Raskaaksi 2022

Tämäkin plussa hiipui pois, aamun testissä oli jo lähes huomaamaton. Vuotoa odotellessa.

Olen pahoillani :crying-face: Ei oikein löydy sopivia sanoja tämmöseen. Uuteen yritykseen -lausahdukset on aika voimattomia tässä hetkessä.

Onnea plussanneille :red-heart: ja pahoittelut negan saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille :sad-face:

Pahoittelut hiipuneista viivoista ja uuteen kiertoon joutumisesta . Miten tää raskautuminen vaatiikin kaikki kuun asennot ja muut oikein.

Te jotka ootte saanu lähetteen lapsettomuustutkimuksiin omasta terveyskeskuksesta, niin näkyykö se kannassa?
Mulla olis pitäny siis olla äitiys- ja perhesuunnitteluneuvolassa neuvolalääkärin aika 22.12.2021 labrakokeiden jälkeen lähetteen tekoa varten, mutta neuvolasta soittivat samana päivänä, ettei tarvitse tulla enää käymään, koska lääkärillä on tarvittavat tiedot lähetteen tekemistä varten.
Äsken kävin katsomassa, mitä siellä kannassa näkyy, mutta mitään lähetettä en löytänyt, enkä edes lääkärin tekstejä että olisi sellaista kirjoittanut. Vain teksti tuolta 22.12.21 päivältä, että aika lähetettä varten on peruutettu asiakkaasta johtuvasta syystä. Niin että mitähän vittua!?!?
Nyt suututtaa, että jos sitä lähetettä ei ole edes vielä tehty ja me täällä odotellaan turhaan mitään aikaa jatkotutkimuksiin (sekä miehellä spermanäytteessä että mulla hormoniarvoissa oli häikkää).
Aamulla soittelen terv.keskukseen, mutta aattelin, että jos joku osais sanoo miten itsellä on lähetteet näkynyt kannassa ja millä aikataululla..

Muistanko oikein, että Nurppu on olis odottelemassa omaa aikaa helmikuun lopulla? :Eyes:

Muoks. Tais ollakin Sisukas26, ketä muistelin.. :Smiling Face With Open Mouth
Ähh joo todellakin soittoa sinne! Juu meillä on terveyskeskuksessa tehty lähete ja se tosiaan näkyi siellä omakannassa kohdassa ’lähetteet’. Ja mulle tuli jopa tekstiviesti lääkärin toimesta kun lähete oltiin kirjattu. Ja siitä sitten sellanen 2,5vko kun sain omapostiin kirjeen polilta ja nyt ootellaan sitä helmikuun lopun aikaa. Toivottavasti selviää tänään ja olisivat kirjanneet lähetteen, tää on muutenkin odottelua jo kerrakseen koko yritys :( Tsemppiä kovasti! :red-heart:

Ähh joo todellakin soittoa sinne! Juu meillä on terveyskeskuksessa tehty lähete ja se tosiaan näkyi siellä omakannassa kohdassa ’lähetteet’. Ja mulle tuli jopa tekstiviesti lääkärin toimesta kun lähete oltiin kirjattu. Ja siitä sitten sellanen 2,5vko kun sain omapostiin kirjeen polilta ja nyt ootellaan sitä helmikuun lopun aikaa. Toivottavasti selviää tänään ja olisivat kirjanneet lähetteen, tää on muutenkin odottelua jo kerrakseen koko yritys :sad001 Tsemppiä kovasti! :red-heart:
Sinä se helmikuun aikalainen olit :)

No eihän siellä ollu lääkäri mitään lähetettä tehny ja seuraavan kerran se lääkäri tulee vasta viikon päästä tekeen hommiaan..
Kyllä itku tuli. :loudlycrying: Miks mikään ei voi onnistua? Taas menee yksi kierto harakoille :loudlycrying::loudlycrying:

No eihän siellä ollu lääkäri mitään lähetettä tehny ja seuraavan kerran se lääkäri tulee vasta viikon päästä tekeen hommiaan..
Kyllä itku tuli. :loudlycrying: Miks mikään ei voi onnistua? Taas menee yksi kierto harakoille :loudlycrying::loudlycrying:
No kyllä on vääryys :( :( tosi ikävä juttu, oon pahoillani :(

Nyt dpo 6. En haluaisi nostattaa toiveita vaikka väkisin nousee. Eilen aivastaessa illalla ihan hirvittävä repäisevä kipu alavatsalla. Tänään myös vähän kipuilua alavatsalla sivuilla ylösnoustessa sängystä. Tänä aamuna nokka vuoroin tukossa ja vuoroin vuotaa. Illalla nukkumaanmennessä oli niin kylmä että en muista koska olisin ollut tuollainen jääkalikka. :Eyes: Outoja tuntemuksia kohdun seudulla eilisestä ja tänään jatkuu. Nälkä on loputon. Söin eilen iltapäivällä kaks lämmintä ruokaa ja sitten vielä iltapalaa päälle. Silti vatsa kurni nukkumaan mennessä. Nännit on jotenkin vähän erikoisen muotoiset, ihan ku pitkulaiset..? :Face Without Mouth: Illalla lämpö oli myös vähän koholla, 36,7. Ja tänä aamuna pieni notkahdus lämpöihin. Maanantaina testaan.

Eilen semmosta alavatsakipua ja turvotusta aamupäivästä taas. Tänää jätin toisen aamuleivän syömättä ku oli must vähän oudon makunen, mies väitti et maistuu normaalille... Dpo 7-8

En mä tiedä, miks pitää kiusata itteensä tekemällä huonoksi haukuttuja testejä ja vieläpä testata liian aikaisin :Grinning Face With Smiling Eyes: en osaa enää itekkää sanoa, mitä nään. Tai ainaki viivanpaikan nään...

Liitteet

• picture_1642057932915__01__01.png
    picture_1642057932915__01__01.png
    1.2 MB · Katsottu: 127
En mä tiedä, miks pitää kiusata itteensä tekemällä huonoksi haukuttuja testejä ja vieläpä testata liian aikaisin :Grinning Face With Smiling Eyes: en osaa enää itekkää sanoa, mitä nään. Tai ainaki viivanpaikan nään...
Lupaavaa! Vaikuttaisi haamulainen vahvistuneen! Peukut pystyyn ja toivotaan parasta :)

Laitoin tuonne BBT ketjuunkin tämän mutta laitetaan tännekin kun tää on sen verran aktiivisempi ketju. :smiling-eyes:

Liitteet

• 20220113_092824.jpg
    20220113_092824.jpg
    203 KB · Katsottu: 76

Kyllähän siellä jotain kurkkii :smiling-eyes: Mulla ekassa raskaudessa RFSU näytti tältä DPO9 ja tuo viiva on nyt jo 1v8kk:Two-hearts: enkä ole koskaan tällä saanut itse yhtään viivanpaikkaa, vaikka monella tää antaa turhia viivoja. Mutta ne viivanpaikat ei vahvistu niinkuin näyttäisi näissä kuvissa vahvistuneen.

Liitteet

• 516C528B-99C4-4A1A-AF9E-12D4309088D5.jpeg
    516C528B-99C4-4A1A-AF9E-12D4309088D5.jpeg
    354.4 KB · Katsottu: 140
Laitoin tuonne BBT ketjuunkin tämän mutta laitetaan tännekin kun tää on sen verran aktiivisempi ketju. :smiling-eyes:

Ainakin ovis ollut selvästi. Toivottavasti toi lämpöjen sahailu olisi niitä estrogeenin lisääntymisen aiheuttamia lämpödroppeja :folded:

Kyllähän siellä jotain kurkkii :smiling-eyes: Mulla ekassa raskaudessa RFSU näytti tältä DPO9 ja tuo viiva on nyt jo 1v8kk:Two-hearts: enkä ole koskaan tällä saanut itse yhtään viivanpaikkaa, vaikka monella tää antaa turhia viivoja. Mutta ne viivanpaikat ei vahvistu niinkuin näyttäisi näissä kuvissa vahvistuneen.

Sun kuvassa viiva on ihan selkee kyllä ollut :red-heart: täytynee testata lauantaina uudelleen, niin on ehtinyt taas 2 päivää kulumaan. Ja haen kyllä digitestin

Takaisin