla hormoonitasot on jo sen verran korkeat että näkyy digistä :Two-hearts:

Toivotaan et näyttää jo :smiling face with heart-eyes:
Ite jännään onko aamun testit vahvistuneet vai katoaako ne taas maagisesti tms... Sit jos on jotain ni haen digin itsekin. Toki mulla nyt siis dpo 12-13

Mulla tässä vertailuna eilinen ja tän aamuinen toi rfsu ja kuvst eik näytä niin hyvin mut oli tänää paljon selvempi sekä tuli nopeammin toinen viiva näkyviin..
Ja en oo varma oliko noi babyplan viivat vahvemmat kuin eilen mut ainaki toissa aamua vahvemmat mun mielestä.. Niitä ei enää ole joten ei voi vertailla enää.. Jos raskaana ni uskon et olu myöhäinen kiinnittyminen koska tosiaan Ovisplussa bongattu ja sen jälkeen vielä varmistelin ettei viiva vahvistunut enää vaan lähti pikkuhiljaa laimenemaan..

Liitteet

• PCIMG_2022-01-13_20-56-33.JPG
    PCIMG_2022-01-13_20-56-33.JPG
    424.1 KB · Katsottu: 109
  • PCIMG_2022-01-13_20-58-29.JPG
    PCIMG_2022-01-13_20-58-29.JPG
    431.5 KB · Katsottu: 107
Nii ja se digin raskaana 1-2 tulos vissiin Mittaa n sen 10mlU eli saman kuin nää herkemmät :smiling-eyes:

Toivottavasti Uppisss olis kyse raskaushormoonista johtuvasta haamusta eikä mistään muusta. :red-heart:

Tänään itsekin halusin testata raskauskeijun onestep ovulaatiotestin ja siinä näkyi testiviiva hyvinkin himmeänä haamuna. Eli eivät siis toimi raskauden testailuun.

Jos sulla on se viikkodigi, niin se on yhtä herkkä kuin RFSU puikko. Mutta jos sulla on sellainen tavallinen digi, niin sen kanssa odottelisin vähintään sinne dpo10. Toivottavasti olis plussa tulossa:folded:

Toivottavasti Uppisss olis kyse raskaushormoonista johtuvasta haamusta eikä mistään muusta. :red-heart:

Tänään itsekin halusin testata raskauskeijun onestep ovulaatiotestin ja siinä näkyi testiviiva hyvinkin himmeänä haamuna. Eli eivät siis toimi raskauden testailuun.

Se onestep on kyllä jännä, ettei tosiaan reagoi raskauteen lainkaan :Grimacing Face:

Se onestep on kyllä jännä, ettei tosiaan reagoi raskauteen lainkaan :Grimacing Face:
Muistelen kokeilleeni niitä esikoisen odotusaikana niin ainakin joskus 6+ näytti vahvaa viivaa.. Jos se ei vaan alussa tai muuttunut niiltä ajoilta? Itse oon käyttänyt aina niitä ja esikoinen siis syntynyt -19

Mulla tuli VAHVA olo et tuun aamulla kertoo et on negaa tai samaa hailua. En usko tosiaan et kystista kyse et niitä yhtäkkiä ilmestyisi ja jos ois syöpä ni se kaiketi näyttäisi kaikki aina jollain tapaa haamua/plussaa mitä ehtinyt aiheeseen tutustua. Et en tiiä mikä on syy jos tää mun vahva fiilis taas käy toteen...
Kp 29/30-34 dpo 12-13

Muokattu viimeksi:
Aa niin ja jännä. Mulla ennen menkkoja viime kierrossa alkoi olla tosi vahvat viivat tossa ovistestissä ja nyt oli tänään mm tosi haalea hailura.. Yleensä nekin on tummuneet loppu kiertoa kohti.. En tiiä voiko tästäkään päätellä mitään?

Muistelen kokeilleeni niitä esikoisen odotusaikana niin ainakin joskus 6+ näytti vahvaa viivaa.. Jos se ei vaan alussa tai muuttunut niiltä ajoilta? Itse oon käyttänyt aina niitä ja esikoinen siis syntynyt -19

Oliskohan ne muuttunut jotenkin, että olis aiemmin reagoinut myös raskaushormoniin? :Slightly Smiling Face:

Ja onko sulla noi onestepitkin tummuneet loppukierrosta edelleen? :Grimacing Face:

Oliskohan ne muuttunut jotenkin, että olis aiemmin reagoinut myös raskaushormoniin? :Slightly Smiling Face:

Ja onko sulla noi onestepitkin tummuneet loppukierrosta edelleen? :Grimacing Face:
Siis tässä kierrossa ei oo tummunut lainkaan ku välillä dipannut.. Aika haaleeta kokoajan.. mutta viime kierrossa tummui ja oon kuullut et lh voisi nousta hivenen tosiaan loppu kiertoa kohti et johtuisi siitä et monilla tummuu

Kiitos kaikille onnentoivotuksista! :red-heart: Jännää!

@Jossu123: oijoi!! Voikun olis nyt tärpänny! :))

On muuten niin selkeet ovulaationippailut tuolla vasemmalla puolella että ihan huvittaa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: eihän tässä voi mihinkään oireisiin luottaa enää!

Ja voikun uppis nyt oliskin huomenna tummunut viivat! On kyllä niin ihme homma jos ei oo!

Kiitos kaikille onnentoivotuksista! :red-heart: Jännää!

@Jossu123: oijoi!! Voikun olis nyt tärpänny! :))

On muuten niin selkeet ovulaationippailut tuolla vasemmalla puolella että ihan huvittaa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: eihän tässä voi mihinkään oireisiin luottaa enää!
Hei onnea inssiin ja toivottavasti tärppää. :Two-hearts::Two-hearts:

Siis tässä kierrossa ei oo tummunut lainkaan ku välillä dipannut.. Aika haaleeta kokoajan.. mutta viime kierrossa tummui ja oon kuullut et lh voisi nousta hivenen tosiaan loppu kiertoa kohti et johtuisi siitä et monilla tummuu

No toivottavasti olis hyvä merkki, jos nyt ihan haalea. :smiling-eyes::folded:

Takaisin