Raskaaksi 2022

Jeee!! Olipa hauska että sulle osui digiplussa samalle päivälle nyt kuin mulle! :D musta oltiin melkeen samoissa kp:ssakin. Mulla tänään kp12. Onnea matkaan! :Person With Folded Hands:
Juu ja mulla 11. Onnea kovasti myös matkaan. Toivottavasti plussat tulee sitten seuraavaankin tikkuun!
 
Mulla on tuo sama testi. Olen pohtinut että mitenköhän kauan se näyttää tuota hymynaamaa? Jos esim tänään on hymynaama klo 12 niin tulisiko se edelleenkin samana iltana tai huomenna aamulla jos testaisi…
Sehän riippuu. Mulla näytti viime kierrossa jopa kolme päivää, mutta yleensä näkynyt kahtena päivänä. Nyt toivon että hormonit hyrräisi sen verran kovaa huippuunsa, että huomenna illalla testi olisi jo nega. Mutta alle neljä päivää vissiin ihan normaalia näkyä.
 
IMG_20220114_151356.jpg
Nyt kp11 vasta ja joko tää jo ovisplussaa alkaa ihan näinä päivinä kolkutella?! :Face Without Mouth: mun tuurilla jo huomenna ja mies tietty reissun päällä taas... Tosi kiva, kun tuo oviksen ajankohta vaihtelee nyt näin paljon. Ollut kaikkea kp13 ja kp21 välillä viime maaliskuisen kemiallisen jälkeen ollen ennen sitä ihan säntillinen kierto. Kemiallisen jälkeen on ollut ensin normaalia hieman pidempi kierto, sitten tulee normaalia lyhyempi ja taas pidempi ja taas lyhyempi ja välillä pari kiertoa ihan normaali. FF näyttää että seuraava ovis olisi ajankohtainen vasta ens torstaina, mutta tän testin perusteella on kyllä ennen sitä. Hmph. Onneks eilen heiluteltu peittoja ja huomenna ja/tai ylihuomenna toivottavasti kerkeää myös, miehen työkuviot taas sotkee.

Edit: jaa luin viestejä vähän taaksepäin, niin mun kierto vissiin alkaa seurailla teidän muiden kiertoja, kerran ovisplussia satelee sivukaupalla.. :rolling:
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kp 19 ja flo mukaan ovulaatio tänään. Ei siis tarkkaa tietoa itsellä ole kun en tikuta, mutta oireet viittaa myös suunnilleen samaan. Katsotaan mitä lämmöt parin päivän päästä näyttää :)
 
View attachment 110092
Nyt kp11 vasta ja joko tää jo ovisplussaa alkaa ihan näinä päivinä kolkutella?! :Face Without Mouth: mun tuurilla jo huomenna ja mies tietty reissun päällä taas... Tosi kiva, kun tuo oviksen ajankohta vaihtelee nyt näin paljon. Ollut kaikkea kp13 ja kp21 välillä viime maaliskuisen kemiallisen jälkeen ollen ennen sitä ihan säntillinen kierto. Kemiallisen jälkeen on ollut ensin normaalia hieman pidempi kierto, sitten tulee normaalia lyhyempi ja taas pidempi ja taas lyhyempi ja välillä pari kiertoa ihan normaali. FF näyttää että seuraava ovis olisi ajankohtainen vasta ens torstaina, mutta tän testin perusteella on kyllä ennen sitä. Hmph. Onneks eilen heiluteltu peittoja ja huomenna ja/tai ylihuomenna toivottavasti kerkeää myös, miehen työkuviot taas sotkee.

Edit: jaa luin viestejä vähän taaksepäin, niin mun kierto vissiin alkaa seurailla teidän muiden kiertoja, kerran ovisplussia satelee sivukaupalla.. :rolling:
Mul vähän samanlainen meno! Nyt heitelly kierron pituudet lähiaikoina enemmän ku ennen. Hupaisaa että synkronoituu tällä tavalla useamman kanssa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Oho!! Toivotaan paljon plussia, samoihin aikoihin pääsee moni jännäilee :smiling face with heart-eyes::folded:

Mulla nyt vaa niinku vv muuttanut väriä ihan vaalean ruskeaksi(outo) eikä tuu kun siis samanverran ku vv muutenkin et outo taas tämä.. Noo eiköhän nuo huomiseksi ala kunnolla.. Tänään aion nauttia pari lasia viiniä lapsivapaan kunniaksi.. Hassua :tears: No vielä kun kerta voi....
Lämmöt on 37,2..en tiiä vaikuttiko ku just söin mut outoa.. Ku ei oo kipee olo ja tosiaa yleensä tulee vaa kipeenä päälle 37..
 
Muokattu viimeksi:
No nyt näytti onnistuvan lataus.

Tää pc "viiva" sai tosiaan miettimään.
Jos nyt kuvassa edes näkyy mitään :rolling:

View attachment 110090
Oho.. Tuohan näyttää kyl oikealle haamulle.. Mitä ihmettä tommosia tulee jos verestä katsottu ettei ollu koholla.. Mut oisko lh jostain syystä ku roi ovis tikku aika tumma? Sehän voi kaiketi reagoida siihen :Eyes:
Joku myös joskus sanoi et jos niitä pitää kii toisistaan ni voi jotenki imaista väriä itseensä toisesta tikusta
 
View attachment 110092
Nyt kp11 vasta ja joko tää jo ovisplussaa alkaa ihan näinä päivinä kolkutella?! :Face Without Mouth: mun tuurilla jo huomenna ja mies tietty reissun päällä taas... Tosi kiva, kun tuo oviksen ajankohta vaihtelee nyt näin paljon. Ollut kaikkea kp13 ja kp21 välillä viime maaliskuisen kemiallisen jälkeen ollen ennen sitä ihan säntillinen kierto. Kemiallisen jälkeen on ollut ensin normaalia hieman pidempi kierto, sitten tulee normaalia lyhyempi ja taas pidempi ja taas lyhyempi ja välillä pari kiertoa ihan normaali. FF näyttää että seuraava ovis olisi ajankohtainen vasta ens torstaina, mutta tän testin perusteella on kyllä ennen sitä. Hmph. Onneks eilen heiluteltu peittoja ja huomenna ja/tai ylihuomenna toivottavasti kerkeää myös, miehen työkuviot taas sotkee.

Edit: jaa luin viestejä vähän taaksepäin, niin mun kierto vissiin alkaa seurailla teidän muiden kiertoja, kerran ovisplussia satelee sivukaupalla.. :rolling:

Ei ole muuten eka kerta kun tällä foorumilla alkaa mennä kierrot synkassa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

On tosi turhauttavaa kun oviksen ajankohta vaihtelee. Tuo oman lisähaasteensa hommaan.. Mulla myös välillä saattaa olla ovis kp 12-15 ja välillä 17-22. Useimmiten vasta hieman myöhemmin. Tänään on kp 17 eli ovis varmaan huomenna kp 18.

Pakko jakaa tähän vielä kuvat ovistesteistä. Oon aika usein käyttänyt tuota apteekkarin ovistestiä ja samalla clearbluen digitestejä. Vasemmalla viime vuodelta yksi kesän kierto ja oikealla tämä nykyinen kierto. Että näköjään voi tuo lh pompsahtaa noin äkkiä (yleensä mulla melko tasaiseen tahtiin vahvistuu viivat). Ja laitoin tähän myös miltä cb:n ovisplussan viivat näytti.
 

Liitteet

  • 20220114_164602.jpg
    20220114_164602.jpg
    413 KB · Katsottu: 56
  • 20220114_163852.jpg
    20220114_163852.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 54
Ei ole muuten eka kerta kun tällä foorumilla alkaa mennä kierrot synkassa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

On tosi turhauttavaa kun oviksen ajankohta vaihtelee. Tuo oman lisähaasteensa hommaan.. Mulla myös välillä saattaa olla ovis kp 12-15 ja välillä 17-22. Useimmiten vasta hieman myöhemmin. Tänään on kp 17 eli ovis varmaan huomenna kp 18.

Pakko jakaa tähän vielä kuvat ovistesteistä. Oon aika usein käyttänyt tuota apteekkarin ovistestiä ja samalla clearbluen digitestejä. Vasemmalla viime vuodelta yksi kesän kierto ja oikealla tämä nykyinen kierto. Että näköjään voi tuo lh pompsahtaa noin äkkiä (yleensä mulla melko tasaiseen tahtiin vahvistuu viivat). Ja laitoin tähän myös miltä cb:n ovisplussan viivat näytti.
Mulla on lyhyt lh piikki ja just saattaa pärähtää yhtäkkiö viivat et tummuessa joudun katsoo aamulla ja illalla ettei mene ns ohi :)
 
Joo, ton tiedänkin mut nää oli vaan kuvan ajan vierekkäin. Lähinnä mallina missä näen viivaa.

Lh varmaan reagoi tai sitten on vaan huonot osunut kohdilleen kun predictorissa oli kans 2x haamut ja clearblue.
Ainii ku sait muihin myös.. On kyllä outoa!!
 
Joo..
View attachment 110101

View attachment 110102

View attachment 110103

Muoks. Pistin nyt noi loputkin kuvat. Predictorit 2 aamulta märkänä ja kuivana ja sit toi yks clearblue.
Siis täh!! Miten on mahdollista että näin kovaa haamuilee, ja veri 0! Ihan tajuton :Weary Cat Face: okei, sit ei kannata edes mitään haamuja metsästää, hanskat tiskiin ja testailua ainoastaan digeillä :Eyes: (haha niin varmaan, mulla kaappi pullollaan raskauskeijun herkkiä liuskoja odottelemassa.)
 
Takaisin
Top