Raskaaksi 2022

Pahoittelut tosiaan Nyytille ja muille uuteen kiertoon joutuneille, niin väärin :loudlycrying::red-heart:

Uppisss tässä on nyt eiliset testit. Vaikka pc ei ole herkkä niin se teki vahvimman viivan ja pysyi myöskin vahvimpana.

Miten voikin nyt jo olla ällö olo ja jotkut hajut ottaa nenään. Tässähän pitäis vasta oletettujen menkkojen alkaa. Pojan raskaudessa nämä kaikki alkoi vasta joskus 6-7 tosin hyvin hyvin voimakkaana ja kesti sinne viikolle 17 asti. Toivottavasti ei tulisi sitä samaa kamalaa pahoinvointia nyt. :Face Without Mouth:

Liitteet

• 20220113_095608.jpg
    20220113_095608.jpg
    161.1 KB · Katsottu: 132
Kuulkaas kanssasisaret täällä kp 10 ja mä bongasin semmosta limatulppaa/ sitkeetä venyvää limaa!!! Ovulaatiotesti oli vielä negatiivinen. Nyt täytyy toivoa että saan viimeistään huomenna miehen innostumaan seksipuuhista. Se oli eilenkin niin väsynyt että varmaan viikonloppuun menee. Täytyy toivoa että limat pysyy ja lisääntyy niin että viikonlopun seksi osuu sitten juurikin kohdilleen!
Greippimehu ja geleet on selvästi lisännyt tota limaa koska mulla ollut vain yhtenä päivänä jos silloinkaan ja ovulaatiotestikin vielä nega.

Kuulkaas kanssasisaret täällä kp 10 ja mä bongasin semmosta limatulppaa/ sitkeetä venyvää limaa!!! Ovulaatiotesti oli vielä negatiivinen. Nyt täytyy toivoa että saan viimeistään huomenna miehen innostumaan seksipuuhista. Se oli eilenkin niin väsynyt että varmaan viikonloppuun menee. Täytyy toivoa että limat pysyy ja lisääntyy niin että viikonlopun seksi osuu sitten juurikin kohdilleen!
Greippimehu ja geleet on selvästi lisännyt tota limaa koska mulla ollut vain yhtenä päivänä jos silloinkaan ja ovulaatiotestikin vielä nega.
Hienoa!! Hyvä että noi on vaikuttanu! :) Onnea ovisplussan metsästykseen!

Mulla kans lähestytään ovulaatiota. Digitaalinen mittari vilkutellu pari päivää nyt lähestymisen merkiks, ja vuodot kans viittaa siihen suuntaan. Tänään ultrassa varmistettiin että mulla kypsyy yksi ainokainen ja hyvän kokonen folli siellä, mikä oli just tasan sen mitä toivottiin, jipii! Ja limakalvo kuulemma kans hyvän näkönen. Jos huomenna tulee plussa niin on huomenna inseminaatio, jos vasta lauantaina niin sit ajoitetut yhdynnät. :) Jännää!

Bambi meil on näköjään samat piinapäivät! Tai mul on dpo5 (tai 6, oli edeltävä päivä semmoset kivut että mut aamulla oli tyhjä rinkula ni en tiiä oisko iltapäivällä tullu hymyä jo)
Mulla on alavatsa niin kipee että... Ja palelee... Nukuin päikkärit kahden viltin alla ja silti palelin :sad-face:

jeee kiva kun on piinailukaveri!
kuulostaa lupaavalta!! ;)

Täällä sama fiilis! Useimmiten ovis osuu kp 17-20 välille ja sitä on niiiiin tylsää odotella. Mielummin piinapäiväilisin, vaikka sekin on piinaavaa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Viime viikolla ultrassa lääkäri arvioi että ovis olisi kp 15-16. No nyt on kp 15 ja vielä ovis antaa odotuttaa itseään. Plääh.
Mulla myös ovis yleensä kp18 , turhauttaa kyllä välillä ootella niin kauan :D

Nojotta.
Onkos tämä nyt se kuuluisa viivanpaikka.
Harmaa näyttäisi olevan , ja kuivunutkin jo.
Dpo 8

Liitteet

• EEBFBA71-C149-4D13-9C7B-B395B1256A75.jpeg
    EEBFBA71-C149-4D13-9C7B-B395B1256A75.jpeg
    625.6 KB · Katsottu: 160

Mulla oli sama tilanne, kp10 alkoi olla ovisliman tapaista :smiling face with heart-eyes: Kiitos greipit! :Tangerine:

Tässä ihmeteltävää. Oon melko varma et nämä on negoja. Olen kyllä eniten pettynyt tähän mennessä tohon rfsu puikko on ku vielä koskaan aiemmin. On perkele vielä vahvempi ku eilen ja tuli nopeammin näkyviin.....
Apteq mun oma silmään haamuilee ehkä koska näin hiukan jo sen muovin läpi jotain ja ehkä näin myös hitusen väriä mut tänne ku laittaa ni ei varmaan näy mittää. Varma en oo.. Babyplan jää tilaamatta jatkossa jos aamu pissaa jotenki reagoi ja sit taas kahdesti saanut sillä myös puhtaan negan ilta pissasta.. (eka oli ainaki liian varhainen mut anyway...) cb en oo varma oliko se haamu vai viivanpaikka.. Nyt siis pitäs olla dpo 12 tai 13....toi rfsu tulos sai testailee enemmän ja taas saa pettyä vaa ku menkat alkaa. Miksi valmistetaan tommosta kuraa????
Eiks o kivaa ku teen teille tämmösiä kollaaseja:tears::tears:

Lämpö edelleen 37,2 nyt ja menkka jomoa jne edelleen.. Saa nähä alkaako menkat ku yleensä miehen kaa tommonen rajumpi peittojen heilutus saa ne alkamaan, mitä tänään aamupäivällä oli.. Kutsun sitä menkkojen käyntiin tuuppaamiseksi:tears::tears:

Liitteet

• PCIMG_2022-01-13_12-40-20.JPG
    PCIMG_2022-01-13_12-40-20.JPG
    434.8 KB · Katsottu: 143
  • PCIMG_2022-01-13_12-49-57.JPG
    PCIMG_2022-01-13_12-49-57.JPG
    492.8 KB · Katsottu: 136
  • PCIMG_2022-01-13_13-04-43.JPG
    PCIMG_2022-01-13_13-04-43.JPG
    481 KB · Katsottu: 135
  • IMG_20220113_124212.jpg
    IMG_20220113_124212.jpg
    226 KB · Katsottu: 131
Muokattu viimeksi:
Tämäkin plussa hiipui pois, aamun testissä oli jo lähes huomaamaton. Vuotoa odotellessa.
Oon pahoillani :loudlycrying::loudlycrying::red-heart:

Kiitos :red-heart:

Juu on kaikki tallessa voin ottaa päivällä kuvia. Raskauskeijun onestep ja tämä rfsu kuivuttuaan vaaleni enemmän kuin pc liuska.

Kiitos :red-heart:nyt jo toisen muka plussan saaneena kiinnostaisi nähdä :smiling-eyes:
Muoks. Kiitos, ehdin postata tän ennenkuin näin sun kuvan :folded:

Uuu! Lupaavaa :smiling face with heart-eyes:

Apua, miten tämä voisi olla lupaavaa? :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes::red-heart:

Muokattu viimeksi:
Tässä ihmeteltävää. Oon melko varma et nämä on negoja. Olen kyllä eniten pettynyt tähän mennessä tohon rfsu puikko on ku vielä koskaan aiemmin. On perkele vielä vahvempi ku eilen ja tuli nopeammin näkyviin.....
Apteq mun oma silmään haamuilee ehkä koska näin hiukan jo sen muovin läpi jotain ja ehkä näin myös hitusen väriä mut tänne ku laittaa ni ei varmaan näy mittää. Varma en oo.. Babyplan jää tilaamatta jatkossa jos aamu pissaa jotenki reagoi ja sit taas kahdesti saanut sillä myös puhtaan negan ilta pissasta.. (eka oli ainaki liian varhainen mut anyway...) cb en oo varma oliko se haamu vai viivanpaikka.. Nyt siis pitäs olla dpo 12 tai 13....toi rfsu tulos sai testailee enemmän ja taas saa pettyä vaa ku menkat alkaa. Miksi valmistetaan tommosta kuraa????
Vaikee uskoo et olis viivanpaikkoi ku noi moneen tulee haamua! :O

Mul jäi mieleen se Fantsun testi niillä ovistesteillä, missä raskauskeijun ovistesti ei antanu raskaudesta plussaa! Eli eri valmistajien testit reagoi eri hormoneihin. Voiskohan olla että osa noista testeistä reagoiskin vahingossa johki muuhunkin hormoniin ku hCG? Ja siks joillain pukkaa usein tosi hailakkaa haamua kun toisilla ei ikinä tuu? :Eyes:

Uppisss tässä on nyt eiliset testit. Vaikka pc ei ole herkkä niin se teki vahvimman viivan ja pysyi myöskin vahvimpana.

Miten voikin nyt jo olla ällö olo ja jotkut hajut ottaa nenään. Tässähän pitäis vasta oletettujen menkkojen alkaa. Pojan raskaudessa nämä kaikki alkoi vasta joskus 6-7 tosin hyvin hyvin voimakkaana ja kesti sinne viikolle 17 asti. Toivottavasti ei tulisi sitä samaa kamalaa pahoinvointia nyt. :Face Without Mouth:

Ainakin mun viiva on oikeessa kohtaa kun vertaan tohon sun.. Aloin epäilee onks värikertymä tms ja vaikka liian oikealla ni tän mukaan oikeessa kohdassa ainakin.. Sun testi ylempänä :red-heart:

Liitteet

• IMG_20220113_132920.jpg
    IMG_20220113_132920.jpg
    158.9 KB · Katsottu: 117
Mul jäi mieleen se Fantsun testi niillä ovistesteillä, missä raskauskeijun ovistesti ei antanu raskaudesta plussaa! Eli eri valmistajien testit reagoi eri hormoneihin. Voiskohan olla että osa noista testeistä reagoiskin vahingossa johki muuhunkin hormoniin ku hCG? Ja siks joillain pukkaa usein tosi hailakkaa haamua kun toisilla ei ikinä tuu? :Eyes:
Alan epäillä mut ei pitäs olla kystia eikä syöpää (tietääkseni ainakaan) kun joskus reagoi niihin joillain mutta se näyttäis sit kyl aina plussaa eikä joskus ihan negaakin.. Ja joo siis lh joskus kai voi ennen menkkoja hitusen kohota jos oikein muistan mut en usko et sillä tämmöstä vahvaa haamua sais r testiin

Toi haamu juttu on kyllä jännä. Mul ei oo ikinä tullu pienintäkää haamua. On aina ihan selkeesti nega tai plussa ollu. Aamulla testasin ihan super selkeen negan, vaikka yritin oikei kattoo tosi tarkkaan nii ei kyllä näy mitää. :tears:
Nyt dpo 13 mahdollisesti. En oo varma ovuloinko vai en. Toivottavasti menkat tulis viikonloppuna nii tietäis et kierto alkaa toimia taas. Tässä on nyt ollu monta vuotta ihan säätöö menkkojen kaa, enne raskautta 2 vuotta menkat kokonaan pois ja nyt jännään et onko raskaus vähän auttanu pcos :Grinning Face With Smiling Eyes:

siis kyllä on kuraa tuo rfsu jos ei toi oo oikea haamu! empä mä ite niihin oo koskaan oikee luottanutkaan, on kohta aika vähissä testit mitä voi ostaa, varmaan apteekista haettava testit suoraa, sitten kun ite on piinapäivillä. plaah, sinne on vielä ikuisuus :Face Without Mouth:

Toi haamu juttu on kyllä jännä. Mul ei oo ikinä tullu pienintäkää haamua. On aina ihan selkeesti nega tai plussa ollu. Aamulla testasin ihan super selkeen negan, vaikka yritin oikei kattoo tosi tarkkaan nii ei kyllä näy mitää. :tears:
Nyt dpo 13 mahdollisesti. En oo varma ovuloinko vai en. Toivottavasti menkat tulis viikonloppuna nii tietäis et kierto alkaa toimia taas. Tässä on nyt ollu monta vuotta ihan säätöö menkkojen kaa, enne raskautta 2 vuotta menkat kokonaan pois ja nyt jännään et onko raskaus vähän auttanu pcos :Grinning Face With Smiling Eyes:
Haamuilla aina tarkoitan itse vaaleampaa mutta viivaa mikä näyttää positiiviselle. Toi rfsu ois jo ihan selvä plussan alku jos ois luotettava testi

Mulla huomiseksi aamuksi viel apteq ja rfsu et voi vertailla. Jos ei selkeää eroa ni odottelen vuotoa.
Rfsu tosiaa oli vahvempi tänää ku eilen mut no.. Siihe ei uskalla luottaa :smiling-eyes::folded:

Takaisin