Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea @EmNA33
Taas mä näin unta mun nyytistä. Oli niin kaunis vauva, sukupuolesta en nyt tiedä. Unessa harmittelin kun mulla ei ollut muistikuvia siitä että kuinka iso vatsa mulla oli ja siitä että miten se liikkui ja potki vatsassa. Sitä odotan kuinka kohtu alkaa kasvaa ja tuntee vauvan ekat hipaisut. Ja sitten ne kun potkut tuntuu jo ulkopuolelle. Mulla ollut kaikista kolmesta tosi iso vatsa. Nyt tietty kun painan 20 kg enemmän ja oon lyhyt niin näytän alkuun tietysti vain lihomneelta mikä olisi ihanampaa kuin olla tämä aika vuoden päästä kotona nyytin kanssa ja valmistautuu jouluun vauva sylissä
Mulla on tänään aika selvänäkijän kanssa. Katsotaan mitä sanoo mulle Onko muita täällä ketkä uskoo näihin asioihin?
tässä vaiheessa kiertoa hassua nähdä toi uni, se tulee yleensä ihan loppukierron vaiheilla.
Mie oon nähny pari kertaa enne unen siskon kohdalle.
Kerran näin unta et oli raskaana (ei ollu kertonu kellekkään vielä) odotti toista.
Kerroin siskon tytön synttäreillä tästä hälle ja oli kai just saanu tietää et on raskaana, jälkiköteen ihmekkös meni vähän oudoksi ja kerto sit myöhemmin et totta olin nähnyt.
Toisen kerran saman siskon kohdalla kolmannen kohdalla sain etiäisen pojan nimestä joka osu täysin oikein
Ihanalta vaikuttaa. Ensi vuoden aikana pitäisi onnistua ja kahta näkee meille vielä
Pakko lainata itseäni, sieltähän se kp 1 tänään pärähti. Oon niin iloinen nyt siitä, ettei venynyt. Toivottavasti kierto on nyt normaali, eikä ovis veny kuten edellinen.Juilii vatsaa siihen malliin, ettö menkat voisi alkaa jo tänään.ja jos nyt jostain pitää olla iloinen, niin siitä että tulevat nyt todella hyvin aikataulussa siihen edelliseen ovikseen nähden, joten oon varovaisen toiveikas siitä, että kierto alkaisi tasaantumaan.
Jos tässö nyt saisi ekan onnistuneesti bongatun oviksen parin viikon päästä, niin olisi vielä mahdollisuus jouluplussaan.
Mulla on sama, sitä alkaa kuvittelemaan että se raskautuminen onnistuu kun on oviksen bongannut ja peitto on heilunut monta päivää. Viime kierrossa sit tippukin taas korkeelta, ja nyt kun alkaa taas ovis lähestyä niin sitä alkaa kuvittelemaan miten jouluaattona paljastaa vauvasta, ai että sitä vaan on niin helppo huijata itteensäPakko lainata itseäni, sieltähän se kp 1 tänään pärähti. Oon niin iloinen nyt siitä, ettei venynyt. Toivottavasti kierto on nyt normaali, eikä ovis veny kuten edellinen.
Yritän nyt tolkuttaa itselleni, että en välttämättä nyt raskaudu, vaikka sen oviksen onnistuisikin bongaamaan. Alkaa mielikuvitus nyt liikaa laukalle sen suhteen, miten kertoisin plussauutisen miehelle joulunpyhien aikaan.
Mä uskon tai ainakin haluan uskoa, kun on monia selittämättämiä juttuja käynyt esim kust enneunia.Onnea @EmNA33
Taas mä näin unta mun nyytistä. Oli niin kaunis vauva, sukupuolesta en nyt tiedä. Unessa harmittelin kun mulla ei ollut muistikuvia siitä että kuinka iso vatsa mulla oli ja siitä että miten se liikkui ja potki vatsassa. Sitä odotan kuinka kohtu alkaa kasvaa ja tuntee vauvan ekat hipaisut. Ja sitten ne kun potkut tuntuu jo ulkopuolelle. Mulla ollut kaikista kolmesta tosi iso vatsa. Nyt tietty kun painan 20 kg enemmän ja oon lyhyt niin näytän alkuun tietysti vain lihomneelta mikä olisi ihanampaa kuin olla tämä aika vuoden päästä kotona nyytin kanssa ja valmistautuu jouluun vauva sylissä
Mulla on tänään aika selvänäkijän kanssa. Katsotaan mitä sanoo mulle Onko muita täällä ketkä uskoo näihin asioihin?
tässä vaiheessa kiertoa hassua nähdä toi uni, se tulee yleensä ihan loppukierron vaiheilla.
OnneaLa ois sitte elokuussa jos pysyy matkassa. Yllätys et tein illalla testin vaikka piti vaa aamuisin enää katsoo välillä vahvistuuko
Vertailin aiempien raskauksien testeihin(yllätys et kuvia löytyy) alussa ni on päiviin nähden jo hyvinkin selkee viiva.
La ois sitte elokuussa jos pysyy matkassa. Yllätys et tein illalla testin vaikka piti vaa aamuisin enää katsoo välillä vahvistuuko
Vertailin aiempien raskauksien testeihin(yllätys et kuvia löytyy) alussa ni on päiviin nähden jo hyvinkin selkee viiva.
Kolmas mutta eka yhteinen nykyisen miehen kanssa. Hänellä myös pari lasta. Me oltiin vaa jo harkittu tässä välissä ettei enempää yhtään varmaan ja hän meinas jo vasektomiaan mennä.... Se tässä vähän shokkina myös molemmille oli... Mut elämä päättikin toisin? Ja kiitosEmNA33: lle paljon onnea kaikella on tapana järjestyä työssä ja muutenkin elämässä! Monesko lapsi on tulossa?
Kiinnostaa myös, monettako lasta muut toiveilee ja mikä yk aiemmat on tärpänneet?
Mamiksx4, ihanaa, ei pidä luopua toivosta
EmNA33: lle paljon onnea kaikella on tapana järjestyä työssä ja muutenkin elämässä! Monesko lapsi on tulossa?
Kiinnostaa myös, monettako lasta muut toiveilee ja mikä yk aiemmat on tärpänneet?
Mamiksx4, ihanaa, ei pidä luopua toivosta