Raskaaksi 2022

Kyllä nämä on pakko olla jo oikeita positiivisia. Ei kaikki testit voi antaa noin selkeitä virheellisiä positiivisia. Digiin en osaa sanoa 🤔 avaa ja kato mimmoset viivat siä on? Mulla näytti digi positiivista 1-2 vkoa ja mun viiva oli paljo haaleampi sillon.. digi on varmasti positiivinen myös viimestään keskiviikkona
Niimpä.. Pitää malttaa sen digin kanssa.
En osaa tulkita tätä digiä? Tässä kuva avattuna.
Kyl raskaana olen.. Se on jo testien ja oireiden mukaan selvä peli.

Liitteet

• Screenshot_20221128_172610.jpg
    Screenshot_20221128_172610.jpg
    271.9 KB · Katsottu: 112
Niimpä.. Pitää malttaa sen digin kanssa.
En osaa tulkita tätä digiä? Tässä kuva avattuna.
Kyl raskaana olen.. Se on jo testien ja oireiden mukaan selvä peli.
Digissä näkyy aina jollain tapaa noi kaikki viivat. Mutta kyllä mä voin vaikka vannoa, että tuo on viittä vaille plussa digissäkin.

Liitteet

• 76152BE9-2F71-4943-BFE6-5ADAEBA3771D.jpeg
    76152BE9-2F71-4943-BFE6-5ADAEBA3771D.jpeg
    74.2 KB · Katsottu: 96
Nyt jäi osa tekstistä pois jostais syystä…
Mutta siis tuossa netistä löytämäni kuva jossa viivoja ja niiden selitykset. Oon sata varma, että huomenna tai keskiviikkona viimestäön on plussa digissäkin ☺️ Onneksi olkoon ja tarrasukkia! ❤️

Digissä näkyy aina jollain tapaa noi kaikki viivat. Mutta kyllä mä voin vaikka vannoa, että tuo on viittä vaille plussa digissäkin.
Ja kyl tosiaan näyttää jo melko samalle kun tuo kuvan 1-2 viikkoa hassua kun on sit tuon testin kanssa pienestä nähtävästi kiinni.
Laskurin mukaan mulla menkoista olis huomenna just tuo 3+3 mutta oviksesta laskettuna 3+5

Muokattu viimeksi:
Älä huoli, nyt pian on viisaampien käsissä vauvanteko ja ah sitä stressaamattomuutta. Plus kannattaa varatua siihen, että joulun jälkeen mennään ja kovaa! Ihanaa matkaa teille😍😍😍❣️❣️❣️

Mä en edes ajattele koko munasoluasiaa nyt. Mut mulle tämä oli ihan luonnollista, koska olisin voinut myös olla tukiperheenä tms. Ja vanhana musta tulee sit rescuekoiramummo.🤣 Nytkin kummatkin koirat on kodinvaihtajia. Helmi pelastettu elänlääkäristä piikiltä. Aivan ihana tapaus 🥰🥰🥰
Kiitos rohkaisusta❤ en tiedä osaanko olla stressaamatta, mutta toivon kyllä onnistunutta lopputulosta.
Ihana rescuekoiramummo❤

Nyt muistuu mieleen aiempien raskauksien tää alun epätieto inhotus... Siis oon joo himotestaaja ja tässä illan pc vielä. Aamulla jos edelleen digi sanoo ei raskaana ni en ymmärrä mistä on kyse.. Ku kaikki hehkuttaa et se on kaikista nopein ja varmin joka antaisi tuloksen. Pc ja apteq vahvistuneet yhden vrk aikana paljon...
🥺
Muoks. Lisään kuvan missä näkyy vahvistuminen pc ja apteq ja nuo alemmat vahvemmat ku tein ni sama pissa tosiaan digi sanoi edelleen ei raskaana 😱
Maltti ei ole mun valttia

Liitteet

• Screenshot_20221128_205536.jpg
    Screenshot_20221128_205536.jpg
    256.9 KB · Katsottu: 113
  • Screenshot_20221128_193700.jpg
    Screenshot_20221128_193700.jpg
    551.6 KB · Katsottu: 108
Nyt muistuu mieleen aiempien raskauksien tää alun epätieto inhotus... Siis oon joo himotestaaja ja tässä illan pc vielä. Aamulla jos edelleen digi sanoo ei raskaana ni en ymmärrä mistä on kyse.. Ku kaikki hehkuttaa et se on kaikista nopein ja varmin joka antaisi tuloksen. Pc ja apteq vahvistuneet yhden vrk aikana paljon...
🥺
Muoks. Lisään kuvan missä näkyy vahvistuminen pc ja apteq ja nuo alemmat vahvemmat ku tein ni sama pissa tosiaan digi sanoi edelleen ei raskaana 😱

Montako testiä oot tehny jo tänään?

🥺
Oliko sulla viikkonäytöllinen digi? Ihme jos ei näyttänyt, noihan on ihan plussia 😍

Varovaiset onnittelut.

Mun tauko olikin just niin lyhyt kun salaa arvelin. Tikutin oviksen ja dpo4 meneillään. Siis mitään tunnetta onnistumisesta ei ole eikä piinailua tälle kierrolle. Yks talletus osui Dpo-1 jos siellä jotain kavereita jostain ihmeestä olis ilmestynyt niin mahdollisuus siis on kuitenkin.
Laitetaan silti toiveet seuraaviin kiertoihin ja tää on tämmönen vähän rauhallisempi. Testit vois kans yrittää säästää ens kiertoon. Mutta siitä en mene takuuseen. Jos luteaalissa sattuis jotain uuttaoiretta tulee niin vois testata ens viikon alussa.

Montako testiä oot tehny jo tänään?
Eikai se keneltäkään ole pois montako tein..? Aluksi tuli isonsa shokkina kuten laitoin ni meni vähän siksi kans ku ei meinannu tajuta tai uskoa asiaa
Tietääkseni ketjua sivusta seuranneena täällä on paljon muitakin "himotestaajia" etenkin ku sen plussan saa ni ei sitä meinaa heti uskoa....

Muokattu viimeksi:
Noniin. Nyt pärähti myös digiin tuo 1-2 ja ihan halusin saloja testejä käyttää myös tikut että sai nähtyä vahvistuuko.
Eilen lueskelin ennen nukkumaan menoa että siellä suositellaan vahvasti nimenomaan digi tekemään aamun ekasta pissasta. Saa nähä kui sitä jaksaa vuorotyötä raskaana painaa. Aiemmat raskaudet ollut kotona.
Ja nyt alkaa tää että on yhtä vahvat eilis iltaisten kanssa nuo viivat mut yritän takoa päähäni että alkuun ei vahvistu kokoajan iha nii nopsaan ja verrata vaan aamu vs aamu tikkua koska aion kyllä seurata vahvistumista kuten aiemmissakin raskauksissa.. Mut sentään eilen ei näyttänyt digi tota raskaana vaikka olevinaan yhtä vahvat viivat tikuissa..nyt toivotaan et pysyy kyydissä ja yritän muistaa et nyt on vasta dpo 12 kuitenkin et ei kuulu vielä nii vahvat ees olla ❤️

Liitteet

• Screenshot_20221129_041146.jpg
    Screenshot_20221129_041146.jpg
    196 KB · Katsottu: 78
  • Screenshot_20221129_041217.jpg
    Screenshot_20221129_041217.jpg
    329 KB · Katsottu: 74
Muokattu viimeksi:
Eikai se keneltäkään ole pois montako tein..? Aluksi tuli isonsa shokkina kuten laitoin ni meni vähän siksi kans ku ei meinannu tajuta tai uskoa asiaa
Tietääkseni ketjua sivusta seuranneena täällä on paljon muitakin "himotestaajia" etenkin ku sen plussan saa ni ei sitä meinaa heti uskoa....

En mie sitä tarkottanutkaan että ois joltain pois 🙈
Vilpittömät anteeksipyynnöt jos kommentistani loukkaannuit 💐

Himotestaajan tittelin olet kyllä ansainnut 🥇

Täällä nyt dpo 8 ja ei oikeastaan mitään tuntemuksia. Välillä vähän vatsassa jomottaa ja pää kipuilee niinku aina ennen menkkoja, että eiköhän ne loppuviikosta kurvaa paikalle....

Millaisia kokemuksia rfsu herkästä testistä jonka pitäisi näyttää raskaus ennen menkkojen alkua? Katsoin eilen, että kaupassa oli sellasia ja mietin sorrunko 🤭 kun on niin vaikea sanoa mikä dpo, flo sanoo että menkat 5pv myöhässä mutta ollut kyllä kiertoja tätäkin pidempiä nii ei välttämättä oo edes myöhässä.

Millaisia kokemuksia rfsu herkästä testistä jonka pitäisi näyttää raskaus ennen menkkojen alkua? Katsoin eilen, että kaupassa oli sellasia ja mietin sorrunko 🤭 kun on niin vaikea sanoa mikä dpo, flo sanoo että menkat 5pv myöhässä mutta ollut kyllä kiertoja tätäkin pidempiä nii ei välttämättä oo edes myöhässä.
Tätä ketjua lukeneena kuulemma ei hyvä😁
Itekkin tein ja sain just tosi epämääräisen haamun mikä oli eka väärässä kohtaa ja sit oikeessa ja katos lopulta 😂 pc oon tykänny ite niinku moni muukin täällä!

Noniin. Nyt pärähti myös digiin tuo 1-2 ja ihan halusin saloja testejä käyttää myös tikut että sai nähtyä vahvistuuko.
Eilen lueskelin ennen nukkumaan menoa että siellä suositellaan vahvasti nimenomaan digi tekemään aamun ekasta pissasta. Saa nähä kui sitä jaksaa vuorotyötä raskaana painaa. Aiemmat raskaudet ollut kotona.
Ja nyt alkaa tää että on yhtä vahvat eilis iltaisten kanssa nuo viivat mut yritän takoa päähäni että alkuun ei vahvistu kokoajan iha nii nopsaan ja verrata vaan aamu vs aamu tikkua koska aion kyllä seurata vahvistumista kuten aiemmissakin raskauksissa.. Mut sentään eilen ei näyttänyt digi tota raskaana vaikka olevinaan yhtä vahvat viivat tikuissa..nyt toivotaan et pysyy kyydissä ja yritän muistaa et nyt on vasta dpo 12 kuitenkin et ei kuulu vielä nii vahvat ees olla ❤️
Nonni sieltä tuli! ❤️ Ja ihan hyvät viivat on päiviin nähden.
Isot onnet 😍☺️

Ei myöskään testi jota ekana suosittelin. Kuulin tapauksesta jossa testi näytti aikarajan puitteissa puhtaasti negaa ja sit myöhemmin kun testi oli jäänyt kuivumaan niin se näytti ihan selkeää positiviista ja kyseinen ihminen oli raskaana (mut toki ei uskaltanut aluksi luottaa tulokseen koska toinen viiva ilmestyi vasta aikarajan jälkeen)

Ok kiitoksia, ehkä en lähde hakemaan sitä 🤭 jos olisin fiksu, odottelisin viikonloppuun testaamista, sillon viimeistään pitäisi dpot olla sen verran enemmän, et näkyy jos näkyäkseen. Mutta en tiiä olenko ihan nii fiksu kuitenkaan 😂 nyt kaiken lisäks alaselkääkin jomottelee samallalailla kun menkkojen alkaessa. 🙈

Juilii vatsaa siihen malliin, ettö menkat voisi alkaa jo tänään.ja jos nyt jostain pitää olla iloinen, niin siitä että tulevat nyt todella hyvin aikataulussa siihen edelliseen ovikseen nähden, joten oon varovaisen toiveikas siitä, että kierto alkaisi tasaantumaan.

Jos tässö nyt saisi ekan onnistuneesti bongatun oviksen parin viikon päästä, niin olisi vielä mahdollisuus jouluplussaan. 😁😍

Onnnea oikein kovasti😍

Takaisin